Ψευδογλώσσα?

Ξεκίνησε από kost, 22 Δεκ 2006, 10:28:30 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

kost

Καλησπέρα σε όλους.
Παιδιά θα ήθελα να μάθω αν στην ψευδογλώσσα επιτρέπεται η χρήση συναρτήσεων π.χ. Τ_Ρ(χ) και επίσης σαν είδος μεταβλητής δέχονται π.χ την πραγματική ή σαν είδη μεταβλητών δέχονται αυστηρά τα τρία που αναφέρονται στο βιβλίο;;(αριθμητική,αλφαριθμητική,λογική-Για θεωρία μιλάω) 
Και αν γίνεται να μου προτείνετε εξωσχολικά βιβλία με ασκήσεις για να προτείνω στους μαθητές μου

johnny_xp

Ως προς τις συναρτήσεις ήδη έχουν μπει θέματα στις εξετάσεις στα οποία έχουν χρησιμοποιηθεί συναρτήσεις της ΓΛΩΣΣΑ σε ψευδογλώσσα. Θεωρώ ότι με μια σαφή υπόδειξη από την επιτροπή ότι κάποιος μπορεί να χρησιμοποιήσει τις συναρτήσεις της ΓΛΩΣΣΑΣ στη ψευδογλώσσα δεν υφίσταται πρόβλημα. Σε κάθε περίπτωση συστήνω στους μαθητές όταν χρησιμοποιούν σε ψευδογλώσσα συναρτήσεις της γλώσσας να κάνουν σαφή αναφορά επ' αυτού.

Επί του θέματος των μεταβλητών, ως γνωστό, όταν γράφουμε σε ψευδογλώσσα δεν κάνουμε δήλωση τους.  Συνήθως ο τύπος του υπονοείται.  Για παράδειγμα γράφοντας κάποιος:
Ηλικία <- 18

υπονοεί ότι πρόκειται για μεταβλητή ακέραιου τύπου. Κατά τον ίδιο τρόπο γράφοντας κάποιος:
Βάρος <- 70,5

υπονοεί ότι πρόκειται για μεταβλητή πραγματικού τύπου.

Σε κάθε περίπτωση ο αριθμητικός τύπος καλύπτει τόσο τις μεταβλητές πραγματικού τύπου, όσο και του ακέραιο τύπου.

Επί του θέματος των βιβλίων, δεν είμαι σίγουρος ότι μπορώ να εκφέρω άποψη. Παρ’ ότι σέβομαι πλήρως την άποψη και τον κόπο των συγγραφέων τους, εγώ τα λίγα βιβλία που έχω συναναστραφεί όχι μόνο δεν με ικανοποιούν, αλλά η λογική τους με βρίσκει πλήρως αντίθετο. Για την ακρίβεια, διαφωνώ κάθετα με την προσέγγιση των δεκάδων λυμένων και άλυτων ασκήσεων στις οποίες εναλλάσσονται δεδομένα και άγνωστοι. Συγνώμη, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω τι ωφελεί κάποιον, λόγου χάρη, να λύσει 10 ασκήσεις στην Αν οι οποίες όλες αναφέρονται στην, περιβόητη πλέον, «κλιμακωτή χρέωση». Δε θα μπω σε περαιτέρω ανάλυση της άποψης μου, αλλά θέλω απλά να επισημάνω ότι καλό θα ήταν ενίοτε να δίνουμε στους μαθητές να αντιμετωπίσουν και κάποιο πραγματικό πρόβλημα. Τουναντίον, πολλοί συνάδελφοι αναλώνονται να δίνουν ασκήσεις στις οποίες ο μαθητής δεν πρέπει να σκεφτεί τίποτα, παρά μόνο να δημιουργήσει καμιά δεκαριά Αλλιώς_αν…

kost

Ευχαριστώ johnny_xp. Για τον τύπο μεταβλητών εννοούσα καθαρά σαν θεωρητική ερώτηση. Δηλαδή, αν ζητηθεί να απαντήσουν π.χ. στο αν η Πραγματική είναι είδος μεταβλητής στην ψευδογλώσσα ,το σωστό είναι ναι ή δέχονται αυστηρά αριθμητική, λογική αλφαριθμητική; Όσον αφορά στα βιβλία έχεις δίκιο απο αυτή την άποψη, αλλά υποτίθεται οτι κάθε βιβλίο έχει διαφορετικές και ποικίλες ασκήσεις(προβλήματα) πάνω σε κάποιο αντικείμενο. Οπότε, κατά την ταπεινή μου γνώμη όσα περισσότερα λύσει ένας μαθητής τόσο καλύτερα