ΗΜΤΥ Πάτρας VS ΗΜΜΥ Βόλου

Ξεκίνησε από A Sith Galactic Overlord, 08 Ιουν 2017, 05:59:15 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

A Sith Galactic Overlord

Γεια σου κόσμε. Είμαι μαθητής της Β' Λυκείου και μου αρέσει η πληροφορική τόσο πολύ που έχω βάλει ως πρώτο μου στόχο στις Πανελλήνιες ΗΜΜΥ ΕΜΠ. Πιστεύω ότι έχω τις δυνατότητες να πιάσω την βάση. Το θέμα είναι ότι δεν ξέρω αν πρέπει να βάλω στη συνέχεια του μηχανογραφικού ΗΜΤΥ Πάτρας ή ΗΜΜΥ Βόλου (Ξάνθη το έχω αποκλείσει και Θεσ/νίκη δεν θέλω να βάλω). Αν υπάρχουν φοιτητές αυτών των σχολών ή γενικότερα κάποιοι που γνωρίζουν τα των σχολών αυτών θα το εκτιμούσα πολύ να ξόδευαν για μένα λίγο από το διαδικτυακό τους μελάνι.

Να σημειωθεί ότι με ενδιαφέρει το λογισμικό και ό,τι έχει να κάνει με προγραμματισμό.   

Σας ευχαριστώ προκαταβολικά.

itt

Αν σου αρέσει το λογισμικό και ο προγραμματισμός, δεν υπάρχει κανένας λόγος να πας ΗΜΜΥ.

dkonetas

Παράθεση από: itt στις 09 Ιουν 2017, 10:59:01 ΠΜ
Αν σου αρέσει το λογισμικό και ο προγραμματισμός, δεν υπάρχει κανένας λόγος να πας ΗΜΜΥ.
Θα συμφωνήσω 100% με τον itt
Τα προγράμματα των ΗΜΜΥ είναι εξαιρετικά, η ποιότητα των παρεχόμενων γνώσεων υψηλή αλλά δεν αφορούν ΚΥΡΙΩΣ τον πυρήνα της πληροφορικής. Ο καλύτερος σύμβουλος είναι τα ίδια τα προγράμματα σπουδών της κάθε σχολής.
Για τεκμηριωμένη αξιολόγηση προγραμμάτων σπουδών πληροφορικής και "πληροφορικής" ανεπιφύλακτα προτείνω την μελέτη στο: http://review.epe.org.gr/ .
Εκεί θα βρεις :
- Ελληνικά τμήματα Πανεπιστημίων και ΤΕΙ που προσφέρουν εκπαίδευση σε ΤΠΕ
- Πρότυπο Πρόγραμμα Σπουδών Πληροφορικής
- Δείκτες πληρότητας προγραμμάτων σπουδών

Προσοχή ΔΕΝ αναφέρω πουθενά την ποιότητα των παρεχόμενων σπουδών παρά μόνο την πληρότητα ως προς την κάλυψη του αντικειμένου (της επιστήμης της πληροφορικής) με κριτήρια τα οποία προκύπτουν από παγκοσμίως αναγνωρισμένους έγκυρους οργανισμούς.
Νομίζω ότι θα σε βοηθήσει στην επιλογή σχολής και ο οδηγός στο: http://review.epe.org.gr/odigos/