Που βρισκόμαστε στην ύλη;

Ξεκίνησε από Γιάννης Σ., 28 Οκτ 2010, 03:24:30 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Γιάννης Σ.

Παίρνωντας αφορμή από ένα άλλο θέμα, θα ήθελα να προτείνω να υπάρχει η δυνατότητα στο site να αναφέρουμε που βρισκόμαστε στην ΑΕΠΠ καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς για να μπορούμε όσοι μένουμε πίσω - όπως εγώ... είμαι ακόμα στη δομή επιλογής - να συγχρονιζόμαστε. Μηνιαιως ας πούμε...

petrosp13

Τελείωσα δομή επιλογής και μπήκα δομή επανάληψης
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Καρκαμάνης Γεώργιος

Νομίζω πως υπάρχουν 2 ταχύτητες στην διδασκαλια της ύλης : η ταχύτητα του δημόσιου σχολείου και η ταχύτητα των φροντιστηρίων.
Δεν νομίζω πως ποτέ θα συγχρονιστούν

Γιάννης Σ.

Παιδιά νομίζω μιλάμε για την ύλη του σχολείου! Το φροντιστήριο ξεκίνησε τον Αύγουστο ή ακόμα και στη Β΄ λυκείου...
;)

Καρκαμάνης Γεώργιος

Παράθεση από: No Gods No Nations στις 29 Οκτ 2010, 03:36:25 ΜΜ
Παιδιά νομίζω μιλάμε για την ύλη του σχολείου! Το φροντιστήριο ξεκίνησε τον Αύγουστο ή ακόμα και στη Β΄ λυκείου...
;)
Τώρα είσαι πιο σαφής.Βρίσκομαι στην δομή επιλογής.

gimnasio

και γω τελείωσα με επιλογή και την επόμενη φορά μπαίνω επανάληψη.

Σκέφτομαι όταν τελειώσω το 2 να μη συνεχίσω με το 3 αλλά το 7 και 8 και μετά να γυρίσω στο 3. Εσείς;

Γιάννης Σ.

Παράθεση από: gimnasio στις 30 Οκτ 2010, 12:48:28 ΜΜ
...Σκέφτομαι όταν τελειώσω το 2 να μη συνεχίσω με το 3 αλλά το 7 και 8 και μετά να γυρίσω στο 3. Εσείς;

Εγώ τα διδάσκω παράλληλα, δομή αξολουθίας σε αλγόριθμο και στη συνέχεια σε γλώσσα, δομή επιλογής σε αλγόριθμο και μετά σε γλώσσα, όπως νομίζω και οι περισσότεροι. Έτσι είμαι λίγο πίσω. Το κακό είναι ότι χάνω συνέχεια μάθημα, ειδικά τώρα ο Νοέμβρης θα είναι...κουτσουρεμένος με τις διπλές εκλογές...

georgia_kitsou


  Καλημέρα σε όλους!  :)

Όσον αφορά την ύλη ΑΕΠΠ, μόλις τελειώνω με κάποιες ακόμα ασκήσεις στη δομή επιλογής και θα μπω στη δομή επανάληψης. Αισθάνομαι ότι έχω μείνει πίσω, δεδομένων και των ωρών που θα χάσουμε λόγω εκλογών και αργιών. Επίσης, προς μεγάλη μου απογοήτευση, διαπίστωσα σε ένα τεστ ότι κάποιοι δε ξέρουν πότε να βάλουν δομή ακολουθίας και πότε δομή επιλογής.  :(
Όποιος συνάδελφος θέλει, θα μπορούσε να μου πει που βρίσκεται στην ύλη; Επίσης, έχοντας 26 άτομα στην τάξη, μήπως θα μπορούσε κάποιος να μου προτείνει τι θα μπορούσα να κάνω για να μη σπαταλείται πολύς χρόνος όταν τους βάζω να λύσουν μια άσκηση;
Ευχαριστώ πολύ!

Γιάννης Σ.

Γεωργία, με 26 παιδιά στην κατεύθυνση τι να σου πω, χαρά στο κουράγιο σου. Ανεβάζω ένα Χρονοδιάγραμμα που μας έστειλε ο σύμβουλος, αν και εγώ αδυνατώ να το ακολουθήσω. Η δομή επανάληψης είναι χάος, πρέπει να κάνεις πολλές ασκήσεις στα παιδιά... Ξαναλέω μιλάω για το σχολείο όχι το φροντιστήριο.
http://rapidshare.com/files/428733992/Didaskalia_kai_Axiologhsh_sto_GEL.ppt

Θα το ανεβάσω και στα γενικά θέματα γιατί αφορά όλα τα μαθήματα πληροφορικής στο ΓΕΛ.

ntzios kostas

Παράθεση από: No Gods No Nations στις 30 Οκτ 2010, 02:19:50 ΜΜ
Εγώ τα διδάσκω παράλληλα, δομή αξολουθίας σε αλγόριθμο και στη συνέχεια σε γλώσσα, δομή επιλογής σε αλγόριθμο και μετά σε γλώσσα, όπως νομίζω και οι περισσότεροι. Έτσι είμαι λίγο πίσω. Το κακό είναι ότι χάνω συνέχεια μάθημα, ειδικά τώρα ο Νοέμβρης θα είναι...κουτσουρεμένος με τις διπλές εκλογές...


Συνάδελφε δεν μπορώ να καταλάβω τι συντακτική διαφορά έχει η ψευδογλώσσα από την γλώσσα για να σπαταλάς ειδικό χρόνο, ώστε να περιγράφεις τη δομή επιλογής σε αλγόριθμο και σε γλώσσα. Αφού έκανες την δομή ακολουθίας σημαίνει ότι τους είπες το τμήμα δηλώσεων η οποία είναι η μόνη συντακτική διαφορά τους (στο μάθημά μας). Τα μόνα που μπορώ να σκεφτώ είναι α) να έχει ο αλγόριθμος μία εντολή εκχώρησης της μορφή κ<- χ =2 και να πρέπει να δηλώσεις το κ ως λογική μεταβλητή, κάτι που λογικά  δεν εμφανίζεται στην ακολουθιακή δομή, αφου δεν έχεις περιγράψει ακόμα τις λογικές εκφράσεις.  β) να παρουσιάζεις εσύ τον αλγόριθμο σε διάγραμμα ροής ή φυσική γλώσσα κατά βήματα.

Προσωπικά, από τα πρώτα μαθήματα περιγράφω τις έννοιες της ψευδογλώσσας, προγράμματος, μεταβλητής και τμήμα δηλώσεων και από εκεί και πέρα λέω στους μαθητές μου ότι όταν τους ζητάει πρόγραμμα στο πρόχειρό λύνουν την άσκηση ως ψευδογλώσσα, αφήνοντας στην άκρη το τμήμα δηλώσεων και όταν την περάσουν στο καθαρο γράφουν και αυτόν.  Θα έλεγα ότι η γλώσσα πέρα του τμήματος δηλώσεων δεν έχει άλλη διαφορά για να σπαταλάτε επιπλέον χρόνο μαζί της. Και κάτι ακόμα. Τους λέω να βάζουν παντού γράψε.  :) :)
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

Γιάννης Σ.

Παράθεση από: ntzios kostas στις 04 Νοε 2010, 02:06:55 ΠΜ

Συνάδελφε δεν μπορώ να καταλάβω τι συντακτική διαφορά έχει η ψευδογλώσσα από την γλώσσα για να σπαταλάς ειδικό χρόνο, ώστε να περιγράφεις τη δομή επιλογής σε αλγόριθμο και σε γλώσσα....
Ναι, δεν έχεις άδικο...

jsari

Εγώ διδάσκω ταυτόχρονα και αλγορίθμους και προγράμματα. Ο προγραμματισμός της ύλης που έχω κάνει είναι ο εξής :

http://pliroforikiatschool.blogspot.com/2010/09/2010-2011_26.html

Αυτή τη στιγμή μόλις έχω ξεκινήσει τη δομή επιλογής και δεν νομίζω ότι είμαι πίσω στην ύλη αφού τον παραπάνω προγραμματισμό τον ακολούθησα και πέρυσι και όλα πήγαν πολύ καλά.
Με εκτίμηση,
Σαρημπαλίδης Ιωάννης

petrosp13

Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

jsari

Τα 52 μαθήματα είναι μία ολοκληρωμένη πρόταση σε περιπτώσεις που κάναμε μάθημα μέχρι το τέλος.

Πέρυσι κατάφερα να κάνω 44 κανονικά μαθήματα και 1-2 μαθήματα με λίγους μαθητές. Στα υπόλοιπα δεν ερχόταν κανένας.

Αν δεις υπάρχουν 48 μαθήματα που καλύπτουν την ύλη (36 κανονικά μαθήματα + 3 επαναληπτικά μαθήματα + 9 επαναληπτικά τεστ). Από αυτά δεν έκανα ένα επαναληπτικό μάθημα, δεν έγραψαν 2 επαναληπτικά τεστ και στα υποπρογράμματα έκανα 3 αντί για τέσσερα μαθήματα.

Τώρα ήδη έχω κάνει 14 μαθήματα και είμαι σε καλύτερο επίπεδο από πέρυσι. Επίσης επειδή έχω Τρίτη και Πέμπτη δεν χάνω ώρες. Εννοείται ότι αν έχανα ώρες όπως συμβαίνει με αρκετούς συναδέλφους που έχουν μάθημα Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή θα αφαιρούσα κάποιες ώρες επαναλήψεων ή δεν θα τους έβαζα να γράψουν κάποια επαναληπτικά τεστ (θα τα έδινα να τα κάνουν στο σπίτι).
Με εκτίμηση,
Σαρημπαλίδης Ιωάννης

gimnasio

μόλις μπήκα στο 9 και έχω ακόμη το 6 και το 10.

Καρκαμάνης Γεώργιος

Παράθεση από: gimnasio στις 29 Ιαν 2011, 10:33:37 ΜΜ
μόλις μπήκα στο 9 και έχω ακόμη το 6 και το 10.

Εγώ ακόμα παλεύω με τους μονοδιάστατους πίνακες
Πιστεύω μέχρι τέλος Μάρτίου ναέχει βγεί η ύλη.

petrosp13

Εγώ τελείωσα με πίνακες και μπαίνω υποπρογράμματα
Μου μένει επίσης η θεωρία του 3 και το 6
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Sergio

Έχω τελειώσει με το πρώτο μέρος (κεφ.2,7,8). 

Έχω κάνει 4 μαθήματα σε μονοδιάστατους, με έμφαση στην ανάλυση δεδομένω, ανάλυση προβλήματος και χειρισμό πινάκων.. Στο επόμενο μπαίνω σειριακή αναζήτηση.

Έχω κάνει το 6 μόνο στην ΠΔΣ στη διάρκεια των χριστουγέννων, μαζί με την επανάληψη του πρώτου μέρους,  στο κανονικό ωράριο όχι ακόμα.
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

Γιάννης Σ.

Και γω τώρα μπήκα στο 9, καλά φέτος έχω την αίσθηση ότι δεν προλαβαίνω..
::)

methenitis

Εμενα μου έχει μεινει η θεωρια του 6  και τα υποπρογραμματα.
Χαλαρα αρχες απρίλη θα εχω τελειώσει.

Καρκαμάνης Γεώργιος

Το έχω αναφέρει και παλαιότερα, ότι υπάρχουν 2 ταχύτητες στην διδασκαλία, αυτή του φροντιστηρίου και αυτή του σχολείου.

petrosp13

Και μιας και αναφέρθηκε αυτό
Η ταχύτητα του σχολείου δεν περιλαμβάνει ώρες για επανάληψη;;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής