Ημερήσια 2010

Ξεκίνησε από Γιαννούλης Γιώργος, 28 Μαΐου 2010, 08:49:31 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Πιστεύετε ότι η λύση με πίνακες στο Θέμα Γ  :

Είναι λάθος - να κοπούν 3-5 μονάδες
30 (8.7%)
Είναι λάθος - να κοπούν 1-2 μονάδες
23 (6.7%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να κοπούν 1-2 μονάδες
29 (8.5%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να μην κοπούν μονάδες
108 (31.5%)
Είναι σωστή - να μην κοπούν μονάδες
153 (44.6%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 341

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: Σούλας Βασίλης στις 29 Μαΐου 2010, 04:13:26 ΜΜ
Αλγόριθμος σε ψευδογλώσσα ζητούνταν.

Για δες πάλι την εκφώνηση και πες μου που αναφέρεται η λέξη 'ψευδογλώσσα' ;

pamig

 
Παράθεση
όχι δεν είπα αυτό, εγώ θα απαιτούσα να δοθεί κεντρική οδηγία να μην κοπούν μονάδες.

Δυστυχώς φίλε Βαγγελη ΗΔΗ έχουν κοπεί, οπότε τι γίνεται τώρα;;;;;

Swimmer21

Είμαι μαθητης.
Τεχνολογικη Κατευθυνση
Έδωσα και εγω εχθες το μαθημα μαζι με πολλα αλλα παιδια... αλλοι διαβασμενοι, αλλοι λιγοτερο...
Μπηκαμε στην αιθουσα και ο καθενας μας συμπληρωσε σχολαστικα τα στοιχεια του στο τετραδιο...
Καποια παιδια ηταν πολυ κουρασμενα, το εβλεπα στα ματια τους, πολλοι απο εμας ειχαμε διαβασει ολη την θεωρια του σχολικου βιβλιου καθως και του φροντιστηριου, καποια σημεια τα κατανοησαμε, καποια τα παπαγαλησαμε ( σημαδι οχι του οτι δεν ενδιαφερομαστε αλλα οταν εχεις κουραστει πια απο μαθηματα οπως το ΑΟΔΕ ειναι πλεον λογικο να μην ξερεις τι διαβαζεις...)
Χτυπησε κουδουνι.
Ηρθαν τα θεματα.
Ενα, ενα τα παιδια πηραν μια περιεργη εκφραση... σε λιγα δευτερολεπτα καταλαβα και εγω...
Σωστο - Λαθος δεν υπηρχαν, μικρο το κακο, ομως ηταν η αρχη ενος περιεργου σετ θεματων τα οποια με μικρες αλλαγες θα μπορουσαν να ηταν τα καλυτερα της 10ετιας (Προγραμμα στο 3ο Θεμα, Υποπρογραμμα στο 4ο θεμα σε καποιο ερωτημα)... κατι ομως που δεν εγινε.
Το 1ο Θεμα το εγραψα σωστα, σε αρκετη ωρα ομως, και συνεχισα στο 2ο θεμα...

Το 2ο Θεμα επιανε 20 ολοκληρες μοναδες, και το εκανα μεσα σε 5 λεπτα ολοσωστο οπως ειδα μετα... ομως εγω και πολλα παιδια χασαμε τουλαχιστον αλλα 20+ λεπτα μεσα στο αγχος μας, λυνοντας, και ξαναλυνοντας και ξαναλυνοντας το 2ο Θεμα γιατι πολυ απλα δεν πιστευαμε οτι μπορει να ειναι τοσο ευκολο για 20 μοναδες, την στιγμη που η περσινη εκτελεση επιανε 10 μοναδες και ηταν πολυ πιο δυσκολη...

Με θολο μυαλο εφτασα στο 3ο Θεμα... διαβασα προσεχτικα την εκφωνηση που ζητουσε αλγοριθμο...
Ειδα πως δεν εχω γνωστο πληθος μαθητων και ενιωθα πως ισως δεν επρεπε να κανω πινακες... ομως κατι δεν πηγαινε καλα... αλγοριθμος?
Στο μυαλο μου ερχοντουσαν φρασεις απο τις σελιδες του βιβλιου, για τον αλγοριθμο, δεν προοριζεται αναγκαστικα για εκτελεση σε υπολογιστη, παραδειγματα πινακων με πληθος Ν, ακομα και οτι μπορουσα να γραψω τον αλγοριθμο σε μορφη ελευθερου κειμενου!

Η ωρα ειχε περασει... αποφασισα να λυσω το 3ο θεμα με πινακες, μια λυση που θα εδινε μια δομη και συνοχη στο γραπτο μου μεσα σε αυτη την ωρα που το αγχος σε κυριευει, απο το να γραφω ατελειωτες επαναληψεις και να "κολλαω" σκεφτομενος πως ισως μπορουσα να λυσω και με πινακες...

Διευκρίνηση για το 3ο θεμα δεν ηρθε ποτε...

Κανοντας και το 4ο θεμα ολοκληρο (εκτος απο τους 3 πρωτους σε καθε κατηγορια στο τελευταιο ερωτημα (εκανα στην γενικη καταταξη)) βγηκα εξω... ολα τα παιδια, οι φιλοι μου, ατομα απο την θετικη το ειχαν λυσει με πινακες...
Πηγα στο σπιτι κ ειπα στην μανα μου οτι αν ολα πανε καλα εχω γραψει πανω απο 90, και χαρηκε πολυ...
Πηγα στο φροντιστηριο... ειδα τις λυσεις, με πινακες.... η χαρα μου μεγαλη γιατι ηξερα πως ολη αυτη η κουραση εφτασε στο τελος της, σκεφτομουν πως απο δευτερα θα μπορω να καθομαι στον υπολογιστη χωρις να εχω ανοχες για τον χρονο μου, σκεφτομουν βολτες και μπανια με την παρεα μου... Νεος ειμαι γαμωτο!

Αγαπω την πληροφορικη, απο το Γυμνασιο εχω στον υπολογιστη μου την Γλωσσομαθεια... Ναι γελαστε, την γλωσσομαθεια και χαιρομαι μονος μου κανοντας μικρα προγραμματακια, βαζοντας μεσα ολα αυτα που εχω μαθει και μπορω να καθομαι ωρες να κοιτω το πως ο υπολογιστης ταξινομει τους πινακες...
Στην αρχη της χρονιας στο φροντιστηριο, ειχα δυσκολευτει να μαθω τους πινακες γιατι ειχα συνηθισει απο την γλωσσομαθεια με τον αλλο τροπο... και ομως στις Πανελληνιες επελεξα να λυσω με πινακες, ενιωσα καλα με μενα... δεν με νοιαζει, ξερω οτι εφαρμοσα αυτα που εμαθα ολη τη χρονια... ας ειναι και λαθος, ετσι κ αλλιως εσεις δεν μπορειτε να αποφασισετε... πως θα κρινετε εμενα?

Και μπαινω σημερα το πρωι, και βλεπω 18 ατομα να εχουν ψηφισει "Είναι λάθος - να κοπούν 3-5 μονάδες" (την ωρα που στους Φ.Α οπως τους λετε κοψανε απο 0 εως 2)
Οκ, δεκτη η γνωμη ολων, τι σοι ανθρωπος ομως πρεπει να εισαι για να ψηφισεις τη χειροτερη δυνατη επιλογη στην ψηφοφορια... εις βαρος ενος μεγαλου ποσοστο των παιδιων?

Δεν με νοιαζει πλεον... ας μου κοψουν και ολο το θεμα... μου πηρανε τα μορια απο το 3ο θεμα και μου τα δωσαν στο 2ο θεμα... ετσι με κανανε ισο με εναν μαθητη του 10... οχι οτι ειμαι καλυτερος απο αυτον, και αυτος εχει κανει τις επιλογες του... εγω ομως καταλαβα πως σε αυτη την χωρα δεν αξιζει να παλευεις για κατι, γιατι πολυ απλα αυτο που πιστευεις οτι αξιζει, τελικα... δεν αξιζει.

Και τωρα πρεπει να δωσω και ΑΟΘ την Δευτερα.....

bagelis

Παράθεση από: pamig στις 29 Μαΐου 2010, 04:16:22 ΜΜ

Δυστυχώς φίλε Βαγγελη ΗΔΗ έχουν κοπεί, οπότε τι γίνεται τώρα;;;;;

το έγραψα και πιο πάνω... δύσκολα τα πράγματα... έσκασε ηλίθια βόμβα στα χέρια μας... είναι όμως δικαιοσύνη να κόψεις και στους άλλους? ... ... ...

alpapanto

Παράθεση από: pamig στις 29 Μαΐου 2010, 04:05:00 ΜΜ
................. Η δουλειά σας είναι να  διορθώσετε τα γραπτά των παιδιών με τον πλέον αντικειμενικότερο τρόπο ΒΑΣΕΙ ΤΗΣ ΥΛΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΠΟΥ ΚΑΛΟΥΝΤΑΙ  ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΤΟΥΝ.
...........................
2. Τετράδιο μαθητή σελ 35 ΔΣ4  (αυτό και μόνο φτανει....για όσους έχουν υπ' όψιν οτι και αυτό είναι στη διδακτέα ύλη....)- ΛΥΣΤΕ ΤΗ ΛΟΙΠΟΝ ΧΩΡΙΣ ΠΙΝΑΚΕΣ (ΒΑΣΕΙ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ) ΑΥΤΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ Η ΑΣΚΗΣΗ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΝΟΜΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ Η ΛΥΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΗ
...........................

ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΠΕΡΔΕΜΑ. ΑΛΛΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΤΕΤΡΑΔΙΟ...

petrosp13

Ρε παιδιά, τι καθόμαστε και συζητάμε;
Όταν το βιβλίο αναφέρει στο Κεφάλαιο 3 ότι στατικές είναι οι δομές που ορίζεται το μέγεθος τους στο στάδιο του προγραμματισμού τους, τι συζητάμε;
Ποιου Προγραμματισμού τους;
Αυτού που θα ασχοληθούμε 3 και 4 κεφάλαια μετά;
Άλλο ένα σημείο που αναφέρονται ξεκρέμαστα πράγματα που υπάρχουν σε επόμενα κεφάλαια;

Το βιβλίο είναι κακή αντιγραφή και ράψιμο από επιστημονικά βιβλία πριν 12-13 χρόνια
Είναι ΚΑΚΙΣΤΟ και το ξέρουμε όλοι όσοι το διδάσκουμε τόσα χρόνια
Πόσοι από σας στο πρώτο μάθημα δεν λέτε στους μαθητές σας ότι το σχολικό βιβλίο είναι τραγικό και θα δουλέψουμε από το τάδε βοήθημα ή τις σημειώσεις μου;

Το θέμα ΕΛΗΞΕ. Σωστές και οι 2 λύσεις. Με την ψυχολογία των παιδιών δεν θα παίζουμε επειδή κάποιοι έβγαλαν θέματα ενώ είναι άπειροι. Εγώ κι εσείς δεν θα βγάζαμε τέτοιο θέμα. Αυτοί γιατί έβγαλαν;

ΤΕΛΟΣ
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

elf

Παράθεση από: bagelis στις 29 Μαΐου 2010, 04:12:20 ΜΜ
Το βιβλίο δεν είναι τόσο για τα μπάζα, αλλά πια δεν είναι καλό όντως.... Άλλαξε όμως και δεν το γνωρίζω? Ο καθένας μπορεί να βγαίνει έξω από αυτό? Μήπως είναι τρομερά επικίνδυνο αυτό που λες? Έχουμε καταλάβει ότι θέλουμε δεν θέλουμε έχουμε μία συγκεκριμένη ύλη και ένα συγκεκριμένο σχολικό βιβλίο και με αυτό πορευόμαστε?
Φυσικά και προχωράμε βάση του βιβλίου, πχ σελίδα 56 ορισμός πίνακα ως στατική δομή. Ποτέ δεν είπα ότι ο καθένας μπορεί να κάνει ό,τι θέλει. Απλά πρέπει να είμαστε πολύ αναλυτικοί και να αποσαφηνίζουμε κάποια πράγματα που με μια ανάγνωση ένας μαθητής θα παρεξηγούσε.
Και ναι, πιστεύω ότι είναι για πέταμα και πρέπει να αλλάξει, αλλά μέχρι να μας λυπηθεί ο καλός θεούλης, θα διδάσκουμε τις σελίδες που είναι εντός ύλης πανελληνίων από αυτό.

bagelis

Παράθεση από: Swimmer21 στις 29 Μαΐου 2010, 04:16:31 ΜΜ
Είμαι μαθητης.
Τεχνολογικη Κατευθυνση
Έδωσα και εγω εχθες το μαθημα μαζι με πολλα αλλα παιδια... αλλοι διαβασμενοι, αλλοι λιγοτερο...
Μπηκαμε στην αιθουσα και ο καθενας μας συμπληρωσε σχολαστικα τα στοιχεια του στο τετραδιο...
Καποια παιδια ηταν πολυ κουρασμενα, το εβλεπα στα ματια τους, πολλοι απο εμας ειχαμε διαβασει ολη την θεωρια του σχολικου βιβλιου καθως και του φροντιστηριου, καποια σημεια τα κατανοησαμε, καποια τα παπαγαλησαμε ( σημαδι οχι του οτι δεν ενδιαφερομαστε αλλα οταν εχεις κουραστει πια απο μαθηματα οπως το ΑΟΔΕ ειναι πλεον λογικο να μην ξερεις τι διαβαζεις...)
Χτυπησε κουδουνι.
Ηρθαν τα θεματα.
Ενα, ενα τα παιδια πηραν μια περιεργη εκφραση... σε λιγα δευτερολεπτα καταλαβα και εγω...
Σωστο - Λαθος δεν υπηρχαν, μικρο το κακο, ομως ηταν η αρχη ενος περιεργου σετ θεματων τα οποια με μικρες αλλαγες θα μπορουσαν να ηταν τα καλυτερα της 10ετιας (Προγραμμα στο 3ο Θεμα, Υποπρογραμμα στο 4ο θεμα σε καποιο ερωτημα)... κατι ομως που δεν εγινε.
Το 1ο Θεμα το εγραψα σωστα, σε αρκετη ωρα ομως, και συνεχισα στο 2ο θεμα...

Το 2ο Θεμα επιανε 20 ολοκληρες μοναδες, και το εκανα μεσα σε 5 λεπτα ολοσωστο οπως ειδα μετα... ομως εγω και πολλα παιδια χασαμε τουλαχιστον αλλα 20+ λεπτα μεσα στο αγχος μας, λυνοντας, και ξαναλυνοντας και ξαναλυνοντας το 2ο Θεμα γιατι πολυ απλα δεν πιστευαμε οτι μπορει να ειναι τοσο ευκολο για 20 μοναδες, την στιγμη που η περσινη εκτελεση επιανε 10 μοναδες και ηταν πολυ πιο δυσκολη...

Με θολο μυαλο εφτασα στο 3ο Θεμα... διαβασα προσεχτικα την εκφωνηση που ζητουσε αλγοριθμο...
Ειδα πως δεν εχω γνωστο πληθος μαθητων και ενιωθα πως ισως δεν επρεπε να κανω πινακες... ομως κατι δεν πηγαινε καλα... αλγοριθμος?
Στο μυαλο μου ερχοντουσαν φρασεις απο τις σελιδες του βιβλιου, για τον αλγοριθμο, δεν προοριζεται αναγκαστικα για εκτελεση σε υπολογιστη, παραδειγματα πινακων με πληθος Ν, ακομα και οτι μπορουσα να γραψω τον αλγοριθμο σε μορφη ελευθερου κειμενου!

Η ωρα ειχε περασει... αποφασισα να λυσω το 3ο θεμα με πινακες, μια λυση που θα εδινε μια δομη και συνοχη στο γραπτο μου μεσα σε αυτη την ωρα που το αγχος σε κυριευει, απο το να γραφω ατελειωτες επαναληψεις και να "κολλαω" σκεφτομενος πως ισως μπορουσα να λυσω και με πινακες...

Διευκρίνηση για το 3ο θεμα δεν ηρθε ποτε...

Κανοντας και το 4ο θεμα ολοκληρο (εκτος απο τους 3 πρωτους σε καθε κατηγορια στο τελευταιο ερωτημα (εκανα στην γενικη καταταξη)) βγηκα εξω... ολα τα παιδια, οι φιλοι μου, ατομα απο την θετικη το ειχαν λυσει με πινακες...
Πηγα στο σπιτι κ ειπα στην μανα μου οτι αν ολα πανε καλα εχω γραψει πανω απο 90, και χαρηκε πολυ...
Πηγα στο φροντιστηριο... ειδα τις λυσεις, με πινακες.... η χαρα μου μεγαλη γιατι ηξερα πως ολη αυτη η κουραση εφτασε στο τελος της, σκεφτομουν πως απο δευτερα θα μπορω να καθομαι στον υπολογιστη χωρις να εχω ανοχες για τον χρονο μου, σκεφτομουν βολτες και μπανια με την παρεα μου... Νεος ειμαι γαμωτο!

Αγαπω την πληροφορικη, απο το Γυμνασιο εχω στον υπολογιστη μου την Γλωσσομαθεια... Ναι γελαστε, την γλωσσομαθεια και χαιρομαι μονος μου κανοντας μικρα προγραμματακια, βαζοντας μεσα ολα αυτα που εχω μαθει και μπορω να καθομαι ωρες να κοιτω το πως ο υπολογιστης ταξινομει τους πινακες...
Στην αρχη της χρονιας στο φροντιστηριο, ειχα δυσκολευτει να μαθω τους πινακες γιατι ειχα συνηθισει απο την γλωσσομαθεια με τον αλλο τροπο... και ομως στις Πανελληνιες επελεξα να λυσω με πινακες, ενιωσα καλα με μενα... δεν με νοιαζει, ξερω οτι εφαρμοσα αυτα που εμαθα ολη τη χρονια... ας ειναι και λαθος, ετσι κ αλλιως εσεις δεν μπορειτε να αποφασισετε... πως θα κρινετε εμενα?

Και μπαινω σημερα το πρωι, και βλεπω 18 ατομα να εχουν ψηφισει "Είναι λάθος - να κοπούν 3-5 μονάδες" (την ωρα που στους Φ.Α οπως τους λετε κοψανε απο 0 εως 2)
Οκ, δεκτη η γνωμη ολων, τι σοι ανθρωπος ομως πρεπει να εισαι για να ψηφισεις τη χειροτερη δυνατη επιλογη στην ψηφοφορια... εις βαρος ενος μεγαλου ποσοστο των παιδιων?

Δεν με νοιαζει πλεον... ας μου κοψουν και ολο το θεμα... μου πηρανε τα μορια απο το 3ο θεμα και μου τα δωσαν στο 2ο θεμα... ετσι με κανανε ισο με εναν μαθητη του 10... οχι οτι ειμαι καλυτερος απο αυτον, και αυτος εχει κανει τις επιλογες του... εγω ομως καταλαβα πως σε αυτη την χωρα δεν αξιζει να παλευεις για κατι, γιατι πολυ απλα αυτο που πιστευεις οτι αξιζει, τελικα... δεν αξιζει.

Και τωρα πρεπει να δωσω και ΑΟΘ την Δευτερα.....

αυτή η περιγραφή ακριβώς είναι το λάθος της ΚΕΕ...

bagelis

Παράθεση από: elf στις 29 Μαΐου 2010, 04:23:58 ΜΜ
Φυσικά και προχωράμε βάση του βιβλίου, πχ σελίδα 56 ορισμός πίνακα ως στατική δομή. Ποτέ δεν είπα ότι ο καθένας μπορεί να κάνει ό,τι θέλει. Απλά πρέπει να είμαστε πολύ αναλυτικοί και να αποσαφηνίζουμε κάποια πράγματα που με μια ανάγνωση ένας μαθητής θα παρεξηγούσε.
Και ναι, πιστεύω ότι είναι για πέταμα και πρέπει να αλλάξει, αλλά μέχρι να μας λυπηθεί ο καλός θεούλης, θα διδάσκουμε τις σελίδες που είναι εντός ύλης πανελληνίων από αυτό.
έχω αναφερθεί σε τόσες σελίδες του σχολικού (με την βοήθεια συναδέλφων που τα βρήκαν, πολλά δεν τα είχα προσέξει καν) και δεν έχει απαντήσει ΚΑΝΕΝΑΣ σε 75+ σελίδες.....

Αφού λοιπόν πρέπει να είμαστε τόσο αναλυτικοί και τοσο λεπτολόγοι πως τα πετάς όλα αυτά?

https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=2937.0

gthal

Παράθεση από: vistrian στις 29 Μαΐου 2010, 01:33:52 ΜΜ
Μόλις γύρισα απο το βαθμολογικό
Το πάρα πολύ 2 μονάδες. Αν και πάλι είναι στην κρίση του βαθμολογητή.
Παιδιά απ' ότι καταλαβαίνω το ζήτημα έχει καταλήξει.
Συμφωνούμε - δε συμφωνούμε.
Μπορεί να το επιβεβαιώσει και κάποιος άλλος? Είναι κοινή οδηγία σε όλα τα βαθμολογικά?
Δεν έχει νόημα να το συζητάμε άλλο. Δυο μέρες και 76 σελίδες φτάνουν.
Κανένας δεν θα πείσει κανέναν. Δεν το καταλάβατε ακόμα?
Άντε να τελειώνουμε σιγά σιγα.
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

EvrisTK

Παράθεση από: pamig στις 29 Μαΐου 2010, 04:16:22 ΜΜ

Δυστυχώς φίλε Βαγγελη ΗΔΗ έχουν κοπεί, οπότε τι γίνεται τώρα;;;;;

Και σε άλλους δεν κόπηκαν όμως, σύμφωνα με τα όσα είπαν κάποιοι διορθωτές στους Φ.Α.
Οπότε σημασία έχει τώρα να αδικηθούν όσο γίνεται λιγότεροι.

Petros

Γιατί να τελειώνουμε; μας βιάζει κανένας?

elf

Παράθεση από: bagelis στις 29 Μαΐου 2010, 04:29:09 ΜΜ
έχω αναφερθεί σε τόσες σελίδες του σχολικού (με την βοήθεια συναδέλφων που τα βρήκαν, πολλά δεν τα είχα προσέξει καν) και δεν έχει απαντήσει ΚΑΝΕΝΑΣ σε 75+ σελίδες.....

Αφού λοιπόν πρέπει να είμαστε τόσο αναλυτικοί και τοσο λεπτολόγοι πως τα πετάς όλα αυτά?


https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=2937.0

σελ 90 σχολικό βιβλίο: εκτός ύλης, δεν το διαβάζω καν
σελ. 56 βιβλίο καθηγητή, σελ 91 Τετράδιο Μαθητή:  σε περίπτωση αντίθεσης με το σχολικό βιβλίο, ακολουθείται το σχολικό βιβλίο αφού εκεί ορίζεται η εξεταστέα ύλη.
Στο σχολικό βιβλίο αναφέρομαι και στις σελίδες που είναι εντός ύλης όταν λέω ότι ατυχές το θέμα, αλλά λάθος η επίλυση με πίνακα.
Τέλος πάντων, να μην σας κουράζω, καθένας έχει τη γνώμη του και σεβαστή. Ό,τι συμφωνηθεί στο ΒΚ ακολουθούμε όλοι για να είμαστε δίκαιοι.

PE19

Αγαπητοί συνάδελφοι, μετά από πολύ καιρό αποφάσισα να γράψω ξανά "στο στέκι". Αφορμή στάθηκε το περιβόητο Γ θέμα. Θα προσπαθήσω να είμαι Λακωνικός:

- ίσως για πρώτη φορά γίνεται τέτοιος χαμός για ένα Θέμα στην ΑΕΠΠ
- ο χαμός αυτός σημαίνει ότι το " Γ Θέμα" ήταν παταγωδώς αποτυχημένο
- το ζήτημα πλέον δεν είναι για το αν θα μπορούσε ο μαθητής να χρησιμοποιηήσει πίνακες αλλά για το αν πρέπει να χάσει μονάδες όποιος έκανε χρήση πίνακα.
- το γεγονός και μόνο ότι έχει ανακύψει τόσο μεγάλη συζήτηση οδηγεί στην απόλυτη απόφαση: Κανένας μα κανένας μαθητής δεν πρέπει να χάσει μονάδες επειδή έκανε χρήση πινάκων!
- επίσης για την παταγώδη αποτυχία του θέματος δεν ευθύνεται κανένας 17ρης μαθητής αλλά ορισμένοι "προνομιούχοι της ΚΕΕ". Αυτοί λοιπόν πρέπει να αναγνωρίσουν την ΑΠΟΤΥΧΙΑ τους και να να μη συμβάλουν σε ΑΠΟΤΥΧΙΕΣ μαθητών, κάνοντας δεκτές όλες τις λύσεις! (όπως συνέβη σε ανάλογες περιπτώσεις στο παρελθόν)

Συναδελφικά Π.Γ.

karaberis

Το θέμα ΔΥΣΤΥΧΩΣ δεν θα τελειώσει, αν δεν διαμαρτυρηθείτε όλοι οι βαθμολογητές (εγώ ευτυχώς ή δυστυχώς δεν είμαι) για τα απαράδεκτα λάθη της επιτροπής και σε κάποια άλλη στιγμή για το απαράδεκτο βιβλίο. Η λύση που δόθηκε απλά πετάει τα σκουπίδια κάτω από το χαλί...

Επιτέλους αναλάβετε τις ευθύνες σας....