Αξιολόγηση ΤΠΕ στο Δημοτικό

Ξεκίνησε από Crazy_Waters, 25 Οκτ 2011, 09:13:37 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Crazy_Waters

Καλημέρα συνάδελφοι. Θα ήθελα να ρωτήσω κάποιον που ήταν ή είναι σε Δημοτικό αν υπάρχει αξιολόγηση (βαθμολογία) στο μάθημα των ΤΠΕ στο Δημοτικό. Στο ΦΕΚ του αναλυτικού προγράμματος των σχολείων με ΕΑΕΠ υπάρχει παράγραφος για την αξιολόγηση του μαθήματος, αλλά μου είπαν ότι το μάθημα δεν βαθμολογείται. Τι ισχύει?

tom

Νομίζω πως μπαίνει βαθμός, απλά δεν συνυπολογίζεται στο Μ.Ο. και στο βαθμό απολυτηρίου. Επειδή όμως είμαι σε ιδιωτικό, ας απαντήσει και κάποιος συνάδελφος από δημόσιο σχολείο.
Θωμάς Σκυλογιάννης

- Ζήσε σα να' ταν να πεθάνεις αύριο. Μάθε σα να' ταν να ζεις για πάντα.
                                                                                     Μαχάτμα Γκάντι

elf

Πέρσι δεν βάλαμε βαθμό, για φέτος δεν έχω ακούσει ότι άλλαξε κάτι.

Βασίλης Ραξενίδης

Είναι πρώτη μου χρονιά σε δημοτικό. Μου είπαν ότι δεν βάζουμε βαθμό. Αλλά θα ήταν καλά να ρωτήσουμε κάποιον σύμβουλο για να ήμαστε σίγουροι.

Crazy_Waters

Από ότι είδα υπάρχει αυτό το έντυπο που λέει ότι πέρισυ δεν έμπαινε βαθμός. Για φέτος, έτσι όπως το καταλαβαίνω εγώ,  θα περιμένουμε να βγει κάτι αντίστοιχο και αν δε βγει θα βάλουμε βαθμό.

amichail

Νέα εγκύκλιος που αναφέρει ότι η αξιολόγηση γίνεται όπως και σε όλα τα άλλα μαθήματα
(από το http://www.alfavita.gr/artrog.php?id=51923)
Για μένα θα πω μόνο ότι είμαι ο τύπος του δασκάλου που αν κάνω ένα μάθημα για 50η φορά θα αλλάξω για 52η φορά τις σημειώσεις μου

epafos

Λέει ότι "στις μικρές τάξεις, παρέχεται η δυνατότητα περιγραφικής αξιολόγησης". Αυτό σημαίνει ότι θα δίνεται η περιγραφική αξιολόγηση επιπλέον της βαθμολογίας, ή θα δίνεται μόνο η περιγραφική αξιολόγηση; Ποιες είναι οι τάξεις αυτές;

Crazy_Waters

Σε Α-Β "περιγραφική αξιολόγηση" (δεν μπαίνει βαθμός), σε Γ-Δ τάξη ο βαθμός είναι Α-Β-Γ και 0-10 (ή 1-10 δεν είμαι σίγουρος ;D)  σε Ε-Στ.

Βασίλης Ραξενίδης

Σε Α-Β ούτε οι δάσκαλοι δεν βάζουν βαθμό. Ενημερώνουν προφορικά τους γονείς. Κατά τα άλλα είναι όπως τα λέει ο Crazy_Waters. Πάντως νωρίς θυμήθηκαν ότι πρέπει να βάλουμε βαθμό στην πληροφορική.

skali

Το έγγραφο που λέει ότι θα βαθμολογήσουμε αναφέρετε στα 800 πιλοτικά που λειτουργούσαν και το προηγούμενο διδακτικό έτος. Αν είμαστε τοποθετημένοι σ' ένα από τα νέα που λειτουργούν φέτος πρώτη φορά  (δεν έχει οριστεί με το συγκεκριμένο ΦΕΚ που αναφέρεται στο έγγραφο) τι κάνουμε;;;;

happiness

Παράθεση από: skali στις 06 Δεκ 2011, 02:54:17 ΜΜ
Το έγγραφο που λέει ότι θα βαθμολογήσουμε αναφέρετε στα 800 πιλοτικά που λειτουργούσαν και το προηγούμενο διδακτικό έτος. Αν είμαστε τοποθετημένοι σ' ένα από τα νέα που λειτουργούν φέτος πρώτη φορά  (δεν έχει οριστεί με το συγκεκριμένο ΦΕΚ που αναφέρεται στο έγγραφο) τι κάνουμε;;;;
skali σε αυτή την περίπτωση ΔΕΝ βαθμολογούμε . Αυτή είναι η απάντηση που πήρε από το υπουργείο η δικιά μου Δνση μετά από ερώτημα δικό μου.
Με βάση την μέχρι τώρα "ιστορία", απ ότι φαίνεται, την 1η χρονιά λειτουργίας ενός ΕΑΕΠ δεν βαθμολογείται η πληροφορική, αλλά βαθμολογείται από την 2η χρονιά και μετά.

Βασίλης Ραξενίδης

Η πλάκα είναι ότι στο σχολείο μου δεν έχει φτάσει ακόμα το έγγραφο. Σε άλλα σχολεία έχει πάει? Μάλλον η διεύθυνσή μας είναι λιγάκι αργή. Και ο κανονισμός εργαστηρίων πληροφορικής έφτασε στο σχολείο μου τουλάχιστον μια εβδομάδα αφού το είδα εδώ στο Στέκι.

skali

Ούτε στο δικό μου σχολείο έχει έρθει το έγγραφο ακόμα... Και υποτίθεται το τρίμηνο έληξε...

Kap

Ίσως να πέρασε η ηλικία και να έγινα λίγο γκρινιάρης αλλά τουλάχιστον πρέπει να εντοπίζουμε τα κακός κείμενα στην δουλειά μας. Την απόφαση για την βαθμολογία στα δημοτικά μου την έδωσε ο διευθυντής την προηγούμενη εβδομάδα και από ότι κατάλαβα, όλοι μας περίπου τότε το μάθαμε. Αν κάποιος θεωρεί ότι μία διαδικασία αξιολόγησης και βαθμολόγησης μπορεί να γίνει σε μια – δύο διδακτικές ώρες είναι είτε αφελής είτε δεν έχει διδάξει ποτέ. Αναγκαζόμαστε λοιπόν να βαθμολογήσουμε τους μαθητές με πρόχειρο τρόπο, επιπρόσθετα πρέπει να υποστηρίξουμε τον βαθμό αυτό στους γονείς (που σε αυτήν την ηλικία οι γονείς γινόμαστε κάποιες φορές υπερβολικοί), και κυρίως να τους βαθμολογήσουμε σε αντικείμενα που όταν τα έκαναν δεν γνώριζαν ότι θα αξιολογηθούν.
Δεν ξέρω αν πέσαμε θύματα ενός ανεύθυνου καρεκλοκένταυρου ή μιας μεθόδευσης ή κάτι άλλου αλλά πρέπει να αντιμετωπίζουμε με σεβασμό και ευθύνη όλοι μας και κυρίως οι προϊστάμενοι μας το έργο του εκπαιδευτικού.

Υ.Γ. Δεν θα κρυφτώ πάντως πίσω από την δικαιολογία ότι 'μας το είπαν τελευταία στιγμή' γιατί έτσι απαξιώνω το έργο όλων μας.