Γενική εικόνα βαθμολόγησης

Ξεκίνησε από VAIOS, 01 Ιουν 2016, 06:26:41 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

VAIOS

Μετά από τέσσερις μέρες βαθμολόγησης ποια είναι η εικόνα από τα βαθμολογικά όσον αφορά ποια λάθη είναι ποιο συχνά και ποια είναι τα γενικά στατιστικά βαθμολογίας;


andreas_p


pgrontas

Σίγουρα έχουν γράψει καλύτερα από άλλες χρονιές. Συγκεκριμένα έχω την αίσθηση ότι υπάρχει αύξηση στην περιοχή 80-90.
Τώρα κάποια συχνά λάθη με μια γρήγορη σκέψη:
Α1.3, Α1.5
Πολλοί έχουν μπερδέψει τις καθολικές μεταβλητές με τις σταθερές.
Στο Γ μια παρανόηση που έχω δει αρκετά είναι ότι  υπολογίζουν τη χρέωση κλιμακωτά μόνο αν δίνεται όλο το απόθεμα και όχι όλη η ποσότητα. Οπότε ουσιαστικά συγκρίνουν παραγγελία που εξυπηρετήθηκε ολόκληρη με παραγγελία που εξυπηρετήθηκε μερικά.
Επίσης πολλά έχουν την κλιμακωτή εκτός επανάληψης.
Στο Δ το συχνότερα λάθος είναι η υλοποίηση δύο συναρτήσεων μία για αγόρια και μία για κορίτσια, οι οποίες δεν έχουν ή δεν χρησιμοποιούν την τρίτη παράμετρο. Ακόμα πολλοί καλούν τη συνάρτηση για κάθε παιδί.
Επίσης πολύ συχνό είναι να περνάνε στην συνάρτηση το φύλο ως Α ή Κ - όχι ως αλφαριθμητική σταθερά αλλά ως μεταβλητή η οποία δεν έχει δηλωθεί όμως.

Και φυσικά είναι συχνότατο το φαινόμενο να έχουν ολόσωστα το Α1,Α4,Α5,Β1 και στη συνέχεια το χάος...
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

Diotima

Σε ευχαριστούμε πολύ συνάδελφε pgrontas για την πολύ αναλυτική σου πρώτη εικόνα.  :)

petrosp13

Αν μπορείς να μας πεις τι μονάδες συμφωνήσατε για αυτά τα λάθη
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Λάμπρος Παπαδόπουλος

Δεν ξέρω αν επιτρέπεται αλλά θα είχε ενδιαφέρον να δούμε κάποιες οδηγίες βαθμολόγησης (και από προηγούμενες χρονιές). Αν κάποιος συνάδελφος μπορεί να ανεβάσει ευπρόσδεκτες....