Θέμα Γ

Ξεκίνησε από evry, 12 Ιουν 2018, 10:34:44 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

ολγα

+1
Αν μπαίνει 1 και μετά βγαίνει 1 και αυτό γίνεται 200 φορές τότε 200 μπαίνουν και 200 βγαίνουν. Πού το πρόβλημα;
Το ερώτημα είναι σαφές.

petrosp13

Ακριβώς, σε μία μέρα μπορούν και να βγουν κοντέινερ που δεν έχουν σχέση με την χωρητικότητα γιατί δεν τα διαβάζουμε ένα-ένα. Μπορούν να μπουν 1.000 και να βγουν 1.000 μέσα σε μία ημέρα
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Άρης Κεσογλίδης

Παράθεση από: evry στις 13 Ιουν 2018, 04:28:12 ΜΜ
Και εδώ η εκφώνηση είναι ξεκάθαρη:
Να διαβάζει για κάθε μέρα το συνολικό πλήθος .....  στο τέλος της ημέρας.

Η εκφώνηση δεν λέει από την αρχική πρόταση για το "στο τέλος της ημέρας".
Λέει:
"Να διαβάζει για κάθε ημέρα το συνολικό πλήθος εμπορευματοκιβωτίων που εισήλθαν, καθώς και το συνολικό πλήθος εκείνων που
εξήλθαν από τον αποθηκευτικό χώρο .


Οι τιμές που διαβάζονται να ελέγχονται ώστε ο αριθμός των εμπορευματοκιβωτίων που παραμένουν στον αποθηκευτικό χώρο στο τέλος της ημέρας............. "


Και δίνω παράδειγμα :
Έστω ότι στην αρχή μίας μέρας έχουμε 150 κιβώτια μέσα.
Μπορώ να πω το παρακάτω;
Μπαίνουν +30 το πρωί, βγαίνουν -40 το βράδυ,

Δηλαδή στο τέλος της μέρας, αν το πάρουμε συνολικά, είναι 150 + 30 - 40  =  150  - 10  = 140,
που λέτε ότι είναι δεκτό...

ΟΜΩΣ  κανονικά δεν χωράνε να μπουν στην αποθήκη τα πρώτα 30 (γιατί φτάνουμε στα 180!) ...


Πώς θα το πάρω εγώ δηλαδή ότι συνολικά "στο τέλος της ημέρας" χώρεσαν;;

Έπρεπε να λέει ας πούμε ότι "μέσα στη μέρα, ΜΙΑ φορά ανοίγει η αποθήκη, και κάποια μπαίνουν και κάποια βγαίνουν ταυτόχρονα".
Άρης Κεσογλίδης
Μαθηματικός
Μεταπτυχιακό στη "Θεωρητική Πληροφορική και Θεωρία Συστημάτων και Ελέγχου"

evry

Έχεις δίκιο. Το θέμα είναι όμως ότι το σύστημα διαβάζει μια φορά στο τέλος της ημέρας, άρα δεν μπορεί να ελέγξει την αλληλουχία. Δεν μπορείς να κάνεις κάτι. Ο έλεγχος γίνεται στο τέλος και αν έγινε λάθος τότε ισχύει:

ουδέν λάθος αναγνωρίζεται μετά την απομάκρυνση από το εξεταστικό κέντρο  :D

Παράθεση από: Άρης Κεσογλίδης στις 14 Ιουν 2018, 01:43:32 ΠΜ
Πώς θα το πάρω εγώ δηλαδή ότι συνολικά "στο τέλος της ημέρας" χώρεσαν;;
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Κωστας τζιαννης

ΠαράθεσηΟι τιμές που διαβάζονται να ελέγχονται ώστε ο αριθμός των εμπορευματοκιβωτίων που παραμένουν στον αποθηκευτικό χώρο στο τέλος της ημέρας............. "
σαφεστατο μου φαινεται εμενα.που ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ στο τελος της μερας  λεει δεν λεει να εξετασεις κατι αλλο.υποτιθεται οτι δεν υπαρχει λαθος ως προς τη στιγμη που καποια μπαινουν και καποια βγαινουν.αρα ουσιαστικα ειναι απλα ενας ελεγχος
μεσα<-μεσα+μπαινουν-βγαινουν το οποιο πρεπει να ειναι στα ορια που θετει.δεν μας ενδιαφερει η σειρα(υποτιθεται οτι ειναι σωστη).

Άρης Κεσογλίδης

Παράθεση από: evry στις 14 Ιουν 2018, 07:50:53 ΠΜ
ουδέν λάθος αναγνωρίζεται μετά την απομάκρυνση από το εξεταστικό κέντρο  :D

  :o :'( :'( :'(

Δεν πρέπει να το πάρουν σωστό όμως κι αυτό που λέω εγώ;?...  :-\


Παράθεση από: Κωστας τζιαννης στις 14 Ιουν 2018, 08:02:04 ΠΜ
σαφεστατο μου φαινεται εμενα.που ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ στο τελος της μερας  λεει δεν λεει να εξετασεις κατι αλλο.υποτιθεται οτι δεν υπαρχει λαθος ως προς τη στιγμη που καποια μπαινουν και καποια βγαινουν.αρα ουσιαστικα ειναι απλα ενας ελεγχος
μεσα<-μεσα+μπαινουν-βγαινουν το οποιο πρεπει να ειναι στα ορια που θετει.δεν μας ενδιαφερει η σειρα(υποτιθεται οτι ειναι σωστη).

Μα ο έλεγχος εγκυρότητας έχει νόημα την στιγμή ακριβώς που γίνεται η είσοδος, και την στιγμή που γίνεται η έξοδος.
Σε όλες τις ασκήσεις, εκεί γίνεται ο έλεγχος. Για να δεις ΑΝ είναι δυνατόν να εισαχθεί κάτι στιγμιαία.
Γι' αυτό λέω ότι δεν είναι καλή η εκφώνηση...
Και άκουσα ότι γενικά μπέρδεψε πολύ τα παιδιά η εκφώνηση του θέματος Γ ...
Άρης Κεσογλίδης
Μαθηματικός
Μεταπτυχιακό στη "Θεωρητική Πληροφορική και Θεωρία Συστημάτων και Ελέγχου"

evry

Κοίτα το πρόβλημα κατά τη γνώμη μου είναι ότι προσπαθούν να προσομοιώσουν μια διαδικασία που δεν είναι δυνατόν να συμβαίνει στην πραγματικότητα. Από εκεί ξεκινάνε όλα.
Σίγουρα η εκφώνηση του Γ δεν είναι η καλύτερη, στο θέμα του ελέγχου. Θα έπρεπε να το δώσουν κάπως αλλιώς, ότι δηλαδή μετά το τέλος της ημέρας ο χρήστης περνάει τα νούμερα και μπορεί να πατήσει κάτι λάθος ή κάτι τέτοιο.
Ο έλεγχος δε γίνεται τη στιγμή που συμβαίνουν όλα αλλά στο τέλος της ημέρας.
Εγώ θα έκοβα με το σκεπτικό ότι ο έλεγχος που ζητείται έχει πιο σύνθετη συνθήκη από τον έλεγχο που δίνεις εσύ. Όταν λέω θα έκοβα μιλάω για μια μονάδα έτσι?
Είναι καθαρά θέμα βαθμολογητή και πως θα δει όλο το θέμα. Δεν μπορούμε να γνωρίζουμε στα σίγουρα, κανονικά όμως κάτι πρέπει να χάσει, γιατί η εκφώνηση αν και κακή, δεν είναι προβληματική, απλά η μοντελοποίηση που έκαναν δεν είναι ρεαλιστική

Παράθεση από: Άρης Κεσογλίδης στις 14 Ιουν 2018, 04:04:58 ΜΜ
  :o :'( :'( :'(

Δεν πρέπει να το πάρουν σωστό όμως κι αυτό που λέω εγώ;?...  :-\
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

bugman

Είδα και εδώ https://www.youtube.com/watch?v=8oMdYdWZ99A  μια λύση για το Γ θέμα, αλλά έχω την εντύπωση ότι όταν λέμε για πλήθος διακίνησης κοντέϊνερ λέμε για το άθροισμα των "μετακινούμενων", που σημαίνει ότι ένα κοντέϊνερ που μπήκε και βγήκε αυθημερόν, είχε δυο μετακινήσεις!
Σε αυτή τη λύση τα εξερχόμενα αφαιρούνται από το εισερχόμενα και φαίνεται στον τύπο ΑΘΡ->ΑΘΡ+ΕΙΣ-ΕΞ ο οποίος έπρεπε να ήταν ΑΘΡ->ΑΘΡ+ΕΙΣ+ΕΞ  (δείτε το + πριν το ΕΞ).
Ο mikezante έδωσε σωστά στη δική του λύση το διακινηση <- διακινηση + εισοδος + εξοδος
ο  evry δίνει εσφαλμένα αυτό X <- X + εισέρχομενα - εξερχόμενα


gthal

Ο Ευριπίδης, έτσι μετράει πόσα υπάρχουν τώρα στην αποθήκη
ενώ αυτό που λες εσύ, υπολογίζει συνολικά τα διακινούμενα.
Χρειάζονται και τα δύο στην άσκηση.
Όσο για τη λύση του Άρη, νομίζω ότι είναι σωστή, εφ' όσον πετυχαίνει για το τέλος της ημέρας αυτό που ζητάει η άσκηση (ή κάνω λάθος?)
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

akalest0s

Bugman, νομιζω μιλας για αλλο σημειο της ασκησης, αν καταλαβα καλα.
Δεν εχω τα θεματα μπροστα μου, αλλα η κουβεντα ειναι για την αρχικη εισαγωγη δεδομενων, ενω το " πλήθος διακίνησης κοντέϊνερ" που λες, ειναι σε επομενο υποερωτημα.
"Abstraction is not the first stage, but the last stage, in a mathematical development." MK
"I don't want to write about a high level thing, unless I fully understand about a low level thing" DK

bugman

@gthal
Συμφωνώ αν το χ στη δήλωση του evry είναι το πλήθος των κιβωτίων που παρέμειναν στο τέλος κάθε μέρας. (απλά δεν είδα κάπου το κώδικά του). Ίσως η επιλογή ονόματος στην μεταβλητή να βοηθάει κάπως περισσότερο!
@akalest0s
Στο ίδιο σημείο γίνονται όλα, γιατί δεν υπάρχει δεύτερο πέρασμα! Όλα γίνονται μέχρι να δοθεί παύση καταγραφής, και χωρίς στατική δομή (πίνακας). Άρα ότι θα πάρουμε θα πάνε απευθείας σε μεταβλητές που καταχωρούν τελικά ή ενδιάμεσα αποτελέσματα. Στο τέλος οι μεταβλητές με ενδιάμεσα αποτελέσματα θα δώσουν και αυτές σε εκφράσεις τα τελικά αποτελέσματα!

akalest0s

Οκ, συγγνωμη. Δεν ειμαι απο "πανω του" τωρα, μιλησα βασει της πρωτης λυσης που εκανα μολις πηρα τα θεματα. Φανταζομαι εχεις δικιο. Θα τσεκαρω κ οταν βρεθω σε θεση.
"Abstraction is not the first stage, but the last stage, in a mathematical development." MK
"I don't want to write about a high level thing, unless I fully understand about a low level thing" DK

evry

όπου Χ είναι τα κιβώτια που μένουν στο τέλος της ημέρας και όχι η συνολική διακίνηση που είναι το άθροισμα.
και το Χ είναι φοβερή επιλογή ονόματος  :D
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Κωστας τζιαννης

 
Παράθεση
Μα ο έλεγχος εγκυρότητας έχει νόημα την στιγμή ακριβώς που γίνεται η είσοδος, και την στιγμή που γίνεται η έξοδος.
Σε όλες τις ασκήσεις, εκεί γίνεται ο έλεγχος. Για να δεις ΑΝ είναι δυνατόν να εισαχθεί κάτι στιγμιαία.
Γι' αυτό λέω ότι δεν είναι καλή η εκφώνηση...
Και άκουσα ότι γενικά μπέρδεψε πολύ τα παιδιά η εκφώνηση του θέματος Γ ...

γιατι να εχει νοημα και την εισοδο και στην εξοδο? η εκφωνηση δεν ζητουσε κατι τετοιο.αλλο στην πραγματικη ζωη αλλο στην ασκηση που μπηκε σαν θεμα Δ.αυτοι που το βαλαν απλα θελαν εναν ελεγχο μεσα<-μεσα+μπαινουν-βγαινουν και τιποτα αλλο ασχετα αν ηταν κακοδιατυπωμενη η εκφωνηση συμφωνα με αρκετους

meteo_xampos

Καλησπέρα σας!!! Αν τα κοπέλια δεν λάβουν υπόψιν το σύνολο των κιβωτίων που μένουν μέσα κάθε ημέρα τι πιστεύετε ότι θα κοπεί; έχω μαθητές που έχουν κάνει απείρως δυσκολότερες ασκήσεις και λόγω της κακής εκφώνησης δεν λάβανε υπόψιν τους τα κιβώτια που μπαίνουν μέσα, απλά είπαν ότι εισ-εξ>=0 ΚΑΙ εισ+εξ<=170, και προχωρήσαν την υπόλοιπη άσκηση σαν κάθε ημέρα να είναι στην αρχή κενή η αποθήκη....