Εσπερινά 2009

Ξεκίνησε από P.Tsiotakis, 23 Μαΐου 2009, 03:34:58 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

evry

Παρεπιπτόντως , έβγαλε ανακοίνωση και η ΠΕΚΑΠ.

Σχολιασμός Θεμάτων  Πανελληνίων εξετάσεων Εσπερινών Λυκείων από την Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής (Π.Ε.ΚΑ.Π.)

ή έχουμε τρομερή σύμπνοια απόψεων ή κάποιος από αυτούς διαβάζει το στέκι ;)
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

P.Tsiotakis

Το θέμα είναι γιατί εμείς που γράφουμε δεν είμαστε μέλη στην ΠΕΚΑΠ (εγώ δεν είμαι ακόμα )  :-\\

Εγώ πάντως διαφωνώ σε όσα λέει για την ΕΠΙΛΕΞΕ, μια χαρά μου φαίνεται η χρήση της...

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: evry στις 25 Μαΐου 2009, 02:48:14 ΜΜ
Παρεπιπτόντως , έβγαλε ανακοίνωση και η ΠΕΚΑΠ.

Σχολιασμός Θεμάτων  Πανελληνίων εξετάσεων Εσπερινών Λυκείων από την Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής (Π.Ε.ΚΑ.Π.)

ή έχουμε τρομερή σύμπνοια απόψεων ή κάποιος από αυτούς διαβάζει το στέκι ;)

Επιτέλους, δικαίωση!  :)

EleniK

Καλά τα θέματα που προτείνατε είναι πολύ καλά!!!!! Πέθανα στα γέλια.
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

Eri

Γεια σας παιδιά και από μένα...

Διάβαζω τις απόψεις σας και διάβασα και τα σχόλια τισ ΠΕΚΑΠ για τα θέματα των Εσπερινών! Συμφωνώ ότι τα θέματα ήταν τετριμένα. Μήπως όμως αυτά τα θέματα 'αξίζουν' στο μάθημα; Και εξηγώ τι εννόω... Εστώ ένα παιδάκι... που παρακολουθεί το μάθημα στο σχολείο.. (δλδ 2 ώρες τη βδομάδα για μόνο μια χρονία - καθώς στη Β Λυκείου υπάρχει το θεσπέσιο μάθημα της ΤΕΠ - συμπεριλαμβανομένων .. καταλήψεων, εκδρομών και του γεγονότος της 20 - 25μελούς τάξης) δε κάνει φροντιστήριο και προσπαθεί με αύτα τα όπλα μόνο να ανταπεξέλθει... Ερωτώ: Αυτά τα θέματα των εσπερινών γι' αυτό το παιδι, πως τα κρίνετε;;

Μηπως συνάδελφοι το πρόβλήμα δεν είναι τα θέματα κάθε φορά;; Μηπώς ειναι καιρός να ζητήσουμε την αναβάθμιση 'αλλίως' και όχι με το να κρίνουμε τα θέματα ως εύκολα επείδη στα μαθημάτικα και στη Φυσική υπάρχει πρωτοτυπία (και πως να μην υπάρχει άλλωστε σε μαθήματα που 'χτίζονται' 5 και 6 χρονιες) ενώ στην ΑΕΠΠ οχι!!

Για να τελείωσω με την αποψή μου τα θέματα τα θεωρω ... μια χαρά!! Αυτά που έπρεπε να είναι για ένα τέτοιο μάθημα.. δυστυχώς!! Αν οι συγκυρίες ήταν άλλιως ίσως άξιζε τον κόπο παραπάνω ανάλυση!!

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 24 Μαΐου 2009, 12:22:54 ΠΜ
Όντως παραήταν τετριμμένα...  :P

Eri, εγώ πάντως ήμουν προσεκτικός στη διατύπωσή μου! Είπα τετριμμένα, όχι εύκολα... Το αν είναι εύκολα ή δύσκολα είναι θέμα σχετικό, εξαρτάται σε ποιους απευθύνονται, κλπ, κλπ

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: EleniK στις 25 Μαΐου 2009, 06:51:45 ΜΜ
Καλά τα θέματα που προτείνατε είναι πολύ καλά!!!!! Πέθανα στα γέλια.

Σε τι αναφέρεσαι;...

karaberis

Γειά σας

Αν μου επιτρέπετε να κάνω μια (άσχετη; ) ερώτηση σχετικά με την ύλη των εσπερινών λυκείων;

Απ' όσο γνωρίζω, η ύλη δεν περιλαμβάνει τα κεφάλαια 6 (Προγραμματισμός), 9 (Πίνακες) και 10 (Τμημ.Προγραμματισμός).

Τι νόημα έχει να μπαίνει τέταρτο θέμα με πίνακες;  Δηλαδή με τα λιγοστά παραδείγματα του 3ου κεφαλαίου έχει καταλάβει ο μαθητής πως επεξεργαζόμαστε τους πίνακες;

Δε λέω, η άσκηση ζητούσε:

1) Διάβασμα μονοδιάστατου πίνακα
2) Διάβασμα δισδιάστατου πίνακα (με έλεγχο εγκυρότητας των δεδομένων)
3) Αθροίσματα κατά γραμμή (και μάλλον αποθήκευσή τους σε νέο μονοδιάστατο πίνακα)
4) Αύξουσα ταξινόμηση δύο παραλλήλων πινάκων και στη συνέχεια εκτύπωσή τους

που για τα ημερήσια ΓΕΛ είναι απλά, αλλά πως μπορούμε να ισχυριστούμε οτι σε ένα εσπερινό αυτά τα ζητούμενα έχουν καλυφθεί από τους καθηγητές και το πιό σημαντικό έχουν γίνει κατανοητά από τους μαθητές;

Υπάρχει κανένας συνάδελφος εσπερινών να μας πει τι συμβαίνει στην πραγματικότητα στα εσπερινά;
Ποιά ύλη καλύπτουν; Πόσο καλά την καλύπτουν; Τι επιδόσεις έχουν οι μαθητές;

Μμμμμμ, τελικά δεν έκανα μόνο ΜΙΑ ερώτηση.   ???

Ελπίζοντας οτι δεν έκανα την ερώτηση σε λάθος θέμα και ελπίζοντας να μην επαναλαμβάνω πράγματα που ίσως έχουν συζητηθεί και παλαιότερα, περιμένω την απάντησή σας.

Φιλικά

P.Tsiotakis

το οτι δεν έχουν το 9 στην ύλη (απεικόνιση πινάκων στη ΓΛΩΣΣΑ)
δε σημαίνει οτι δεν κάνουν ασκήσεις με πίνακες στη ψευδογλώσσα (φαντάζομαι)

P.Tsiotakis

Θυμήθηκα κάτι άλλο
στο 1.Α.4 τι σημαίνει FIFO; Οι μαθητές στην Τενεούπολη δεν γνωρίζουν αγγλικά. Νομίζω οτι αυτό ήταν φάουλ εκ μέρους της επιτροπής

evry


  Παναγιώτη συμφωνώ μαζί σου για το FIFO , και μένα δε μου άρεσε
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: Τσιωτάκης Παναγιώτης στις 25 Μαΐου 2009, 10:45:11 ΜΜ
Θυμήθηκα κάτι άλλο
στο 1.Α.4 τι σημαίνει FIFO; Οι μαθητές στην Τενεούπολη δεν γνωρίζουν αγγλικά. Νομίζω οτι αυτό ήταν φάουλ εκ μέρους της επιτροπής

Χμμ! Όντως φάουλ...

Νίκος Αδαμόπουλος

Προς τους συναδέλφους που θα διορθώσουν γραπτά πανελληνίων των εσπερινών:

Αν σας ενδιαφέρει μια συνεργασία πάνω σε στατιστική μελέτη του τρόπου επίλυσης από τους μαθητές ενός θέματος από αυτά που έπεσαν, τότε στείλτε μου ένα μήνυμα & στοιχεία επικοινωνίας για να σας περιγράψω τις λεπτομέρειες...

evry

    Έδωσα τα θέματα να τα λύσουν κάποιοι μαθητές και παρατήρησα το εξής:

Στο Θέμα1)Δ)1. Α MOD B >= A_T(Γ)
 
  ο μαθητής πρέπει να υπολογίσει την παράσταση A mod B = 8 mod 3 = 2 , όμως και A div B = 2
και επειδή οι μαθητές συχνά συγχέουν το div με το mod, αρκετοί θα υπολόγισαν το div. Έλα όμως που και αυτό κάνει 2!!! Οπότε ούτε γάτα ούτε ζημιά που λένε.
    Αυτές είναι οι μικρές αστοχίες που μπορούν να προκύψουν στα θέματα, και για τις οποίες είναι δικαιολογημένα τα μέλη της επιτροπής για την πίεση που υφίστανται.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

michaeljohn

Μπορεί να το έκαναν και επίτηδες