Ποιός κάνει το μάθημα ανάπτυξη εφαρμογών?

Ξεκίνησε από p-p, 29 Αυγ 2008, 03:58:09 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

evry

Για τη διπλωματική δεν θα διαφωνήσω περισσότερο αλλά δεν μπορώ να καταλάβω από που βγάζεις το συμπέρασμα ότι σε ένα ΑΕΙ πληροφορικής στο τελευταίο εξάμηνο έχεις πτυχιακή και άλλα 5 μαθήματα. Όπως είπες και εσύ ένα ΑΕΙ πληροφορικής έχει γύρω στα 36-38 μαθήματα άντε να πούμε 40. Άρα έχεις 40 μαθήματα σε 4 χρόνια + πτυχιακή.
Στο πολυτεχνείο αν θυμάμαι καλά έχεις 60!!! μαθήματα σε 5 χρόνια + πτυχιακή. Αν κάνουμε την αναγωγή μαθήματα ανά εξάμηνο φαίνεται ότι στην 4ετή σχολή έχεις πολύ περισσότερο χρόνο για την πτυχιακή σου. Αν δεν ισχύει αυτό τότε ένας απόφοιτος πολυτεχνείου περνάει περισσότερα μαθήματα στο εξάμηνο από έναν απόφοιτο 4ετούς σχολής, άρα τα μαθήματα στο πολυτεχνείο είναι πιο εύκολα. Λογικά ισχύει ένα από τα 2.

Παράθεση από: p-p στις 30 Αυγ 2008, 07:24:50 ΜΜ
Καλά δεν είσαι απόφοιτος Πολυτεχνείου να δείς πως στα Ελληνικά Πολυτεχνεία μόνο θεωρία κάνεις και καθόλου πράξη. Στην ουσία θεωρητικοί επιστήμονες είναι οι περισσότεροι ΗΜΜΥ. Μιλάς για το θεωρητικό μοντέλο μια σχολής θετικών επιστημών και μιας Πολυτεχνικής αλλά αυτό απέχει έτη φωτός απο την πραγματικότητα.
Για να μην υπάρχει παρεξήγηση δε μίλησα για θεωρία και πράξη, αλλά για θεωρητικό και εφαρμοσμένο κομμάτι. Τα μαθήματα που παρέθεσες προηγούμενως δεν είναι σχεδόν όλα εφαρμοσμένα? Δεν ασχολείστε με το θεωρητικό υπόβαθρο κάποιας επιστήμης. Αν ξέρεις τι διαφορά βασικής από εφαρμοσμένη έρευνα θα καταλάβεις τι εννοώ. Στα πολυτεχνεία γίνεται εφαρμοσμένη έρευνα κατά 99%. Δε λέω ότι τα πανεπιστήμια κάνουν καμιά τρομερή βασική έρευνα γιατί αυτό είναι πολύ δύσκολο, αλλά τουλάχιστον αυτή είναι η κατεύθυνσή τους. Ούτε λέω ότι ένας απόφοιτος πολυτεχνείου δεν μπορεί να ασχοληθεί με βασική έρευνα, αλλά δεν είναι αυτή η κατεύθυνση που έχει.

Παράθεση
Συγκεκριμένα στο Imperial πήγε ενας συμφοιτητής μου και τέλειωσε πρώτος το master. Και χαρακτηριστικά μου είπε πως σε μερικούς καθηγητές αν κάνανε τέτοιο μάθημα στο ΑΠΘ θα τους ρίχναμε ντομάτες...
Επειδή και εγω έχω τελειώσει το μεταπτυχιακό του Imperial, δεν είναι κάτι διαστημικό, και σίγουρα στο προπτυχιακό το επίπεδο είναι πολύ χαμηλότερο από ένα καλό ελληνικό ΑΕΙ. Στην έρευνα όμως άστο καλύτερα. Να σου πω ότι έχουν έναν από τους πιο δυνατούς υπερυπολογιστές της Fujitsu για πειράματα ή για την οργάνωση που έχουν ή ότι αντιστοιχεί σχεδόν 1 υπολογιστής για 2 φοιτητές? Δεν υπάρχει σχέση με έμας. Εκεί σου προσφέρουν όλα τα απαραίτητα για να κάνεις καλή έρευνα. Στην αξιολόγηση μπαίνουν και άλλα κριτήρια. Για παράδειγμα το imperial έχει να επιδείξει 16 νομπελίστες!!!. Εμείς έχουμε κανέναν? Και φυσικά στην παγκόσμια κατάταξη είναι στη θέση 23 παγκοσμίως ενώ τα δικά μας είναι μετά τη θέση 200 αν θυμάμαι καλά. Δες εδώ http://www.arwu.org/ARWU-FIELD2008.htm Η συγκεκριμένη αξιολόγηση από όσο ξέρω θεωρείται από τις πιο αξιόπιστες.
  Τώρα όσον αφορά τους καθηγητές νομίζω ότι στην Ελλάδα οι καθηγητές που είναι για ντομάτες είναι πολύ περισσότεροι.

ʼληθεια πως τον έλεγαν τον συμφοιτητή σου που τέλειωσε 1ος? Γιατί και εγώ όταν ήμουν εκεί είχα έναν τύπο από το ΑΠΘ ο οποίος τέλειωσε από τους πρώτους και μετά πήγε στο ΜΙΤ αν θυμάμαι καλά
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

p-p

#16
Στο ΑΠΘ συγκεριμένα έχουμε 58 μαθήματα στα πρώτα 9 εξάμηνα, δηλαδή κατά μεσο όρο 6.5 μαθήματα σε κάθε ενα απο αυτά και κανένα μάθημα στο τελευταίο εξάμηνο όπου κάνουμε την διπλωματική μας εργασία.

Τριχάκης λέγεται και είναι ναι πράγματι τώρα στο ΜΙΤ αλλά ήταν στο Imperial το 2004. Τότε ήσουν και εσύ?

Για όλα όσα λες για την έρευνα δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω!
“When Kepler found his long-cherished belief did not agree with the most precise observation, he accepted the uncomfortable fact. He preferred the hard truth to his dearest illusions; that is the heart of science.” - Carl Sagan

evry

Εγώ ήμουν το 2000. Το 2004 διοριζόμουν στη Μήλο καθηγητής και έμπαινα στον μαγικό κόσμο της εκπαίδευσης :)
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

lp

Από τη στιγμή που ΠΕ19 και ΠΕ20 έχουν πρώτη ανάθεση το μάθημα δεν υπάρχει διαφορά στο ποιος θα πάρει το μάθημα. Σε περίπτωση διαφωνίας τότε υπεύθυνος επίλυσης είναι ο σύλλογος καθηγητών. Εκεί μπορείς να εκθέσεις τις απόψεις σου... Για την ανάθεση ορών ισχύει ότι η πρώτη οργανική (όχι ο παλαιότερος στα χρόνια υπηρεσίας) συμπληρώνει ωράριο (όχι απαραίτητα με ΑΕΠΠ) και μετά η επόμενη οργανική κ.ο.κ.

Το θέμα είναι ότι πρέπει να υπάρχει μια σωστή επικοινωνία μεταξύ των καθηγητών πληροφορικής και να τα βρίσκουμε μεταξύ μας. Επίσης μια πρόταση είναι να μοιράσετε τα τμήματα ή να κάνετε συνδιδασκαλίες εφόσον τα παιδιά είναι περισσότερα από 21 στο τμήμα. Επίσης μπορείς να πάρεις πρόσθετη (δικαιωματικά αφού ο άλλος συνάδελφος κάνει το μάθημα στο σχολείο) και εκεί να ξεδιπλώσεις όλο το ταλέντο σου  :)
Θυμίζω ότι το μάθημα είναι εργαστηριακό για όσους δεν το ξέρουν και ισχύει ότι ισχύει για τα εργαστήρια. Επίσης ο υπεύθυνος εργαστηρίου έχει δικαίωμα να συμπληρώσει όλο το ωράριο του με εργαστηριακά μαθήματα και άρα και με ΑΕΠΠ.

Τα πτυχία και οι μεταπτυχιακοί τίτλοι συμφωνώ και εγώ ότι δεν είναι  ένδειξη καλού δασκάλου, αλλά μπορείς να διεκδικήσεις με αυτά το εργαστήριο μια και προηγούνται τα αυξημένα προσόντα και η προϋπηρεσία σε εργαστηριακές θέσεις. Όλη η υπόλοιπη συζήτηση σχετικά με ποια σχολή είναι καλύτερη από την άλλη με αφήνει παγερά αδιάφορο μια και την αξία μας την δείχνουμε στην αίθουσα και μάλιστα και στα υπόλοιπα μαθήματα αν μπορείς...

φιλικά

gg


Λέων Προκόπης
2ο ΓΕΛ Ναυπλίου