εφαρμογή για ωρολόγιο πρόγραμμα

Ξεκίνησε από gimnasio, 20 Ιαν 2011, 09:03:14 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Δημήτρης Κανάς

Μιας και πλησιάζει η ώρα της επιστροφής μας στα σχολεία... έφτιαξα ένα πρόχειρο σενάριο για το πρόγραμμα ενός 12/θ Δ.Σ. με ΕΑΕΠ (για τα 961 σχολεία) και οδηγίες σύνταξη του με το λογισμικό FET.



Αν κάποιος έχει κάνει δικά του αρχεία με παραδείγματα τότε μπορεί να τα δημοσιεύσει κάπου για να βοηθήσει και τους υπόλοιπους.
Powered by Elxis : LabSchool.mysch.gr

netnick

Έχει χρησιμοποιήσει κάποιος το FET σε Γεινκό Λύκειο?
Θα ήθελα να ξέρω εάν με τον χωρισμό σε τμήματα Γενικής παιδείας, Προσανατολισμού, Επιλογής, Project, και Ξενων Γλωσσών λειτουργούν όλα καλα.


Το καλύτερο θα ηταν να ανέβει και ένα παράδειγμα αρχείου για ΓΕΛ.


Το χρειάζομαι αυτές τις ημέρες γιατί κάνω μια εργασία για λογισμικά δημιουργίας - ωρολογίων προγραμμάτων.
Ευχαριστώ.


alex72gr

Έχω χρησιμοποιήσει το FET σε ΓΕΛ. Όλα λειτουργούν καλά. Θα πρέπει να προσέξεις κάποια ζητήματα:
1. Ο προσανατολισμός του FET είναι η αυτοματοποιημένη επίλυση (κατάρτιση) ωρολογίου προγράμματος. Αυτό σημαίνει ότι το γραφικό περιβάλλον του δεν υποστηρίζει χειροκίνητες "μετακινήσεις" διδασκαλιών με την λογική drag and drop.
2. Χρειάζεται αρκετός χρόνος εξάσκησης για να διερευνήσει κανείς τις λειτουργίες και δυνατότητες του λογισμικού.
3. Παίζει πολύ σημαντικό ρόλο η διατύπωση του προβλήματος με "όρους" FET με τον βέλτιστο τρόπο. Υπό την έννοια αυτή θα πρέπει ο χρήστης να λειτουργεί περίπου με μία λογική διατύπωσης υπολογιστικού προβλήματος σε γλώσσα προγραμματισμού.
4. Για να πετύχει κανείς τα (2) και (3) απαιτείται πρακτικά χρόνος της τάξης των μερικών εβδομάδων.
5. Αν κατεβάσεις το εκτελέσιμο αρχείο του FET από το ίντερνετ, μέσα έχει έναν φάκελο με παραδείγματα. Ωστόσο, το σωστό είναι να καταφέρει ο κάθε χρήστης να διατυπώσει το πρόβλημα του δικού του σχολείου με τον καλύτερο τρόπο.
6. Γενικότερα για τις εφαρμογές επίλυσης (κατάρτισης) ωρολογίων προγραμμάτων δεν είναι εύστοχο να συγχέουμε την ευκολία εισαγωγής περιορισμών (κανόνων) με τον πραγματικό λόγο ύπαρξης των περιορισμών. Οι περιορισμοί πρέπει να τίθενται μόνον όταν είναι απαραίτητοι.
7. Δεδομένου ότι το FET δεν έχει δυνατότητα undo/redo, καλό είναι να σώζεις τη δουλειά σου σε τακτά διαστήματα.
8. Καλό είναι πριν κάνεις την εισαγωγή των όποιων δεδομένων και περιορισμών στο FET να είσαι πολύ καλά οργανωμένος με σημειώσεις είτε χειρόγραφες είτε εκτυπωμένες. Βοηθά πολύ στην πράξη. Σε μεγάλα σχολεία έχεις να κάνεις πολλούς ελέγχους και η οθόνη του υπολογιστή πολλές φορές κουράζει άσχημα τα μάτια... Δεν βλάπτει και το χαρτί....

xdv

Σίγουρα το FET είναι καλό αλλά δεν μπόρεσα ούτε να το εγκαταστήσω. Υπάρχει κάποια άλλη (δωρεάν) λύση για όλους εμάς τους υπόλοιπους;
Λάθη είμαστε, ανθρώπους κάνουμε.

mandarinos

#19
Γιά την εγκατάσταση του καινούργιου FET, δες εδώ: https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=8761.0

Αντιμετώπισα κι εγώ το πρόβλημα, και τά 'παιξα απ' τις ιδιαιτερότητες του Qt. Compilation σε 1 ώρα κι ένα τέταρτο, άσε που (το Qt) θέλει χώρο εγκατάστασης στον δίσκο 10 Giga!!! Κι ακόμη, δεν έχει πχ μιά μπάρα, να σε ειδοποιεί πόσο τοις εκατό δουλειά έχει κάνει. Καταλάβαινα ότι συνεχίζει να δουλεύει, επειδή, όταν (βαρυόμουν / απελπιζόμουν, και) πήγαινα να το κλείσω, μου έβγαζε μήνυμα ότι θα σταματήσει το compilation.

Τέλος πάντων, έκανε compilation και τό 'φτασε σ' ένα τέλος· αν ακολουθήσεις τις οδηγίες που έγραψα, είσαι ok.

Αν και δεν ξέρω αν παρέλειψα ακόμη ένα βήμα (του τύπου: make / make config), γιά να βγάλω πλήρως αυτόνομο εκτελέσιμο binary. Το πρόγραμμα κομπαϊλάρεται σε directory διαφορετικό από το directory των sources, οπότε (όταν τελειώσεις) : μετονομασία του νέου directory σε fet (απλά γιά ευκολία), μπαίνεις μέσα, και ξεκινάς με ./fet .

Επίσης: στο ίδιο το FET, τα τμήματα που κόβονται σε δύο παράλληλες δραστηριότητες, (συνεχίζεις να) τα βάζεις ως ένα τμήμα, και τα δύο μαθήματα τα ορίζεις στα μαθήματα ως ένα μάθημα επί πλέον - που γίνεται από τους δύο καθηγητές ταυτόχρονα. Πχ Πληροφορική και Τεχνολογία: ορίζεις Πληροφορική χωριστά (γιά τα τμήματα που τυχόν δεν σπάνε), Τεχνολογία χωριστά, καί Πληροφορική+Τεχνολογία ως τρίτο μάθημα. Θα σου βγάλει αποτελέσματα πολύ πιό γρήγορα. (Μέγιστος χρόνος φέτος στον δικό μου ΗΥ - μέχρι στιγμής: 10 δευτερόλεπτα.)

mandarinos

Γιά άλλη δωρεάν καλή λύση, επειδή τό 'ψαξα, το μόνο που βρήκα είναι on-line υπολογισμός του ωρολογίου προγράμματος. Έχει κάμποσα sites, δεν ξέρω πόσο αποτελεσματικά είναι. Ή πόσο γρήγορα.

Πάλι, όμως, αυτό το on-line, που σου ζητάει email + εγγραφή... εμένα μου ξυνίζει λίγο.


dpa2006

Παράθεση από: xdv στις 14 Σεπ 2021, 11:36:16 ΜΜ
Σίγουρα το FET είναι καλό αλλά δεν μπόρεσα ούτε να το εγκαταστήσω. Υπάρχει κάποια άλλη (δωρεάν) λύση για όλους εμάς τους υπόλοιπους;

https://www.asctimetables.com/

Freemium

https://timetable-software.com/

Open Source


Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science