Πολιτικές πιέσεις

Ξεκίνησε από gpapargi, 18 Μαΐου 2009, 02:08:42 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

gpapargi

Και επειδή πάντα μπορεί κάποιος να αντιγράψει ή να απαντήσει στην τύχη, δεν υπάρχει απόλυτα δίκαιο εξεταστικό σύστημα και άρα δεν έχει νόημα να ασχολούμαστε με το τι θα πέσει και το πως θα επιλεγούν οι καλύτεροι για να συνεχίσουν.

Λοιπόν εντάξει... εγώ αποσύρομαι από τη συζήτηση καθώς θεωρώ ότι δεν έχει νόημα να μιλάμε άλλο. Δεν υπάρχει βάση επικοινωνίας.

Καλό ΣΚ. Εγώ θα ξαναποστάρω μετά τα θέματα την Τετάρτη.

ntzios kostas

Παράθεση από: sstergou στις 22 Μαΐου 2009, 03:13:19 ΜΜ
Παράθεση από: ntzios kostas στις 22 Μαΐου 2009, 02:31:14 ΜΜ
Σκεφτείτε ότι αυτές οι ώρες που ξοδεύει ο μαθητής για την αποστήθιση, "τρώγονται" εις βάρος ασκήσεων, αλλά και εις βάρος διασκέδασης, ξεκούρασης και ύπνου.

Σκεφτείτε και αυτούς που κοπιάζουν καθημερινά λύνοντας δύσκολες ασκήσεις και βελτιώνοντας συνεχώς τις ικανότητές τους στην επίλυση προβλημάτων που είναι και η καρδιά αυτού του μαθήματος.

Σκεφτείτε επίσης και αυτούς που δεν μπορούν να παπαγαλίσουν κάτι το οποίο δεν έχουν κατανοήσει. Κάτι το οποίο είναι παντελώς άχρηστο ή και ανακριβές.

Αυτούς γιατί δεν τους σκέφτεστε ;

Δεν έφερε αντίρρηση κανείς σε αυτό. Εννοείται να υπάρχουν και με το παραπάνω θέματα που απαιτούν κρίση.


Παράθεση από: sstergou στις 22 Μαΐου 2009, 03:13:19 ΜΜ

Σκεφτείτε επίσης και αυτούς που δεν μπορούν να παπαγαλίσουν κάτι το οποίο δεν έχουν κατανοήσει. Κάτι το οποίο είναι παντελώς άχρηστο ή και ανακριβές.

Αυτούς γιατί δεν τους σκέφτεστε ;Ακόμη από πότε η παπαγαλία είναι μία έμφυτη ικανότητα που πρέπει όλοι να την έχουν ή να την εξασκήσουν; Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω γιατί θα πρέπει να επιβραβευτεί κιόλας, μάλλον προς την άλλη πλευρά τείνω.

Καταλαβαίνω να μάθεις κάτι απ' έξω. Κάτι που θα σου κάνει τη ζωή εύκολη όμως. π.χ. έναν τύπο. Τι νόημα έχει όμως να αποστηθίζεις λανθασμένα και αντιεπιστημονικά χωρία του βιβλίου;;

Το ότι πρέπει να αποστηθίσει ο μαθητής μία παράγραφο, αυτοί που ίσως φταίνε είναι οι υπεύθυνοι της ύλης του μαθήματος, το σχολικό βιβλίο αλλά και εμείς οι καθηγητές του που όταν την βαθμολογήσουμε απαιτούμε αποστήθιση και όταν του την εξηγούσαμε του είπαμε να την μάθει απ'έξω (με βάσιμες βέβαια δικαιολογίες γι'αυτό). Δεν φταίει η επιτροπή εξετάσεων που την έβαλε.


 
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

Νίκος Αδαμόπουλος

#92
Παράθεση από: evry στις 22 Μαΐου 2009, 02:23:51 ΜΜ
  Διάβασε το προηγούμενο μήνυμα σου και αν θεωρείς απλή ανταλλαγή απόψεων και κουβέντα την απόδοση του χαρακτηρισμού "τυχοδιώκτες" σε όσους διαφωνούν μαζί σου όπως και την έλλειψη σοβαρότητας και καλλιέργειας που διέκρινες σε κάποιον συνομιλητή σου, τότε το θέμα κλείνει εδώ, πάω πάσο, μάλλον εγώ δεν κατάλαβα καλά.

Καλά ρε συ, δεν κατάλαβες ότι αυτό ήταν σκέτη πλάκα, ως προσπάθεια να ελαφρύνω το κλίμα; Τελικά η προσπάθεια ήταν μια σκέτη αποτυχία από ότι αποδείχθηκε...! Μα και να το πίστευα... θα έβγαινα να το πω έτσι στην ψύχρα; Αφού στο ίδιο μήνυμα το είχα δηλώσει προκαταβολικά ότι αυτά που ακολουθούν "ξεφεύγουν" και να μην παρεξηγηθεί κανείς! Το κάνω συχνά αυτό! Είναι ένα από τα ελαττώματά μου... >:D

Και στο κάτω κάτω νομίζω ότι στο όλο θέμα 3 μηνύματα ανέβασα, δεν ήμουν δα και το κεντρικό πρόσωπο της διαφωνίας... Αν κατάλαβες κάτι άλλο σου λέω πραγματικά ότι δεν ήταν έτσι... Δεν είναι η πρώτη φορά που μιλάμε και νόμιζα ότι δεν υπήρχε περίπτωση να το πάρεις στραβά... Δηλαδή τι να πει και ο andreas_p;

Και στο https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=1995.msg14973#msg14973 πάλι δεν ξέρω πώς το πήρες... Κι εκεί πλάκα έκανα... και για σένα και για την επιτροπή... Αν και ο jgalano ψάρωσε και με ρώτησε αν όντως έχω σχέση με την επιτροπή...   ;D

Κύριοι, λοιπόν, εντάξει, μεγάλοι άνθρωποι είμαστε και νοήμονες, στην πραγματικότητα όλες οι πλευρές έχουν καταλάβει τι θέλουν να πουν οι άλλοι... Θέλω να πιστεύω πως μέσα μας βαθειά όλοι ξέρουμε πως η αλήθεια είναι κάπου στη μέση... Δεν νομίζω ότι λέει κανείς "ζήτω οι παπαγάλοι" αλλά ούτε και "πετάξτε τους παπαγάλους από το κατάστρωμα της ΑΕΠΠ"... Εντέλει όλοι για το καλό και την μελλοντική προοπτική του μαθήματος ενδιαφερόμαστε...

evry

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 22 Μαΐου 2009, 04:07:03 ΜΜ
Καλά ρε συ, δεν κατάλαβες ότι αυτό ήταν σκέτη πλάκα, ως προσπάθεια να ελαφρύνω το κλίμα;
οκ, άκυρο τότε, δεν το έπιασα, απλά το "τυχοδιώκτες" μου χτύπησε άσχημα.

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος
Και στο https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=1995.msg14973#msg14973 πάλι δεν ξέρω πώς το πήρες... Κι εκεί πλάκα έκανα...
Ε αυτό το κατάλαβα οκ



What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

merlin

Παράθεση από: ntzios kostas στις 22 Μαΐου 2009, 03:46:47 ΜΜ
Το ότι πρέπει να αποστηθίσει ο μαθητής μία παράγραφο, αυτοί που ίσως φταίνε είναι οι υπεύθυνοι της ύλης του μαθήματος, το σχολικό βιβλίο αλλά και εμείς οι καθηγητές του που όταν την βαθμολογήσουμε απαιτούμε αποστήθιση και όταν του την εξηγούσαμε του είπαμε να την μάθει απ'έξω (με βάσιμες βέβαια δικαιολογίες γι'αυτό). Δεν φταίει η επιτροπή εξετάσεων που την έβαλε.
Δεν νομίζω ότι φταίνε οι υπεύθυνοι της ύλης τόσο πολύ, ούτε το βιβλίο. Δεν είναι απαραίτητο να εξετάζεται οτιδήποτε είναι γραμμένο σε ένα σχολικό εγχειρίδιο. Ένα βιβλίο μπορεί να "ντύσει" όμορφα κάποια κομμάτια του με ιστορικές λεπτομέρειες για παράδειγμα. Στο κάτω κάτω εμένα μπορεί να με ενδιαφέρουν κάποιες λεπτομέρειες για την Ada αλλά δεν θέλω να εξεταστώ κιόλας. Η επιτροπή εξετάσεων είναι αυτή που καθορίζει τον απαιτούμενο από το κράτος τρόπο μάθησης με το είδος των θεμάτων που βάζει. Επίσης, μεγάλο ρόλο παίζουμε και εμείς οι καθηγητές, ως κριτές των θεμάτων.
Αν σε λίγες μέρες δείτε ιστορικές λεπτομέρειες κάποιας γλώσσας προγραμματισμού, μην σχολιάσετε τίποτα, μην κρίνετε τα θέματα, μέσα στην ύλη δεν είναι?

Όσο για τους "παπαγάλους", νομίζω ότι αποτελεί ικανότητα η αποστήθιση μεγάλου όγκου λέξεων (γιατί περί "λέξεων" πρόκειται όταν δεν καταλαβαίνεις τι σημαίνουν). Στο κάτω κάτω, η μνήμη είναι μια από τις μορφές ευφυίας! Το κακό είναι ότι όλα αυτά απόθηκεύονται στην RAM του εγκεφάλου μας...

Τέλος πάντων, κάποια στιγμή πρέπει να κλείσει η κουβέντα γιατί προφανώς δεν βλέπω να οδηγεί πουθενά.
Καλά θέματα να έχουμε!

 
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

evry

Σε συνέχεια του δημοσιεύματος των Νέων νέο δημοσίευμα το οποίο αναφέρει ότι έγινε "σφαγή" στη Βιολογία κατεύθυνσης. Τελικά αν πιστεψεις τις δημοσιεύσεις οι εξετάσεις μοιάζουν για σφαγείο.

Δύσκολη η Βιολογία, ασάφεια στην Ιστορία

πάλι καλά που έπεσαν στο ΑΟΔΕ βατά θέματα, φαντάζεστε να είχαμε σφαγή και εκεί?

Σήμερα που ήμουν επιτηρητής (είμαι και άρρωστος με ίωση) ήμουν για κακή μου τύχη διάδρομο. Δεν ξέρω αλλά τα μαθήματα της Ιστορίας και ειδικά το ΑΟΔΕ πρέπει να προκαλούν στους μαθητές απίστευτη συχνοουρία γιατί αλλιώς δεν εξηγείται >:D. Πάνω κάτω τους πήγαινα. Πρέπει να έκανα πολλά χιλιόμετρα.

Παρεπιπτόντως σαλάτα το έχω κάνει το συγκεκριμένο thread και είμαι και διαχειριστής τρομάρα μου
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

P.Tsiotakis

Το σκονάκι πάει σύννεφο. Οι δικοί μας κοιμούνται πάντως και τους ξυπνάει η επιτροπή που πάει πανω να τους πει οτι θα δέχονται ερωτήσεις μέχρι τις 9:20.

Πάντως βιολογία ο δικός μας καθηγητής τα χαρακτήρισε απαιτητικά αλλά βατά.

evry


  Έλα ρε αφού όλοι γράψανε πάλι, δουλευόμαστε τώρα? Άντε να δούμε τι θα γίνει με τη Φυσική, θα βάλουν τίποτα σοβαρό, γιατί στο δικό μας μάθημα τα βλέπω να χτυπάνε κόκκινο τα 100άρια (-10 βαθμούς θεωρία του στυλ χρονολογία γλωσσών προγραμματισμού >:D)
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

ntzios kostas

Στην ΑΟΔΕ δίνουν  42 μόρια σε σωστό λάθος και πολλαπλή επιλογής. 42 μόρια που εύκολα μπορεί κάποιος να αντιγράψει από τον διπλανό του.
Ε ρε που πάμε !!!.


Αν έγινε σφαγή όπως λένε στη βιολογία η εκτίμησή μου είναι να περιμένουμε τσιμπημένα θέματα στο μάθημά μας.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

merlin

Παράθεση από: Τσιωτάκης Παναγιώτης στις 22 Μαΐου 2009, 06:59:46 ΜΜ
Το σκονάκι πάει σύννεφο. Οι δικοί μας κοιμούνται πάντως και τους ξυπνάει η επιτροπή που πάει πανω να τους πει οτι θα δέχονται ερωτήσεις μέχρι τις 9:20.

Μήπως τότε να αφήνω και εγώ κανέναν να αντιγράψει που είναι και τα περισσότερα παιδιά που γνωρίζω; Θα γλιτώνω κάθε χρόνο και την κουβέντα περί δικαιοσύνης, αξιοκρατίας, κλπ κλπ.
Ελπίζω να μην είναι γενικό το φαινόμενο, γιατί είναι μεγάλο κρίμα να υπάρχει τόσο μεγάλη διαφορά αντιμετώπισης.
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

evry


  Είναι καθαρά θέμα επιτηρητών. Αν το κόψεις από την αρχή και κάνεις παρατηρήσεις ή αλλάξεις και θέση κάποιον, μετά θα το σκεφτούν διπλά να κάνουν κάτι.
  Απλά πολλοί μαθητές λένε ότι αντέγραψαν άνετα και δίνουν την εντύπωση πως μπορείς να αντιγράψεις στις εξετάσεις, επειδή κατάφεραν να διασταυρώσουν τα ΣΛ.
  Στην περίπτωση του ΑΟΔΕ αν είχε 42 μονάδες ΣΛ σίγουρα όλοι θα επικοινωνούσαν στην αίθουσα χρησιμοποιώντας μόνο τα 2 αυτά σύμφωνα.

Και όσο για τη βιολογία μην ακούτε αυτά που λένε για σφαγή, τα θέματα βατά ήταν, απλά δεν ήταν και της πλάκας από ότι λένε οι βιολόγοι. Προσέξτε πως όλοι αυτοί οι δημοσιογραφοί που μιλάνε τώρα για σφαγές και δύσκολα θέματα, θα βγουν με το ίδιο πομπώδες ύφος τον Αύγουστο και θα μιλάνε για άνοδο των βάσεων.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

merlin

Παράθεση από: evry στις 23 Μαΐου 2009, 11:40:38 ΠΜ

  Είναι καθαρά θέμα επιτηρητών.

Φυσικά και είναι. Το κάνουν οι περισσότεροι όμως; Δεν με ενοχλεί τόσο ένα μικρό ποσοστό στην Ελλάδα να έχει αντιγράψει ένα δύο Σ-Λ, το έχω αποδεχτεί. Άλλωστε κάποιο ελάχιστο ποσοστό μπορεί να έχει πρόσβαση σε κάποιο θέμα από πριν λόγω διαρροής, κάποιο άλλο να μπαίνει από το παράθυρο εκ των υστέρων κλπ. Αν όμως το ποσοστό αυτό αρχίζει και μεγαλώνει, τότε μιλάμε για αλλοίωση αποτελέσματος του διαγωνισμού.

Πριν λίγα χρόνια που ήμουν στη Ρόδο επιτηρητής, μια συνάδελφος, όλες τις ώρες της επιτήρησης διάβαζε βιβλίο! Αν δηλαδή και εγώ έκανα το ίδιο και τα παιδιά τηρούσαν λίγο τα προσχήματα και έκαναν ησυχία θα είχαμε 25 ίδια γραπτά.
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

evry


  Μετέφερα την κουβέντα για εξετάσεις και επιτηρητές εδώ  γιατί δεν είναι πολύ σχετικό με το συγκεκριμένο θέμα
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

P.Tsiotakis

Παράθεση από: evry στις 22 Μαΐου 2009, 06:56:17 ΜΜ
Δεν ξέρω αλλά τα μαθήματα της Ιστορίας και ειδικά το ΑΟΔΕ πρέπει να προκαλούν στους μαθητές απίστευτη συχνοουρία γιατί αλλιώς δεν εξηγείται >:D. Πάνω κάτω τους πήγαινα. Πρέπει να έκανα πολλά χιλιόμετρα.

Παράθεση από: Τσιωτάκης Παναγιώτης στις 22 Μαΐου 2009, 06:59:46 ΜΜ
Το σκονάκι πάει σύννεφο.

Τα παιδιά έχουν τρόπους να επικοινωνούν μέσα στο 3ωρο τα Σ/Λ, τις πολλαπλής και τις αντιστοίχησης, αυτό είναι βέβαιο

Michael

Κανένας απ όσους βασίζονται στην αντιγραφή των Σ-Λ δεν έχει σοβαρή τύχη στις πανελλαδικές, όμως κι εγώ που πέρυσι τα έζησα από μέσα έτριβα τα μάτια μου ειδικά στην ΑΟΔΕ που έχει και το περισσότερο ζουμί (οι 42 μονάδες δεν είναι μόνο για φέτος, πάντα 42 ήταν). Σκεφτόμουν μάλιστα πως αν ήμουν διορθωτής στην ΑΟΔΕ τα Σ-Λ θα τα έδινα ακόμη και σ αυτούς που είχαν απαντήσει λανθασμένα μόνο και μόνο επειδή έπαιξαν τίμια και δεν υπέκυψαν στον πειρασμό.  :D

Όσο για τη Βιολογία, συζητούσα χτες με ένα καλό φίλο Βιολόγο για τα θέματα και δεν μου μετέφερε κανένα κλίμα σφαγής, απλά σε αντίθεση με τις προηγούμενες χρονιές η πλειοψηφία των μονάδων και στο τρίτο και στο τέταρτο θέμα απαιτούσαν κρίση και δεν ήταν αυτούσιες παράγραφοι του βιβλίου. Αυτές τις μονάδες τις έπαιρναν και όσοι είχαν καταλάβει πέντε πράγματα αλλά δεν είχαν καταφέρει να μάθουν τη θέση που μπαίνει το κόμμα σε κάθε πρόταση του βιβλίου. Όλα αυτά σε αντίθεση με τη Βιολογία γενικής παιδείας που ήταν η χαρά της Θεωρητικής. Ούτε μία μονάδα δεν αντιστοιχούσε σε ερώτηση κρίσης, καθόλου τιμητικό για μια θετική επιστήμη όπως η Βιολογία. Είναι που είναι η Εξέλιξη εκτός ύλης, πριμοδοτούν εξόφθαλμα και τον παπαγάλο λες και η θεωρητική δεν έχει άλλα μαθήματα για να εξετάσουν τη φωτογραφική μνήμη. Η συντριπτική πλειοψηφία των μαθητών της θεωρητικής επιλέγει Βιολογία με μοναδικό κριτήριο ότι έχει λιγότερες σελίδες από την Ιστορία Γενικής. Αν προσθέσεις στα μαθήματα επιλογής και τα Κινέζικα με ύλη λιγότερων σελίδων από τη Βιολογία, όλοι θα μετακομίσουν εκεί (εκτός αν πιστέψουμε ότι επιλέγουν Βιολογία για να έχουν μια σφαιρική γνώση και των θετικών επιστημών όταν τελειώσουν το Λύκειο :D). Άλλο ένα παράδειγμα για την ευθύνη που φέρουν οι θεματοδότες και για τη βέλτιστη στρατηγική του κάθε μαθητή που ανέφερε ο Γιώργος λίγες σελίδες πιο πριν.