Το Στέκι των Πληροφορικών

Γενικό Λύκειο => Γ΄ Λυκείου => Μήνυμα ξεκίνησε από: ΜΑΚΡΙΔΑΚΗ ΣΤΕΛΛΑ στις 26 Απρ 2017, 08:55:42 ΜΜ

Τίτλος: πίνακες ή όχι
Αποστολή από: ΜΑΚΡΙΔΑΚΗ ΣΤΕΛΛΑ στις 26 Απρ 2017, 08:55:42 ΜΜ
Καλησπέρα. όταν μία άσκηση λύνεται χωρίς πίνακες και κάποιο παιδί την λύσει με πίνακες , υπάρχει περίπτωση να του την πάρουν λάθος;

Ευχαριστώ!
Τίτλος: Απ: πίνακες ή όχι
Αποστολή από: akalest0s στις 26 Απρ 2017, 09:02:52 ΜΜ
Αν η εκφώνηση ζητάει ρητά να λυθεί χωρίς πίνακες, τότε είναι λάθος η λύση. Στην καλύτερη να πιάσει κάποια μόρια. Αν δεν το λέει ρητά η εκφώνηση, γιατί να είναι λάθος;  ::)
Τίτλος: Απ: πίνακες ή όχι
Αποστολή από: Sergio στις 21 Μαΐου 2017, 02:58:14 ΜΜ
Σε θέμα Γ ή Δ (πρόβλημα) είναι απίθανο να υπάρξει σχετική οδηγία (να λυθεί χωρίς πίνακες ) .. ο μαθητής μπορεί να επιλέξει τη λύση που θέλει.. Εφόσον ΜΠΟΡΕΙ να χρησιμοποιήσει πίνακα ΔΕΝ υπάρχει λάθος ..  ΚΑΚΩΣ βέβαια, αφού ο μαθητής δεν επιδεικνύει την απαιτούμενη κριτική ικανότητα ώστε να αντιληφθεί "πότε πρέπει να χρησιμοποιηθεί πίνακας" αλλά .. έτσι είναι η κατάσταση με το μάθημα και τα προβλήματα (θέματα Γ & Δ)

Στα άλλα θέματα (Α και Β) είναι δυνατόν να υπάρχει τέτοια υπόδειξη στο πλαίσιο της εκφώνησης οπότε, αν ζητηθεί να ΜΗΝ χρησιμοποιηθεί πίνακας, και ο μαθητής δώσει λύση με πίνακα είναι πιθανόν να χάσει ΟΛΕΣ τις μονάδες του ερωτηματος.
Τίτλος: Απ: πίνακες ή όχι
Αποστολή από: vistrian στις 22 Μαΐου 2017, 04:19:44 ΜΜ
Εάν δεν είναι γνωστό το πλήθος των επαναλήψεων τότε ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ να ΛΥΘΕΙ η άσκηση με πίνακα. Οι πίνακες στην ΑΕΠΠ είναι στατική δομή.
Τίτλος: Απ: πίνακες ή όχι
Αποστολή από: dimpapadop στις 22 Μαΐου 2017, 10:32:20 ΜΜ
Υπάρχουν και παραδείγματα όμως με (1) πίνακες μετρητών / αθροιστών κλπ... (συχνότητες), ή και παραδείγματα (2) του τύπου διαβάστε το πλήθος των μαθητών (με έλεγχο εγκυρότητας πχ μέχρι 500), και στη συνέχεια για καθε μαθητή διαβάστε την επίδοσή του κλπ...

Σε αυτές τις περιπτώσεις θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε πίνακες, αλλά απο την άλλη ιδίως στο 2ο παράδειγμα που έδωσα θα ήταν ΝΑΙ ΜΕΝ ΑΛΛΑ... όπως λέει σωστά και ο Sergio παραπάνω όσον αφορά την κριτική ικανότητα του μαθητή-λύτη. (όχι ότι θα βαθμολογούνταν λιγότερο η λύση του με τις οδηγίες που ισχύουν).

Αν απο την άλλη στο 2ο παράδειγμα ανέφερε απλά διαβάστε το πλήθος των μαθητών και για κάθε μαθητή την επίδοση... ούτε κουβέντα για πίνακες. Όπως και σε άγνωστο πλήθος επαναλήψεων του τύπο διαβάστε όνομα, επίδοση μέχρι να δώσουμε σαν ονομα τη λέξη τέλος κλπ.

Τώρα στην Ερώτηση της Στέλλας, τι να πούμε... πχ το 2010 Θέμα Γ΄ θυμάμαι μας είχαν δοθεί οδηγίες "οι λύσεις με πίνακες -6 μόρια"  (αν και εκεί δια ροπάλου δεν έπρεπε να δώσεις λύση με πίνακες). Γενικά δεν θα πάρουν όλη την άσκηση λάθος, αλλά σεβαστό ποσοστό μορίων.
Τίτλος: Απ: πίνακες ή όχι
Αποστολή από: tdrivas στις 25 Μαΐου 2017, 08:43:08 ΠΜ
Παράθεση από: ΜΑΚΡΙΔΑΚΗ ΣΤΕΛΛΑ στις 26 Απρ 2017, 08:55:42 ΜΜ
Καλησπέρα. όταν μία άσκηση λύνεται χωρίς πίνακες και κάποιο παιδί την λύσει με πίνακες , υπάρχει περίπτωση να του την πάρουν λάθος;

Ευχαριστώ!

Αν η άσκηση δεν επιδέχεται καθόλου πίνακες λόγω αδυναμίας ορισμού θέσεων εξαρχής, τότε κόβονται μόρια αλλά όχι όλα.
Αν η άσκηση ΜΠΟΡΕΙ να λυθεί και με πίνακες, τότε εδώ και τρία, που προσωπικά διορθώνω, χρόνια δεν υπάρχει ποινή μορίων.