Γενικά > Παιδαγωγικά Θέματα

ΜΑΘΗΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΛΥΚΕΙΟΥ

(1/2) > >>

pkakia:
Εκτός από τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε και αφορούν γνωστικό αντικείμενο, συνθήκες εργασίας (κάποιος παραπονέθηκε πως είμαστε οι γραμματείς του σχολείου... - Συμβαίνει και σε σας δηλαγή;!) αναφέρω ένα ακόμη πρόβλημα που αντιμετωπίζω με την ΠΛΗΡΗ αδιαφορία μαθητών Γ' λυκείου στο μάθημα επιλογής. Αντιλαμβάνομαι την πίεση των πανελλαδικών αλλά από αρχές Οκτώβρη;; Και το απαράδεκτο να μη μετράει ο βαθμός του μαθήματος στο γενικό βαθμό; Το μάθημα Εφαρμογής Υπολογιστών δεν θα έπρεπε να εντάσσεται στα βασικά αφού θα το βρουν παντού μπροστά τους;

Με εκτίμηση
pkakia  

yiorgos_5:
Εγώ είμαι μαθητής(οπ' όσο ξέρω δηλαδή!!) και αν θέλεις την δικιά μου άποψη και μετραέι για εσένα,πιστεύω πως όντως είναι σημαντικό το μάθημα αλλά για παιδιά των άλλων κατευθύνσεων(εκτός Τεχνολογικής-πληροφορικής) που δεν έχουν ανοιχτό μυαλό να δουν το μέλλον και πόσο θα τους βοηθήσει είναι απλά δυο ώρες για να μπουν στο internet(αυτό δεν κάνουν;)...εγώ προσωπικά έχω διαλέξει εφαρμογές λογισμικού (είμαστε 5 παιδια,τεχνολογικής)και με βοηθάει πάρα πολύ γιατί κάνουμε ασκήσεις στην γλωσσομάθεια και html γλώσσα (και frontpage)!!..οπότε με βοηθάει..οι πιο πολλοί διαλέγουν το μάθημα αυτό για λούφα...δικιά μου πρόταση,ασχολήσου με όσους ενδιαφέρονται  και βοήθα τους,ενώ στους υπόλοιπους βάλε 3 στο επόμενο τετράμηνο,εξάλλου δεν μετράει όπως είπες στο Μ.Ο. ... Βάρα στο ψαχνό!!!

pkakia:
Η αλήθεια είναι πως δεν ξέρω τι έμαθαν ως τώρα τα παιδιά.... Εγώ πάντως το μάθημά μου το πήρα! Στα ΠΕΚ μας έλεγαν πως φταίει ο καθηγητής όταν έχει αδιάφορο μαθητή διότι δεν προσπάθησε τόσο, ώστε να μπορέσει να του κεντρίσει το ενδιαφέρον. Η φετινή μου χρονιά στο Ε.Λ. αναίρεσε αυτή τη γνώμη! Όχι γλωσσομάθεια και HTML ..... προσπάθησα να τους ευαισθητοποιήσω προτείνοντας ενότητες από ECDL, ώστε αν θελήσουν να περάσουν πιστοποίηση, να είναι έτοιμοι και έμεινα άφωνη με την αδιαφορία!
 Ευχαριστώ για την απάντηση. Και εγώ κατευθύνομαι προς αυτήν την αντιμετώπιση.

yiorgos_5:
Πιστεψέ με,έχεις δίκιο!Δεν φταίει ο καθηγητής για την αδιαφορία των μαθητών....έτσι λειτουργούν και δυστυχώς έτσι θα είναι και στο μέλλον τους...δεν ξέρω,η αποψή μου είναι πως ειδικά στην Γ' λυκείου το μόνο που ίσως να τους ενδιαφέρει είναι ότι είναι σχετικό με τις Πανελλήνιες...ίσως να φταίει και η περιοχή σου σχολείου που διδάσκεις...γενικά,είναι κανένα σχολείο της προκοπής ή αποθήκη χαμένων ψυχών;!!!

Vangelis:
pkakia  εοειδή διδασκω και στα ΠΕΚ και έχω διδάξει στη Γ Λυκειου Πληροφορική η λύση είναι πράγματι αυτή που προτείνει ο μαθητής.  Βάλε συγκεκριμένες ασκήσεις και αν δεν τις κάνουν βάλε 7 στο τετράμηνο θα ανανκαλύψεις ότι τότε θα τους πειράξει ο βάθμός ακόμα και αν δεν μετράει.  Τώρα βέβαια πέρασε το  πρώτο τετράμηνο και έτσι θα παρουν το βαθμό στο τέλος που δεν θα προλάβουν να τον δούν αλλά θα είναι ένα καλό σημάδι για τους επόμενους που θα έχεις του χρόνου.  Μπορείς να κάνεις και μια κατάλληλη "προπαγάντα" στα παιδία που θα διαλέξουν τεχνολογικήτ ου χρόνου έτσι ώστε να δηλώσουν σαν επιλεγόμενο τις "εφαρμογές λογισμικού" και να κάνεις στην ουσία Προγραμματισμό (ανάπτυξη εφαρμογών) και να έχει ενδιαφέρον για τα παιδία.
Τώρα απο παιδαγωγικής άποψης η ρήση ότι ο καθηγητής φταίει για όλα φυσικά δεν είναι σωστή.  Ο καθένας  που συμετέχει στην εκπαιδευτική διαδικασία έχει τις ευθύνες του.  Άλλωστε σύμφωνα με τις τρέχουσες παιδαγωγικές απόψεις η μάθηση είναι προσωπικό θέμα. ο κάθε μαθητής οικοδομεί τις γνωσεις του σύμφωνα με αυτά που ήδη γνωρίζει. τα ενδιαφέροντά του, τους σκοπούς που θέτει και φυσικά παίζουν ρόλο και αυτά που διδάσκεται.  Αν λοιπόν δεν θέλει να μάθει τότε τίποτα δεν θα τον "αναγκάσει" να μάθει "με το ζόρι". 
Φιλικά

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση