Goneis.gr

Ξεκίνησε από Καρκαμάνης Γεώργιος, 01 Οκτ 2008, 11:35:57 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Laertis

Φίλε Στράτο

είναι όντως έτσι όπως τα λες. Αυτή η πολυδιάσπαση είναι το πρόβλημα. Αλλά δυστυχώς η διάσπαση αυτή προέρχεται όχι απο εμάς τους Πληροφορικούς. Απο τη στιγμή που υπάρχουν χιλιάδες συνάδελφοι καθηγητές Πληροφορικής με πτυχίο Μαθηματικού, Φυσικού, Χημικού, Θεολόγου,Γυμναστή και δε ξέρω γω τι άλλο, είναι φυσικό να ανήκουν αυτοδικαίως και στην αντίστοιχη ένωση του βασικού πτυχίου σπουδών. Ξέρω αρκετούς Φυσικούς διορισμένους ως Πληροφορικούς που είναι εγγεγραμμένοι και δραστηριοποιούνται μέσω της ΕΕΦ, ή αντίστοιχα Μαθηματικούς στην ΕΜΕ.

Πως μπορεί να έχουμε μια Ενιαία Ένωση όταν αποτελούμαστε απο τις 12 φυλές του Ισραήλ;
Πως μπορεί ο συνάδελφος καθηγητής Πληροφορικής με Χ πτυχίο να διεκδικήσει με το ίδιο πάθος και πείσμα με μένα και σένα την ανάθεση μαθημάτων και τις ώρες αυτών ή άλλα βασικά προβλήματα που απασχολούν τον κλάδο, όταν ξέρει πολύ καλά ότι μπορεί λόγω του βασικού πτυχίου του να συμπληρώνει ωράριο με Φυσική, Χημεία ή Μαθηματικά ; Ή ότι θεωρείται παιδαγωγικά επαρκής ενώ εγώ κι εσύ όχι ;
Δεν εχω προσωπικά με τους παραπάνω συναδέλφους, ίσα ίσα που αρκετοί απο αυτούς είναι όντως πολύ καλοί στη δουλειά τους αλλά δυστυχώς τόσα χρόνια στην εκπαίδευση δε βλέπω να μπορούμε να ενωθούμε...
Η τακτική Διαίρει και Βασίλευε ισχύει , αποδίδει και συνεχίζει απτόητη απο το Υπουργείο. Ακόμη μια πέτρα στο τοίχος  είναι ο αποκλεισμός των ΠΕ20 (σαν και μένα) απο τις θέσεις ΠΛΗΝΕΤ, ενώ οι παραπάνω συνάδελφοι χωρίς καν βασικό πτυχίο Πληροφορικής προηγούνται και σχεδόν προτάσσονται απο όλους τους ΠΕ19 λόγω ετών υπηρεσίας και καλών βιογραφικών.

Ειλικρινά δε θέλω να συζητώ πια για αυτό το θέμα για τους διορισμούς 1992-1997 , με έχει κουράσει και με έχει πικράνει τόσα χρόνια, έχω υποστεί όλες τις συνέπειες (κακές ως επι το πλήστον), αλλά δυστυχώς τα περισσότερα προβλήματα που προκύπτουν οφείλονται σε αυτήν την 5 ετία.
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

stratosg

Μάλλον δεν έγινα κατανοητός, δεν εννοούσα τους συναδέλφους που δεν έχουν πρώτο πτυχίο πληροφορικής, που κατ' εμέ καλώς εκμεταλλεύθηκαν την ευκαιρία που κακως τους έδωσε το υπουργείο ελλείψει σχεδιασμού, αλλά για εμάς τους υπόλοιπους, τους "γνήσιους" ΠΕ19 και ΠΕ20. Για κοίτα λίγο ΠΕΚΑΠ, ΣΤΕΜΠ, ΕΠΕ, ΕΚΠΕ, και αν συνεχίσουμε λίγο ακόμα θα αρχίσουμε και ABS, EBD, TCS. Αυτό εννοώ. Επίσης το τάδε ΤΕΙ είναι καλύτερο από το δείνα, ομοίως οι Πανεπιτημιακές σχολές και κορυφή οι των Πολυτεχνείων. Δεν μιλάω παρά μόνο για σχολές Πληροφορικής και μόνο. Βρώμα και δυσωδία. Επιμένω πως στην εκπαίδευση είμαστε ένα και το αυτό και πως θα έπρεπε να υπάρχει μόνο μία ένωση. Οι υπόλοιποι πληροφορικοί που δεν ανήκουν στην εκπαίδευση θα μπορούσαν να ανήκουν σε οποιαδήποτε από τις υπόλοιπες. Και κάποια στιγμή πρέπει να βάλουμε στο υπουργείο κι έναν πληροφορικό που θα υπερασπίζεται τα συμφέροντά μας. Τώρα μας διοικούν Φιλόλογοι, Φυσικομαθηματικοί και Οικονομολόγοι.

Και βέβαια συμφωνώ σε όλα όλα αναφέρεις στην προηγούμενη απάντηση σου ειδικά όσον αφορά στην πλήρωση θέσεων ΠΛΗΝΕΤ και συμβούλων. Εδώ που υπηρετώ και οι δύο είναι μαθηματικοί. Ευτυχώς η σύμβουλος δείχνει να έχει και έχει πληροφορική κι όχι μαθηματική συνείδηση.
Να φοβάσαι εκείνον που δεν έχει να χάσει τίποτα.

Λευτέρης Δουκέρης

παιδια καλησπερα
Αυτό για το 35€ , ισχύει . Βέβαια δεν είναι ταρίφα αυτό το ποσό. Αν το "παιξει " καλα ο διευθυντής ...εχει μεγαλύτερη κονομα για το δημόσιο σχολείο.
εμενα μου πρότεινο "ο φορέας " υλοποίησης 100€ το 5 ωρο και όχι 70€
Στην αρχή δελεάστικα αλλα μολις κατάλαβα τι "πατάτα και τι Μούφα είναι το πρόγραμμα" , την έκανα ......!!!!!!!
Θα εκπαιδεύαμε για 5 ώρες τους γονείς (κυρίος στην ασφάλεια διαδικτύου ) και μετα θα έμπαιναν με κωδικούς σε κάποιο site και θα έκαναν e-learning....δηλ κάποιος γονιός που δεν ήξερε να πατήσει κλίκ θα μάθενε με τηλεεπαίδευση πληροφορική ... έστω και σε αυτή την απλή μορφή της

ΤΡΙΧΕΣ κατσαρές

Εγω βρήκα τεσπα 40 γονείς , οπότε θα παρουμε 1300€ , οπότε θα πάρει ... το εργαστηριάκη , μνήμες και κλιματιστικό
Για αυτό το λόγο και ασχολήθηκα


Πάντος βρε παιδια ... αν το οργανόναμε εμείς ,το ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ το ξερετε ότι θα έβγαζα σαν σχολειο 13.000 €?????????

Ζήτω το ιδιοτικό - δημόσιο αλαλούμ μας




ΛΕΥΤΕΡΗΣ  ΚΕΡΑΤΕΑ
http://glavrio.blogspot.com"Ο ιδανικός δάσκαλος είναι εκείνος που γίνεται γέφυρα για να περάσει αντίπερα ο μαθητής του και όταν , πια του διευκολύνει το πέρασμα , αφήνεται χαρούμενα να γκρεμιστεί , ενθαρρύνοντας το μαθητή του να φτιάξει τις δικές του γέφυρ

Vangelis

Οι καθηγητές του κλάδου ΠΕ 20 μπορούν να πάρουν θέση ΠΛΗΝΕΤ απο "λάθος" του Υπουργείου δεν τους δώσανε το δικαίωμα να πάρουν μέρος στην επιλογή των Συμβούλων (Προσωπικά πιστέυω ότι θα έπρεπε να έχουν το δικαίωμα να κριθούν ισάξια με όλους).
Η ΠΕΚΑΠ δέχεται σα μέλη της όλους τους καθηγητές Πληροφορικής χωρίς να εξετάζει το πτυχίο τους οπότε δεν νομίζω ότι πρέπει να την κατηγορίσουμε για διαχωρισμούς και διασπάσεις.  Οι άλλες ενώσεις είναι που δέχονται μόνο ορισμένα πτυχία και το αστείο είναι δε ότι οι μισοί καθηγητές Πανεπιστημίων στα τμήματα Πληροφορικής δεν θα μπορούσαν να γίνουν μέλη σε αυτές τις ενώσεις.
Πρίν βέβαια αρχίσουμε να κατηγορούμε τι έκανε και τι δεν έκανε η ΠΕΚΑΠ ας ρωτήσουμε να δούμε πόσοι ασχολούνται με αυτήν.

Φιλικά και χωρίς διάθεση αντιδικίας 

Laertis

Φίλε Βαγγέλη,

Δεν υπάρχει καμία διάθεση αντιδικίας απο μέρους μου. Απλά αυτή είναι η πραγματικότητα. Κανείς δεν κατηγόρησε την ΠΕΚΑΠ για διαχωρισμούς. Οι διαχωρισμοί ξεκίνησαν και συνεχίζονται δυστυχώς απο τις εγκυκλίους του ΥΠΕΠΘ. Κι όσο διαρκεί η διοίκηση του "διαίρει και βασίλευε" ο κλάδος δεν πρόκειται να ενωθεί και να διεκδικήσει και να πετύχει λύσεις στα προβλήματά του.
Θέλω να πιστεύω ότι όλοι οι συνάδελφοι καθηγητές Πληροφορικής έχουν κοινά προβλήματα, κοινούς στόχους και για να πετύχουμε κάτι χρειάζεται κοινή δράση.
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

Καρκαμάνης Γεώργιος

Συμφωνώ με όσα αναφέρθηκαν παραπάνω σχετικά με τα προβλήματα του χώρου μας. Πιστεύω ότι ένα μεγάλο μέρος των προβλημάτων και της ασυνεννοησίας που υπάρχει μεταξύ μας οφείλετε σε μια μερίδα πληροφορικών που μπήκαν πρώτοι στον χώρο της εκπαίδευσης και έχουν καταλάβει κύριες θέσεις στον τομέα μας. Αυτές οι θέσεις μπορεί να είναι ΠΛΗΝΕΤ, Σύμβουλοι, Υπεύθυνοι για προγράμματα σπουδών κτλ.
Οι περισσότεροι από αυτούς δεν έχουν καν "πληροφορική συνείδηση" και το μυαλό τους είναι πως να προασπίσουν τα συμφέροντα του άλλου κλάδου στον οποίο ανήκουν.

Ίσως να μην το ξέρετε οι περισσότεροι ότι είμαστε τρίτοι σε αριθμό καθηγητών ανά ειδικότητα στην εκπαίδευση; μετά τους φιλολόγους και του μαθηματικούς. Αναρωτιέμαι επιτρέπεται να μην έχουμε την δύναμη που πρέπει;

P.Tsiotakis

Γιώργο, πολύ εύστοχο σχόλιο

- Σημαντικός παράγοντας του προβλήματος

Καρκαμάνης Γεώργιος

Δυστυχώς Παναγιώτη τα πράγματα στον χώρο μας δεν βλέπω να διορθώνονται άμεσα. Την υλοποίηση ενός ενιαίου φορέα για την συνένωση όλων των ενώσεων και οργανώσεων πληροφορικής που οραματίζονται κάποιοι δεν την βλέπω να πραγματοποιείται για τα επόμενα 20 χρόνια.
Θέτω σαν όριο τα 20 χρόνια διότι τόσα πιστεύω θα χρειαστούν για να φύγουν από την "εξουσία" οι "πληροφορικοί" που κατέχουν τις κύριες θέσεις, και μπούνε στην θέση τους άλλοι, με ανοιχτό μυαλό και με ιδέες που θα βοηθήσουν τον κλάδο μας.
Ως τότε ε θα είμαστε απλώς θεατές στο γεγονός το πως γεύονται κάποιοι τους καρπούς της πληροφορικής (πχ ενωση φυσικών και όχι μόνο αυτή).
Δυστυχώς η  πληροφορική έχει καταντήσει  ένας χώρος που λεηλατήθηκε και βιάστηκε από όλες τις ειδικότητες και ιδίως στον χώρο της εκπαίδευσης

EleniK

Το πρόγραμμα για τους Γονείς ξαναρχίζει!!!!
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

Laertis

Μετά την τεράστια επιτυχία που γνώρισε ο περιοδεύων θίασος επανέρχεται στην πόλη σας  :D
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

Καρκαμάνης Γεώργιος

Τρέξτε να προλάβετε : ΚΕΚ, Φροντιστήρια, σχολές πληροφορικής, κτλ.........και μην ξεχνάμε : ΕΕΦ

Νίκος Αδαμόπουλος

Στο νέο e-goneis ΔΕΝ εμπλέκονται τα σχολεία για τις εγγραφές των γονέων...

EleniK

Ναι είναι κατευθείαν από τους γονείς και η δήλωση είναι on-line από τους ίδιους.
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19