Γυμνάσιο > Γ΄ Γυμνασίου

Εναλλακτικές επιλογές; ...

(1/2) > >>

stam12:
Έχει κανείς καμιά ιδέα για το τι μπορεί ν' αξιοποιηθεί στο ΠΣ της Γ' Γυμνασίου πέρα από το "Scratch"; Ευχαριστώ.

ilias_s:
Κάλλιο αργά παρά ποτέ!!!

Έχω ασχοληθεί επιτυχώς με AppInventor2 σε παιδιά Γ' Γυμνασίου. Ο ΣΕΠ Χίου έχει φτιάξει εξαιρετικό υλικό για τον AppInventor.

Επίσης υπάρχουν και τα Blockly περιβάλλοντα αλλά δεν έχω κάποια συγκεκριμένη πρόταση.

Πέτρος Κ.:
https://code.org/

ΣΧΟΙΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ:
Τι θα λέγατε  για  την πρόταση διδασκαλίας εισαγωγή  σε μια γλώσσα προγραμματισμού πχ  Python  με  καλές σημειώσεις σε επίπεδο   Γυμνασίου και όχι εμβάθυνση  με πολλές εργαστηριακές ασκήσεις;;

evry:
Το δοκιμάζω πολλά χρόνια στο δικό μου σχολείο το οποίο είναι πειραματικό.
Αρχικά έκανα Scratch (A', B' γυμνασίου) και στη συνέχεια τους εισήγαγα στην Python με τη βιβλιοθήκη Turtle, με την οποία μπορείς να δημιουργείς αντικείμενα της κλάσης Turtle που είναι πολύ απλό.
24.1. turtle — Turtle graphics API

Οι εντολές είναι σχεδόν ίδιες με την Logo μόνο που τώρα χρησιμοποιείς dot notation άρα μπορείς να έχεις δυο χελώνες και να γράφεις π.χ. franklin.forward(100)
Εγώ είχα δημιουργήσει μάθημα στο runestone academy με ασκήσεις και έβλεπα ποιος έμπαινε και τι έκανε.
https://runestone.academy/runestone/books/published/httlads/index.html

Δες παρακάτω είναι σαν Online βιβλίο και τρέχεις τις ασκήσεις εκείνη τη στιγμή πάνω στον browser.
Our First Turtle Program

(Είναι δωρεάν) Για ψάξτο:
Help for Instructors

Άλλη ιδέα αλλά θέλει διάβασμα και θέλει να έχεις κάποιους καλούς μαθητές είναι να τους εισάγεις στην Pygame για την ανάπτυξη παιχνιδιών σε Python
https://inventwithpython.com/makinggames.pdf

Για Pygame υπάρχει ένα πολύ καλό βιβλίο στα ελληνικά που μπορείς να κατεβάσεις από εδώ και μπορείς να το δώσεις στους μαθητές σου:
http://www.freebsdworld.gr/files/python-pygame.pdf

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση