ΠΟΛΥΜΕΣΑ-ΔΙΚΤΥΑ ΚΑΙ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ

Ξεκίνησε από Nikosn, 28 Σεπ 2009, 11:55:44 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Nikosn

Παιδιά διάβαζα ότι τα πολυμέσα-δίκτυα είναι μόνο για την τεχν κατευθυνση ή το κύκλο πληροφ κ υπηρεσιων, φέτος γίνεται για πρωτη φορα στο λύκειό μου και ανησυχω μήπως υπάρχει πρόβλημα με το μάθημα γτ το έχουν επιλέξει από όλες τις κατεθύνσεις(ΘΕΤΙΚΉ , ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ,ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ). Αν μπορει ας μου πει κάποιος αν αυτο μπορεί να γίνει γιατι ανησυχώ μηπως εχει γίνει λάθος...
Η γνώση κατακτάται μέσα από τα λάθη μας

Δημήτρης Γκίνης

#1
Είχα την εντύπωση ότι τα πολυμέσα είναι μάθημα επιλογής που σημαίνει ότι μπορεί να επιλεγεί από όλους τους μαθητές ανεξαρτήτου κατευθύνσεως.
Κάνω άραγε λάθος;
Θα το ψάξω αύριο.
Άλλαξα γνώμη και το έψαξα σήμερα.
Λοιπόν ρίξε μια ματιά στη σελίδα του ΚΕΠΛΗΝΕΤ Ηλείας http://dide.ilei.sch.gr/keplinet/education/info-gel.php και ψάξε για την εγκύκλιο: 63447/Γ2/27-6-2005 Υ.Α. "Ωρολόγιο πρόγραμμα των μαθημάτων των τάξεων Α', Β' και Γ' του Ενιαίου Λυκείου" http://dide.ilei.sch.gr/keplinet/downloads/2005-06-27_63447-g2_orologio_programma_hm_el.doc
Στην τελευταία σελίδα της αναφέρει το μάθημα των πολυμέσων ανάμεσα στα μαθήματα επιλογής που είναι κοινά για τους μαθητές όλων των κατευθύνσεων.
ʼρα....
Δημήτρης

Nikosn

Οκ ελπίζω να ναι έτσι, γτ αν δε μπορει να δηλωθεί απο άλλες κατευθύνσεις και υπάρχει πρόβλημα, πχ ας πουμε στην έκδοση βαθμολογιών της Γ θα γίνει χάος, και θα τη πληρώσω εγώ γτ έκανα αγώνα να αλλάξω το κατεστημενο στο σχολειο όπου γινοταν μονο οι εφαρμ πληροφ και εφ ΗΥ, εφτασα φετος να εχουμε 48 ώρες πληροφ(με 2 καθηγητες στη τάξη), έπεισα όλο το λύκειο να πάρει πληροφορική!Αλλά είδα πριν λίγο στο pi-schools αυτο:http://www.pi-schools.gr/content/index.php?lesson_id=1&ep=228 και ανησύχησα
Η γνώση κατακτάται μέσα από τα λάθη μας

Δημήτρης Γκίνης

Τροποποίησα το προηγούμενο post μου. Ρίξτου μια ματιά.

Nikosn

Οκ, σ'ευχαριστώ Δημητρη, ηρέμησα τώρα. Τελικα το παιδαγωγικό ινστιτουτο δεν ειναι να το εμπιστευεσαι, ή ξεχασαν να ενημερώσουν το σιτε ή απλα γραφουν ότι τους κατέβει.
Η γνώση κατακτάται μέσα από τα λάθη μας

Laertis

Κάνω το μάθημα Πολυμέσα-Δίκτυα εδώ και αρκετά χρόνια και σε διαβεβαιώ ότι είναι μάθημα επιλογής ανεξάρτητο απο τις κατευθύνσεις.
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

Δημήτρης Δαλαγιώργος

Παράθεση από: nnannos στις 29 Σεπ 2009, 12:09:50 ΠΜ
Οκ ελπίζω να ναι έτσι, γτ αν δε μπορει να δηλωθεί απο άλλες κατευθύνσεις και υπάρχει πρόβλημα, πχ ας πουμε στην έκδοση βαθμολογιών της Γ θα γίνει χάος, και θα τη πληρώσω εγώ γτ έκανα αγώνα να αλλάξω το κατεστημενο στο σχολειο όπου γινοταν μονο οι εφαρμ πληροφ και εφ ΗΥ, εφτασα φετος να εχουμε 48 ώρες πληροφ(με 2 καθηγητες στη τάξη), έπεισα όλο το λύκειο να πάρει πληροφορική!Αλλά είδα πριν λίγο στο pi-schools αυτο:http://www.pi-schools.gr/content/index.php?lesson_id=1&ep=228 και ανησύχησα

6 χρόνια στο 3ο ΓΕΛ Κοζάνης, το μάθημα γίνεται κανονικά και συμμετέχουν μαθητές απ' όλες τις κατευθύνσεις, με εξαιρετική επιτυχία θα έλεγα - αν και αυτό το οφείλουμε μάλλον στο ότι τα παιδιά κάνουν εργασία στο μάθημα και δεν ακολουθούμε το βιβλίο. Μου κίνησες την περιέργεια όμως: τι εννοείς ότι μπορεί να γίνει χάος με την έκδοση της βαθμολογίας; Ξαναλέω, εμείς ποτέ δεν είχαμε κανένα πρόβλημα, ανεξάρτητα τι λέει η δε λέει το Π.Ι.
Ενάντια στην ηλιθιότητα, ακόμα και οι θεοί, μάταια αγωνίζονται.
Friedrich Schiller

Nikosn

ΟΚ τελικά όλα καλα, απλά είδα στο σιτε του ΠΙ οτι το μάθημα είναι επιλογής της τεχνολογικής κ ανησύχησα, τελικα είναι όπως τα λέτε. Απλά έκανα αγώνα να το βάλω στη Γ λυκειου, στο σχολειο που ειμαι τώρα επι 10 χρόνια έκαναν μονο εφ πληροφ στην Α και εφαρμ υπολογιστων στη Γ και τιποτα απο πληροφορικη στη Β, τώρα κάνουν εφ ΗΥ στη Β και πολυμέσα στη Γ.
Η γνώση κατακτάται μέσα από τα λάθη μας

Καρκαμάνης Γεώργιος

Παράθεση από: nnannos στις 30 Σεπ 2009, 09:38:21 ΜΜ
Απλά έκανα αγώνα να το βάλω στη Γ λυκειου, στο σχολειο που ειμαι τώρα επι 10 χρόνια έκαναν μονο εφ πληροφ στην Α και εφαρμ υπολογιστων στη Γ και τιποτα απο πληροφορικη στη Β, τώρα κάνουν εφ ΗΥ στη Β και πολυμέσα στη Γ.
Συνάδερφοι αυτό πρέπει να γίνεται σε όλα τα Λύκεια, ώστε να μπορούν τα παιδιά να κάνουν πληροφορική και στις τρεις τάξεις του Λυκείου αλλά και να δημιουργούνται και περισσότερε ώρες,,,,,,,

Δημήτρης Δαλαγιώργος

Παράθεση από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 01 Οκτ 2009, 11:18:42 ΠΜ
Συνάδερφοι αυτό πρέπει να γίνεται σε όλα τα Λύκεια, ώστε να μπορούν τα παιδιά να κάνουν πληροφορική και στις τρεις τάξεις του Λυκείου αλλά και να δημιουργούνται και περισσότερε ώρες,,,,,,,

Σε μας, ένα χρόνιο πρόβλημα που έχουμε, είναι με τις δηλώσεις μαθημάτων. Οι αρμόδιοι καθηγητές που μαζεύουν τις δηλώσεις, λένε στα παιδιά ότι δικαιούνται να πάρουν πληροφορική μόνο δύο χρονιές, ενώ αυτό που θα έπρεπε να λένε είναι ότι το μάθημα 'Εφαρμογές Υπολογιστών' μπορούν να το πάρουν μόνο στη Β' Λυκείου ή στη Γ' Λυκείου, όχι όμως, και στις δύο τάξεις. Αποτέλεσμα, πολλά παιδιά για να έχουν πληροφορική στη Γ' Λυκείου (επειδή δεν έχει εξετάσεις) δεν δηλώνουν Ε.Υ. στη Β' Λυκείου!!! Φοβάμαι ότι θα πρέπει να κάτσω να γράψω καινούριο έντυπο δηλώσεων, που να τα εξηγεί όπως σωστά είναι τα πράγματα διότι είναι πολλά παιδιά που όντως ενδιαφέρονται και θέλουν να πάρουν πληροφορική και στις τρεις τάξεις του λυκείου...
Ενάντια στην ηλιθιότητα, ακόμα και οι θεοί, μάταια αγωνίζονται.
Friedrich Schiller

Καρκαμάνης Γεώργιος

Δημήτρη,νομίζω πως το πρόβλημα σου ,είναι πρόβλημα και πολλών άλλων συναδέρφων. Το ίδιο συνάντησα και εγώ πριν από 5 χρόνια. ΟΙ αρμόδιοι για τις δηλώσεις μαθημάτων επιλογής δεν έχουν ιδέα για το τι γίνεται με την πληροφορική.
Νομίζω πως εμείς είμαστε αυτοί που θα τους υποδείξουμε ποια μαθήματα γίνονται και σε ποια τάξη.
Μια καλή κίνηση θα ήταν η αποστολή ενός mail στα σχολεία (ακόμα και από την ΠΕΚΑΠ ή από το ΠΛΗΝΕΤ) που θα ενημέρωνε τους διευθυντές σχετικά με τα μαθήματα πληροφορικής.

Laertis

Νομίζω ότι την ενημέρωση μπορούμε και πρέπει να την κάνουμε εμεις οι ίδιοι, εφόσον εμάς αφορά κατα κύριο λόγο το ωράριό μας, και να μην ζητάμε συνεχώς και με το παραμικρό απο την ΠΕΚΑΠ να παίρνει θέσεις.
Εγώ εδώ και χρόνια αναλαμβάνω την ενημέρωση των μαθητών και των συναδέλφων (στα γρήγορα εννοείται) κάθε νέα χρονιά και μάλιστα τις πρώτες κιόλας μέρες, γιατί είχα το ίδιο ακριβώς πρόβλημα απο την παραπληροφόρηση που γίνονταν απο άλλους συναδέλφους που δεν έχουν ιδέα γα τα μαθήματα επιλογής.
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

pthomop

Δεν ξέρω για εσας, αλλά το μαθημα των Δικτυων είναι ένας εφιαλτης για μένα και την αλλη συναδελφο του Λυκειου. Μας ερχονται όλα τα μπαζα, κυρίως από θεωρητική κατεύθυνση, που δεν θελουν να δώσουν ΑΟΘ. Δεν παρακολουθει κανεις δεν ενδιαφέρεται κανεις!!!!!!!!!!!! >:( >:(. Εχω ζητησει απο τον διευθυντη να κανω τις 4 ωρες που μου αναλογουν σε αλλο σχολειο αλλα με εχει αναγκη για την γραμματειακη υποστήριξη και δεν το δέχεται. Ο βαθμός δεν μετραει, αδιαφορία πλήρης. Ήδη  έχω έρθει σε επαφή με κάποιον βουλευτη που μάλλον εκλέγεται για να θεσει επερώτηση για την άθλια μεταχείρηση της Πληροφορικής στην εκπαίδευση.
έπεσε απο τα σύννεφα για αυτό που συμβαίνει. Αλήθεια η ΠΕΚΑΠ τι κάνει για όλα αυτά?????????????????

lp

Παράθεση από: pthomop στις 04 Οκτ 2009, 09:00:55 ΜΜ
Δεν ξέρω για εσας, αλλά το μαθημα των Δικτυων είναι ένας εφιαλτης για μένα και την αλλη συναδελφο του Λυκειου. Μας ερχονται όλα τα μπαζα, κυρίως από θεωρητική κατεύθυνση, που δεν θελουν να δώσουν ΑΟΘ. Δεν παρακολουθει κανεις δεν ενδιαφέρεται κανεις!!!!!!!!!!!!

Το μάθημα αυτό είναι φοβερό. Ισως από τα καλύτερα  μαθήματα μετά τον προγραμματισμό. Απλά μην στέκεσαι σε αυτά που γράφει το βιβλίο, έλα κοντά στους μαθητές, προσπάθησε να κάνεις τις 2 ώρες έτσι ώστε και οι μαθητές να "χαλαρώνουν" με κάτι ευχαριστο, ξεκούραστο και παραγωγικό (για να αισθάνεσαι και εσύ παραγωγικός) και θα δεις να γίνονται θαύματα...

Προτεινόμενα θέματα:
1. Ψηφιακή εικόνα
2. Ψηφιακή Φωτογραφία  (διαγωνισμοί κλπ)
3. Ηχος και επεξεργασία του
4. Διαδίκτυο και πηγές πληροφόρησης για θέματα που αφορούν το μάθημα ή και άλλα
5. Δημιουργία μικρών όμορφων πολυμεσικών εφαρμογών (με director). Προσοχή μην τους μπουκώνεις με κώδικα...
6. Διάστημα / τεχνολογία / τρόπος επικοινωνίας (σε εγασία για να ψάξουν και να ενημερωθούν)
7. Προβολή ντοκυμαντέρ με θεματα σχετικά





Λέων Προκόπης
2ο ΓΕΛ Ναυπλίου

sarakiniotis

Παράθεση από: ggfiogos στις 05 Οκτ 2009, 11:21:38 ΠΜ
Παράθεση από: pthomop στις 04 Οκτ 2009, 09:00:55 ΜΜ
Δεν ξέρω για εσας, αλλά το μαθημα των Δικτυων είναι ένας εφιαλτης για μένα και την αλλη συναδελφο του Λυκειου. Μας ερχονται όλα τα μπαζα, κυρίως από θεωρητική κατεύθυνση, που δεν θελουν να δώσουν ΑΟΘ. Δεν παρακολουθει κανεις δεν ενδιαφέρεται κανεις!!!!!!!!!!!!

Το μάθημα αυτό είναι φοβερό. Ισως από τα καλύτερα  μαθήματα μετά τον προγραμματισμό. Απλά μην στέκεσαι σε αυτά που γράφει το βιβλίο, έλα κοντά στους μαθητές, προσπάθησε να κάνεις τις 2 ώρες έτσι ώστε και οι μαθητές να "χαλαρώνουν" με κάτι ευχαριστο, ξεκούραστο και παραγωγικό (για να αισθάνεσαι και εσύ παραγωγικός) και θα δεις να γίνονται θαύματα...

Προτεινόμενα θέματα:
1. Ψηφιακή εικόνα
2. Ψηφιακή Φωτογραφία  (διαγωνισμοί κλπ)
3. Ηχος και επεξεργασία του
4. Διαδίκτυο και πηγές πληροφόρησης για θέματα που αφορούν το μάθημα ή και άλλα
5. Δημιουργία μικρών όμορφων πολυμεσικών εφαρμογών (με director). Προσοχή μην τους μπουκώνεις με κώδικα...
6. Διάστημα / τεχνολογία / τρόπος επικοινωνίας (σε εγασία για να ψάξουν και να ενημερωθούν)
7. Προβολή ντοκυμαντέρ με θεματα σχετικά
Εγω τους κάνω Photoshop με απλές ασκησούλες απο το http://annaevi.wordpress.com/  που εχει εκατονταδες ασκήσεις να τις κανουν τα παιδια.
Επίσης με διαφορα προγαμματακια επεξεργαζομαστε βιντεο(κοψιμο ραψιμο υποτιτλοι) , ηχο (audacity) , και άλλα .
Συμφωνω οτι ειναι ενδιαφερον αρκει να ξεφυγεις απο το βιβλιο.
... και που να τους εκανες στη Γ Λυκειου Εφαρμογες Πληροφορικης !!!!! ωχ ωχ

Επισης μπορεις να κανεις Sketchpad , frontpage , Hot potatoes (βαλτους να δημιουργουν τεστακια, σταυρολεξα)....

lp

Σχετικά με το φωτομάγαζο εγώ κάνω ψηφιακή επεξεργασία φωτογραφίας. Ρετουσάρισμα, διορθώσεις κλπ σε φωτογραφίες και τα παιδιά τρελαίνονται με αυτό. Δες το www.dpgr.gr
Λέων Προκόπης
2ο ΓΕΛ Ναυπλίου

Nikosn

Εγώ πάντως παιδιά ούτως ή άλλως στα μαθηματα επιλογης πληροφορικής ΔΕΝ ακολουθω το βιβλίο, απλά παίρνω το  υς τίτλους απο τα κεφαλαια του οδηγού σπουδων (πχ πολυμεσα) και κανω κατι αντίστοιχο σε εφαρμογη, οπότε είμαι και νομοτυπος και προσπαθω να τους τραβηξω και το ενδιαφερον, απλα το ενα θεμα τραβαει τους μισους μετα κατι αλλο τραβαει τους υπολοιπους κοκ. Το ΓΕΛ θελει πολυ υπομονη και να εχετε στο μυαλο σας οτι τα παιδακια τα εχουν πρηξει με το νεο συστημα: Αρχαια στη Γ, μαθηματικα γενικης μαθ κατευθ, φυσικη γενικης, φυσ κατ, χημ γεν, χημ κατ κοκ. Φυσικο ειναι να φερονται ετσι σε ενα μαθημα επιλογης, δεν τα αδικω καθολου....
Η γνώση κατακτάται μέσα από τα λάθη μας

Καρκαμάνης Γεώργιος

Παράθεση από: Laertis στις 02 Οκτ 2009, 12:55:01 ΜΜ
Νομίζω ότι την ενημέρωση μπορούμε και πρέπει να την κάνουμε εμεις οι ίδιοι, εφόσον εμάς αφορά κατα κύριο λόγο το ωράριό μας, και να μην ζητάμε συνεχώς και με το παραμικρό απο την ΠΕΚΑΠ να παίρνει θέσεις.
Εγώ εδώ και χρόνια αναλαμβάνω την ενημέρωση των μαθητών και των συναδέλφων (στα γρήγορα εννοείται) κάθε νέα χρονιά και μάλιστα τις πρώτες κιόλας μέρες, γιατί είχα το ίδιο ακριβώς πρόβλημα απο την παραπληροφόρηση που γίνονταν απο άλλους συναδέλφους που δεν έχουν ιδέα γα τα μαθήματα επιλογής.
Συμφωνώ ότι την ενημέρωση πρέπει να την κάνουμε μόνοι μας.
Για την ΠΕΚΑΠ που ανέφερα, πιστεύω πως πρέπει να στείλει ένα ενημερωτικό υπόμνημα για να ενημερώσει όλους τους συναδέρφους(γιατί υπάρχουν πολλοί που  δεν το γνωρίζουν) ότι μπορούν να διδάσκουν εκτός από τις εφαρμογές λογισμικού και τα δίκτυα στο λύκειο. Αυτό διότι υπάρχει μεγάλη παραπληροφόρηση και άγνοια ακόμα και από τους διευθυντές.

lp

Παράθεση από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 06 Οκτ 2009, 12:09:05 ΠΜ
Αυτό διότι υπάρχει μεγάλη παραπληροφόρηση και άγνοια ακόμα και από τους διευθυντές.

Συνήθως δεν είναι αγνοια αλλά συμφέροντα μεταξύ ειδικοτήτων  ;)
Λέων Προκόπης
2ο ΓΕΛ Ναυπλίου

pthomop

Εννοείται ότι δεν αδικώ καθόλου τα παιδιά της Γ΄που δεν θέλουν να παρακολουθήσουν καθόλου. Είναι τόσο πηγμένα στο διάβασμα και από την στιγμή που δεν μετρά ο βαθμός είναι απόλυτα φυσιολογικό να αδιαφορήσουν. Το πρόβλημα μου όμως είναι οτι η 1 ωρα από τις 2 γίνεται στην αίθουσα και όχι στο εργαστήριο μιας και την ίδια ώρα η άλλη συνάδελφος έχει ΕΦ. Πληροφ.
Τι γίνεται τοτε?

Δημήτρης Δαλαγιώργος

Παράθεση από: pthomop στις 07 Οκτ 2009, 11:59:39 ΠΜ
Εννοείται ότι δεν αδικώ καθόλου τα παιδιά της Γ΄που δεν θέλουν να παρακολουθήσουν καθόλου. Είναι τόσο πηγμένα στο διάβασμα και από την στιγμή που δεν μετρά ο βαθμός είναι απόλυτα φυσιολογικό να αδιαφορήσουν. Το πρόβλημα μου όμως είναι οτι η 1 ωρα από τις 2 γίνεται στην αίθουσα και όχι στο εργαστήριο μιας και την ίδια ώρα η άλλη συνάδελφος έχει ΕΦ. Πληροφ.
Τι γίνεται τοτε?

Δεν μπορείτε να φτιάξετε το πρόγραμμα ώστε να μην υπάρχει επικάλυψη των μαθημάτων πληροφορικής; Είναι μια πρόκληση για τον υπεύθυνο του ωρολογίου προγράμματος, αλλά τα εργαλεία που έχουν τα σχολεία στη διάθεσή τους το καθιστούν σχετικά εύκολο. Το σχολείο μας έχει 2 εργαστήρια και καμιά 15αριά τμήματα πληροφορικής που τα έχουμε μοιράσει στα 2 εργαστήρια και μπορούμε να κάνουμε μάθημα πάντα εκεί. Εντάξει, προφανώς δημιουργούνται κενά στο πρόγραμμα του καθενός μας, αλλά αξίζει φυσικά τον κόπο...
Ενάντια στην ηλιθιότητα, ακόμα και οι θεοί, μάταια αγωνίζονται.
Friedrich Schiller

pthomop

Παράθεση από: Δημήτρης Δαλαγιώργος στις 07 Οκτ 2009, 12:38:38 ΜΜ

Δεν μπορείτε να φτιάξετε το πρόγραμμα ώστε να μην υπάρχει επικάλυψη των μαθημάτων πληροφορικής; Είναι μια πρόκληση για τον υπεύθυνο του ωρολογίου προγράμματος, αλλά τα εργαλεία που έχουν τα σχολεία στη διάθεσή τους το καθιστούν σχετικά εύκολο. Το σχολείο μας έχει 2 εργαστήρια και καμιά 15αριά τμήματα πληροφορικής που τα έχουμε μοιράσει στα 2 εργαστήρια και μπορούμε να κάνουμε μάθημα πάντα εκεί. Εντάξει, προφανώς δημιουργούνται κενά στο πρόγραμμα του καθενός μας, αλλά αξίζει φυσικά τον κόπο...

Δυστυχώς έχουμε μόνο 1 εργαστήριο και τα παιδιά που έχουν επιλέξει το μάθημα προέρχονται απο 3 τμήματα από τα οποία τα υπόλοιπα κάνουν ΑΟΘ και ΕΦ. ΠΛ. Θα πρέπει λοιπόν τα αλλα παιδιά να εχουν κενό. έχει κανείς να προτείνει κάποια λύση?

sstergou

Μόνο αν χωρίσετε τα τμήματα επιλογής ανάλογα την κατεύθυνση ή το τμήμα γενικής παιδείας.

pfan

Λύσεις υπάρχουν πολλές, αλλά θα πρέπει ο διευθυντής και ο προγραμματιστής να έχουν την θέληση να τις υλοποιήσουν.
Στο σχολείο μου έχουμε διάφορα μοντέλα για να γίνονται όλα τα μαθήματα (ακόμα και το ΑΕΠΠ) στο εργαστήριο. Έχουμε 3 τμήματα στην Α (Εφ. Πλ.), 2 στην Β (Εφ. Υπ.) και στη Γ έχουμε 2 με εφαρμογές υπολογιστών, 2 με πολυμέσα δίκτυα και 4 κατεύθυνση που και τα 13 (26 ώρες) κάνουν στο εργαστήριο και σε κάποια έχουμε και συνδιδασκαλίες. Τώρα σε κάθε τάξη έχουμε και ένα άλλο μοντέλο. Στη Γ που είναι και μεγαλύτερο το πρόβλημα για παράδειγμα σπάμε 2 τμήματα της Γ το ένα μέρος κάνει ένα μάθημα γενικής παιδείας 2ωρο και το άλλο επιλογές (και Εφ. ΠΛ.) την άλλη ώρα αυτό που είχε την γενική παιδεία κάνει τις επιλογές του (και Πολ. Δίκτυα) και αυτοί που είχαν επιλογές κάνουν το μάθημα γενικής παιδείας. Βέβαια θα έχεις μάλλον ανισοκατανομή στα τμήματα αυτά. Άλλες χρονιές μπορεί να σπάσουμε ανα 3 τμήματα αλλά έτσι μπορεί να "γεννηθούν"  ώρες παραπάνω από το μάθημα γενικής παιδείας ή να χρειάζεται 2 καθηγητές της γενικής παιδείας ταυτόχρονα, τώρα αν διαλέξεις ειδικότητα που περισσεύει και δεν ζητάς καθηγητή από το γραφείο μάλλον δεν θα υπάρχει πρόβλημα. Επίσης αν βρεις κατάλληλο έδαφος (αλλά είναι παράνομο) μπορεί τα παιδιά να μην κατανεμηθούν απόλυτα αλφαβητικά αλλά αλφαβητικά σύμφωνα με τις επιλογές τους αυτό είναι θέμα πολιτικής του κάθε σχολείου και τι σχέσεις έχει με το γραφείο. Γενικά πιστεύω ότι πρέπει να προσπαθήσουμε να έχουμε όλα τα μαθήματά μας εργαστηριακά αλλιώς δεν μπορούμε να παράγουμε ουσιαστικό εκπαιδευτικό έργο.
Πύρζα Φανή
Καθηγήτρια Πληροφορικής

Καρκαμάνης Γεώργιος

Παράθεση από: pthomop στις 07 Οκτ 2009, 05:13:35 ΜΜ

Δυστυχώς έχουμε μόνο 1 εργαστήριο και τα παιδιά που έχουν επιλέξει το μάθημα προέρχονται απο 3 τμήματα από τα οποία τα υπόλοιπα κάνουν ΑΟΘ και ΕΦ. ΠΛ. Θα πρέπει λοιπόν τα αλλα παιδιά να εχουν κενό. έχει κανείς να προτείνει κάποια λύση?
Αν ο προγραμματιστής του σχολείου θέλει τότε όλα μπορούν να γίνουν.
ΠαράθεσηΠαράθεση από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 06 Οκτ 2009, 12:09:05 ΠΜ

    Αυτό διότι υπάρχει μεγάλη παραπληροφόρηση και άγνοια ακόμα και από τους διευθυντές.


Συνήθως δεν είναι αγνοια αλλά συμφέροντα μεταξύ ειδικοτήτων
Είναι και αυτό μια εκδοχή

lp

Παράθεση από: pthomop στις 07 Οκτ 2009, 05:13:35 ΜΜ
Δυστυχώς έχουμε μόνο 1 εργαστήριο και τα παιδιά που έχουν επιλέξει το μάθημα προέρχονται απο 3 τμήματα από τα οποία τα υπόλοιπα κάνουν ΑΟΘ και ΕΦ. ΠΛ. Θα πρέπει λοιπόν τα αλλα παιδιά να εχουν κενό. έχει κανείς να προτείνει κάποια λύση?

Η λύση είναι ενοποίηση των δύο μαθημάτων επιλογής υπολογιστών σε 1 τμήμα. Δηλώνουν ότι θέλουν και εμείς κάνουμε εργαστήριο ταυτόχρονα με τα 2 τμήματα. Αρκει βέβαια να είναι μικρός ο αριθμός παιδιών.
Λέων Προκόπης
2ο ΓΕΛ Ναυπλίου