Ερώτηση:
Έστω θέμα Γ που ΔΕΝ απαγορεύει στην εκφώνηση τη χρήση υποπρογραμμάτων, πιο συγκεκριμένα δεν αναφέρει τίποτα, αλλά δεν απαιτεί κιόλας και δε ζητά την υλοποίηση κάποιου υποπρογράμματος.
Αν κάποιο παιδί λύσει ΣΩΣΤΑ το θέμα με χρήση υποπρογραμμάτων εκεί που δεν απαιτείται, κόβονται μονάδες ή παίρνεται ως λάθος;
Η ερώτηση τίθεται τυπικά ξεκάθαρα, έχω λόγο όμως που ρωτάω.
Αν η λύση είναι πλήρως σωστή, δεν υπάρχει κανένας λόγος να κοπούν μονάδες, καθώς το παιδί ρισκάρει να κάνει λάθη σε εντολές που δεν είναι απαραίτητες (παραμέτρους, κλήσεις κτλ)
Αν όμως έχει λάθη που αφορούν τα υποπρογράμματα, τότε δυστυχώς...
Παράθεση από: petrosp13 στις 05 Μαΐου 2021, 09:13:55 ΜΜ
Αν η λύση είναι πλήρως σωστή, δεν υπάρχει κανένας λόγος να κοπούν μονάδες, καθώς το παιδί ρισκάρει να κάνει λάθη σε εντολές που δεν είναι απαραίτητες (παραμέτρους, κλήσεις κτλ)
Αν όμως έχει λάθη που αφορούν τα υποπρογράμματα, τότε δυστυχώς...
Όχι όχι, έστω το γράφει τέλεια! Αυτό ρωτάω κι έχω την ίδια άποψη με εσένα Πέτρο. Με άλλα λόγια ΕΧΟΥΝ το δικαίωμα να το κάνουν. Σωστά;
Παράθεση από: George Eco στις 05 Μαΐου 2021, 09:22:35 ΜΜ
Όχι όχι, έστω το γράφει τέλεια! Αυτό ρωτάω κι έχω την ίδια άποψη με εσένα Πέτρο. Με άλλα λόγια ΕΧΟΥΝ το δικαίωμα να το κάνουν. Σωστά;
Μα φυσικά έχουν το δικαίωμα!
Εννοείται ότι ο μαθητής μπορεί να χρησιμοποιήσει ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ στη λύση μιας άσκησης και χωρίς να ζητειται από την εκφωνησή της.
Βέβαια οπως αναφέρθηκε πιο πάνω απαιτείται προσοχή εκ μερους του μαθητή για τυχόν λάθη κατά τη χρήση των υποπρογραμμάτων.
Δε ξέρετε πόσο χαίρομαι που ακούω αυτό που περίμενα να ακούσω. Είπα στο παιδί που ρώτησε τη προφανή απάντηση, εξυπακούεται φυσικά πως όλα πρέπει να γίνουν σωστά από μεριάς του, αλλά ερωτήθηκα πάνω σε ανάλυση στο θέμα Γ του 2013 και πολύ το χάρηκα.
Ευχαριστώ για τη γνώμη σας όλους όσους απάντησαν ήδη, αναμένω από τους υπόλοιπους.