Ύλη 2015 2016

Ξεκίνησε από GB, 07 Ιουν 2015, 09:07:35 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Kixer

Παράθεση από: Kixer στις 15 Δεκ 2015, 06:16:21 ΜΜ
Καλησπέρα στο στέκι!

Θα ήθελα να ρωτήσω σχετικά με την ύλη των εσπερινών η οποία επανήλθε στα παλιά και με βάση αυτό:

http://www.ypepth.gr/publications/docs2015/101215_tropopoiisi_ylis.pdf

Δισδιάστατους πίνακες θα διδάξουμε φέτος στα παιδιά; Το κεφ. 9.3 είναι 'επιδεικτικά' εκτός ενώ το 3.3 είναι μέσα ολόκληρο. Από την άλλη οι οδηγίες που δόθηκαν (αντίστοιχες με αυτές των ΓΕΛ) δεν αναφέρουν πουθενά τη λέξη δισδιάστατος... Ωστόσο ασκήσεις με δισδιάστατους πάντα είχαν στα εσπερινά...

Συνάδελφοι συγνώμη που επαναφέρω την ερώτηση. Θα ήθελα την γνώμη σας στο παραπάνω. Άποψή μου είναι ότι θα διδάξουμε κανονικά δισδιάστατους στα εσπερινά μιας και είναι στο κεφ. 3.3 ωστόσο θα ήθελα να ξερω αν έχει καποιος (απο εσπερινο) κάποια ενημέρωση

AEPP2106

Παράθεση από: AEPP2106 στις 29 Δεκ 2015, 10:34:17 ΜΜ
Καλησπέρα σε όλους και χρόνια πολλά,

θα ήθελα να ρωτήσω αν έχετε να μου προτείνετε κάποιο βοήθημα το οποίο να έχει την καινούρια ύλη.

Ευχαριστώ!

Επειδή από τότε που έστειλα το μνμ σήμερα ξαναμπήκα στο στέκι, μου απάντησε κάποιος και διαγράψατε το μνμ???  Αν είναι δυνατόν να γίνεται θέμα διαφήμισης! Υποτίθεται ότι το στέκι είναι "χώρος" βοήθειας για όσους ασχολούνται με το μάθημα. Μιλάμε για βιβλία αυτή τη στιγμή, χρήσιμα για τη δουλειά μας.
Τέλοσπάντων, παρακαλώ ας μου στείλετε έστω pm για να μου προτείνετε κάποιο.

gpapargi

Παράθεση από: AEPP2106 στις 07 Ιαν 2016, 01:05:38 ΠΜ
Επειδή από τότε που έστειλα το μνμ σήμερα ξαναμπήκα στο στέκι, μου απάντησε κάποιος και διαγράψατε το μνμ???  Αν είναι δυνατόν να γίνεται θέμα διαφήμισης! Υποτίθεται ότι το στέκι είναι "χώρος" βοήθειας για όσους ασχολούνται με το μάθημα. Μιλάμε για βιβλία αυτή τη στιγμή, χρήσιμα για τη δουλειά μας.
Τέλοσπάντων, παρακαλώ ας μου στείλετε έστω pm για να μου προτείνετε κάποιο.

Στο στέκι συμμετέχουν αρκετοί συγγραφείς βοηθημάτων και δεν είναι ωραίο να λέμε ότι το τάδε βιβλίο είναι καλύτερο από όλα τα άλλα. Κάτι τέτοιο θα ήταν διαφήμιση. Σεβαστό το ερώτημα σου. Καλό είναι οι απαντήσεις να δίνονται με pm για να μην καταλήγουμε σε άχαρες καταστάσεις.
Για μένα πάντως, το καλύτερο θα ήταν να πας σε κάποιο βιβλιοπωλείο που έχει όλα τα βοηθήματα, να τα ξεφυλλίσεις και να επιλέξεις όποιο σου κάνει. Ακόμα και αν σου προτείνει κάποιος κάποιο συγκεκριμένο, δεν πάει να πει τίποτα αφού πολλοί άλλοι μπορεί να χρησιμοποιούν κάποιο άλλο και απλά να μην το ανέφεραν. 

eris_st

Καλησπέρα,
η ταξινόμηση ευθείας εισαγωγής θα διδαχθεί τελικά; μιας και δε συμπεριλαμβάνεται στις οδηγίες του υπουργείου!

petrosp13

Εδώ δεν προλαβαίνουμε καλά καλά να διδάξουμε τα εντός ύλης με το καταραμένο 2ωρο..
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

dpa2006

Που να προλάβεις...!  :(
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

odysseas

Πάντως οι οδηγίες λένε: "Η εισαγωγή νέων αλγορίθμων αναζήτησης και ταξινόμησης σε πίνακες, αφορά στη διδασκαλία ασκήσεων στις οποίες να περιγράφεται ο αλγόριθμος αναζήτησης ή ταξινόμησης και να ζητείται από τους μαθητές η υλοποίηση του σε πρόγραμμα." Μια τέτοια ακριβώς άσκηση είναι η ΔΣ3 στη σελ. 34 του τετραδίου μαθητή, η οποία περιγράφει την ταξινόμηση με εισαγωγή.

jim10

#232
το 5.3.1 και 5.3.2 είναι μέσα στην ύλη;

Στις οδηγίες της 8.12.15 αναφέρεται ότι η 5.3 θα διδαχθεί μέχρι τον ορισμό της πολυπλοκότητας σελ.95 αλλά αναφέρει και τον πίνακα 5.4...... ????

gthal

Θεωρώ ότι λέγοντας "παράγραφος 5.3" εννοούν και τις υποπαραγράφους της
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

jim10

σε άλλες παραγράφους γράφει αναλυτικά τις υποπαραγράφους. Η 5.3 είναι η μόνη που δεν τις αναφέρει. για'αυτό μπερδεύτηκα.

gthal

Παράθεση από: jim10 στις 20 Ιαν 2016, 11:12:31 ΜΜ
σε άλλες παραγράφους γράφει αναλυτικά τις υποπαραγράφους. Η 5.3 είναι η μόνη που δεν τις αναφέρει. για'αυτό μπερδεύτηκα.
Έχεις δίκιο
κι εγώ μπερδεύτηκα με αυτό αλλά καταλήγω τελικά σ' αυτή την ερμηνεία γιατί αναφέρει πράγματα που είναι στις υποπαραγράφους
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

petrosp13

Στις οδηγίες υπάρχουν κάποιοι ορισμοί που αφορούν τα δένδρα (trees) και δεν αναφέρονται στο σχολικό βιβλίο (π.χ. επίπεδο, βαθμός, διαδρομή κτλ.)
Θεωρούνται εξεταστέα ύλη άραγε;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Vangelis

#237
Παράθεση από: petrosp13 στις 26 Ιαν 2016, 01:48:21 ΜΜ
Στις οδηγίες υπάρχουν κάποιοι ορισμοί που αφορούν τα δένδρα (trees) και δεν αναφέρονται στο σχολικό βιβλίο (π.χ. επίπεδο, βαθμός, διαδρομή κτλ.)
Θεωρούνται εξεταστέα ύλη άραγε;

Οι οδηγίες ποτέ δεν αποτελούσαν εξεταστέα ύλη, αποτελούν οδηγίες για ΠΙΘΑΝΗ εμβάθυνση στη διδασκαλία.

Vangelis

Παράθεση από: eris_st στις 14 Ιαν 2016, 12:51:00 ΜΜ
Καλησπέρα,
η ταξινόμηση ευθείας εισαγωγής θα διδαχθεί τελικά; μιας και δε συμπεριλαμβάνεται στις οδηγίες του υπουργείου!

τι πάει να πει "Θα διδαχθεί;"

Η quick sort θα διδαχθεί;

διάβασε τις οδηγίες για τους νέους αλγορίθμους

Vangelis

Παράθεση από: gthal στις 20 Ιαν 2016, 01:05:02 ΜΜ
Θεωρώ ότι λέγοντας "παράγραφος 5.3" εννοούν και τις υποπαραγράφους της
H παράγραφοι 5.3.1 και 5.3.2  ως αλγόριθμοι καλύπτονται απο τις οδηγίες για τους νέους αλγορίθμους μου εισάγονται, με τη μορφή που βρίσκονται στο βιβλίο καλύπτονται απο τις οδηγίες για την πολυπλοκότητα. 

Πρακτικά: δεν θα ζητηθεί η εύρεση της πολυπλοκότητας αυτων των αλγορίθμων