Προς Θεματοθέτησσα,
Αν κάποιος βάλει σκοπό του να ακολουθήσει για καλά μια επιστήμη, τότε θα έχει ενημερωθεί για τους κορυφαίους καθηγητές και θα εστιάζει στο ίδρυμα που θα βρει τον ή τους κορυφαίους καθηγητές, και στο εύρος του γνωστικού πεδίου της σχολής. Με μια απλή ιδέα του τι είναι πληροφορική δεν μπορεί κάποιος να αποφασίσει για το τι τελικά θα κάνει.
Το μάθημα της ΑΕΠΠ μπορεί να ήταν ευχάριστο, αλλά δεν έχει σχέση με μάθημα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, δεν είναι συγκρίσιμο.
Άρα εδώ πρέπει κανείς να κρίνει αν μπορεί στις εξετάσεις για κάτι καλύτερο ή αν έχει δώσει όσα μπορεί και έλαβε τα μόρια που του αντιστοιχούν. Αν είναι το δεύτερο τότε πρέπει να δει το τι κάνουν οι απόφοιτοι του τμήματος σε κάθε σχολή που μπορεί να εισαχθεί. Αν καμία δεν του δίνει το κάτι ενδιαφέρον ή μεγάλες μελλοντικές απολαβές, ίσως ένα ΙΕΚ να δώσει περισσότερα, διότι έχει λιγότερες απαιτήσεις! Σημασία έχει να είσαι καλός στη βαθμίδα σου, όποια και να είναι. Δεν είναι ντροπή να έχει κάποιος χαμηλότερες ικανότητες από άλλον, υπάρχει πάντα ποικιλία. Δυστυχώς στην αγορά εργασίας τα πτυχία δεν μετράνε όπως μέτραγαν. Αν μπορείς να κάνεις δουλειά που χρειάζονται με χαρτί ΙΕΚ είσαι η καλύτερη! Διαφορετικά θα κυνηγάς τα μεταπτυχιακά, και θα μπαίνεις σε κόντρα με άλλους με μεταπτυχιακά, και θα ζητάς το εξεζητημένο, μέχρι να αρχίσεις να καταλαβαίνεις ότι ο φίλος σου από τα ΙΕΚ έχει ήδη γράψει εμπειρία σε νέες τεχνολογίες, εδώ και δέκα χρόνια!
Αν ήσουν παιδί μου δεν θα σου έλεγα τίποτα, γιατί αν πήγαιναν στραβά τα πράγματα θα έβρισκα τον μπελά μου!