Ημερήσια 2010

Ξεκίνησε από Γιαννούλης Γιώργος, 28 Μαΐου 2010, 08:49:31 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Πιστεύετε ότι η λύση με πίνακες στο Θέμα Γ  :

Είναι λάθος - να κοπούν 3-5 μονάδες
30 (8.7%)
Είναι λάθος - να κοπούν 1-2 μονάδες
23 (6.7%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να κοπούν 1-2 μονάδες
29 (8.5%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να μην κοπούν μονάδες
108 (31.5%)
Είναι σωστή - να μην κοπούν μονάδες
153 (44.6%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 341

Keep Growing

Η θέση μου Βασίλη, είναι αυτή που υποστηρίζεις και εσύ (με το προ τελευταίο μήνυμά σου συμπεριλαμβανομένου).
Εάν βάλεις την διάσταση συγκεκριμένος χώρος του προβλήματος, για συγκεκριμένο πρόβλημα μέσα σ' αυτόν τον χώρο (πεπερασμένο-περιορισμένο-μετρήσιμο σύνολο μαθητών μέσα σε συγκεκριμένες συνθήκες ), τότε η χρήση πίνακα για την λύση με όχι αυθαίρετο ορισμό θέσεων πίνακα -σύμφωνα με τα παραπάνω-, και δεδομένου ότι η σπατάλη πόρων (σε περίπτωση που μετατραπεί σε πρόγραμμα ο αλγόριθμος) περιορίζεται μέσα στον χώρο του προβλήματος (σπατάλη = ενδεικτικές ανάγκες - πραγματικές ανάγκες) είναι μια ικανοποιητική λύση.
Τέλος πάντων είναι μια λύση η οποία δεν επιτρέπει σε καμία περίπτωση, σύμφωνα με τα παραπάνω, αυθαίρετες περικοπές βαθμών.

Υπάρχουν άλλοι που κάνουν αυθαίρετες περικοπές. Σε καμία περίπτωση δεν θα ήθελα να τους μοιάσω.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Σούλας Βασίλης

Παράθεση από: mdelhmh στις 29 Μαΐου 2010, 07:46:10 ΜΜ
Συνάδελφοι καλησπέρα
Δεν εχω γράψει κάτι από χτες γιατί μόνο διάβαζα τις απόψεις σας. Πολλές και πολύ ενδιαφέρουσες!
Πιστευω ότι οι συνάδελφοι
PE19
Άρης Κ.
agrinio
Σούλας Βασίλης
Δήμας Θανάσης και άλλοι
έχουν καλύψει ΠΛΗΡΩΣ το θέμα και δεν θα επαναλάβω επιχειρήματα και απόψεις.
Ηθελα μόνο ένα σχόλιο όσον αφορά τον συνάδελφο Π. Τσιωτάκη που σε καμία περίπτωση δεν χρειάζεται καμία υπεράσπιση:
1. Ο άνθρωπος εχει κάνει τρομερή δουλειά σχετικά με το μάθημα για την οποία θα πρέπει όλοι να τον ευχαριστούμε (τα βιβλία του, το φορουμ αυτό και η σελίδα του είναι σημαντικότατα εργαλεία !!!)
2.  Δεν ειναι υποχρεωμένος να απολογείται για κανενα λάθος καμίας ΚΕΕ !
3. το παρακάτω είναι απο τη σελίδα του:
Αλγόριθμος Αρβίλογλου
Διάβασε Ν
Για i από 1 μέχρι N
  Διάβασε ΟΝΟΜΑ
...
4. Διαφωνώ κάθετα με τη γνώμη του για το Θεμα Γ αλλά αυτό δεν αναιρεί την τεράστια προσφορά του! Εχει κάνει ένα λάθος (για μένα) και έχει μοιραστεί μαζί μας άπειρες σωστές θέσεις/ιδέες/απόψεις του για το μάθημα. Μακάρι να είχα και εγώ προσφέρει το ένα δέκατο στην κοινότητα!
5. Οσο για το στυλ των επιθέσεων που δέχεται χαρακτηρίζει τους υβριστές του και καταδικάζονται φαντάζομαι από όλους μας !
6. Παναγιώτη σε ευχαριστώ και παλι για την προσφορά σου και σε παρακαλώ να μην πτοηθείς ! Ανθρωποι σαν εσένα προάγουν το μάθημα και αν μου επιτρέπετε βελτιώνουν την παρεχώμενη από το ελληνικό σχολείο εκπαίδευση.

Ευχαριστώ για το χρόνο σας (και ελπίζω να μην σας ξαναενοχλήσω)

Μιχάλης

Συνυπογράφω.
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52

pannik

To κεφάλαιο 1ο είναι εκτός θεωρίας; Σελ. 7. Σημαντικός ακόμα παράγοντας στη σωστή αντιμετώπιση ενός προβλήματος είναι η αποσαφήνιση του χώρου στον οποίο αναφέρεται. Η πληροφορία αυτή παρέχεται επίσης από την εκφώνιση του προβλήματος.  Επομένως σε σχολικούς αγώνες το μέγιστο πλήθος των αθλητών είναι πεπερασμένο  γνωστό και δεδομένο από την αρχή.

netnick


Σούλας Βασίλης

Παράθεση από: Keep Growing στις 29 Μαΐου 2010, 07:48:05 ΜΜ
Η θέση μου Βασίλη, είναι αυτή που υποστηρίζεις και εσύ (με το προ τελευταίο μήνυμά σου συμπεριλαμβανομένου).
Εάν βάλεις την διάσταση συγκεκριμένος χώρος του προβλήματος, για συγκεκριμένο πρόβλημα μέσα σ' αυτόν τον χώρο (πεπερασμένο-περιορισμένο-μετρήσιμο σύνολο μαθητών μέσα σε συγκεκριμένες συνθήκες ), τότε η χρήση πίνακα για την λύση με όχι αυθαίρετο ορισμό θέσεων πίνακα -σύμφωνα με τα παραπάνω-, και δεδομένου ότι η σπατάλη πόρων (σε περίπτωση που μετατραπεί σε πρόγραμμα ο αλγόριθμος) περιορίζεται μέσα στον χώρο του προβλήματος (σπατάλη = ενδεικτικές ανάγκες - πραγματικές ανάγκες) είναι μια ικανοποιητική λύση.
Τέλος πάντων είναι μια λύση η οποία δεν επιτρέπει σε καμία περίπτωση, σύμφωνα με τα παραπάνω, αυθαίρετες περικοπές βαθμών.

Υπάρχουν άλλοι που κάνουν αυθαίρετες περικοπές. Σε καμία περίπτωση δεν θα ήθελα να τους μοιάσω.

Ένιωσα πάλι των θετικών επιστημών.
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52

madredeus

Οπότε θα πρέπει να ψάξουμε να μάθουμε για τα τυπικά αυτής της διαδικασίας γνωμοδότησης, το γραφειοκρατικό μέρος της υπόθεσης δηλαδή. Θα κάνω κάποια τηλέφωνα να δω τι μπορώ να μάθω. Παρακαλώ και τους υπόλοιπους συναδέλφους να κάνουν το ίδιο για να κινηθούμε με το γρηορότερο και αποτελεσματικότερο τρόπο.

Και κάτι άλλο: Για τη ΔΣ4, Τετράδιο μαθητή, σελ. 35 κεφ. 3, στην οποία το πλήθος των στοιχείων του πίνακα είναι άγνωστο, ας δούμε και την επίσημη λύση. Στη σελίδα 92 του βιβλίου καθηγητή προτείνεται κατά λέξη το εξής:

"Η απαιτούμενη δομή είναι ένας δισδιάστατος πίνακας, όπου κάθε γραμμή αντιστοιχεί σε ένα CD. Η πρώτη στήλη αντιστοιχεί στον τίτλο του CD, ενώ η δεύτερη αντιστοιχεί στην χρονολογία έκδοσής του. Ο πίνακας αυτός πρέπει να ταξινομηθεί ως προς τη δεύτερη στήλη, και κατόπιν με σειριακή αναζήτηση να εντοπισθούν τα σχετικά CD."

Σούλας Βασίλης

Παράθεση από: pannik στις 29 Μαΐου 2010, 07:49:22 ΜΜ
To κεφάλαιο 1ο είναι εκτός θεωρίας; Σελ. 7. Σημαντικός ακόμα παράγοντας στη σωστή αντιμετώπιση ενός προβλήματος είναι η αποσαφήνιση του χώρου στον οποίο αναφέρεται. Η πληροφορία αυτή παρέχεται επίσης από την εκφώνιση του προβλήματος.  Επομένως σε σχολικούς αγώνες το μέγιστο πλήθος των αθλητών είναι πεπερασμένο  γνωστό και δεδομένο από την αρχή.

+++++++++++++++++++
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52

jgalano

Στο δικό μας βαθμολογικό δεν θα κόψουμε ούτε 1 μόριο !!!

Αν ήθελαν  στην επιτροπή να μη χρησιμοποιήσουν τα παιδιά πίνακες ας το έλεγαν με διευκρίνιση ή να έβαζαν μια άλλη συνθήκη τερματισμού που να μην παραπέμπει το μαθητή στη χρήση πίνακα. Το διάβασμα του πλήθους και η χρήση της δομής Για οδηγεί το μαθητή κατευθείαν στη χρήση πίνακα που τον βολεύουν περισσότερο.

Ας μην είναι τα παιδιά τα θύματα της υπόθεσης!

Ας φτιαχτεί ένα σοβαρό και περιεκτικό ασκησιολόγιο από το υπουργείο και μετά ας τους ζητούν διαχωρισμό πινάκων,  να στοχαστούν αν θα πάρουν πίνακα ... κτλ.

Σούλας Βασίλης

Ξέρεις για κάποιους ο χώρος του προβλήματος δεν ανήκει στα δεδομένα   :D  :D  :D!!!!!!!! Αφού δεν εισάγεται ούτε με διάβασε ούτε με <--!!!!!!!!!
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52

vistrian

Παράθεση από: mdelhmh στις 29 Μαΐου 2010, 07:46:10 ΜΜ

5. Οσο για το στυλ των επιθέσεων που δέχεται χαρακτηρίζει τους υβριστές του και καταδικάζονται φαντάζομαι από όλους μας !
6. Παναγιώτη σε ευχαριστώ και παλι για την προσφορά σου και σε παρακαλώ να μην πτοηθείς ! Ανθρωποι σαν εσένα προάγουν το μάθημα και αν μου επιτρέπετε βελτιώνουν την παρεχώμενη από το ελληνικό σχολείο εκπαίδευση.


+100000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

    Συνυπογράφω.

Ομοίως. Συμφωνώ
VR in Computing

CPAN

Κύριοι συνάδελφοι και μή....
Από την ώρα δημοσίευσης των θεμάτων και μετά, παρακολουθώ αποσβολωμένος, μια ατέρμωνη συζήτηση που γίνεται για το θέμα Γ. Ως προς τι τόσο μίσος και αλληλοσπαραγμός; Αναρωτιέμαι τι προσπαθούμε να πετύχουμε με όλη αυτή την συζήτηση ή μήπως αντιπαράθεση;
Προσπαθούμε να δικαιολογήσουμε τους μαθητές μας που έλυσαν το θέμα με τον ένα ή τον άλλο τρόπο; Τους εαυτούς για το πως έχουμε διδάξει αντίστοιχα θέματα; Την επάρκεια ή την ανεπάρκεια καθενός από εμάς; Να καταδείξουμε ότι κάποια βοηθήματα έχουν κάποια λάθη ενώ κάποια άλλα όχι; Να διαπιστώσουμε για μια ακόμη φορά, όπως έχει επισημανθεί και στο παρελθόν χωρίς αποτέλεσμα, ότι το βιβλίο περιέχει λάθη και είναι ανεπαρκές; Να δικαιολογήσουμε την αγαπητή μας ΚΕΕ για τον τρόπο διατύπωσης των θεμάτων ή να μαντέψουμε εμείς (και τα παιδιά μας), το τι λύση είχε στο μυαλό της όταν διατυπωνε τα θέματα; Ή τέλος να δικαιολογήσουμε το αγαπητό μας υπουργείο για τον τρόπο διεξαγωγής των εξετάσεων;
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!!! Ας βάλουμε μέσα στις θήκες τους τα πιστόλια και τα μαχαίρια που έχουμε βγάλει 2 μέρες τώρα. Θα μας χρειαστούν σε άλλες περιπτώσεις. Κανείς από εμάς δεν ξέρει λιγότερο ή περισσότερο προγραμματισμό. Όλοι ενδιαφερόμαστε για το καλό του μαθήματος. Για τα παιδιά μας όμως ποιος ενδιαφέρεται; Μέσα σε 3 ώρες προσπαθούν να διασφαλήσουν, κατά καποιο τρόπο, το μέλλον τους και εκτός από τα θέματα έχουν να αντιμετωπίσουν και την ΦΑΝΤΑΣΙΑ της ΚΕΕ!!!! ΕΛΕΟΣ.....   Σκέφτεται κανείς την αγωνία τους;
Καταφέραμε να κατεβάσουμε το επίπεδο της συζήτησης τόσο πολύ, που αμφιβάλω αν κάποιοι από τους μαθητές μας θα μας εμπιστεύονται πλέον.
Σε ότι αφορά το επίμαχο θέμα πιστεύω πως η λύση με τους πίνακες δεν είναι η ενδεδειγμένη αλλά όχι και η λάθος. Αν ήθελαν να το εξετάσουν χωρίς πίνακες θα μπορούσαν να το διατυπώσουν με διαφορετικό τρόπο. Υπάρχουν τόσοι που δεν χρειάζεται να τους αναφέρουμε. Όλοι τους γνωρίζουμε...
Λυπάμαι αν σας κούρασα με την φλυαρία μου, αλλά είχα την ανάγκη να εκφράσω τους προβληματισμούς μου μετά από όλα αυτά.....
Σας ευχαριστώ για την κατανόηση.....
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΠΕ20

«Παλιά, οι άνθρωποι μελετούσαν για να βελτιώσουν τον εαυτό τους. Σήμερα, μελετούν για να εντυπωσιάσουν τους άλλους.»
Κομφούκιος

gthal

Παράθεση από: mdelhmh στις 29 Μαΐου 2010, 07:46:10 ΜΜ
Συνάδελφοι καλησπέρα
Δεν εχω γράψει κάτι από χτες γιατί μόνο διάβαζα τις απόψεις σας. Πολλές και πολύ ενδιαφέρουσες!
Πιστευω ότι οι συνάδελφοι
PE19
Άρης Κ.
agrinio
Σούλας Βασίλης
Δήμας Θανάσης και άλλοι
έχουν καλύψει ΠΛΗΡΩΣ το θέμα και δεν θα επαναλάβω επιχειρήματα και απόψεις.
Ηθελα μόνο ένα σχόλιο όσον αφορά τον συνάδελφο Π. Τσιωτάκη που σε καμία περίπτωση δεν χρειάζεται καμία υπεράσπιση:
1. Ο άνθρωπος εχει κάνει τρομερή δουλειά σχετικά με το μάθημα για την οποία θα πρέπει όλοι να τον ευχαριστούμε (τα βιβλία του, το φορουμ αυτό και η σελίδα του είναι σημαντικότατα εργαλεία !!!)
2.  Δεν ειναι υποχρεωμένος να απολογείται για κανενα λάθος καμίας ΚΕΕ !
3. το παρακάτω είναι απο τη σελίδα του:
Αλγόριθμος Αρβίλογλου
Διάβασε Ν
Για i από 1 μέχρι N
  Διάβασε ΟΝΟΜΑ
...
4. Διαφωνώ κάθετα με τη γνώμη του για το Θεμα Γ αλλά αυτό δεν αναιρεί την τεράστια προσφορά του! Εχει κάνει ένα λάθος (για μένα) και έχει μοιραστεί μαζί μας άπειρες σωστές θέσεις/ιδέες/απόψεις του για το μάθημα. Μακάρι να είχα και εγώ προσφέρει το ένα δέκατο στην κοινότητα!
5. Οσο για το στυλ των επιθέσεων που δέχεται χαρακτηρίζει τους υβριστές του και καταδικάζονται φαντάζομαι από όλους μας !
6. Παναγιώτη σε ευχαριστώ και παλι για την προσφορά σου και σε παρακαλώ να μην πτοηθείς ! Ανθρωποι σαν εσένα προάγουν το μάθημα και αν μου επιτρέπετε βελτιώνουν την παρεχώμενη από το ελληνικό σχολείο εκπαίδευση.

Ευχαριστώ για το χρόνο σας (και ελπίζω να μην σας ξαναενοχλήσω)

Μιχάλης
Συνυπογράφω κι εγώ.
Και ήθελα να πω ότι από το πρωί προσπαθώ να παραθέσω πολλά κομμάτια από τον Σούλα για να πω ότι συμφωνώ και δεν προλαβαίνω το ρυθμό.
Συμφωνώ με την θέση και την επιχειρηματολογία σου Βασίλη (τονίζω την επιχειρηματολογία - διότι και με άλλων τη θέση συμφωνώ αλλά όχι την επιχειρηματολογία τους)
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

vistrian

Μαθήτρια έκανε το παρακάτω στο
Α1.1
ΑΝ ΒΑΘΜΟΣ>ΜΟ ΤΟΤΕ
     ΓΡΑΨΕ ' ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ'
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ  Α_Τ(ΜΟ-ΒΑΘΜΟΣ)<= 2 ΤΟΤΕ
    ΓΡΑΨΕ 'ΚΑΛΑ'
ΑΛΛΙΩΣ
   ΓΡΑΨΕ 'ΜΕΤΡΙΑ'
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

πρέπει να χάσει και τις 2 μονάδες ;
VR in Computing

Σούλας Βασίλης

Στις 11 που ξεκίνησα να λύνω τα θέματα εχτές με το που έφτασα στο θέμα Γ, βλέποντας ότι ζητήται Αλγόριθμος, βλέποντας τα ερωτήματα όλα, λαμβάνοντας υπ'όψη όλα τα δεδομένα του προβλήματος (και το περιβάλλον του προβλήματος, δηλαδή το χώρο του, δηλ. μαθητικοί σχολικοί αγώνες (σελ. 7 σχολικού βιβλίου Σημαντικός ακόμα παράγοντας στη σωστή αντιμετώπιση ενός προβλήματος είναι η αποσαφήνιση του χώρου στον οποίο αναφέρεται. Η πληροφορία αυτή παρέχεται επίσης από την εκφώνηση του προβλήματος. Τα δεδομένα του προβλήματος είναι αυτά που θα μας παρέχουν αυτήν την πληροφορία.)) χωρίς καμμία αμφιβολία πήγα με πίνακες γιατί αυτοί, λόγω του χώρου του προβλήματος έχουν μικρό και πεπερασμένο μέγεθος (και φυσικά όχι άγνωστο με την έννοια του τείνω στο άπειρο που ακούστηκε σε πολλά επιχειρήματα της αντίθετης άποψης) και άρα ούτε κατασπατάληση μνήμης υπάρχει, ούτε άσκοπη χρήση πίνάκων. Με όλους όσους συναδέλφους μίλησα με πίνακες το έλυσαν. Το θέμα προέκυψε από την οδηγία της ΚΕΕ στα κέντρα των ΦΑ. Έκει έγινε το λάθος και μπήκαμε και εμείς σε ένα κυκεώνα άσκοπων αντιπαραθέσεων.
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52

Peandbal

Παράθεση από: vistrian στις 29 Μαΐου 2010, 08:13:46 ΜΜ
Μαθήτρια έκανε το παρακάτω στο
Α1.1
ΑΝ ΒΑΘΜΟΣ>ΜΟ ΤΟΤΕ
     ΓΡΑΨΕ ' ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ'
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ  Α_Τ(ΜΟ-ΒΑΘΜΟΣ)<= 2 ΤΟΤΕ
    ΓΡΑΨΕ 'ΚΑΛΑ'
ΑΛΛΙΩΣ
   ΓΡΑΨΕ 'ΜΕΤΡΙΑ'
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

πρέπει να χάσει και τις 2 μονάδες ;
Κανένα πρόβλημα δεν έχει η παραπάνω λύση.