ΓΕΛ: Back to the Past

Ξεκίνησε από veni, 13 Μαΐου 2015, 12:22:20 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

P.Tsiotakis

Παράθεση από: Diotima στις 10 Απρ 2016, 09:28:51 ΜΜ
Η καλύτερη απάντηση που μπορεί να δοθεί είναι αυτή.

Ο Πληροφορικός γραμματισμός (ICT literacy) στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
https://www.alfavita.gr/arthron/o-pliroforikos-grammatismos-ict-literacy-stin-protovathmia-ekpaideysi

pthomop

http://www.esos.gr/arthra/43440/dieythyntis-grafeioy-ypoyrgoy-pliroforiaka-analfavitoi-mathites-foitites-kai-enilikes

Δεν το πιστεύω αυτό που διάβασα!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Κύριε Κατσαρέ ποιος ευθύνεται για αυτό το φαινόμενο;

seibei

Εθνική Τράπεζα: 20000 νέες θέσεις εργασίας μέχρι το 2020 στην πληροφορική.

http://www.antenna.gr/news/Economy/article/441053/ethniki-trapeza-20000-nees-theseis-ergasias-mexri-to-2020-stin-pliroforiki

bugman

Αν θα υπάρχει Εθνική Τράζεζα τότε! To 20000 να είναι 200 ναι κάτι λέει...

P.Tsiotakis

ΚΟΥΡΑΓΙΟ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Πρόταση για καθιέρωση Εξετάσεων Τετραμήνων στη Μέση Εκπαίδευση και για διαχωρισμό των Παγκυπρίων Εξετάσεων σε Παγκύπριες Εξετάσεις Απόλυσης και Παγκύπριες Εξετάσεις Πρόσβασης

http://www.moec.gov.cy/archeia/2014_nees_protaseis_paideia/2016_04_14_nea_protasi_gia_pagkypries.pdf

Δημήτρης Γκίνης

Διαβάζοντας την πολύ ενδιαφέρουσα (και καλογραμμένη) αυτή πρόταση και κάνοντας τις αναπόφευκτες συγκρίσεις με τις πρακτικές που αφορούν σε οργάνωση και σχεδιασμό στην Ελλάδα, μου'ρθε να βάλω τα κλάματα... :'(

nikolasmer

Μερεντίτης Νικόλαος
Πληροφορικός

nikosx

Διαβάζοντας τις δηλώσεις του Υπουργού τελευταία καταλήγω στο συμπέρασμα ότι το τωρινό σύστημα θα πρέπει να το φάμε στη μάπα για κάποια χρόνια ακόμα, άγνωστο πόσα, ένα σύστημα που αναπτύχθηκε πρόχειρα και χωρίς να μελετηθεί σε βάθος αφού θα ήταν προσωρινό (για 1 ή 2 χρόνια μόνο).
Αυτό σημαίνει ότι πρέπει τουλάχιστον να προσπαθήσουμε για κάποιες μικροαλλαγές. Μία από αυτές είναι η αλλαγή των συντελεστών βαρύτητας στην κατεύθυνσή μας. Είναι τουλάχιστον προσβλητικό και δημιουργεί πολλά προβλήματα στο μάθημά μας το γεγονός ότι για σχολές Πληροφορικής έχει συντελεστή βαρύτητας το ΑΟΘ. Είναι ένα θέμα που κάποιος πρέπει να το μεταφέρει στο Υπουργείο.
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

petrosp13

Το βασικότερο είναι πρώτα το καταραμένο 2ωρο..
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

nikosx

ναι, αλλά το ευκολότερο είναι ο συντελεστής
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

petrosp13

Δεν είναι τόσο εύκολο
θα πρέπει να σπάσει το πεδίο
Δεν μπαίνουν διαφορετικοί συντελεστές για σχολές του ίδιου πεδίου , εκτός αν είναι ειδικά μαθήματα
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

nikosx

Το πεδίο δε χρειάζεται να σπάσει, διαφορετικοί συντελεστές ισχύουν και σε άλλα πεδία όπως το 3ο και το 4ο. Καλή διάθεση και λογική χρειάζεται και δυστυχώς δεν ξέρω αν υπάρχει έστω και το ένα από τα δύο. Επίσης, πρέπει και κάποιοι να αναδείξουν το θέμα.
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr


petrosp13

1 στους 4 μαθητές επέλεξε 5ο μάθημα
Εξαιρετικής έμπνευσης το σύστημα που προώθησε η συντεχνία
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

pthomop

Στα δημοτικά χάθηκε μια ώρα των ΤΠΕ από την Γ Δημοτικού μέχρι την ΣΤ. Μπράβο Φίλη, προχώρα δυνατά στον δρόμο που χάραξε ο Αρβανιτόπουλος και ολοκλήρωσε ο Κουράκης