θέμα 2(Γ)&θέμα 3

Ξεκίνησε από summer, 27 Μαΐου 2009, 03:42:09 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Thanasis Daskaloudis

Αν κάποιος μαθητής γράψει στο 2Γ:

Για δ απο 1 μέχρι  (α mod 10)
γ<-γ+β
Τέλος_επανάληψης

πρέπει να είναι σωστό. Χρησιμοποιεί μόνο τις α,β,γ,δ  βγάζει το ίδιο αποτέλεσμα γ.
Τι λέτε;

P.Tsiotakis

αφου δε χρησιμοποιείται το δ εντός τους βρόχου, σωστό μου φαίνεται

nikosx

Για δ απο amod10 μέχρι 0 με_βήμα -1
  Αν δ>0 τότε
    γ <-- γ + β
  Τέλος_αν
Τέλος_επανάληψης

Για αυτή τη λύση ποια είναι η γνώμη σας;
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

P.Tsiotakis

πάλι, νομιζω οτι η τελικη τιμη του γ, είναι η σωστή σε κάθε περίπτωση

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: nikosx στις 27 Μαΐου 2009, 06:05:50 ΜΜ
Για δ απο amod10 μέχρι 0 με_βήμα -1
  Αν δ>0 τότε
    γ <-- γ + β
  Τέλος_αν
Τέλος_επανάληψης

Για αυτή τη λύση ποια είναι η γνώμη σας;

Θα συμφωνήσω...

evry

Και εγώ συμφωνώ σωστό είναι. Μάλλον σε αυτό το θέμα θα δούμε αρκετές διαφορετικές λύσεις και πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί.
Ξαναδίνω κάτω μια άλλη λύση που πόσταρα όταν δεν υπήρχε ακόμα το συγκεκριμένο thread. Νομίζω είναι η πιο σύντομη

Για δ από 0 μέχρι 0    
	    γ <- γ + β*(α mod 10)
       Τέλος_Επανάληψης
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

sstergou

Βέβαια το νόημα του αλγορίθμου είναι ο πολλαπλασιασμός χωρίς τον τελεστή * .

evry

Α , μη μου το χαλάς τώρα δεν έλεγαν πουθενά ότι δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω * στην μετατροπή.
Ας πρόσεχαν ;)

Παράθεση από: sstergou στις 27 Μαΐου 2009, 06:33:59 ΜΜ
Βέβαια το νόημα του αλγορίθμου είναι ο πολλαπλασιασμός χωρίς τον τελεστή * .
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Καρκαμάνης Γεώργιος

Και μια άλλη λύση που σκέφτηκαν τα παιδιά

α<--α mod 10
Για δ απο α μέχρι 1 με_βήμα -1
γ<--γ+β
Τέλος_Επανάληψης

ntzios kostas

#24
Όταν δίνουμε μία μετατροπή της όσο στη για νομίζω ότι είναι χρήσιμο να ταυτίζεται και η τελική τιμή του δ κάτι που σε πολλές λύσεις που ειπώθηκαν δεν ταυτίζεται. Το δ μετά το τέλος επανάληψης της όσο μπορεί να παίζει μεγάλη σημασία στην εξέλιξη του αλγόριθμου την οποία βέβαια δεν γνωρίζουμε.

Συνάδελφοι καλημέρα
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

elf

Συμφωνώ, αλλά σε ό,τι αφορά τη βαθμολόγηση δεν νομίζω ότι είναι σωστό να κοπούν μονάδες, αν το αποτέλεσμα είναι το ίδιο. Να τι έδωσε ένας μαθητής μου:

ΓΙΑ δ ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ α MOD 10
      γ <- γ+β
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

Βέβαια η τιμή του δ δεν είναι η ίδια, αλλά τότε το:

Για δ από (α mod 10)-1 ΅έχρι 0 ΅ε_βή΅α -1
γ←γ+β
Τέλος_επανάληψης

που προτείνουν συνάδελφοι (γιατί η δ<-δ-1 δεν είναι η τελευταία εντολή του βρόγχου αλλά η πρώτη) πρέπει να είναι επίσης λάθος...

Παράθεση από: ntzios kostas στις 28 Μαΐου 2009, 02:50:34 ΠΜ
Όταν δίνουμε μία μετατροπή της όσο στη για νομίζω ότι είναι χρήσιμο να ταυτίζεται και η τελική τιμή του δ κάτι που σε πολλές λύσεις που ειπώθηκαν δεν ταυτίζεται. Το δ μετά το τέλος επανάληψης της όσο μπορεί να παίζει μεγάλη σημασία στην εξέλιξη του αλγόριθμου την οποία βέβαια δεν γνωρίζουμε.

Συνάδελφοι καλημέρα

P.Tsiotakis

Κώστα, έχεις δίκιο και είναι ωραία παρατήρηση.

Στον συγκεκριμένο αλγόριθμο, το δ αρχικοποιείται σε νέα επανάληψη, οπ΄τε είναι το ίδιο.

Άλλωστε η εκφώνηση λέει:"Να γράψετε τμήμα αλγορίθμου, που θα έχει το ίδιο αποτέλεσμα με το παρακάτω τμήμα"




Παράθεση από: elf στις 28 Μαΐου 2009, 04:26:47 ΜΜ
Να τι έδωσε ένας μαθητής μου:

ΓΙΑ δ ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ α MOD 10
      γ <- γ+β
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

για κάθε τιμή του α ως είσοδο, θα δίνει τα ίδια αποτελέσματα;

evry

Οι 2 περιπτώσεις που εξετάζεις δεν είναι το ίδιο. Στην πρώτη περίπτωση έχεις λάθος τελικό αποτελέσμα. Το δ δεν γίνεται μηδέν. Στην 2η περίπτωση η σειρά με την οποία γίνονται οι υπολογισμοί αλλάζει. Εδώ τώρα χωράει πολύ κουβέντα για το αν είναι ολόσωστο, αλλά είναι σίγουρα πιο σωστό από το παραπάνω. Βγάζει τα ίδια σωστά αποτελέσματα.
   Σε συτό πάντως που λες για το δ <- δ -1 ότι αλλάζει σειρά έχεις κάποιο δίκιο, αλλά τα έχουμε ξανασυζητήσει. Όταν δεν ορίζεται με αυστηρότητα η ισοδυναμία αλγορίθμων τότε έχουμε τέτοια προβληματάκια, και αυτό που μας ενδιαφέρει σε πρώτη φάση (και εξετάζουμε) είναι να βγάζει τουλάχιστον το ίδιο αποτέλεσμα

Παράθεση από: elf στις 28 Μαΐου 2009, 04:26:47 ΜΜ
Συμφωνώ, αλλά σε ό,τι αφορά τη βαθμολόγηση δεν νομίζω ότι είναι σωστό να κοπούν μονάδες, αν το αποτέλεσμα είναι το ίδιο. Να τι έδωσε ένας μαθητής μου:

ΓΙΑ δ ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ α MOD 10
      γ <- γ+β
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

Βέβαια η τιμή του δ δεν είναι η ίδια, αλλά τότε το:
Για δ από (α mod 10)-1 ΅έχρι 0 ΅ε_βή΅α -1
γ←γ+β
Τέλος_επανάληψης
που προτείνουν συνάδελφοι (γιατί η δ<-δ-1 δεν είναι η τελευταία εντολή του βρόγχου αλλά η πρώτη) πρέπει να είναι επίσης λάθος...
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

P.Tsiotakis

Παράθεση από: Τσιωτάκης Παναγιώτης στις 28 Μαΐου 2009, 04:32:46 ΜΜ
Άλλωστε η εκφώνηση λέει:"Να γράψετε τμήμα αλγορίθμου, που θα έχει το ίδιο αποτέλεσμα με το παρακάτω τμήμα"

ntzios kostas

Παράθεση από: elf στις 28 Μαΐου 2009, 04:26:47 ΜΜ

Βέβαια η τιμή του δ δεν είναι η ίδια, αλλά τότε το:

Για δ από (α mod 10)-1 ΅έχρι 0 ΅ε_βή΅α -1
γ←γ+β
Τέλος_επανάληψης

που προτείνουν συνάδελφοι (γιατί η δ<-δ-1 δεν είναι η τελευταία εντολή του βρόγχου αλλά η πρώτη) πρέπει να είναι επίσης λάθος...


Νομίζω ότι είναι λάθος και πρέπει να κοπεί κάποιο μόριο και από την απάντηση αυτή.

Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...