επιλογή μαθημάτων για μεταπτυχιακό

Ξεκίνησε από ΣΧΟΙΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ, 27 Νοε 2007, 09:03:20 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

ΣΧΟΙΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ

Eίμαι απόφοιτος του τμήματος Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών συστημάτων του ΤΕΙ
Πειραιά
Θέλω τις συμβουλές και τις υποδείξεις σας σχετικά με την επιλογή μου από την παρακάτω λίστα μαθημάτων επιλογής για το  μεταπτυχιακό πρόγραμμα πληροφορικής που έχω επιλεχτεί.

1.   Συνδυαστική ανάλυση
2.   Διακριτά μαθηματικά
3.   Ειδικά κεφάλαια μαθηματικών
4.   Μαθηματική λογική
5.   Λογικός προγραμματισμός
Καθηγητής πληροφορικής ΠΕ20

pgrontas

Εγώ θα σου πρότεινα τον λογικό προγραμματισμό. Φαντάζομαι πως θα περιλαμβάνει και κάποια γλώσσα σαν την PROLOG, η οποία θα σου δώσει μια νέα αντίληψη σχετικά με τον προγραμματισμό.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

evry


  Σε ποιο μεταπτυχιακό ακριβώς έχεις επιλεγεί? Μου κάνει εντύπωση γιατί μαθήματα όπως Διακριτά Μαθηματικά και Λογικός Προγραμματισμός είναι μαθήματα προπτυχιακού και όχι μεταπτυχιακού
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Kurt Godel

Τα Διακριτά Μαθηματικά είναι σε γενικές γραμμές εύκολο μάθημα και αποτελείται από ενδιαφέροντα κομμάτια των εφαρμοσμένων μαθηματικών (κυρίως Συνδυαστική,Γράφους κλπ.) στα οποία μπορεί να ανταπεξέλθει κανείς χωρίς ιδιαίτερη προαπαιτούμενη μαθηματική γνώση.

Η Μαθηματική Λογική είναι κομμάτι των θεωρητικών μαθηματικών και είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα σε προβληματίσει αρκετά αν δεν έχεις καλό μαθηματικό υπόβαθρο.

Περισσότερο ενδιαφέρον, για κάποιον ο οποίος σκοπεύει να ασχοληθεί με την πληροφορική, και μικρότερο συντελεστή δυσκολίας θα έβρισκα ότι έχουν τα Διακριτά Μαθηματικά.

Τα υπόλοιπα μαθήματα δεν τα γνωρίζω. Αν μπορείς να δώσεις περισσότερες πληροφορίες όσον αφορά την ύλη τους ίσως μπορέσω να βοηθήσω.


Φιλικά,
Kurt Godel

ΥΓ: Ας έχεις υπόψη σου ότι τα Διακριτά Μαθηματικά είναι ενα μωσαϊκό μαθηματικών πεδίων (βλ. http://en.wikipedia.org/wiki/Discrete_mathematics) και άρα το αντικείμενο της ύλης καθώς και ο βαθμός δυσκολίας της πολλές φορές διαφέρει απο διδάσκοντα σε διδάσκοντα.
"Δεν υπάρχει βασιλικός δρόμος προς τη Γεωμετρία"  - Ευκλείδης