Αποστολέας Θέμα: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα  (Αναγνώστηκε 484944 φορές)

vistrian

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 176
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #1545 στις: 13 Σεπ 2014, 05:01:36 μμ »
http://www.kathimerini.gr/783636/article/epikairothta/ellada/plhroforikh-3ana-stis-panelladikes

Ο κ. Λοβέρδος δεν ανακοίνωσε τον τρόπο με τον οποίο η Πληροφορική θα εισαχθεί στα εξεταζόμενα μαθήματα.

Θα δημιουργηθεί νέο επιστημονικό πεδίο –το έκτο– στο οποίο η Πληροφορική θα είναι ένα εκ των τεσσάρων εξεταζόμενων μαθημάτων και το οποίο θα δίνει δικαίωμα πρόσβασης στα 33 τμήματα Πληροφορικής πανεπιστημίων και ΤΕΙ;

Ή η Πληροφορική θα αντικαταστήσει κάποιο μάθημα σε ένα από τα υπάρχοντα πέντε πεδία;

Σε αυτή την περίπτωση τα φώτα στρέφονται στο πεδίο θετικών και τεχνολογικών επιστημών και στη Χημεία. Εάν συμβεί αυτό, θα βρεθούν σε μειονεκτική θέση οι υποψήφιοι που επιθυμούν να εισαχθούν σε Τμήμα Χημείας. Στην τριτοβάθμια εκπαίδευση υπάρχουν περί τα 100 τμήματα σχετικά με τη Χημεία.

Μάλιστα, πληροφορίες της «Κ» αναφέρουν ότι η Ενωση Ελλήνων Χημικών θα ζητήσει το μάθημα της Πληροφορικής να αποτελέσει 5ο ειδικό μάθημα,
όπως π.χ. το Σχέδιο για την Αρχιτεκτονική, η ξένη γλώσσα για τις ξενόγλωσσες φιλολογίες και οι Αρχές Οικονομικής Θεωρίας για τα Οικονομικά, αλλά να μη «θιγεί» η θέση της Χημείας στην Γ΄ Λυκείου.
VR in Computing

pgrontas

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2016
  • *
  • Μηνύματα: 1451
  • There are always possibilities...
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #1546 στις: 13 Σεπ 2014, 05:07:38 μμ »
Μνήμειο Έγκυρης Δημοσιογραφίας.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

Spyridon

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2009
  • *
  • Μηνύματα: 190
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #1547 στις: 13 Σεπ 2014, 05:17:38 μμ »






Σε αυτή την περίπτωση τα φώτα στρέφονται στο πεδίο θετικών και τεχνολογικών επιστημών και στη Χημεία. Εάν συμβεί αυτό, θα βρεθούν σε μειονεκτική θέση οι υποψήφιοι που επιθυμούν να εισαχθούν σε Τμήμα Χημείας. Στην τριτοβάθμια εκπαίδευση υπάρχουν περί τα 100 τμήματα σχετικά με τη Χημεία.

Μάλιστα, πληροφορίες της «Κ» αναφέρουν ότι η Ενωση Ελλήνων Χημικών θα ζητήσει το μάθημα της Πληροφορικής να αποτελέσει 5ο ειδικό μάθημα,[/b] όπως π.χ. το Σχέδιο για την Αρχιτεκτονική, η ξένη γλώσσα για τις ξενόγλωσσες φιλολογίες και οι Αρχές Οικονομικής Θεωρίας για τα Οικονομικά, αλλά να μη «θιγεί» η θέση της Χημείας στην Γ΄ Λυκείου.

Πρώτον, δεν θα βρεθούν σε καμία μειονεκτική θέση αυτοί οι υποψήφιοι γιατί η χημεία θα υπάρχει για τις θετικές σχολές και για τις σχολές υγείας, για τις σχολές δηλαδή για τις οποίες είναι απαραίτητη.

Η πληροφορική θα υπάρχει για τις τεχνολογικές σχολές. Για τις ελάχιστες τεχνολογικές σχολές που χρειάζονται τη χημεία εγώ κάνω μια αντίστοιχη πρόταση με αυτή που κάνει η ΕΕΧ για τη πληροφορική, και ήδη έχω αρχίσει και τη γράφω και σε φόρουμ.

Αφού θέλουν 5ο μάθημα επιλογής  οι κύριοι της ΕΕΧ τότε αυτό θα είναι η χημεία αφού η πλειονότητα των τεχνολογικών σχολών σχετίζεται με την πληροφορική. Το τεχνολογικό πεδίο πρέπει να έχει λοιπόν σαν γενικό μάθημα την ΑΕΠΠ και σαν ειδικό την χημεία!!Η χημεία λοιπόν να είναι 5ο μάθημα επιλογής για τους μαθητές που θελουν να πάνε χημικό γεωπονικό και χημικών μηχανικών δηλαδή για τις ελάχιστες σχολές που είναι στο τεχνολογικό πεδίο και χρειάζονται τη χημεία. Δε συμφωνώ αλλά θέλω να τους χτυπήσω με τα ίδια όπλα για να δω αντιδράσεις!

Δευτερον, η Καθημερινη συνεχιζει την γελοια προπαγανδιστικη δημοσιογραφια της γενικα (και  εναντίον των καθηγητών συγκεκριμένα) και παρουσιαζει ενα δικαιο αιτημα μας σαν..  "η αγωνία των καθηγητών κάθε ειδικότητας για τις ώρες διδασκαλίας που θα έχουν στο σχολείο (ο φόβος των πλεονασμάτων είναι υπαρκτός), αλλά και η αγορά των φροντιστηρίων και των ιδιαίτερων μαθημάτων τα οποία δίνουν βάρος στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα."

Δηλαδή εξομοιώνει τη συντεχνιακή προσπάθεια της ΕΕΧ να διδάσκονται και να εξετάζονται  όλοι οι μαθητές στην χημεία για να έχουν μέλη της ιδιαίτερα και ώρες στο σχολείο, με την δική μας προσπάθεια ( που είναι σωστή και παιδαγωγικά και επιστημονικά) να διδάσκονται και να εξετάζονται στην πληροφορική  αυτοί που θέλουν να περάσουν στις σχετικές σχολές.

Η εξίσωση του θύτη με το θύμα δηλαδή...Η θεωρία των δυο άκρων και στην εκπαίδευση από τη συστημική Καθημερινή

Ντροπή τους!
« Τελευταία τροποποίηση: 13 Σεπ 2014, 05:47:44 μμ από Spyridon »

dski

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 205
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #1548 στις: 13 Σεπ 2014, 05:29:40 μμ »
Η σημερινή συνέντευξη του Α. Λοβέρδου στο youtube:

http://www.youtube.com/watch?v=lDpm6KRpzvk

Η αναφορά στην πληροφορική ξεκινά στο 13:45. Λέει πράγματι: "στα οικεία τμήματα πληροφορικής των πανεπιστημίων και των ΤΕΙ". Από την άλλη είναι θετικό ότι θεωρεί εξόφθαλμο λάθος την κατάργηση του μαθήματος από την προηγούμενη ηγεσία. Ίσως επίσης είναι θετικό ότι λέει πως "το μάθημα κακώς βγήκε" και μιλά ας πούμε για επαναφορά, άρα επιστροφή σε ένα status αντίστοιχο με το σημερινό για την ΑΕΠΠ και όχι εξειδικευμένο (όπως επαναφορά μόνο για τα τμήματα πληροφορικής ως ειδικό μάθημα). Μακάρι να είναι έτσι. Είναι πάντως αξιοσημείωτο ότι ο υπουργός αναφέρεται στο θέμα αυτό σχεδόν καθημερινά. Το ότι δεν ανακοινώνεται κάτι συγκεκριμένο ίσως σημαίνει ότι ακόμη το ψάχνουν το πράγμα.

Spyridon

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2009
  • *
  • Μηνύματα: 190
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #1549 στις: 13 Σεπ 2014, 05:35:43 μμ »
Είναι πάντως αξιοσημείωτο ότι ο υπουργός αναφέρεται στο θέμα αυτό σχεδόν καθημερινά

Παίρνει πολιτικούς πόντους από αυτό και το ξέρει. Η συντριπτική πλειονότητα των πολιτών μόνο στο άκουσμα της επαναφοράς της πληροφορικής, ακόμα και αν δεν ξέρει ακριβώς τι γίνεται, συμφωνεί με το Λοβέρδο αφού η πληροφορική και τα "κομπιούτερ" είναι λέξεις με θετικό πρόσημο στο μέσο πολίτη..κάτι σαν ισχυρό brand name ...Ξέρει τι κάνει.. Το πολιτικό του μέλλον κοιτάει..

Δεν τον φοβίζει η αντίδραση κάποιων χημικών και οι απειλές τους... αφού ξέρει πολύ καλά ότι μπορεί να χάσει κάτι από αυτούς αλλά θα κερδίσει και από τους πληροφορικους αλλά και από το μέσο πολίτη... και γιαυτο φροντίζει να το προπαγανδιζει καθημερινά όπου σταθεί και όπου βρεθει

seibei

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 292
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #1550 στις: 13 Σεπ 2014, 05:59:21 μμ »
....
Η εξίσωση του θύτη με το θύμα δηλαδή...Η θεωρία των δυο άκρων και στην εκπαίδευση από τη συστημική Καθημερινή

Ντροπή τους!
Kαι για όλα τα παραπάνω που έγραψες 1000+

Spyridon

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2009
  • *
  • Μηνύματα: 190
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #1551 στις: 13 Σεπ 2014, 06:13:53 μμ »

Μάλιστα, πληροφορίες της «Κ» αναφέρουν ότι η Ενωση Ελλήνων Χημικών θα ζητήσει το μάθημα της Πληροφορικής να αποτελέσει 5ο ειδικό μάθημα,[/b] όπως π.χ. το Σχέδιο για την Αρχιτεκτονική, η ξένη γλώσσα για τις ξενόγλωσσες φιλολογίες και οι Αρχές Οικονομικής Θεωρίας για τα Οικονομικά, αλλά να μη «θιγεί» η θέση της Χημείας στην Γ΄ Λυκείου.

Επίσης αν ισχύει αυτό εδώ έχουμε και μια θεσμική εκτροπή. Από που και ως που η ΕΕΧ έχει λόγο και μπορεί να προτείνει τι θα γίνει με το μάθημα της πληροφορικής;  Η ΕΕΧ, όπως αρέσκεται να τσαμπουναει σε κάθε της ανακοίνωση, είναι θεσμοθετημενος σύμβουλος του Κράτους σε θέματα χημείας. Τι δουλειά έχει να παρεμβαίνει σε θέματα πληροφορικής και σε τεχνικά θέματα εισαγωγής στα πανεπιστήμια (5ο μάθημα κτλ);;

Ψήνεστε να βγάλουμε και εμείς μια ανακοίνωση για την ύλη των Αρχαίων της Α λυκείου;; :D 

thana$i$

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 242
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #1552 στις: 13 Σεπ 2014, 06:18:58 μμ »
Αυτά τα περί 5ου μαθήματος είναι αρκούντως γελοία. Δεν βρίσκω τον λόγο, και δεν νομίζω να μπορέσουν να πείσουν κανέναν, και ειδικά τους γνώστες σε θέσεις κλειδιά,  ότι πρέπει πχ υποψήφιοι Μηχ Η/Υ να δώσουν 5 μαθήματα, ή ότι οι υποψήφιο για το Μαθηματικό πρέπει να δώσουν Χημεία, που δεν θα την ξαναδούν ποτέ.
ΑΤο ΝΠΔΔ μου δίνει την εντύπωση ότι επιδίδεται σε διαχείριση κρίσης. Με δεδομένη την φαυλότητά τους, αυτό μόνο καλό μπορεί να είναι για εμάς.
Αναμένουμε.

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2366
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #1553 στις: 13 Σεπ 2014, 06:20:15 μμ »
Έχουν χάσει την μπάλα ρε παιδιά. Επειδή ήταν κραταιοι με τις δέσμες, θεωρούν ότι πρέπει να βγάλουν τα σπασμένα τόσων ετών καλλιεργώντας πραγματικά κίβδηλα δικαιώματα πάνω στην εκπαίδευση. Και κατηγορούσαν εμάς γι" αυτό πέρσι. Αυτό που ζούμε είναι η απόλυτη παράνοια. Και η γνωστή συγγραφέας βοηθημάτων χημείας έγραψε κείμενο με τον τίτλο "για να αποδείξουμε ότι δεν είμαστε ελέφαντες". Το απόλυτο θράσος...
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

che

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 290
  • Γράψτε το προσωπικό σας σλόγκαν!
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #1554 στις: 13 Σεπ 2014, 07:11:11 μμ »
τώρα είδα την λεπτομέρεια . οικεία τμήματα πληροφορικής ε ?

συνεχίζω να πιστεύω ότι ακόμα και έτσι .. παίζει με τις λέξεις και μόνο τυχαίο δεν είναι .

εδώ και 10 μέρες είχε κάνει καραμέλα το "αει και τει πληροφορικής". Σήμερα μετατράπηκε σε οικεία τμήματα πληροφορικής ...

πιο πολύ προς το σκέτο οικεία με πάει η διατύπωση πάντως . τι σημαίνει οικεία τμήματα πληροφορικής ?

Spyridon

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2009
  • *
  • Μηνύματα: 190
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #1555 στις: 13 Σεπ 2014, 07:51:59 μμ »


πιο πολύ προς το σκέτο οικεία με πάει η διατύπωση πάντως . τι σημαίνει οικεία τμήματα πληροφορικής ?

Αν σημαίνει τα οικεία με την πληροφορική τμήματα τότε είναι θετικό

che

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 290
  • Γράψτε το προσωπικό σας σλόγκαν!
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #1556 στις: 13 Σεπ 2014, 08:42:45 μμ »
Η διατύπωση είναι λίγο ότι να ναι . το οικεία τμήματα πληροφορικής δεν στέκει . οικεία με τι ? υπάρχουν και μη οικεία ?  :)


tasospap

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 75
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #1558 στις: 13 Σεπ 2014, 11:39:06 μμ »
100 τμήματα Χημείας και 33 πληροφορικής;

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2366
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #1559 στις: 13 Σεπ 2014, 11:40:27 μμ »
Και 67 ερμαφρόδιτα..
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής