Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2010-2011 απο το Στέκι

Ξεκίνησε από Laertis, 14 Απρ 2011, 12:22:39 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Katsadouros_Dhm

Παιδιά παραθέτω μια ενδεικτική λύση για το 3ο θέμα, μόνο που το έγραψα σε Γλώσσα για να το τρέξω κιόλας!
Παρατηρήσεις, διορθώσεις, βελτιώσεις (που σιγουρα θα υπάρχουν) στη διάθεσή σας.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ θεμα_3_στεκι_2011
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ: σκορ1, σκορ2, προσπ
  ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ: ον1, ον2, αποτ1, αποτ2
ΑΡΧΗ
  ΓΡΑΨΕ 'Δώστε το όνομα της 1ης ομάδας:'
  ΔΙΑΒΑΣΕ ον1
  ΓΡΑΨΕ 'Δώστε το όνομα της 2ης ομάδας:'
  ΔΙΑΒΑΣΕ ον2
  προσπ <- 0
  σκορ1 <- 0
  σκορ2 <- 0
  ΟΣΟ ((προσπ <= 5) ΚΑΙ (Α_Τ(σκορ1 - σκορ2) <= 5 - προσπ)) Η (σκορ1 = σκορ2) ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
    προσπ <- προσπ + 1
    ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
      ΓΡΑΨΕ 'Εκτελεί πέναλτι η ομάδα:', ον1
      ΔΙΑΒΑΣΕ αποτ1
    ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ αποτ1 = 'ευστοχο' Η αποτ1 = 'αστοχο'
    ΑΝ αποτ1 = 'ευστοχο' ΤΟΤΕ
      σκορ1 <- σκορ1 + 1
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
    ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
      ΓΡΑΨΕ 'Εκτελεί πέναλτι η ομάδα:', ον2
      ΔΙΑΒΑΣΕ αποτ2
    ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ αποτ2 = 'ευστοχο' Η αποτ2 = 'αστοχο'
    ΑΝ αποτ2 = 'ευστοχο' ΤΟΤΕ
      σκορ2 <- σκορ2 + 1
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
    ΓΡΑΨΕ 'Το σκορ είναι μετά από ', προσπ, ' προσπάθειες:'
    ΓΡΑΨΕ ον1, ':', σκορ1
    ΓΡΑΨΕ ον2, ':', σκορ2
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  ΑΝ σκορ1 > σκορ2 ΤΟΤΕ
    ΓΡΑΨΕ 'ΚΥΠΕΛΛΟΥΧΟΣ 2010-2011:', ον1
  ΑΛΛΙΩΣ
    ΓΡΑΨΕ 'ΚΥΠΕΛΛΟΥΧΟΣ 2010-2011:', ον2
  ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Katsadouros_Dhm

Παραθέτω και ενδεικτική λύση στο 4ο θέμα (πολύ λάμπα, ρε παιδιά...  ;D)
Δεν έχω γράψει σχόλια για τις μεταβλητές. Βελτιώσεις επιδέχεται σίγουρα. ( Μπορεί και διορθώσεις...)

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ θεμα_4_στεκι
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ: μηκος, ι, ξ, πλ[50], κατ[50, 50], σ, σ1, σ2, μεγ_πλ
  ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: ποσ_καμ[50], συν_ποσ, μεγ_ποσ_καμ
ΑΡΧΗ
  σ <- 0
  ΓΙΑ ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 50
    ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
      ΓΡΑΨΕ 'Δώστε το μήκος της ', ι, ',ης στοάς'
      ΔΙΑΒΑΣΕ μηκος
    ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ μηκος >= 20 ΚΑΙ μηκος <= 500
    πλ[ι] <- (μηκος DIV 10)
    σ <- σ + πλ[ι]
    ΓΡΑΨΕ 'Η ', ι, 'η στοά έχει ', πλ[ι], ' λαμπτήρες'
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  ΓΡΑΨΕ 'Σε όλες τις στοές υπάρχουν ', σ, ' λαμπτήρες'
  ΓΙΑ ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 50
    ΓΙΑ ξ ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ πλ[ι]
      ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
        ΓΡΑΨΕ 'Δώστε την κατάσταση του ', ξ, 'ου λαμπτήρα της ', ι, ' στοάς:'
        ΔΙΑΒΑΣΕ κατ[ι, ξ]
      ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ κατ[ι, ξ] = 1 Η κατ[ι, ξ] = 0
    ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  σ2 <- 0
  ΓΙΑ ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 50
    σ1 <- 0
    ΓΙΑ ξ ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ πλ[ι]
      ΑΝ κατ[ι, ξ] = 0 ΤΟΤΕ
        σ1 <- σ1 + 1
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
    ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
    ποσ_καμ[ι] <- σ1/πλ[ι]*100
    σ2 <- σ2 + σ1
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  μεγ_ποσ_καμ <- ποσ_καμ[1]
  ΓΙΑ ι ΑΠΟ 2 ΜΕΧΡΙ 50
    ΑΝ ποσ_καμ[ι] > μεγ_ποσ_καμ ΤΟΤΕ
      μεγ_ποσ_καμ <- ποσ_καμ[ι]
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  ΓΙΑ ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 50
    ΑΝ ποσ_καμ[ι] = μεγ_ποσ_καμ ΤΟΤΕ
      ΓΡΑΨΕ 'Στην ', ι, 'η στοά έχουμε μέγιστο ποσοστό καμένων λαμπτήρων'
      ΓΡΑΨΕ μεγ_ποσ_καμ
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
    ΑΝ ποσ_καμ[ι] = 100 ΤΟΤΕ
      ΓΡΑΨΕ 'Η ', ι, 'η στοά δεν έχει καθόλου φωτισμό'
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  συν_ποσ <- σ2/σ*100
  ΓΡΑΨΕ 'Το συνολικό ποσοστό καμένων λαμπτήρων είναι:', συν_ποσ
  ΓΙΑ ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 50
    μεγ_πλ <- συν_καμ(κατ, ι, πλ[ι])
    ΓΡΑΨΕ 'Οι περισσότεροι συνεχόμενοι καμένοι στην ', ι, 'η στοά είναι:', μεγ_πλ
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ συν_καμ(κατ_1, ι1, πλθ): ΑΚΕΡΑΙΑ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ: κατ_1[50, 50], ι1, πλθ, ξ, κ, μεγ
ΑΡΧΗ
  μεγ <- 0
  κ <- 0
  ΓΙΑ ξ ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ πλθ
    ΑΝ κατ_1[ι1, ξ] = 0 ΤΟΤΕ
      κ <- κ + 1
      ΑΝ κ > μεγ ΤΟΤΕ
        μεγ <- κ
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
    ΑΛΛΙΩΣ
      κ <- 0
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  συν_καμ <- μεγ
ΤΕΛΟΣ_ΣΥΝΑΡΤΗΣΗΣ

ntzios kostas

Νομίζω ότι τα θέματα αυτά πράγματι δεν ειναι για θέματα εξετάσεων ως σύνολο. Μεμονωμένα όμως αν εξαιρέσουμε κάποια ερωτήματα του 4ου θέματος δεν είναι απίθανο να πέσουν. Επιπλέον τα θέματα αυτά είναι μία ευκαιρία για μία δυνατή προπόνηση του μαθητή πριν τις εξετάσεις. Όπως και ο αθλητής των 100 μέτρων, θα τρέξει και 200 και 400, θα κάνει κολύμβηση και θα σηκώσει βάρη, έτσι και ο μαθητής πρέπει να βλέπει και πιο δύσκολα θέματα ώστε να κατέβει πιο δυνατός στο στίβο των εξετάσεων.   
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

Laertis

Δεκτή η κριτική απο οποιονδήποτε αλλά δε βλέπω Παναγιώτη Τσιωτάκη ποιος περιορίζει την ελευθερία των χρηστών επιπέδου και μη. Αντιθέτως, μέχρι τώρα οι κριτικές, ακομη και οι κακόβουλες, γίνονται απρόσκοπτα μέσα στο Στέκι, οπότε δε θέλω να δημιουργούνται εντυπώσεις ότι λείπει το βήμα απο τους διαφωνούντες.
Απο τη στιγμή όμως που ήμουν συντονιστής σε αυτό το "εκτός πραγματικότητας" διαγώνισμα οφείλω να προστατεύσω τη δουλειά  - που εγώ θεωρώ εξαιρετικά αξιόλογη - των συναδέλφων που ασχολήθηκαν με προσωπικό κόπο και χρόνο, χωρίς κανένα μα κανένα όφελος και χωρίς μαρκίζες με τα ονόματά τους, απο τις ταμπέλες που αποδίδονται όπως επιδειξίες γνώσεων και αντιπαιδαγωγοί.

Είναι εύκολο να χαρακτηρίζεις αλλά δύσκολο να κρατάς χαρακτήρα ... Λυπάμαι.
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

merlin

Συνάδελφοι θα ήθελα να τοποθετηθώ και εγώ πάνω στα ζητήματα που έχουν δημιουργηθεί.

Αρχικά, με στεναχωρεί που ξεκινά μια αντιπαράθεση και ένας μικρός "πόλεμος" μεταξύ μας με αφορμή ένα διαγώνισμα που έφτιαξαν με προσωπική δουλειά εξαίρετοι συνάδελφοι (όπως σημειώθηκε, χωρίς προσωπικό όφελος).

Πριν κάποιος παρατηρήσει ότι ήμουν στην ομάδα διαγωνισμάτων και στη συνέχεια βγήκα από αυτήν, θέλω να σημειώσω ότι λόγω προσωπικών προβλημάτων δεν μπορούσα να συμμετέχω ενεργά (δεν παρέδωσα ούτε θέμα, ούτε καν σχολίασα), γι' αυτό το λόγο (και μόνο γι΄αυτόν) θεώρησα ότι δε μου αξίζει να φέρω τον τίτλο "μέλος της ομάδας διαγωνισμάτων", τουλάχιστον φέτος.

Μιας και ήμουν όμως μέλος, παρατήρησα κάποια πράγματα που μου άρεσαν πολύ:
1) Υπήρξε απόλυτη ισονομία και όλα έγιναν με δημοκρατικές διαδικασίες
2) Η δουλειά που έπρεπε να γίνει ήταν πολύ δύσκολη και απαιτητική (κάποιοι συνάδελφοι κουράστηκαν πολύ και διέθεσαν πάρα πολύ χρόνο)
3) Το διαγώνισμα, για να φτάσει στη φάση της δημοσίευσης πέρασε από σαράντα κύματα, φυσικά μπορεί να βρεθούν και ατέλειες, αλλά είναι όλα ανθρώπινα.

Θα ήθελα λοιπόν να παρακαλέσω όλους τους συναδέλφους, να δείξουν εκτίμηση για το χρόνο που διατέθηκε, παραθέτοντας μόνο καλοπροαίρετες κριτικές. Προσοχή, όχι πάντα θετικές, απλά καλοπροαίρετες. Θα συνεχίσω σε επόμενο ποστ την κριτική για το διαγώνισμα.
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

thanassis33

Κάτι γενικό:
Νομίζω ότι με την δημοσιοποιήση των θεμάτων πρέπει να γίνεται και αντίστοιχη εμφάνιση των ενδεικτικών λύσεων.

lykos

Εγώ ευχαριστώ - ξανά - τους Συνάδελφους που αφιέρωσαν χρόνο για να μας προσφέρουν το Διαγώνισμα.
Τώρα για το "αν είναι δύσκολο" ή "λύνεται ή όχι σε 3 ώρες":
- Το διαγώνισμα - απ' ό, τι κατάλαβα. Και εγκρίνω - δεν προσπαθεί ούτε να μαντέψει "τι θα πέσει" ούτε να προσομοιώσει το βαθμό δυσκολίας των πανελληνίων.
- Οι Μαθητές που θα λύσουν τις ασκήσεις ενός τέτοιου διαγωνίσματος έστω και σε 5 ώρες, θα γράψουν 20 (άντε 19). Οι υπόλοιποι ας προσπαθήσουν, ας λύσουν τα ευκολότερα θέματά του.
- Όσοι Μαθητές το κατέβασαν μόνοι τους έχουν καταλάβει τη φιλοσοφία του διαγωνίσματος. Για τους υπόλοιπους, υπεύθυνοι για να τους εξηγήσουμε σχετικά, είμαστε εμείς.
Ας μην κοιτάμε τα δόντια του χαρισμένου γάιδαρου...

ΠαράθεσηΝομίζω ότι με την δημοσιοποιήση των θεμάτων πρέπει να γίνεται και αντίστοιχη εμφάνιση των ενδεικτικών λύσεων.
Γιατί??

Βασίλης Λυκοστράτης

merlin

Λίγα λόγια για το διαγώνισμα:
Το Α1 δε νομίζω ότι θα δημιουργήσει μεγάλο πρόβλημα διότι η εκφώνηση δίνει έτοιμες τις εντολές (που σημαίνει ότι είναι σωστές συντακτικά) και απλά ο μαθητής πρέπει να σκεφτεί τι συμβαίνει, ακόμα και αν δεν την έχει ξαναδεί. Σε περίπτωση που η ερώτηση ήταν:
Είναι σωστή ή λάθος η εντολή
χ <-  α < β,
τότε πιστεύω ότι θα είχαμε τρομερά ποσοστά αποτυχίας.

Το Α2 μου άρεσε σαν ιδέα (αρχική ανάλυση του προβλήματος).
Το Α4α μου άρεσε επίσης, πολύ πρωτότυπο, απαιτεί λογική σκέψη διαφορετική από τα συνηθισμένα. Θα προτιμούσα όμως να δω γραμμένη και τη σκέψη που έκανε ο μαθητής για να βγάλει το κάθε υποερώτημα.

Στο Β2 μου αρέσουν οι ερωτήσεις για το Τ και τη λειτουργία του αλγορίθμου. Πρέπει ο μαθητής να είναι σε θέση να διαπιστώνει τι ακριβώς ρόλο παίζει η κάθε μεταβλητή, αλλά και γενικότερα το σκοπό ενός αλγορίθμου.

Στο Γ θέμα "όλα τα λεφτά" είναι το γεγονός ότι η διαδικασία των πέναλτι σταματάει αιφνιδίως ( ακόμα και πριν τα 5) και όχι μετά από προκαθορισμένο αριθμό εκτελέσεων. Πιστεύω ότι θα δυσκολέψει πολύ τους μαθητές.

Το Δ θέμα είναι "κλασσικό στεκιού" που πρέπει να ιδρώσεις για να βγάλεις 2-3 μοναδούλες σε κάθε υποερώτημα. Ένας μέτριος μαθητής, ψύχραιμος, χωρίς πανικό, θα μπορούσε να βγάλει τα πρώτα ερωτήματα, όμως μόνο οι άριστοι νομίζω ότι θα το βγάλουν όλο σωστό. Φυσικά, αυτό είναι και το ζητούμενο.

Μια γενική διαπίστωση:
Νομίζω ότι είμαστε πολύ μακριά από το να πέσει τέτοιο διαγώνισμα στις πανελλήνιες (κάθε ένα θέμα ξεχωριστά ναι, αλλά όχι όλο μαζί), νομίζω όμως ότι ο στόχος του διαγωνίσματος του στεκιού είναι να προετοιμάσει τους μαθητές σε ενδεχόμενα απαιτητικά θέματα ΚΑΘΕ κατηγορίας (είτε θέμα Α είτε Δ). Δεν είχε λοιπόν νόημα να μπει ένα "εύκολο Α ή Β Θέμα" για να ρεφάρουμε για το Γ και το Δ.

Ας γνωρίζουν οι μαθητές που θα το κατεβάσουν και θα το λύσουν ότι αν τα καταφέρουν σε αυτό, τότε οι πανελλήνιες θα τους φανούν παιχνιδάκι. Αν πάλι δεν τα καταφέρουν, δε σημαίνει ότι δε θα γράψουν καλά στο τέλος. 
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

P.Tsiotakis

παίδες, η προσωπική μου ενασχόληση πλέον με την ΑΕΠΠ είναι ελάχιστη τείνοντας προς το μηδέν  (δόξα το Μεγαλοδύναμο).
το διαγώνισμα το εκτύπωσα, αλλά δεν το έχω δεί, ίσως αν είχα δουλέψει για αυτό να ήμουν πιο ευαίσθητος... ΩΣΤΟΣΟ

τους τελευταίους -πολλούς- μήνες στο στέκι υπάρχει μονίμως ηλεκτρισμός, μια σπίθα αρκεί να ξεκινήσει καυγά και υπάρχουν πολλές παρεξηγήσεις, πιθανώς να μειώνεται η διάθεση αποδοχής της διαφορετικής διάθεσης, αν δούμε μια λέξη που δε μας αρέσει.

Η απάντηση στην κριτική θα μπορούσε να είναι:
- πες και ένα ευχαριστώ πρώτα βρε αδερφέ
- αν δε θες μην το χρησιμοποιήσεις
- κόψε κάποια θέματα και κράτα άλλα
- το διαγώνισμα έχει άλλη φιλοσοφία και όχι τελικού επαναληπτικού 3 εβδομάδες πριν την έναρξη των εξετάσεων
- αν κρίνεις αντιπαιδαγωγικό να βάλεις τελευταία στιγμή ένα διαγώνισμα που θα καταρρακώσει την ψυχολογία των μαθητών σου, χρησιμοποίησέ το ως ασκήσεις ή κάντο την επόμενη χρονιά στο μέσο της προετοιμασίας.

και βέβαια υπάρχουν και άλλα που θα μπορούσαν να ειπωθούν.

Ταμπέλες του στυλ κακοπροαίρετος και άλλες σχετικές χαρακτηρίζουν εξ αρχής την αντίθετη άποψη στη συζήτηση και την εμποδίζουν να αναπτυχθεί....και σε χρήστες που έχουν μετριοπαθές προφίλ στο στέκι όπως ο συνάδελφος. Σε πραγματικά προκλητικά μηνύματα στο παρελθόν δε θυμάμαι τα ίδια αντανακλαστικά.

Εν κατακλείδι, θεωρώ πως η συνεχής εσωστρέφεια δεν ταιριάζει στην κοινότητα. Αν είναι ζητούμενο η συμμετοχή και πέρα από "το σχέδιο για το νέο λύκειο" πρέπει να το ξαναδούμε. Κατά τα άλλα δεν κομίζω δάφνες αλάθητου.

Καλή συνέχεια.... ΠΤ

pfan

Νομίζω ότι ξέρετε την παροιμία έξω από το χορό πολλά τραγούδια λες... Έτσι και εγώ με καλοπροαίρετη διάθεση και χιούμορ θα ασκήσω κριτική σε κάτι για το οποίο το πήρα χωρίς να κοπιάσω καθόλου.
Τα θέματα είναι ωραία, είναι έξυπνα, είναι διαφορετικά αλλά δεν είναι για όλους τους μαθητές και πολύ φοβάμαι ότι είναι για λίγους.

Τώρα θα μου πει κάποιος εσύ δεν είσαι υποχρεωμένη να τα δώσεις σε κανένα μαθητή... όμως έχω δώσει στους μαθητές μου τη διεύθυνση του site και κάποιοι από αυτούς αλλά και άλλοι μαθητές και συνάδελφοι το διαβάζουν και σωστά κάνουν!!
Έτσι θα έλεγα ότι υπάρχει κάποια ευθύνη να δημοσιοποιείς ένα διαγώνισμα σε περίοδο κοντινή στις εξετάσεις. Το να είναι διάσπαρτες ασκήσεις, εύκολες-δύσκολες δεν έχει σημασία, είναι πιο ανώδυνο για το μαθητή. Το να το δώσεις σε άλλο χρόνο επίσης είναι πιο «εύπεπτο». Δεν έχει όμως πια σημασία, τουλάχιστο για φέτος, να μιλάω για το χρόνο παράδοσης του διαγωνίσματος.

Όμως πριν κλείσω θέλω να θυμίσω ότι πέρυσι την ημέρα των εξετάσεων βρέθηκαν ένα σωρό καινούργια μέλη να μιλάνε για τα θέματα των πανελληνίων. Άραγε φέτος πόσα καινούργια μέλη θα έχει το στέκι τις μέρες αυτές;;; Ελπίζω να έχουμε γίνει σοφότεροι από πέρυσι και να μην επαναλάβουμε τα ίδια λάθη, να κρατήσουμε ψυχραιμία και ηρεμία ώστε να μπορέσουμε να βοηθήσουμε τους μαθητές μας. 
Πύρζα Φανή
Καθηγήτρια Πληροφορικής

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: Katsadouros_Dhm στις 02 Μαΐου 2011, 05:19:22 ΜΜ
(πολύ λάμπα, ρε παιδιά...  ;D)

Πολύ λάμπα καμένη... άντε μπας και δούμε λίγο φως στο τούνελ!  ;D

sstergou

Παράθεση από: Katsadouros_Dhm στις 02 Μαΐου 2011, 05:15:53 ΜΜ
Παιδιά παραθέτω μια ενδεικτική λύση για το 3ο θέμα, μόνο που το έγραψα σε Γλώσσα για να το τρέξω κιόλας!
Παρατηρήσεις, διορθώσεις, βελτιώσεις (που σιγουρα θα υπάρχουν) στη διάθεσή σας.

Το πρόγραμμα δεν τερματίζει πρόωρα σε κάποιες περιπτώσεις (όταν μετά από εύστοχο πέναλτι της πρώτης ομάδας δεν χρειάζεται να ρίξει η δεύτερη).
π.χ. όταν το σκορ είναι 3-1 και εκτελεί η πρώτη και το βάζει.

jgalano

Φέτος για διάφορους λόγους δε συμμετείχα(θα το ήθελα πολύ) στην ομάδα διαγωνισμάτων αλλά ομολογώ ότι το διαγώνισμα σε γενικές γραμμές ήταν πολύ απαιτητικό αλλά αρκετά καλό. (Στο Β θέμα μόνο λίγο μεγάλος ο πίνακας τιμών).
Κατά τ' αλλα νομίζω (χωρίς να γνωρίζω σίγουρα) ότι το φόρτωμα του διαγωνίσματος είναι αποτέλεσμα πολλών καλών ιδεών που είχαν φέτος οι θεματοδότες και προσπάθησαν να τις στριμώξουν σ'ένα διαγώνισμα)
Ίσως να φτιαχνόταν και ένα 2ο διαγώνισμα μαζί με πρόσθετες ιδέες.
Απο την άλλη πιστεύω ότι έγιναν προσπάθειες να δωθούν φρέσκιες και προτότυπες ιδέες σε όσους συναδέλφους παρακολουθούν το στέκι και χρησιμοποιούν κάποιες από αυτές στη δουλειά τους.
Το μόνο που με στενοχωρεί και δεν κατανοώ είναι κάποια πικρά σχόλια από κάποιους και ταυτόχρονα κάποιες ακόμα πιο σκληρές απαντήσεις.
Πιστέυω πως πρέπει να πέσουν οι τόνοι για το καλό της κοινότητας του στεκιού.
Η κοινότητα πρέπει να είναι ανοιχτή σε όλο και περισσότερους συναδέλφους με καλή δίαθεση και όχι να γίνει prive club για λίγους.

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: Katsadouros_Dhm στις 02 Μαΐου 2011, 05:19:22 ΜΜ
...
  ΓΙΑ ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 50
    μεγ_πλ <- συν_καμ(κατ, ι, πλ[ι])
    ΓΡΑΨΕ 'Οι περισσότεροι συνεχόμενοι καμένοι στην ', ι, 'η στοά είναι:', μεγ_πλ
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
...

Δες πάλι τι ζητάει το Δ5 ερώτημα...!

sstergou

Με τη σειρά μου κι εγώ δυο λόγια για το διαγώνισμα.
1) Το διαγώνισμα ήταν αρκετά πρωτότυπο (ειδικά τα πρώτα 2 θέματα).
2) Το επίπεδο δυσκολίας ήταν αρκετά ανεβασμένο ειδικά στα τελευταία ερωτήματα του δεύτερου θέματος και στο τρίτο.
3) Κατά την γνώμη μου 3 ώρες ήταν λίγες για όλα αυτά τα ζητούμενα.

Νομίζω ότι η συγκεκριμένη δοκιμασία δεν είναι καλή προσομοίωση των πανελληνίων όχι τόσο για την δυσκολία των θεμάτων αλλά κυρίως για την ποσότητά τους. Το έδωσα αυτούσιο μόνο σε καλούς μαθητές προειδοποιώντας τους όμως για όλα τα παραπάνω. Ο σκοπός μου ήταν να τους δώσω κάτι δυνατό προκειμένου να είναι προετοιμασμένοι για εξαιρετικά δύσκολα θέματα στις εξετάσεις. Νομίζω ότι αυτός ο σκοπός επιτεύχθηκε και με το παραπάνω.

Όλα τα θέματα ήθελαν σκέψη και έμπνευση κάτι που μου άρεσε ιδιαίτερα.

Βέβαια για λόγους ψυχολογίας έδωσα ακόμη ένα διαγώνισμα με παλιά θέματα πανελλαδικών.  :angel: