Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου

Ξεκίνησε από skoud, 02 Οκτ 2010, 11:50:30 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

skoud

Ανακοίνωση-επιστολή του ΔΣ της ΠΕΚΑΠ για την Α' Λυκείου
Ενώ οι μαθητές ξέχασαν από καιρό τα λάθη του δασκάλου, αυτός ακόμα τα θυμάται...

Katsadouros_Dhm

Μπράβο στην ΠΕΚΑΠ που παλεύει ακόμα - και πολύ σωστά κάνει - για να υπάρξει μάθημα πληροφορικής στην Α' Λυκείου.
Όσοι κάναμε το μάθημα καταλαβαίνουμε ότι η απώλεια θα είναι πολύ μεγάλη, όχι μόνο για τις λιγότερες ώρες αλλά και γιατί η Α' Λυκείου είναι μια τάξη που μπορείς καλύτερα να δουλέψεις και τα παιδιά να μάθουν πράγματα,  αφού είναι ακόμα "μακριά" από πανελλήνιες κ.λ.π. που σαρώνουν τα πάντα...

P.Tsiotakis

http://www.esos.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=13301:sto-spde-to-neo-likeio

ΠαράθεσηΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr

Την Τρίτη το πρωί  ο Γενικός Γραμματέας του υπ. Παιδείας Β. Κουλαιδής  θα παρουσιάσει στο Συμβούλιο Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης  (ΣΠΔΕ) το σχέδιο για το Νέο Λύκειο.

tdrivas

οι πρώτες "πληροφορίες" λένε ότι ο αριθμός των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων θα είναι 4..
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

petrosp13

4 μπορεί να είναι, αλλά πώς θα ορίζει η σχολή ποια μαθήματα θα είναι βαρύτητας όπως μας λένε;;;;
Από τα 4, το ένα θα είναι η Έκθεση, σωστά;;;
Μένουν 3 μαθήματα, τα οποία δεν έχουν και πολύ μεγάλη πιθανότητα να περιλαμβάνουν τα δικά μας αν δείτε τις κατευθύνσεις
Με 3 μαθήματα, τι επιλογές να κάνει μια σχολή δηλαδή;
Το λογικό είναι να δίνουν 5+Έκθεση και η σχολή να ορίζει ποια από αυτά θα είναι βαρύτητας
Οι κατευθύνσεις που όρισαν στο σχέδιο έχουν πολύ λίγα μαθήματα
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

P.Tsiotakis

Παράθεση από: morfeus στις 05 Ιουλ 2011, 02:32:48 ΜΜ
οι πρώτες "πληροφορίες" λένε ότι ο αριθμός των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων θα είναι 4..

Ωχ

petrosp13

Τα πρώτα ρεπορτάζ που αναρτώνται μιλούν για πλήρη κατάργηση των πανελλαδικών
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

spantoulis

Παράθεση από: petrosp13 στις 05 Ιουλ 2011, 03:12:20 ΜΜ
Τα πρώτα ρεπορτάζ που αναρτώνται μιλούν για πλήρη κατάργηση των πανελλαδικών
Μα φυσικα....αφού οι πανελλαδικές κοστίζουν!
Άσχετα από αυτό όμως και πέρα από συντεχνιακά συμφέροντα  δεν γνωρίζω κάποιο σοβαρό κράτος που να διενεργούνται τέτοιου τύπου εθνικές εξετάσεις
Η χρήση υπολογιστών ΔΕΝ είναι πληροφορική

peter13

Σημειωτέον νομίζω ότι τώρα η Σχολή θα παίζει σημαντικό ρόλο. Δηλαδή φοβάμαι πως για τμήματα πληροφορικής που ανήκουν σε σχολή θετικών επιστημών, πιθανόν τα μαθήματα που θα ζητούνται να είναι μαθηματικά και φυσική. (Τελείως προσωπικός φόβος - αναφέρω μια σκέψη μου).

petrosp13

Ακριβώς
Το όλο εγχείρημα δεν στέκει όπως παρουσιάζεται διότι θα υπάρχει πληθώρα σχολών που δεν θα μπορούν να βασιστούν μόνο σε 3 μαθήματα (πλην έκθεσης)
Αν τα 3 μαθήματα βαρύτητας της πρώτης κατεύθυνσης για την Σχολή Θετικών Επιστημών είναι Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία, τότε ο υποψήφιος φοιτητής Βιολογικού και Πληροφορικής δεν θα έχει μάθημα βαρύτητας το αντικείμενο της σχολής του
Ή θα αναιρεθεί το πράγμα και θα πάμε σε πιο ευρείες πανελλαδικές, ή πάμε για χοντρές πατάτες
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Katsadouros_Dhm

Παράθεση από: petrosp13 στις 05 Ιουλ 2011, 05:54:12 ΜΜ
Ακριβώς
Το όλο εγχείρημα δεν στέκει όπως παρουσιάζεται διότι θα υπάρχει πληθώρα σχολών που δεν θα μπορούν να βασιστούν μόνο σε 3 μαθήματα (πλην έκθεσης)
Αν τα 3 μαθήματα βαρύτητας της πρώτης κατεύθυνσης για την Σχολή Θετικών Επιστημών είναι Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία, τότε ο υποψήφιος φοιτητής Βιολογικού και Πληροφορικής δεν θα έχει μάθημα βαρύτητας το αντικείμενο της σχολής του
Ή θα αναιρεθεί το πράγμα και θα πάμε σε πιο ευρείες πανελλαδικές, ή πάμε για χοντρές πατάτες
Συμφωνώ. Έτσι όπως ανακοινώθηκε το νέο πρόγραμμα το πιο λογικό είναι τα μαθήματα να είναι τα 4 της κατεύθυνσης και η έκθεση. Σύνολο 5. Σε όλα τα συστήματα πανελλαδικών που εφαρμόστηκαν - από... αρχαιοτάτων χρόνων - εξετάζονταν όλα τα μαθήματα κατεύθυνσης.

Επειδή όμως έχουμε δει πολλα τον τελευταίο καιρό και να περιμένουμε το απροσδόκητο, καλό είναι η ΠΕΚΑΠ να είναι σε ετοιμότητα να παρέμβει αν είναι δυνατόν πριν τις ανακοινώσεις για τα πανελλαδικά μαθήματα...
Το έχω ξαναγράψει: Αν τελικά υπάρξει υποβάθμιση του μαθήματός μας ως προς τις Πανελλαδικές θα πρόκειται για πολύ μεγάλη ήττα με την απαξίωση που έχουν τα μη πανελλαδικά μαθήματα.  Όλοι το ζούμε...

petrosp13

Και με αφορμή το τελευταίο που γράφεις, να πω ότι το σημαντικό δεν είναι μόνο να έχουμε ώρες στο Λύκειο, αλλά και τι ώρες θα είναι αυτές
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

tdrivas

Η λογική λέει 4+1...Έκθεση - Μαθηματικά - Φυσική - Χημεία - Βιολογία/Επιστήμη Η/Υ.
Αν πάμε σε 3+1 τότε νομίζω η σχολή θα ορίζει αν θα είναι Χημεία ή Βιολογία/Επιστήμη Η/Υ. Που και αυτό καταλήγει σε άτοπο, καθώς υπάρχουν τμήματα που προαπαιτούν γνώση και Χημείας και Βιολογίας..
Το 4+1 φαντάζει εφικτό σενάριο, καθώς και μειώνουν τα μαθήματα από 6 σε 5, αλλά και καλύπτει τους μαθητές από άποψης γνώσεων (λέμε τώρα..)..
Μην ξεχνάμε ότι ζούμε σε χούντα όμως και το λογικό μοιάζει παράλογο..
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

petrosp13

Μην ξεχνάτε και τις Εφαρμογές Πληροφορικής της Κατεύθυνσης ΑΒ
Δεν νομίζω ότι είναι λίγες οι σχολές του σημερινού 5ου πεδίου που θα ήθελαν οι φοιτητές τους να έχουν γνώσεις πληροφορικής

By the way, Οικονομικά 5 ώρες και ΑΟΔΕ 3, το σύνολο 8 ώρες;;;; Μπράβο στους οικονομολόγους
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

nikosx

Τα άρθρα επιμένουν στα 4 βασικά μαθήματα. Συμφωνα με αυτά τα άρθρα τα πανεπιστήμια θα καθορίζουν τους συντελεστές και όχι το ποια μαθήματα θα δίνουν τα παιδιά. Αυτό το τελευταίο θα αποφασιστεί μετά από συζήτηση (πότε, πως κτλ?). Χρειάζεται μεγάλη προσοχή στο θέμα!

http://www.alfavita.gr/artro.php?id=38647
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr