ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Gnirut

Παράθεση από: pthomop στις 09 Σεπ 2014, 01:32:58 ΜΜ
@@@@#####@@@###@@#@!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Για να μην κοπεί το μήνυμα από την λογοκρισία

Μάλιστα, μαλλί α λα Bjork, φουλαράκι και από πίσω ο Ουμπέρτο Έκο με το κοιμητήριο της Πράγας, ούτε καν ένα βιβλίο οργανικής για ξεκάρφωμα...

Το κοιμητήριο της επιστήμης θα έχουμε εαν δεν υπάρχει πληροφορική στις πανελλαδικές.
Έλεος πια...

Eri

Ψάχνοντας στο pde σε thread που εχουν ανοίξει Χημικοί διάβασα ένα αρκετά ενδιαφέρον post απο μέλος που γράφει συχνα, και το παραθέτω :
"καλησπέρα. μερικά νέα στα γρήγορα:
1. σε επικοινωνία σήμερα με την Ένωση χημικών , η απάντηση ήταν ότι θα τα δούμε τα θέματά σας , αλλά τα θέλουμε και διατυπωμένα σε email για να μπουν στην ημερήσια διάταξη για συζήτηση. και με το κινητό μαζί για επικοινωνία. τέλος πάντων 'εστειλα ένα email με όσο μπορούσα καλύτερα διατυπωμένες τις απόψεις , να δούμε.
2. από καλή μου φίλη ( την καλησπέρα μου ) πληροφορήθηκα αξιόπιστα πέρα για πέρα , τα εξής: διευθυντής μεγάλου ιδιωτικού σχολείου , σε ενημέρωση για τα παιδιά της φετινής δευτέρας λυκείου , ισχυρίστηκε ότι η ενημέρωσή του από το παιδαγωγικό ινστιτούτο είναι ότι σε κάποιες πολυτεχνικές και πανεπιστημιακές  σχολές ( προφανώς και ΤΕΙ) που σχετίζονται άμεσα με πληροφορική , θα μπει η πληροφορική εξεταζόμενο μάθημα , ενώ σε όλες της άλλες του ίδιου πεδίου θα παραμείνει η χημεία ( δεν εννοώ φυσικά το πεδίο των επιστημών υγείας). και επίσης ότι θα βγει διευκρινιστική εγκύκλιος κατά τον Νοέμβριο ή Δεκέμβριο. Τι και πως δεν αναλύθηκε το πράγμα. Βασικά για τους παλιούς το καταλαβαίνω κάτι σαν τις παλιές δέσμες , όποιυ μας αφαιρούν για π.χ. από την πρώτη δέσμη τους πολιτικούς μηχανικούς, αρχιτέκτονες , πληροφορηκάριους κλπ. Προτείνω να μπει και η αγγλική γλώσσα σαν εξεταζόμενο , γιατί δεν νοείται να μην γνωρίζουν τα παιδιά να μελετούν ξενόγλωσσα βιβλία..
3. Επειδή πολλά γράφονται για ΑΣΕΠ κλπ. Τοποθετούμαι ως εξής: Υπάρχει η 100% σίγουρη πρόθεση να γίνει ΑΣΕΠ...., μπλα μπλα"

Δεν ειναι και τόσο ασχημα τα πράγματα αν η ενημέρωση του κυρίου είναι έγκυρη ετσι;;  ;)

Spyridon

Δεν πρέπει  να χαλαρώνουμε...ούτε λεπτό...Οι ενώσεις μας τη δίκη τους δουλειά, και εμείς τη δίκη μας, ενημέρωση σε όλους, στο σχολείο, στους μαθητές, στο ίντερνετ, στα σχόλια στα sites,  στα forum κτλ..

petrosp13

Παράθεση από: Gnirut στις 09 Σεπ 2014, 01:54:55 ΜΜ
Μάλιστα, μαλλί α λα Bjork, φουλαράκι και από πίσω ο Ουμπέρτο Έκο με το κοιμητήριο της Πράγας, ούτε καν ένα βιβλίο οργανικής για ξεκάρφωμα...

Το κοιμητήριο της επιστήμης θα έχουμε εαν δεν υπάρχει πληροφορική στις πανελλαδικές.
Έλεος πια...

Δηλωμένο επάγγελμα στο fb: Κλειστά τμήματα Χημείας
Αναζήτηση στο google: Πρώτο αποτέλεσμα τα βοηθήματα Χημείας της κυρίας

Πλήρως ανιδιοτελή και παιδαγωγικά τα κριτήρια της κυρίας
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Spyridon

Πέφτει τρελο τρολινγκ στο Esos

itt

Παράθεση από: petrosp13 στις 09 Σεπ 2014, 12:18:36 ΜΜ
http://www.newsbomb.gr/opinions/story/465436/panellinies-exetaseis-aparaititi-i-himeia-os-exetazomeno-mathima?fb_action_ids=664613443660048&fb_action_types=og.comments

Ενδιαφέρον αυτό το bold :

Παράθεση
Σε καμία όμως περίπτωση δεν ευσταθεί το καθαρά συντεχνιακό επιχείρημα ότι το σχολείο είναι ψηφιακά αναλφάβητο, αν η Πληροφορική δεν είναι εξεταζόμενο μάθημα στις εξετάσεις, παρότι διδάσκεται σε όλες τις τάξεις της υποχρεωτικής εκπαίδευσης, αλλά και του Λυκείου ως μάθημα Γενικής Παιδείας.

Εντελώς αστόχαστη τοποθέτηση, δεδομένου ότι μπορεί να επαναδιατυπωθεί ακριβώς το ίδιο για την Χημεία. Γενικά το συγκεκριμένο άτομο δεν παρουσίασε ούτε ενα σοβαρό επιχείρημα, έστω για συζήτηση.  Βέβαια, από την αλλή η ΕΕΧ έχει τουλάχιστον γραφική επιχειρηματολογία στο όλο θέμα, οπότε τι να περιμένει κανείς.

Spyridon

Σκεφτείτε λύσσα που τους έχει πιάσει που βγήκε ο ίδιος ο πρόεδρος της ΕΕΧ και έκανε σχόλια στο Facebook του Λοβερδου... Πρόεδρος επιστημονικης ένωσης με 20000 μέλη και ασχολείται με σχόλια στο facebook του υπουργού για το αν θα δίνουν οι μαθητές πληροφορική για να μπουν στις σχετικές σχόλες...Μιλάμε για κατάντια..

Gnirut

Έλεος πια με τις μπαρούφες περί "εργαλείων" κλπ.

Με την ίδια λογική όλες οι επιστήμες "εργαλεία" είναι.
Γιατί, π.χ. τα μαθηματικά "εργαλείο" δεν είναι; Τι είναι;

Μην πούμε δε  ότι η πληροφορική θα πρέπει να είναι υποχρεωτικό μάθημα στις πανελλαδικές και για τα τμήματα χημείας:
Π.χ. πως οι μελλοντικοί φοιτητες των τμημάτων χημείας θα καταλαβουν, χωρίς στοιχειώδη γνώση αλγοριθμικής, το πως δουλεύουν οι σύγχρονες υπολογιστικές μέθοδοι μελέτης της αναδίπλωσης πρωτεϊνών;

Η αλγοριθμική είναι τα μαθηματικά του 21ου αιώνα, όσοι δεν το γνωρίζουν ας διαβάσουν περισσότερο γιατί μάλλον το πεδίο γνώσης τους περιορίζεται στην ύλη των πανελλαδικών (και των φροντιστηρίων γύρω από αυτές).

thana$i$

Παράθεση από: Spyridon στις 09 Σεπ 2014, 05:03:45 ΜΜ
Πέφτει τρελο τρολινγκ στο Esos
Οι «άνθρωποι» είναι πραγματικά αστείοι. Σε επίπεδο επιχειρηματολογίας τους αξίζουν οι κλωτσιές που τρώνε. Τα επιχειρήματά τους είναι λίγο πιο θλιβερά από τον τρόπο διατύπωσής τους. Είμαι σίγουρος ότι έχουν συναίσθηση της γελοιότητάς τους, και ποτέ δεν θα τολμούσαν να διατυπώσουν αυτά τα επιχειρήματα δείχνοντας το πρόσωπό τους.
Δυστυχώς όμως δεν είμαι σίγουρος αν αυτό αρκεί. Θέλω να αισιοδοξώ.

seibei

#1494
Παράθεση από: Gnirut στις 09 Σεπ 2014, 06:00:12 ΜΜ

Μην πούμε δε  ότι η πληροφορική θα πρέπει να είναι υποχρεωτικό μάθημα στις πανελλαδικές και για τα τμήματα χημείας:
Π.χ. πως οι μελλοντικοί φοιτητες των τμημάτων χημείας θα καταλαβουν, χωρίς στοιχειώδη γνώση αλγοριθμικής, το πως δουλεύουν οι σύγχρονες υπολογιστικές μέθοδοι μελέτης της αναδίπλωσης πρωτεϊνών;

Όχι φίλε Gnirut, να το πουμε και να το παραπούμε. Ήθελα να το γράψω εδω και καιρό. Ο διαχωρισμός
Χημεία ή Πληροφορική είναι εντελώς αβάσιμος. Η πληροφορική δηλαδή είναι λιγότερο απαραίτητη στον Χημικό Μηχανικό από
ότι σε κάποιον άλλο μηχανικό; Ή όπως λες σε κάποιον χημικό ή σε κάποιον βιολόγο;

Σε αντίθεση με την Χημεία που είναι από πολύ μακρινή έως εντελώς άσχετη με πολλά τμήματα (Μαθηματικό, Πολιτικών-Μηχανολόγων-Τοπογράφων-
Αρχιτεκτόνων κτλ κτλ), η Πληροφορική δεν είναι άσχετη με κανένα.

Μαλιστα είναι απαραίτητη και σε σχολές που δυστυχώς δεν τολμούμε να επικαλεστουμε,
εξαιτίας του αναπάντεχου διωγμού που υφιστάμεθα, όπως οι σχολές Οικονομικών, το Βιολογικό, το Φυσικό κ.α.

Ας ρωτήσει η κυρία, σε ένα διαλειμμα στα κλειστα τμήματα που κάνει, σε τί συνίσταται σε μεγάλο βαθμό
σήμερα η έρευνα στα Οικονομικά και στην Βιολογία.

Katsadouros_Dhm

Για τα νέα βιβλία Πληροφορικής Α και Β Λυκείου να περιμένουμε την τελική έγκριση του ΙΕΠ.
Και η χρονιά ξεκινάει μεθαύριο.
http://www.esos.gr/uploads/kcfinder/file/new_lykeio_2014-2015.pdf

tdrivas

Παράθεση από: Spyridon στις 09 Σεπ 2014, 04:16:47 ΜΜ
Δεν πρέπει  να χαλαρώνουμε...ούτε λεπτό...Οι ενώσεις μας τη δίκη τους δουλειά, και εμείς τη δίκη μας, ενημέρωση σε όλους, στο σχολείο, στους μαθητές, στο ίντερνετ, στα σχόλια στα sites,  στα forum κτλ..

Αυτή είναι ΟΛΗ Η ΟΥΣΙΑ. Μην μείνουμε σε κανένα τυράκι.. Αν δεν δούμε υπουργική απόφαση, ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΑΜΕ.
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

petrosp13

Κι αν σας αναφέρουν το επιχείρημα ότι η Πληροφορική είναι εργαλείο και βασίζεται στην Χημεία, το αντεπιχείρημα είναι πολύ απλό:

Εγώ μπορώ να διδάξω σε ένα παιδί έναν αλγόριθμο για να κάνει πχ αντιδράσεις Χημείας, δηλαδή μέσω Πληροφορικής να μάθουν Χημεία
ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΗΜΕΙΑ, ΠΩΣ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ;;;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Obelix

Πάντως, με μια απλή ματιά ενός αντικειμενικού κριτή στις αντιπαραθέσεις που λαμβάνουν χώρα στα σχόλια όλων των επίμαχων άρθρων, ένα πράγμα είναι εμφανές:
Οι τεκμηριώσεις πληρέστερες, ο λόγος περισσότερο πολιτισμένος και εμπεριστατωμένος, το σκεπτικό περισσότερο ολοκληρωμένο, τα στοιχεία ατράνταχτα. Όλα αυτά ισχύουν για όσους υπερασπίζονται την ύπαρξη πανελλαδικά εξεταζόμενου μαθήματος και γενικότερα την αναβάθμιση της Πληροφορικής στο εκπαιδευτικό μας σύστημα.Όλα αυτά ισχύουν, γιατί κανείς δεν μπορεί να αποδείξει, ούτε καν  να παραπλανήσει τον κοινό νου, ότι το δίκιο δεν είναι με το μέρος μας.
Δεν ξέρω αν είναι μόνο δική μου αίσθηση, αλλά με οποιονδήποτε και να συζητάω τον τελευταίο καιρό, συμμερίζεται τις απόψεις μας. Ακόμη και άνθρωποι που δεν έχουν σχέση με την εκπαίδευση, με μια απλή επεξήγηση του τι σημαίνει Πληροφορική και ποια η διαφορά της από τη χρήση Η/Υ, μονολογούν: "Μα είναι δυνατόν να υποβαθμίζεται ένα τέτοιο μάθημα; Μόνο στην Ελλάδα γίνονται αυτά...", λαμβάνοντας την κλασσική έκφραση του απογοητευμένου και αγανακτισμένου Έλληνα πολίτη, που δυσκολεύεται να χωνέψει ότι τίποτα σωστό δεν πρόκειται να συμβεί τελικά σε τούτη τη χώρα...

thana$i$

#1499
Κε Πέτρο

Στο φροντιστήριο που δουλεύετε, την μηχανή του espresso την χειρίζεστε  εσείς ή ο χημικός ;

Πέρα από το τραγελαφικό του πράγματος, ο πραγματικός, και εν μέρει δικαιολογημένος από την αγριότητα των καιρών, φόβος των «συναδέρφων»  αποτυπώνεται στην δεύτερη σελίδα αυτών των στατιστικών στοιχείων.
http://www.moec.gov.cy/ypexams/pdf/anakoinoseis/panexams/2014_04_11_anakoinosi_gia_pagkypries_statistika.pdf

Για όσους παρακολουθούν τo forum και έχουν αδυναμία κατανόησης της Αγγλικής, οπότε οι σελίδες του IB και του GCSE  είναι λογικό να μην γίνονται κατανοητές, παραθέτω μια περίληψη των μαθημάτων του Γενικού Λυκείου στην Κύπρο, ώστε να τους βοηθήσω να μην εκτίθενται μυρηκάζοντας ανοησίες, όπως «Δεν είναι (βασική) Επιστήμη, δεν εξετάζεται πουθενά στον κόσμο, παγκόσμια πρωτοτυπία κλπ»

Ελπίζω τουλάχιστον τα Ελληνικά τους να αρκούν

http://sep4u.gr/wp-content/uploads/epilogi_ma8imaton_sto_el_cy.pdf