Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

P.Tsiotakis

μόνο οι ΤΠΕέδες της ΕΤΠΕ (http://www.etpe.eu/new/) έβγαλαν αμέσως ανακοίνωση, ακόμη περιμένουμε την καθαρή Πληροφορική (ξέρετε πανεπιστήμιο ΠΕΙΡΑΙΩΣ, ΕΚΠΑ, ΑΠΘ, ΕΜΠ, IONIO κλπ)

tomgeri

Η μονιμότητα των ΔΥ στις πραγματοπαγείς θέσεις προστατεύεται συνταγματικά, στις προσωποπαγείς μόνο νομικά.
Και ο νόμος αλλάζει πολύ εύκολα, από την μια στιγμή στην άλλη.

lkt

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 13 Αυγ 2013, 10:40:26 ΠΜ
μόνο οι ΤΠΕέδες της ΕΤΠΕ (http://www.etpe.eu/new/) έβγαλαν αμέσως ανακοίνωση, ακόμη περιμένουμε την καθαρή Πληροφορική (ξέρετε πανεπιστήμιο ΠΕΙΡΑΙΩΣ, ΕΚΠΑ, ΑΠΘ, ΕΜΠ, IONIO κλπ)
Πρέπει οι πανεπιστημιακοί να συνδράμουν την ΠΕΚΑΠ και να απαιτήσουν από κοινού συνάντηση με τον Αρβανιτόπουλο αν πραγματικά ενδιαφέρονται. Μόνο έτσι ίσως γίνει κάτι.

lkt

Παράθεση από: tomgeri στις 13 Αυγ 2013, 10:40:51 ΠΜ
Και όταν λέμε διευθυντή του γραφείου του υπουργού, μιλάμε για αυτόν.
http://www.esos.gr/article/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/neos-diefthintis-ypoyrgoy-paideias
Άλλο ένα πρόσωπο από το ...μέλλον!

tomgeri

Παράθεση από: lkt στις 13 Αυγ 2013, 10:53:29 ΠΜ
Άλλο ένα πρόσωπο από το ...μέλλον!

Είναι αυτό που λέμε. Οι ίδιοι και οι ίδιοι ανακυκλώνονται.

Καιρός να τους βάλουμε στην μαύρη λίστα. Εντοπίστε τους, δώστε στοιχεία για αυτούς,
Αν δεν μπορούμε να πολεμήσουμε απευθείας το κάστρο του εχθρού (τον υπουργό), ας πολεμήσουμε τα οχυρά του, ας πολεμήσουμε και με τους φύλακες που φυλάνε σκοπιά.
Η μονιμότητα των ΔΥ στις πραγματοπαγείς θέσεις προστατεύεται συνταγματικά, στις προσωποπαγείς μόνο νομικά.
Και ο νόμος αλλάζει πολύ εύκολα, από την μια στιγμή στην άλλη.

lkt

Η ΠΕΚΑΠ θα πρέπει να συναντηθεί με τους πανεπιστημιακούς, να τους ενημερώσει (αν και πιστεύω γνωρίζουν) και να τους ζητήσει να συμμετάσχουν ενεργά, ώστε να μην ψηφιστεί ως έχει. Είτε το θέλουμε είτε όχι άλλη βαρύτητα θα έχει μια δυναμική δική τους παρέμβαση.

petrosp13

Εγώ είδα ότι ήδη 2 καθηγητές μου από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας έχουν γράψει στην διαβούλευση
Δεν ξέρω αν φτάνει, αλλά δείχνει ότι ενδιαφέρονται
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

mas_of_dis

Θα πρέπει να συνταχθεί μία ανοτιχτή επιστολή (ή καλύτερα ένα ερώτημα μέσω κάποιου Βουλευτή) προς τον Υπουργό Παιδείας σχετικά με το εξής:
Είναι στόχος του Υπουργείου να τεθούν σε διαθεσιμότητα εκπαιδευτικοί Πληροφορικής (ΠΕ19-ΠΕ20) ή να μεταταγούν στην πρωτοβάθμια (Δημοτικά)? Αν όπως θα ισχυριστεί ο στόχος είναι να μεταταγούν στην πρωτοβάθμια πότε θα γίνει αυτό?
Ο αγώνας στη διαβούλευση συνεχίζεται. Προσοχή όμως, στα σχόλια μας δεν πρέπει να θίγουμε άλλα μαθήματα γιατί θα δημιουργήσουμε περισσότερους εχθρούς από ότι ήδη έχουμε.

lkt

Παράθεση από: petrosp13 στις 13 Αυγ 2013, 11:05:12 ΠΜ
Εγώ είδα ότι ήδη 2 καθηγητές μου από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας έχουν γράψει στην διαβούλευση
Δεν ξέρω αν φτάνει, αλλά δείχνει ότι ενδιαφέρονται
Χρειάζεται κι αυτό αλλά δεν αρκεί! Πρέπει μαζί με την ΠΕΚΑΠ αντιπροσωπεία τους να συναντηθεί με τον Αρβανιτόπουλο πριν την ψήφιση. Γιατί δεν το ζητούν οι συνάδελφοι της ΠΕΚΑΠ;

billdnet

Παράθεση
Εγώ είδα ότι ήδη 2 καθηγητές μου από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας έχουν γράψει στην διαβούλευση
Δεν ξέρω αν φτάνει, αλλά δείχνει ότι ενδιαφέρονται

Ποιοι είναι αυτοί οι καθηγητές;

petrosp13

Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

dski

Συνάδελφοι,

Παρακολουθώ απ΄ την αρχή την κουβέντα και συμφωνώ με τις περισσότερες προτάσεις που έχουν διατυπωθεί εδώ μέσα. Είναι ιδιαίτερα θετικό ότι έστω και την ύστατη ώρα ο κλάδος φαίνεται να συσπειρώνεται και να αναζητά τρόπους δράσης.

Αναφορικά με τις προτάσεις που ακούγονται θέλω να προσθέσω μια ακόμη παράμετρο του ζητήματος που νομίζω δεν έχει τεθεί:

Νομίζω ότι πέρα από όλα τα υπόλοιπα πρέπει να τονίσουμε ιδιαίτερα την αξία της πληροφορικής ως εκπαιδευτικό εργαλείο. Δεν εννοώ το εκπαιδευτικό λογισμικό ή την εκπαιδευτική αξία της επιστήμης (αλγοριθμική σκέψη, λογική κτλ) αλλά το πόσο καλά η επιστήμη μας ταιριάζει με τις σύγχρονες εκπαιδευτικές μεθόδους. Παρακολουθώ την επιμόρφωση Β' επιπέδου και όλο μιλάμε για ομαδοσυνεργατική μάθηση, κονστροκτουβισμό κτλ. και πραγματικά δύσκολα βρίσκω αντικείμενο που να ταιριάζει καλύτερα με αυτές τις θεωρίες από την πληροφορική! Επιπλέον στην πληροφορική ο μαθητής έχει το επιπλέον πλεονέκτημα ότι μπορεί να δοκιμάσει να φτιάξει ο ίδιος τη λύση ενός προβλήματος στον Η/Υ, να τη δει να λειτουργεί στην πράξη, να τη διορθώσει, να την αλλάξει, να τη βελτιώσει!

Όταν το υπουργείο μιλάει για σύγχρονές διδακτικές μεθόδους και προσεγγίσεις πως είναι δυνατόν να αφήνει εκτός προγράμματος ένα μάθημα που ταιριάζει τόσο καλά με αυτές!

Πολλές φορές σε συζητήσεις με συναδέλφους μαθηματικούς για να τους ιντριγκάρω τους λέω ότι η πληροφορική είναι καλύτερο μάθημα από τα μαθηματικά για τη διδασκαλία επίλυσης προβλημάτων και αναλυτικής σκέψης. Αυτό ίσως να ακούγεται κάπως αιρετικό όμως προσωπικά το πιστεύω και είναι μια πλευρά που επίσης πρέπει να αναδείξουμε (όχι σε κόντρα με τα μαθηματικά αλλά σε συνύπαρξη με αυτά). Ο φίλος μου ο Παναγιώτης Γροντάς το λέει ήδη: Computer Science is the new Math! 

Επίσης, αν και έχει ήδη τεθεί, νομίζω ότι θα πρέπει να τονίσουμε περισσότερο τη σημασία της πληροφορικής στην επιζητούμενη ανάπτυξη της χώρας! Σε μια χώρα με σχεδόν ανύπαρκτο πρωτογενή και δευτερογενή τομέα, η πληροφορική, με ελάχιστη οικονομική επένδυση, είναι αναμφίβολα ένας τομέας που θα συμβάλει στην ανάπτυξη. Και το κράτος τι κάνει; Αντί να επενδύσει σε αυτό καταργεί το μάθημα από το λύκειο...

Τέλος να πω ότι από την πλευρά μου έχω επικοινωνία με τον τέως (κ. Γεωργιάδη) και τον νυν (κ. Σταυρακάκη) πρόεδρο του τμήματος Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών του Πανεπιστημίου Αθηνών (έχω ήδη ανταλλάξει κάποια μηνύματα και με τους δύο). Θέλω να πιστεύω ότι κάποια θετική παρέμβαση θα υπάρξει από εκείνη την πλευρά.

Δημήτρης Σκυριανόγλου


GEG

Παράθεση από: dski στις 13 Αυγ 2013, 12:57:11 ΜΜ

Τέλος να πω ότι από την πλευρά μου έχω επικοινωνία με τον τέως (κ. Γεωργιάδη) και τον νυν (κ. Σταυρακάκη) πρόεδρο του τμήματος Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών του Πανεπιστημίου Αθηνών (έχω ήδη ανταλλάξει κάποια μηνύματα και με τους δύο). Θέλω να πιστεύω ότι κάποια θετική παρέμβαση θα υπάρξει από εκείνη την πλευρά.


Τα περιοσσότερα τμήματα ΑΕΙ έχουν την θέληση να παρέμβουν δυστυχώς όμως  για να πάρουν μπροστά (να τεθεί θέμα σε  γσ κ.λ.π.) πρέπει να πάει Σεπτέμβρης οπότε ... γεια σας.
Hey! It compiles! Ship it! :-)

Γιάννης Αναγνωστάκης


ikariofil

Παράθεση από: janag79 στις 13 Αυγ 2013, 02:23:01 ΜΜ
Επειδή νομίζω δεν το πήρε το μάτι μου σε κάποιο προηγούμενο post

http://www.gopetition.com/petitions/%CE%BF%CF%87%CE%B9-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B5%CE%BE%CE%B1%CF%86%CE%AC%CE%BD%CE%B9%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%80%CE%BB%CE%B7%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%BF-%CE%BB%CF%8D%CE%BA%CE%B5%CE%B9%CE%BF.html

Βάζουμε όλους να υπογράψουν (συγγενείς, φίλους, γνωστούς και μαθητές)!



ήδη το δημοσίευσα στο facebook και κάλεσα όλους τους μαθητές μου που αγάπησαν το μάθημα να το υπογράψουν