Επαγγελματικό Λύκειο > Προγραμματισμός Υπολογιστών

Ασκήσεις, σημειώσεις κλπ Ενότητα 2η (Κεφ 3-6)

(1/11) > >>

iliasthes:
Πιστεύω πως βοηθάει καλύτερα στην κουβέντα αυτός ο διαχωρισμός των ενοτήτων. :)

vassilisB:
Κάνω την αρχή, λοιπόν...
Βρε παιδιά, στις ασκήσεις του κεφαλαίου 4 στη σελίδα 34, δεν είναι απαραίτητο να χρησιμοποιηθεί η δομή της επανάληψης για την επίλυση τους? Γιατί ο καθηγητής στο σχολείο κάποιων μαθητών μου, τις έλυσε όλες χωρίς επανάληψη. Να μου πεις, βέβαια τι να κάνει ο άνθρωπος με τετοιες σαχλαμάρες που λέει μέσα το κεφάλαιο 4...
Σχετικά με την άσκηση 8, λέει ότι δίνονται οι αριθμοί των οχημάτων από κάθε κατηγορία. Καλά τότε τι χρειάζεται ο πίνακας από πάνω με τους τύπους και τις τιμές?? Δεν θα έπρεπε να λέει ότι διαβάζονται ο τύπος και το μήκος κάθε οχήματος και ζητείται να υπολογιστεί η συνολική χρέωση? Δηλαδή να βάλουν μια μεταβλητή που θα παίξει το ρόλο του αθροιστή??
Τελικά εγώ είμαι ντιπ χαζός ή το συγκεκριμένο κεφάλαιο γράφτηκε μαύρα μεσάνυχτα?  :o

Crazy_Waters:
Καλησπέρα συνάδελφοι

Επισυνάπτω τις ασκήσεις που λύσαμε στην τάξη σε δομή επιλογής και ακολουθίας. Αναγκαστικά τα φυλλάδια που θα τους δώσω θα είναι χωρισμένα ανά δομή, προσαρμόζοντας αντίστοιχο υλικό μου για το ΑΕΠΠ. Θα ήθελα τη γνώμη σας, ειδικά για τη δυσκολία των ασκήσεων για τους μαθητές του ΕΠΑΛ.

iliasthes:
Συνάδελφε πολύ καλές οι ασκήσεις σου και μέσα από πραγματικά παραδείγματα της ζωής.
Παλιότερα που είχα διδάξει το μάθημα είχα διαπιστώσει πως η μεγάλη δυσκολία των μαθητών ήταν να καθορίσουνε τις σχέσεις δεδομένων ζητουμένων. Να φτιάξουνε δηλαδή τους "τύπους". Ιδιαίτερα αυτό συνέβαινε σε προβλήματα υπολογισμού του εμβαδού διάφορων γεωμετρικών σχημάτων ή του όγκου ή κάποιων "κλασσικών" μαθηματικών προβλημάτων. Με απλά λόγια το πρόβλημα τους ήτανε πχ στην άσκηση 7 που έδωσες πως λύνεται μια δευτεροβάθμια εξίσωση ή πως υπολογίζεται το εμβαδό ενός τριγώνου.

Γι' αυτό τον λόγο αποφάσισα να φτιάξω ένα "τυπολόγιο" ας πούμε για όσα περισσότερα μπορώ σχετικά προβλήματα ή τουλάχιστον για όσα τέτοια προβλήματα υπάρχουνε στο σχολικό βιβλίο. Επίσης σε συνεργασία με τον μαθηματικό του σχολείου, πέρα από τις ώρες στην τάξη που δεν μπορείς να λύσεις όλα τα προβλήματα, αποφασίσαμε να δώσουμε διαθεματική εργασία, όπου ο μαθηματικός θα διατυπώσει κάποια "κλασσικά" μαθηματικά προβλήματα (πχ επίλυση δευτεροβάθμιας εξίσωσης όπως έβαλες στην άσκηση 7) και τα παιδιά θα αναπτύξουνε τους αντίστοιχους αλγόριθμους και προγράμματα.

Όταν έχω έτοιμο το αντίστοιχο υλικό στην διάθεση σας.

Crazy_Waters:
Έχεις δίκιο iliasthes όντως η άσκηση που τους δυσκόλεψε περισσότερο ήταν αυτή με τη δευτεροβάθμια, όχι τόσο λόγω της αλγοριθμικής προσέγγισης (πολλα εμφωλευμένα ΑΝ) αλλά γιατί στην ουσία δεν ήξεραν να λύνουν δευτεροβάθμια εξίσωση !! Γενικά πάντως αποφεύγω τις "μαθηματικού περιεχομένου" ασκήσεις (π.χ. υπολογισμός αθροίσματος σειρών Σ = ........... με Για) και ευτυχώς, στο ΑΕΠΠ τουλάχιστον, αποφεύγονται και τέτοια θέματα στις πανελλήνιες.

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση