ΓΕΛ: Back to the Future

Ξεκίνησε από odysseas, 27 Νοε 2014, 06:19:11 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

che

Παράθεση από: pthomop στις 10 Μαρ 2015, 09:51:57 ΠΜ
http://www.esos.gr/arthra/37339/pagose-i-epikoinonia-ypoyrgoy-adip

Ύποπτη σιωπή!
Γενικότερα οι πληροφορίες μου για τον Μπαλτά και τις σχέσεις του με την επιστήμη μας δεν είναι και οι καλύτερες.

Οι πληροφορίες σου για το κατά πόσο ασχολείται ο Μπαλτάς με το θέμα τι λένε ; Γιατί οι δικές μου λένε οτι ο Κουρακης κάνει οτι κάνει και ο Μπαλτάς ειναι διακοσμητικός.

P.Tsiotakis

Άρχισαν οι μετά Χριστόν προφητείες

http://www.hagitegas.gr/2015/03/%CE%B5%CE%BE%CE%B5%CF%84%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CF%83%CF%8D%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BC%CE%B1-4-1-6/

Ευτυχώς, η εξέλιξη του πλανήτη βασίστηκε στους ... προ

καλημέρα

pthomop

Παράθεση από: che στις 10 Μαρ 2015, 10:02:12 ΠΜ
Οι πληροφορίες σου για το κατά πόσο ασχολείται ο Μπαλτάς με το θέμα τι λένε ; Γιατί οι δικές μου λένε οτι ο Κουρακης κάνει οτι κάνει και ο Μπαλτάς ειναι διακοσμητικός.

Οι σχέσεις τους δεν είναι καθόλου καλές.
Εχω έντονες ανησυχίες για το μέλλον μας στα Λύκεια. Ελπίζω να μην επαληθευτούν.

fupat2

#213
Να μην περιμένετε πολλά από κοινοβουλευτικούς. Ο κοινοβουλευτισμός είναι η μήτρα του φασισμού, και είτε αριστερός είναι κάποιος είτε δεξιος, πάντα φασίστας θα είναι ο κοινοβουλευτικός. Φασίστας με την έννοια ότι θέλει να επιβάλλεται και να αποφασίζει για τους πολλούς χωρίς να τον ενδιαφέρει και χωρίς να λογαριάζει την γνώμη των πολλών. Φασίστας είναι όμως ο κάθε κοινοβουλευτικός και με την έννοια ότι επιθυμεί κάποιος αποφασισμένος μονόδρομος να επιβάλλεται υποχρεωτικά σε όλους, απαγορεύοντας έτσι την ελευθερία επιλογής εναλλακτικών δρόμων και την ελευθερία της αυτοδιάθεσης. Εδώ ο ίδιος ο Θεός ήρθε στο κόσμο για να πείσει και όχι για να επιβάλλει, ποιός νομίζει ότι είναι ο κάθε κοινοβουλευτικός φασίστας που επιμένει να επιβάλλει και όχι να πείθει;
Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).


ntzios kostas

Αφού δεν θα γραφτούν καινούργια βιβλία πώς θα υπάρξει το τελευταίο πεδίο από τη στιγμή που χρειάζεται σίγουρα βιβλίο φυσικών επιστημών; Επίσης έτσι όπως περιγράφεται μου φαίνεται δύσκολο σε ένα σχολείο να βγει το ωρολόγιο πρόγραμμα. Νομίζω, λοιπόν, ότι θα απέχει αρκετά από αυτό που θα ανακοινωθεί τελικά.

Πάντως αν μείνουμε στο παλιό, οι αλλαγές που προτείνουν έπρεπε να είχαν γίνει πριν χρόνια.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

Eri

Επίσης στο πεδίο επιστήμες υγείας μπορεί κάποιος βασει του ρεπορταζ, ως 5ο μάθημα, να επιλέξει μαθηματικά... Ποιά μαθηματίκα; Τα της θετικής και τεχνολογικής; Λογικα ναι, θα βγουν όμως οι ώρες, δεδομένου οτι τα μαθηματικά θετικής και τεχνολογικής δε θα ναι 4ωρα ή 6ωρα;

Katsadouros_Dhm

http://www.esos.gr/arthra/37367/egkyklios-me-tis-allages-stis-exetaseis-sto-lykeio
Το ερώτημα παραμένει:
Τι θα αντικαταστήσει (αν αντικαταστήσει...) τα μόρια που θα έπαιρνε ένας μαθητής από την επίδοσή του στις προαγωγικές-απολυτήριες εξετάσεις;(είχαν το βάρος ενός μαθήματος πανελληνίων).

P.Tsiotakis

 
Κατά τη γνώμη μου, το δημοσίευμα στο Βήμα (ίδιο με αυτό της ημερησίας προ ημερών) δεν είναι η απόφαση που έχει ληφθεί, αλλά μια προσπάθεια κάποιου κέντρου εξουσίας να εγκλωβίσει ή/και εκθέσει τον Κουράκη.

Το σχέδιο αυτό δεν μπορεί να υλοποιηθεί στο δημόσιο σχολείο για λόγους ωρολογίου προγράμματος. Αλλά σε ουσιαστικό επίπεδο: δεν μπορεί κάποιος να εισέρχεται σε σχολή με 5 μαθήματα ενώ άλλος με 4 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ μαθήματα. Και δεν βλέπω να αντιδρούν οι διάφοροι σε αυτό.
Μεταξύ άλλων: Το ότι θα εισέρχεται φοιτητής στις Πληροφορικές με ΚοινΠολΕπιστήμες και Στατιστική παραξενεύει μόνο εμένα; Βέβαια, εγώ πέρασα από Α Δέσμη σε Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστήμίου και δε μου προκαλεί εντύπωση. Αλλά στο ΕΚΠΑ; στο ΕΜΠ; Στην Κρήτη;

Δε θα πλήξουμε: έχουμε να δούμε πολλά επεισόδια ακόμη, αλίμονο σε αυτούς που δεν έχουν γερό στομάχι. Τα παιχνίδια εξουσίας θα συνεχιστούν στις πλάτες των μαθητών για κάποιο διάστημα ακόμη. Σύμβουλοι υπάρχουν πολλοί, Το συμφέρον των μαθητών είναι όμως ένα....


P.Tsiotakis

Οι Πανελλαδικές δεν είναι φετίχ, όπως οι μπανάνες ΝΤΟΛ (επιτυχημένο διατροφικό πρόγραμμα)

Πιέζουν οι συντεχνίες ε;; Αδύνατον.......  Άλλο ένα άρθρο επιπεδου και "ενημέρωσης"


P.Tsiotakis

#222
http://360pedia.gr/ta-tessera-syn-ena-mathimata-paneladikwn/

Σχέδιο δημιουργών με "εμμονές", χωρίς φαντασία για ένα σύστημα που θα γεννήσει προβλήματα. Απλά λυπηρό

tdrivas

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 17 Μαρ 2015, 07:34:46 ΠΜ
http://360pedia.gr/ta-tessera-syn-ena-mathimata-paneladikwn/

Σχέδιο δημιουργών με "εμμονές", χωρίς φαντασία για ένα σύστημα που θα γεννήσει προβλήματα. Απλά λυπηρό

κοιτώντας μπροστά (πέρα από το φτωχό αυτό σχέδιο), η ουσία παραμένει μία: η διεκδίκηση του αυτονόητου, η Επιστήμη Υπολογιστών ΘΕΤΙΚΟ μάθημα.
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

P.Tsiotakis

#224
Σχέδιο δημιουργών με "εμμονές", ελάχιστη φαντασία για ένα σύστημα που θα γεννήσει προβλήματα, με απλά λόγια το σχέδιο Αρσένη 2 και φυσικά όχι νέο σχέδιο. Απλά λυπηρό, αν υιοθετηθεί

Είναι σαφής η προέλευση των ανθρώπων που σκέφτηκαν αυτό το σχέδιο, οι επονομαζόμενοι και "βασικοί". Και αυτή τη στιγμή απλά μετρούν τις αντιδράσεις...

Με απλά λόγια η Πληροφορική δεν είναι θετικό Μάθημα αλλά Οικονομικό Μάθημα, το 2015, δεδομένου ότι απο αυτό το ΕΠΕ δε θα περνάει κανείς Πληροφορική με την 4αδα Μαθημάτων, αλλά ως ποινή θα χρειάζεται 5ο μάθημα.
Θα περνάει κανείς ΗΜΜΥ σε την 4αδα, Πληροφορικής ΕΚΠΑ, Επιστήμη Υπολογιστών Κρήτης; Μηχανικοί Υπολογιστών Πάτρας;
Και θα μπαίνει και στο Χημικό, ναι;;
Και θα μπαίνει Πληροφορική με Χημεία (όπως και σήμερα), το ξέρω ότι θα αντιδράσουν οι Χημικοί για την αδικία αυτή....

- Ιατρική περνάς μόνο με 5 μαθήματα
- Παιδαγωγικά μόνο με 5 μαθήματα
- Ο θεωρητικός θα πάει Γεωπόνος με Φυσική ΓΠ

Το αστείο είναι ότι η Τεχνολογική θα είναι η πολυπληθέστερη κατεύθυνση, όπως η Δ Δέσμη...

Η έλπίδα ήρθε λοιπόν, Καλή συνέχεια σε όλους.....