Διδασκαλία μέσω τηλεδιάσκεψης

Ξεκίνησε από Αφροδίτη, 11 Μαρ 2020, 07:29:59 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Αφροδίτη

Καλησπέρα, θα ήθελα την βοήθεια κάποιου ή καποιων συναδέλφων... Θέλω να κάνω μαθήματα μέσω Skype στο μάθημα του αεππ της γ' λυκείου. Έχετε να μου προτείνετε κάτι διαδικτιακού τύπου ; 

ΔΗΜΗΤΡΗΣ Χ

#1
Αφροδίτη, εγω δουλεύω με το messenger γιατι το έχουν τα παιδια στο κινητό τους και έχουμε φτιαξει ομάδες. Τους στελνω υλικο με φωτο, και μετα μιλάμε με video κληση. επίσης μου στέλνουν τις ασκήσεις τους με φώτο, τις ελέγχω και άντε πάλι. Εχουμε κρατήσει τα ραντεβού μας κανονικά. Και σε πληροφορώ το διασκεδάζουν. Σίγουρα δεν προχωράμε το ίδιο αλλά κάτι γίνεται.

Είναι καλό να βρούμε τρόπο να προχωρήσουμε τα μαθήματα διαδικτυακα. έτσι θα προχωρήσουμε την ύλη, αλλα θα κρατήσουμε και τα παιδια σε επαφή με το μάθημα και επίσης στο σπίτι τους ώστε να μη γυρίζουν από δω και από κει και ειδικα στα καφέ που είναι εστίες με πολύ κόσμο.

Και ένα ερώτημα μαθητή σχετικά με το κλείσιμο των φροντιστηρίων.
"στα φροντιστήρια κύριε είμαστε λίγα άτομα σε κάθε τμήμα και αν κάποιος είναι άρρωστος, απουσιάζει. Στα καφέ που θα γεμίσουν περισσότερο ίσως αυτές τις ημέρες, είναι πολλά άτομα και θα πάει και κάποιος άρρωστος. εκεί δεν είναι χειρότερα; "

Ας κρατήσουμε τα παιδια στο σπίτι με μάθημα από μακρυα. Θα είναι καλό.

ilias_s

#2
Το edmodo είναι μία καλή λύση για να αφήνεις υλικό (ασκήσεις, διαγωνίσματα, quiz με ερωτήσεις κλειστού/ανοικτού τύπου κτλ). Από εκεί και πέρα, όταν χρειαστεί να μιλήσεις (γιατί θα χρειαστεί) έχεις τις κλασσικές εφαρμογές video-κλήσης κτλ ωστόσο σε επίλυση ασκήσεων δεν είναι ό,τι πιο βολικό. Χρειάζεσαι κάτι παραπάνω για αυτό ώστε να μπορείς να μοιράσεις μέρος της επιφάνειας εργασίας κτλ.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ Χ

#3
Φιλη μου, καθηγήτρια, εκανε το εξής: εφτιαξε μια βάση από λίγα βιβλία, κάτι διπλωμένο επάνω ώστε  να δημιουργήσει κάποια κλίση και έβαλε πάνω το κινητό να δείχνει η κάμερα στο χαρτί που γράφει, με μαύρο μαρκαδόρο για να φαίνεται. έτσι χωρίς πολλά μέσα, καταφέρνει και κάνει μάθημα με αυτόν το τρόπο.

akalest0s

#4
Παράθεση από: ilias_s στις 12 Μαρ 2020, 12:01:16 ΜΜ
Το edmodo είναι μία καλή λύση για να αφήνεις υλικό (ασκήσεις, διαγωνίσματα, quiz με ερωτήσεις κλειστού/ανοικτού τύπου κτλ).
Σέρνεται και σε εσάς το edmodo? Γιατί έχω φτιάξει πολλά accounts/classes σήμερα, και φαντάζομαι και η υπόλοιπη... υφήλιος, και έχει αρχίσει να φρικάρει... δε φορτώνει, αργεί, κλπ. Δεν το κατηγορώ βέβαια, αναμενόμενο, αλλά ρωτάω αν συμβαίνει και σε εσάς.
"Abstraction is not the first stage, but the last stage, in a mathematical development." MK
"I don't want to write about a high level thing, unless I fully understand about a low level thing" DK

ilias_s

#5
Δεν το είδα να σέρνεται... Όμως ένα τμήμα έχω φτιάξει για να μοιράζω υλικό στο (μοναδικό) τμήμα της Γ' που έχω.

akalest0s

#6
Επανήλθε μετά από καμιά ώρα. False alarm!  :-X συγγνώμη για το σπαμ  :angel:
"Abstraction is not the first stage, but the last stage, in a mathematical development." MK
"I don't want to write about a high level thing, unless I fully understand about a low level thing" DK

tsak

#7
Εγώ κατέληξα στο Skype γιατί επιτρέπει κοινοποίηση οθόνης σε ομαδική συνομιλία. Ανοίγω κι ένα word ή τη ζωγραφική για πιο ελεύθερο γράψιμο και με λίγο ζουμ βλέπουν τέλεια σαν να γράφω σε πίνακα. Απλά πρέπει να κάνουν ένα Skype που δεν είναι δύσκολο.Την Τρίτη θα το δω στην πράξη.

Λαμπράκης Μανώλης

#8
Καλημέρα

και εμάς η κοινοποίηση οθόνης μας άρεσε, οπότε skype θα χρησιμοποιήσουμε μάλλον .. εγώ σκέφτομαι να έχω έτοιμες λύσεις σε word πχ και να τα βλέπουμε παρέα με τους μαθητές .. γενικά νομίζω αν υπάρχει όρεξη από τους μαθητές θα γίνει δουλειά, αν όχι τότε βλέπουμε ..

Κώστας Τ.

#9
Skype + share screen + διερμηνευτης γλωσσας και κωδικας εκει.
Ισα ισα που ειναι απο τις λιγες φορες οπου τρεχουμε και τον κωδικα, οχι μονο γραψιμο στον πινακα - χαρτι.

Αρεσει πολυ στα παιδια, σε σχεση με τα αλλα μαθηματα εχουμε μεγαλο πλεονεκτημα με αυτον τον τροπο.

+ φυσικα μου παιρνει το 1/3 του χρονου να γραψω τον κωδικα στον διερμηνευτη παρα στον πινακα (+ετοιμες εντολες στο πλαϊ)

Ακριβως οπως τοσα βιντεο που εχουν φτιαξει συναδελφοι εδω μεσα (τα οποια μας εχουν σωσει πολλες φορες)

Τωρα για πιο θεωρητικα κεφαλαια, εχω φτιαξει παρουσιασεις σε power point (φυσικα παλι με skype + share screen)

akalest0s

#10
Το κάθε εργαλείο έχει τα + και τα - του, για παράδειγμα στο δικό μου σχολείο θέλουν να έχουν οι διευθυντές και μια γενική εποπτεία του τι γίνεται. Οπότε θέλουν ταυτόχρονα και κάτι πιο στατικό, με login, αναρτήσεις, αμορτισέρ, κλπ. Ταυτόχρονα έχουμε και viber, skype, και ό,τι αγαπάει ο καθένας από κει και πέρα.

Όσοι δεν το έχετε δει, εδώ έχει μερικές καλές πληροφορίες:
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/315203_pente-dorean-platformes-gia-diadiktyaki-didaskalia
"Abstraction is not the first stage, but the last stage, in a mathematical development." MK
"I don't want to write about a high level thing, unless I fully understand about a low level thing" DK

Καρκαμάνης Γεώργιος

#11
Αν δεν πληρώσεις  δουλειά δεν μπορείς να κάνεις.... και  μιλάμε για  ποσό ύψους 15-20€ τον μήνα...

akalest0s

#12
Για ποιο πρόγραμμα μιλάς Γιώργο; Γιατί δεν βλέπω να προσφέρουν κάτι διαφορετικό στο zoom που ασχολούμαι. Ειδικά για bandwidth, ούτε λόγος. Άρα ποια η διαφορά; Το μόνο που θα βόλευε και δεν το έχω εξακριβώσει είναι αν υπάρχει πιο καλός τρόπος από τον free να βάλεις τους μαθητές στο δωμάτιο.
"Abstraction is not the first stage, but the last stage, in a mathematical development." MK
"I don't want to write about a high level thing, unless I fully understand about a low level thing" DK

mikezante

#13
Αρχικά να παρακαλέσουμε τους διαχειριστές να αλλάξουν τον τίτλο του θέματος , διότι το «ΑΕΠΠ» δεν παραπέμπει στο ζήτημα που συζητάμε (πχ. «Διδασκαλία μέσω τηλεδιάσκεψης»).

Επειδή εργάζομαι σε πολλά φροντιστήρια, που τυχαίνει να χρησιμοποιούν διαφορετικές μεθόδους τηλεμαθηματος χρησιμοποιώ (με σειρά προτίμησης):

1) Skype
2) WebEx
3) Zoom
4) Εφαρμογή keyschool.gr της keystone (σε browser)

Σε όλα κάνω share screen, γράφω στον διερμηνευτη ΓΛΩΣΣΑΣ live, στο τελος του μαθήματος τα κάνω pdf και τους τα στέλνω.

Ο λόγος που βαζω πρώτο το Skype είναι η ελεύθερη ανταλλαγή αρχείων, πράγμα που βολεύει αν θελουμε να έχουμε άμεση αλληλεπίδραση.

Το αρνητικό στο Skype είναι ότι δεν έχει whiteboard που έχουν τα υπόλοιπα (βολεύει στα υπόλοιπα μαθήματα αν ρωτήσετε συναδέλφους μαθηματικούς , φυσικούς κλπ)

Για όσους προτιμούν να γράφουν πίνακα και όχι στον διερμηνευτη, προτείνω γραφίδα + Inkodo
Γεράσιμος Βαρδακαστάνης
mikevard@hotmail.com

evry

οκ, άλλαξα τον τίτλο,
αλλά θέλω να ρωτήσω για αυτή την κατάταξη που δίνεις.
Μέχρι πόσους μαθητές έχεις βάλει στην τηλεδιάσκεψη?
Ισχύει αυτό που γράφτηκε παραπάνω ότι στη free έκδοση του zoom δεν ισχύει πλέον το όριο των 40 λεπτών.
Ποιο από τα παραπάνω εργαλεία (free έκδοση πάντα) μπορεί να αντέξει περισσότερους? Καταλαβαίνω ότι παίζουν και άλλοι παράμετροι απλά ρωτάω αν υπάρχει κάποια σημαντική διαφορά μεταξύ τους.
Αύριο έχω μάθημα στο Skype Meetings με 120 φοιτητές και ελπίζω να το σηκώσει. (Στην ΑΣΣΟΕ χρησιμοποιούν το skype meetings).

Στο σχολείο αν μια εφαρμογή μπορεί να σηκώσει 50 μαθητές νομίζω θα είχε ενδιαφέρον να κάνει κάποιος με δυο τμήματα ταυτόχρονα, δεδομένου ότι δεν θα μπουν και όλοι οι μαθητές, αφού είναι εθελοντικό.
Μιλάω για πληροφορική πάντα.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr