ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Νίκος Αδαμόπουλος

#1560
http://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/loberdos-na-mhn-foboyntai-oi-ekpaideytikoi-oso-ua-eimai-egv-sto-ypoyrgeio

... ο υπουργός Α. Λοβέρδος , σήμερα το απόγευμα ,αμέσως μετά τον  αγιασμό  σε σχολείο της Χάλκης.
Μετά τον αγιασμό πραγματοποιήθηκε επίδειξη του προγράμματος τηλεκπαίδευσης από την καθηγήτρια Τσαμπίκα Καρακίζα,Προϊσταμένη Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Βθμιας εκπ/σης» στην Περιφερειακή Διεύθυνση εκπαίδευσης Νοτίου Αιγαίου- υποστηρίζει και το όλο πρόγραμμα τηλεκπαίδευσης, η οποία δήλωσε: «Ευχαριστώ τον υπουργό για την επανεισαγωγή της Πληροφορικής ως Πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα».


(Για όσους δεν γνωρίζουν ή δεν θυμούνται, η κα. Καρακίζα είναι Πληροφορικός - http://users.sch.gr/tsakarak/ )

thrace

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 14 Σεπ 2014, 12:35:43 ΠΜ
http://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/loberdos-na-mhn-foboyntai-oi-ekpaideytikoi-oso-ua-eimai-egv-sto-ypoyrgeio

... ο υπουργός Α. Λοβέρδος , σήμερα το απόγευμα ,αμέσως μετά τον  αγιασμό  σε σχολείο της Χάλκης.
Μετά τον αγιασμό πραγματοποιήθηκε επίδειξη του προγράμματος τηλεκπαίδευσης από την καθηγήτρια Τσαμπίκα Καρακίζα,Προϊσταμένη Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Βθμιας εκπ/σης» στην Περιφερειακή Διεύθυνση εκπαίδευσης Νοτίου Αιγαίου- υποστηρίζει και το όλο πρόγραμμα τηλεκπαίδευσης, η οποία δήλωσε: «Ευχαριστώ τον υπουργό για την επανεισαγωγή της Πληροφορικής ως Πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα».

(Για όσους δεν γνωρίζουν ή δεν θυμούνται, η κα. Καρακίζα είναι Πληροφορικός - http://users.sch.gr/tsakarak/ )
Πραγματικά εξαιρετική.

thrace

Παράθεση από: Spyridon στις 13 Σεπ 2014, 08:43:30 ΜΜ
http://www.alfavita.gr/arthron/%CF%80%CE%BB%CE%B7%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%BE%CE%B1%CE%BD%CE%AC-%CF%83%CF%84%CE%B9%CF%82-%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%BF-%CE%BC%CE%AC%CE%B8%CE%B7%CE%BC%CE%B1-%CE%B8%CE%B1-%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9

Πέρα από όλα αυτά που μπορεί να γράφει ο κάθε υπάλληλος του Αλαφούζου, είναι εξοργιστικό  να βλέπουμε αυτές τις ανακοινώσεις της ΕΕΧ με τον οξύ, φασιστικό, αντισυναδελφικό και υποδόρια εκβιαστικό λόγο.
Από πού αντλούν αυτό το θράσος, ποιος τους έδωσε το δικαίωμα να απευθύνονται μ' αυτές τις υποτιμητικές και στα όρια της χυδαιότητας  εκφράσεις απέναντι  στην επιστήμη μας και σε όλους εμάς; Αυτοί είναι σύμβουλοι του υπουργείου κι εμείς όχι; Αυτοί είναι καθηγητές κι εμείς δεν είμαστε; Αυτοί διδάσκουν και παιδαγωγούν κι εμείς τι κάνουμε μέσα στις τάξεις, babysitting και format; Στις συνελεύσεις και στις συναντήσεις καθηγητών μήπως πρέπει να καθόμαστε λίγο πιο πίσω; Διατυπώνουν λόγο και επιχειρήματα για τον τρόπο διδασκαλίας της επιστήμης μας κι εμείς τα συζητάμε, καταθέτοντας μάλιστα αντιπροτάσεις; Την αλητεία και τη χυδαιότητα της ΕΕΧ τη βλέπει κανείς και στην ανακοίνωσή τους σχετικά με τους συναδέλφους τους Χημικούς Μηχανικούς. Επαίρονταν το καλοκαίρι του 2013 (με ανακοίνωσή τους μάλιστα),  για το γεγονός ότι τις ημέρες της συζήτησης του νομοσχεδίου βρίσκονταν στη βουλή κάθε μέρα και ασκούσαν πίεση σε πρόσωπα και καταστάσεις. Μάλιστα!!! Το αισχρό αμερικανικό φαινόμενο του lobbing ασκούνταν(όπως ασκούνταν) από κάποιους που θέλουν να λέγονται παιδαγωγοί και μας κάνουν υποδείξεις κουνώντας το δάχτυλο για το καλό των μαθητών. Όταν βέβαια η δημόσια διαβούλευση είναι προσχηματική και οι αποφάσεις ειλημμένες, προκειμένου να δημιουργηθεί δεξαμενή διαθεσιμότητας καθηγητών πληροφορικής (θυμίζω ότι η πληροφορική απουσίαζε παντελώς από τον αρχικό σχεδιασμό για το νέο λύκειο), είναι λογικό όλα αυτά τα ασπόνδυλα να ενθαρρύνονται.

Κύριοι κύριοι της ΠΕΚΑΠ, ΕΠΕ, ΕΠΥ
Δεν ξέρω αν εσείς ενοχλείστε από αυτά τα φαινόμενα. Σίγουρα υπάρχουν όργανα για να καταγγείλετε αυτή τη χυδαία συμπεριφορά της ΕΕΧ. Γιατί πρέπει η στάση και οι ανακοινώσεις μας  να είναι πάντα αμυντικές, διαλλακτικές και «επιπέδου»; Το «επίπεδο», την ευγένεια και όλες αυτές τις αρετές που πρέπει να διακρίνουν έναν άνθρωπο, ας τις κρατήσουμε για την οικογένειά μας, τους φίλους και τους μαθητές μας. Ευγένεια απέναντι σ' αυτή τη χυδαιότητα, γιατί; Να μην παρεξηγηθώ, δεν θέλω να καταντήσουμε όπως αυτοί. Δεν θα έπρεπε όμως η στάση μας να είναι πιο αποφασιστική, οι παρεμβάσεις μας πιο άμεσες, με μεγαλύτερη συχνότητα και ένταση;
Καλό βράδυ...

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: sstergou στις 13 Σεπ 2014, 03:38:32 ΜΜ
Ο Nifalios έχει αποκλείστηκε χτες το βράδυ μετά και από τα τελευταία του μηνύματα. Προσοχή συνάδελφοι, το τρολάρισμα βλάπτει σοβαρά την υγεία.... Μην ασχολείστε.

Μετακινήθηκαν περίπου 6 σελίδες μηνυμάτων στο https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=5885.0

tropheus

Παράθεση από: vistrian στις 13 Σεπ 2014, 05:01:36 ΜΜ
http://www.kathimerini.gr/783636/article/epikairothta/ellada/plhroforikh-3ana-stis-panelladikes
...
Μάλιστα, πληροφορίες της «Κ» αναφέρουν ότι η Ενωση Ελλήνων Χημικών θα ζητήσει το μάθημα της Πληροφορικής να αποτελέσει 5ο ειδικό μάθημα,
...

H ΕΕΧ κάνει τη "δουλεία" της. Ήδη το άρθρο της Καθημερινής κινείται προς αυτό το στόχο....  Το θέμα είναι τι κάνουν οι δικές μας ενώσεις. Όλα θα παιχτούν μέσα στις επόμενες μέρες. Μη βρεθούμε πάλι να κυνηγάμε φαντάσματα.

Σίγουρα η κίνηση της ΠΕΚΑΠ να συναντηθεί με τον υπουργό μαζί με τους Πανεπιστημιακούς πρέπει να της αναγνωριστεί αλλά να μη μείνει εκεί.

Πρέπει να παρουσιάσουμε και εμείς ΕΠΙΣΗΜΗ πρόταση ΤΩΡΑ. Αύριο ίσως να είναι αργά.

nektar

Παράθεση από: tropheus στις 14 Σεπ 2014, 08:26:29 ΠΜ
H ΕΕΧ κάνει τη "δουλεία" της. Ήδη το άρθρο της Καθημερινής κινείται προς αυτό το στόχο....  Το θέμα είναι τι κάνουν οι δικές μας ενώσεις. Όλα θα παιχτούν μέσα στις επόμενες μέρες. Μη βρεθούμε πάλι να κυνηγάμε φαντάσματα.

Σίγουρα η κίνηση της ΠΕΚΑΠ να συναντηθεί με τον υπουργό μαζί με τους Πανεπιστημιακούς πρέπει να της αναγνωριστεί αλλά να μη μείνει εκεί.

Πρέπει να παρουσιάσουμε και εμείς ΕΠΙΣΗΜΗ πρόταση ΤΩΡΑ. Αύριο ίσως να είναι αργά.

Θα ξεφύγω λίγο από το ζήτημα του "εξεταζόμενου μαθήματος" για να διατυπώσω κάποιες γενικότερες σκέψεις.
Κι αυτό γιατί πιστεύω ότι πραγματική αντιπαράθεση Χημικών - Πληροφορικών δεν υπάρχει. Υπάρχει, όμως, μια άλλη αόρατη στους πολλούς, πραγματική αντιπαράθεση που αφορά την κυρίαρχη επιστημολογία που καθορίζει τη δομή και τη λειτουργία του εκπαιδευτικού μας συστήματος. Από το Νηπιαγωγείο μέχρι και τα ΑΕΙ...

Πιστεύω, ότι η Χημεία, η πραγματική Χημεία της Πράξης και όχι της αποστήθισης τύπων και "τσιτάτων", έχει πολλά να προσφέρει στους νέους μας. Σε όλη την Κοινωνία. Σε ένα υγιές εκπαιδευτικό περιβάλλον πρώτη η ΕΕΧ θα ζητούσε ενίσχυση της Πληροφορικής Παιδείας για όλους. Ώστε να μπορούν όλοι και ιδίως οι σημερινοί μαθητές και αυριανοί Χημικοί, Χημικοί Μηχανικοί, Γεωπόνοι, Φαρμακοποιοί, Ιατροί, Βιολόγοι, Τεχνολόγοι Τροφίμων, Διατροφολόγοι, Επιστήμονες και Τεχνολόγοι Υλικών να συμβάλλουν στις επιστημονικές και τεχνολογικές εξελίξεις που συνδέονται με τις αντίστοιχες επιστήμες και είναι άρρηκτα συνδεδεμένες με την αξιοποίηση της Πληροφορικής. Είμαι μήπως τυχαίο ότι το τελευταίο Νόμπελ Χημείας δόθηκε στους "Χημικούς του Κυβερνοχώρου" (http://www.naftemporiki.gr/story/713252/nompel-ximeias-stous-ximikous-tou-kubernoxorou); Δεν γνωρίζουν οι ιθύνοντες της ΕΕΧ ότι "σήμερα, ο υπολογιστής είναι εξίσου χρήσιμος στη χημεία όσο ο δοκιμαστικός σωλήνας"; Σίγουρα το γνωρίζουν. Δυστυχώς, όμως, προτάσσοντας τα συμφέροντα ενός κερδοφόρου για κάποιους και ψυχοφθόρου για τους νέους μας εξεταστικού συστήματος, αποδέχονται, εδώ και χρόνια, τον εξοβελισμό του δοκιμαστικού σωλήνα από το δημόσιο σχολείο και τώρα επιδιώκουν να γίνει το ίδιο και με τον υπολογιστή.

Ας ειπωθεί επιτέλους η αλήθεια: Η διευθύνουσα ομάδα της ΕΕΧ, αφού συμβιβάστηκε με την απουσία του δοκιμαστικού σωλήνα από την εκπαίδευση, συντάσσεται τώρα με τις δυνάμεις εκείνες που βλέπουν τον υπολογιστή ως "δούρειο ίππο" που απειλεί να κατεδαφίσει το "μαγαζάκι" τους. Τρέμουν αναλογιζόμενοι ότι σε ένα περιβάλλον α-νόητης αποστήθισης, η παρουσία του υπολογιστή ως εδάφους άσκησης της δημιουργικής διάθεσης των νέων μας αποτελεί μείζονα συστημικό κίνδυνο καθώς διαμορφώνει τις συνθήκες εκείνες για ανατροπή της κυρίαρχης επιστημολογίας μέσα στο σχολείο. Της επιστημολογίας της καθηγητικής αυθεντίας, της μονοδιάστατης γνώσης, των ευνουχισμένων διανοητικά μαθητών-πελατών της παραπαιδείας νόμιμης και μη...

Η επιστημολογία που γίνεται ορατή με την παρουσία του υπολογιστών και των καθηγητών Πληροφορικών στο σχολείο φέρνει στο προσκήνιο τη δημιουργικότητα, την αυτενέργεια, την ενεργό εμπλοκή μαθητών και δασκάλων σε κοινές εμπειρίες μάθησης που ξυπνούν το πνεύμα και δυναμώνουν την ψυχή. Είναι μια επιστημολογία που κατεβάζει τον καθηγητή από την έδρα της αυθεντίας για να τον κάνει διάκονο της νεανικής δίψας για πραγματική μάθηση.

Είναι μια επιστημολογία που λαχταρά πρώτος και καλύτερος ο μάχιμος καθηγητής της Χημείας. Εκείνος που ονειρεύεται να προσφέρει ουσιαστικές εμπειρίες μάθησης στους μαθητές του. Όπως και ο μάχιμος συναδελφός του των Μαθηματικών, της Φυσικής, της Βιολογίας, ο μάχιμος Φιλόλογος, ο Ιστορικός, ο Θεολόγος. Είναι ο Χημικός της Πράξης ο οποίος ασφυκτιά στους τέσσερις τοίχους μια σχολικής αίθουσας-φυλακής θέλοντας να αποδράσει μαζί με τους μαθητές του. Να βρεθεί μαζί τους στο Εργαστήριο και στην Φύση και να τους μυήσει στα θαυμαστά της μυστήρια! Γι' αυτόν τον Χημικό και τις επιθυμίες του ποιος θα μιλήσει;

Ως Πληροφορικοί, σίγουρας δεν είμαστε κατάλληλοι να μιλήσουμε για τον Χημικό της Πράξης ως Χημικό. Μπορούμε να μιλήσουμε όμως γι' αυτόν ως Επιστήμονες και ως Δάσκαλοι. Διότι οι καθηγητές Πληροφορικής έχουν αποδείξει ποικιλοτρόπως ότι είναι Επιστήμονες και Δάσκαλοι της πράξης. Παρά το γεγονός ότι κάποιες φορές αναγκάζονται εκ των πραγμάτων (όπως συνέβαινε με την καταργηθείσα μορφή του εξεταζόμενου μαθήματος του ΑΕΠΠ) να διδάξουν με τη μέθοδο της κυρίαρχης επιστημολογίας... Όλοι μας, όμως, γνωρίζουμε ότι ακόμη και τότε ανυπομονούν να ξαναβρεθούμε, στις άλλες ώρες του ωραρίου τους και συχνά-πυκνά και εκτός αυτού, με τους μαθητές τους έξω από την τάξη-φυλακή για να δημιουργήσουν! Υπ' αυτή την ιδιότητα, λοιπόν, του Πρακτικού Επιστήμονα και του Δασκάλου-Μύστη μπορούμε και πρέπει να μιλήσουμε και εκ μέρους του Χημικού της Πράξης. Όπως και άλλων των οποίων τα επίσημα συλλογικά όργανα λειτουργούν κατ' εικόνα και καθ' ομοίωση της διευθύνουσας ομάδας της ΕΕΧ.

Μακάρι η όλη συζήτηση για την παιδεία, έστω και υπό το πρίσμα των "εξεταζόμενων μαθημάτων" να δώσει αφορμές και έμπνευση ώστε σύντομα, δίπλα στο καθιερωμένο πια Φεστιβάλ Μαθητικής Ψηφιακής Δημιουργίας να δούμε και άλλα ανάλογα που θα αφορούν την Υλική Δημιουργία. Υπάρχουν Χημικοί που, όπως κι οι Πληροφορικοί, μπορούν με το μεράκι και την αγάπη για τους μαθητές τους να βρουν τη δύναμη και το χρόνο, εντός και εκτός επισήμου ωρολογίου προγράμματος, να δώσουν διέξοδο στα ταλέντα και τη δίψα για μάθηση των νέων μας. Δεν έχω καμία αμφιβολία πως όταν συμβεί αυτό, και η θέση του υπολογιστή θα παγιωθεί στο σχολείο και χώρος ευρύχωρος για το δοκιμαστικό σωλήνα θα βρεθεί!
Νεκτάριος Μουμουτζής

che

Σχετικά με το άρθρο της καθημερινής ...
Μην μας πιάνει πανικός ... Αλλάξανε τα κόζια συνάδελφοι. Πέρσι ο κεδίκογλου τόλμησε να πει πως θα μας βάλει και σε μισή μέρα του την έπεσαν και το πήρε πίσω .

Οι πόρτες του Υπουργείου δεν είναι διάπλατες όπως πέρσι για την Ε.Ε.Χ.

Πιστεύετε πως άρθρα όπως της Καθημερινής παίζουν κάποιο ρόλο στις πολιτικές αποφάσεις ? Εγώ δεν το πιστεύω !

Το θέμα έχει δρομολογηθεί και εδώ θα είμαστε πως όλα θα πάνε καλά !













dpa2006

Θετικότητατο ως εξέλιξη!
Αναρωτιέμαι γιατί δεν μπορούν να δημιουργήσουν νέο πεδίο;
Ή ακόμη στα ήδη υπάρχοντα να έχεις τη δυνατότητα να επιλέξεις ως επιλογή υποχρεωτικά άλλων πεδίων (με κατάλληλους περιορισμούς και όχι εντελώς ανεξέλεγκτα) ώστε να διευρύνεις τις επιλογές σου...; ???
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

nikosx

Παράθεση από: makisele στις 14 Σεπ 2014, 03:14:18 ΜΜ
http://www.news.gr/ellada/ekpaidefsh/article/174986/kena-sto-neo-systhma-eisagoghs-sta-aei-kai-tei.html

Πραγματικά δεν καταλαβαίνω με ποιο δικαίωμα η ΕΕΧ κάνει υποδείξεις-προτάσεις στο Υπουργείο για τον τρόπο με τον οποίο θα εξετάζεται στις Πανελλαδικές κάποιο άλλο μάθημα πέρα της Χημείας.
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

Spyridon

#1571
Παράθεση από: nikosx στις 14 Σεπ 2014, 04:25:48 ΜΜ
Πραγματικά δεν καταλαβαίνω με ποιο δικαίωμα η ΕΕΧ κάνει υποδείξεις-προτάσεις στο Υπουργείο για τον τρόπο με τον οποίο θα εξετάζεται στις Πανελλαδικές κάποιο άλλο μάθημα πέρα της Χημείας.

Δεν είμαι νομικός αλλά μιας και η ΕΕΧ είναι ΝΠΔΔ , θεσμοθετημενος σύμβουλος του Κράτους με συγκεκριμενες αρμοδιότητες στα θέματα χημείας, άμα βγάλει επίσημη  ανακοίνωση που να αφορά στην Επιστήμη των Υπολογιστών, αυτό είναι θεσμική εκτροπή.

Εκτός δηλαδή από το γελοιο του θέματος που θα πρέπει οι ενώσεις μας να το αναδείξουν, πρέπει να δούμε και το θέμα της κατάχρησης του θεσμοθετημενου ρόλου της.

petrosp13

Για να κάνω τον συνήγορο του διαβόλου, όπως κι εμείς προτείναμε πέρσι να μπει το διαζευκτικό με την Χημεία
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Παντελης Τσιράκης

Το θεμα ειναι ποτε θα βγει το επίσημο σχεδιο.γιατι δεν ανακοινώνει επίσημα ...

che

για να ανακοινώσει πρέπει να καταλήξουν.έχουν καταλήξει ? χλωμό