Διορθώσεις βιβλίου καθηγητή

Ξεκίνησε από alkisg, 03 Δεκ 2007, 01:04:41 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

alkisg

Αναρτήστε εδώ μέχρι Τρίτη 4/12/2007 το απόγευμα ό,τι διορθώσεις έχετε να προτείνετε για το βιβλίο καθηγητή της ΑΕΠΠ.

pgrontas

Απαράδεκτη η όλη διαδικασία.

Στα γρήγορα ένα λάθος που έχω εντοπίσει και μου έρχεται αυτή την στιγμή.


Κεφάλαιο 3, Σελίδα 92,   
χρειάζεται review: ναι
Ακριβής θέση:   Η δεύτερη και η τρίτη γραμμή στην ΔΣ4
Υπάρχον κείμενο:   ...ενώ η δεύτερη αντιστοιχεί στην χρονολογία έκδοσης του...
Να γίνει:   Χρειάζεται επενεξέταση.
Αιτιολόγηση:   Προτείνεται η αποθήκευση στοιχείων διαφορετικών τύπων δεδομένων σε δισδιάστατο πίνακα. Να υπάρξει τουλάχιστον διευκρίνηση ή αναθεώρηση.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

alkisg

Παράθεση από: pgrontas στις 03 Δεκ 2007, 04:53:16 ΜΜ
Απαράδεκτη η όλη διαδικασία.

Μη βαράτε, not my fault, ούτε των επίσημων φορέων. Κάποιο ενδιάμεσο στέλεχος της διαδικασίας είχε κάποια σοβαρά οικογενειακά προβλήματα και δεν μπόρεσε να ασχοληθεί με αποτέλεσμα από τη μία να νομίζουμε ότι τελικά δεν θα γίνουν οι διορθώσεις και από την άλλη να τελειώνει το deadline χωρίς να το ξέρουμε.

Δεν θα ήθελα να συζητήσουμε το πως και γιατί, ας διορθώσουμε ότι προλαβαίνουμε, ευκαιρία είναι...

alkisg

Αν και μάλλον ανώφελα ενημερώνω, αφού ο χρόνος είναι λίγος και δεν βλέπω να προλαβαίνει να ασχοληθεί κανένας, αναλαμβάνω και τα κεφάλαια 7 ως 10 του βιβλίου καθηγητή.
Δεν νομίζω να προλάβω να κάνω κάτι άλλο, για τα υπόλοιπα κεφάλαια (1 - 6) θα στείλω αυτούσια ότι/αν στείλετε εσείς.

Laertis

#4
Ότι προλάβουμε λοιπόν ...

Κεφάλαιο 2,
Σελίδα 58,   
χρειάζεται review: οχι
Ακριβής θέση:   Η δεύτερη γραμμή στην ΔΣ3
Υπάρχον κείμενο:   poso <-- 50000
Να γίνει:   poso <-- 5000
Αιτιολόγηση:   Η εκφώνηση αναφέρει 5000 ευρώ

Σελίδα 59,   
χρειάζεται review: οχι
Ακριβής θέση:   Η δεύτερη γραμμή στην ΔΣ6
Υπάρχον κείμενο:  Δεδομένα // ΓΑΛΑ_Α, κλπ //
Να γίνει:   Πλεονασμός.Να παραληφθεί
Αιτιολόγηση:   Εφόσον οι μεταβλητές ΓΑΛΑ_Α,ΓΑΛΑ_Β,ΓΑΛΑ_Γ,ΓΑΛΑ_Δ υπολογίζονται με εκχώρηση και είναι συγκεκριμένες δε χρειάζεται να δηλωθούν και ως δεδομένα
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

alkisg

Προτεινόμενες διορθώσεις για το Βιβλίο Καθηγητή, Κεφάλαιο 7.

andreas_p

Καλημέρα σας.

Από  το  "Απαράδεκτη η όλη διαδικασία."  ας κάνουμε ένα βήμα , έχοντας θετική διάθεση, να διορθώσουμε τουλάχιστον τα λάθη που είναι άμεσα αντιληπτά από έναν αδιάφορο μαθητή.  Ο συγκεκριμένος μαθητής (μου έχει τύχει) δράττεται της ευκαιρίας (αυτών των λαθών)  και  δικαιολογεί και τη θέση του αλλά και πυροβολεί (αφού δε του κοστίζει) το μάθημα και όλους εμάς.

Υ.Γ.

1) Θα στείλω διορθώσεις με το συγκεκριμένο  format.

2) Άλκη  συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία σου και σε ευχαριστούμε για το χρόνο που διαθέτεις.


Ανδρέας

pgrontas

Παράθεση από: andreas_p στις 04 Δεκ 2007, 07:35:42 ΠΜ
Καλημέρα σας.

Από  το  "Απαράδεκτη η όλη διαδικασία."  ας κάνουμε ένα βήμα , έχοντας θετική διάθεση, να διορθώσουμε τουλάχιστον τα λάθη που είναι άμεσα αντιληπτά από έναν αδιάφορο μαθητή.  Ο συγκεκριμένος μαθητής (μου έχει τύχει) δράττεται της ευκαιρίας (αυτών των λαθών)  και  δικαιολογεί και τη θέση του αλλά και πυροβολεί (αφού δε του κοστίζει) το μάθημα και όλους εμάς.


Αν θεωρείς ότι σε ένα  εκπαιδευτικό σύστημα τα βιβλία πρέπει να διορθώνονται έτσι, πραγματικά λυπάμαι.
Δεν θα έπρεπε να έχουν έρθει χαρτιά στα σχολεία για αυτό το πράγμα - ώστε όλοι να καταθέσουν τις παρατηρήσεις τους σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα;
Γιατί πρέπει όλο το σύστημα να βασίζεται σε ένα άτομο - Δεν το συζητάω παραπάνω αφού έτσι ζήτησε ο Άλκης.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

alkisg

Συνάδελφοι, η επίσημη διαδικασία διόρθωσεων με υποστήριξη της συγγραφικής ομάδας και χαρτιά στα σχολεία έχει παρέλθει εδώ και πέντε χρόνια. Το συγκεκριμένο ήταν πρωτοβουλία κάποιας ομάδας εκπαιδευτικών και ευτυχώς από καλή θέληση και μόνο οι συγγραφείς και οι σχετικοί φορείς κατάφεραν να βρουν μέθοδο να γίνουν διορθώσεις ακόμα και μετά την περίοδο επίσημης υποστήριξης. Δυστυχώς υπήρξε πρόβλημα ενημέρωσης στο διαδικαστικό, αλλά όπως είπα, ας το αφήσουμε. Όλοι όσοι μετείχαν/μετέχουν στη διαδικασία το κάνουν απλά για το καλό του μαθήματος χωρίς κανένα προσωπικό όφελος, δεν έχει νόημα να καταλογίζουμε ευθύνες αυτή τη στιγμή.
Ας μη συζητηθεί άλλο, ας κάνουμε απλά ότι προλαβαίνουμε.