Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

vtsakan

Η πεκαπ επισημη ενημέρωση εξέδωσε;  γιατί πρέπει να μαθαίνουμε ψήγματα απο το fb και να βγαζουμε συμπεράσματα κατα το δοκουν;
Βασίλης Τσακανίκας
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Ε.Μ.Π.

gkatsion

Αγαπητοί μου συνάδελφοι,

σας γράφω πάλι, πολύ στεναχωρημένος και απογοητευμένος για την επιστήμη μου,
και οργισμένος με κάποιους από το συνάφι μας.

ftsak, σε ευχαριστώ για την αναφορά σου, αλλά επιβεβαιώνεις απλά άσχημα πράγματα.

Να ξέρετε ότι και φέτος στα 3 σχολεία που ήμουν, με βασικό πληροφορικό γυναίκα και στα 3,
προς μεγάλη μου έκπληξη μόνο η μία από τις τρεις, γνώριζε τι συμβαίνει στον κλάδο και ερχόταν
στις διαμαρτυρίες.

Οι άλλες δύο συμπαθέστατες κατά τα άλλα συναδέλφισσες και εργατικότατες, από εμένα μάθαιναν προς τα που πάμε.
Και φυσικά δεν συμμετείχαν ποτέ σε τέτοιες συγκεντρώσεις. Τώρα οργανική γιοκ!!

Θα έρθουν τώρα λοιπόν την Δευτέρα; Δεν ξέρω;
Και γιατί δεν συμμετείχαν πριν; έπρεπε να έρθει στην πόρτα τους η φωτιά;

Γιατί τα εργαστήρια των σχολείων κάτα 50% παρατημένα; Γιατί δεν πρήζατε τα συκώτια όλων των διευθυντών;
Γιατί τα παιδιά να μην αγαπούν πια αυτό το μάθημα; Γιατί να κυκλοφορεί από εδώ και από εκεί, άσε ρε τι να πάρουμε
Η.Υ δεν γίνεται τίποτα, δεν δουλεύουν τα μισά PC, δεν κάνει μάθημα αυτός/αυτή, δεν έχει τίποτα καινούριο, έχω κάνει
5-6 χρόνια word-excel-powerpoint βαρεθηκα, και άλλα πάρα πολλά.

Ποιοι είναι αυτοί που βολεύτηκαν πίσω από μία επιστήμη που δεν μπορείς να βολευτείς γιατί συνέχεια εξελίσσεται
σε υλικό και λογισμικό. Ποιοι σταμάτησαν να χύνουν ιδρώτα; Ποιοι είπαν οκ μωρέ εγώ καλά είμαι, ξεκούραστα και για
τα παιδιά. Ποιοι δέχονταν να τους βγάζουν από το μάθημα για οποιαδήποτε εξωδιδακτική εργασία; Ποιοι δέχονταν να
κάνουν κενό τα παιδιά για να κάνουν δουλειά στον Δ/ντη, Υπ/ντη; Να λέγατε όχι!!! Το μάθημα μας αυτοκατεργήθηκε!!!!


Αυτό έφτανε και στα αυτιά των γονιών, των άλλων καθηγητών, των πολιτικών και όλων.

ΠΟΙΟΙ ΕΙΣΑΣΤΕ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΤΕ ΝΑ ΥΠΟΝΟΜΕΥΣΕΤΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΜΑΣ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ
ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗ, ΑΛΛΑ ΤΡΟΠΟΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ (βλέπε σεμινάρια και μεταπτυχιακά);

ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ ΘΥΜΩΜΕΝΟΣ ΜΑΖΙ ΣΑΣ, ΠΑΡΟΤΙ ΔΟΥΛΕΥΑΤΕ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΕΣΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΒΘΜΙΑΣ ΣΤΑ
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΑΣ ΟΜΩΣ;;



Υ.Γ ζητώ συγνώμη από το μεγαλύτερο ποσοστό του ΣΤΕΚΙΟΥ γιατί αυτοί που γράφουν εδώ σπάνια ανήκουν στους παραπάνω!

Υ.Γ 2: ζητώ συγνώμη από τον πρώτο υποδιευθυντή μου, τώρα διευθυντή, ΠΕ19 φυσικό-μεταπτυχιακό, γάτο, επιστήμονα
πληροφορικό με αγάπη για την δουλειά του , για όλα αυτά που μου έμαθε.

Υ.Γ.3 ζητώ συγνώμη για το 15% τέτοιων συναδέλφων που είχα στο σχολείο και τους αδικώ, οι υπόλοιποι 85% δυστυχώς έκαναν
τα παραπάνω!!



ΈΞΟΔΟΣ_ΑΠΟ_ΛΥΚΕΙΟ <-- ΑΕΙ + PHD + ΑΣΕΠ

gkatsion

Αυτά φυσικά δεν σημαίνουν ότι σταματάμε, αλλά σκεφτείτε λίγο αν τα συναντήσατε στις εμπειρίες σας!!

Έχουμε ένα χρόνο να τους πείσουμε να μην γίνει η κατάργηση.

Ένα απλό Ή είναι στην Β και στην Γ, ανάμεσα σε εμάς και την χημεία.
ΈΞΟΔΟΣ_ΑΠΟ_ΛΥΚΕΙΟ <-- ΑΕΙ + PHD + ΑΣΕΠ

novaro

#948
Παράθεση από: gkatsion στις 10 Αυγ 2013, 06:34:24 ΜΜ
Αγαπητοί μου συνάδελφοι,

σας γράφω πάλι, πολύ στεναχωρημένος και απογοητευμένος για την επιστήμη μου,
και οργισμένος με κάποιους από το συνάφι μας.

ftsak, σε ευχαριστώ για την αναφορά σου, αλλά επιβεβαιώνεις απλά άσχημα πράγματα.

Να ξέρετε ότι και φέτος στα 3 σχολεία που ήμουν, με βασικό πληροφορικό γυναίκα και στα 3,
προς μεγάλη μου έκπληξη μόνο η μία από τις τρεις, γνώριζε τι συμβαίνει στον κλάδο και ερχόταν
στις διαμαρτυρίες.

Οι άλλες δύο συμπαθέστατες κατά τα άλλα συναδέλφισσες και εργατικότατες, από εμένα μάθαιναν προς τα που πάμε.
Και φυσικά δεν συμμετείχαν ποτέ σε τέτοιες συγκεντρώσεις. Τώρα οργανική γιοκ!!

Θα έρθουν τώρα λοιπόν την Δευτέρα; Δεν ξέρω;
Και γιατί δεν συμμετείχαν πριν; έπρεπε να έρθει στην πόρτα τους η φωτιά;

Γιατί τα εργαστήρια των σχολείων κάτα 50% παρατημένα; Γιατί δεν πρήζατε τα συκώτια όλων των διευθυντών;
Γιατί τα παιδιά να μην αγαπούν πια αυτό το μάθημα; Γιατί να κυκλοφορεί από εδώ και από εκεί, άσε ρε τι να πάρουμε
Η.Υ δεν γίνεται τίποτα, δεν δουλεύουν τα μισά PC, δεν κάνει μάθημα αυτός/αυτή, δεν έχει τίποτα καινούριο, έχω κάνει
5-6 χρόνια word-excel-powerpoint βαρεθηκα, και άλλα πάρα πολλά.

Ποιοι είναι αυτοί που βολεύτηκαν πίσω από μία επιστήμη που δεν μπορείς να βολευτείς γιατί συνέχεια εξελίσσεται
σε υλικό και λογισμικό. Ποιοι σταμάτησαν να χύνουν ιδρώτα; Ποιοι είπαν οκ μωρέ εγώ καλά είμαι, ξεκούραστα και για
τα παιδιά. Ποιοι δέχονταν να τους βγάζουν από το μάθημα για οποιαδήποτε εξωδιδακτική εργασία; Ποιοι δέχονταν να
κάνουν κενό τα παιδιά για να κάνουν δουλειά στον Δ/ντη, Υπ/ντη; Να λέγατε όχι!!! Το μάθημα μας αυτοκατεργήθηκε!!!!


Αυτό έφτανε και στα αυτιά των γονιών, των άλλων καθηγητών, των πολιτικών και όλων.

ΠΟΙΟΙ ΕΙΣΑΣΤΕ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΤΕ ΝΑ ΥΠΟΝΟΜΕΥΣΕΤΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΜΑΣ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ
ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗ, ΑΛΛΑ ΤΡΟΠΟΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ (βλέπε σεμινάρια και μεταπτυχιακά);

ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ ΘΥΜΩΜΕΝΟΣ ΜΑΖΙ ΣΑΣ, ΠΑΡΟΤΙ ΔΟΥΛΕΥΑΤΕ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΕΣΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΒΘΜΙΑΣ ΣΤΑ
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΑΣ ΟΜΩΣ;;



Υ.Γ ζητώ συγνώμη από το μεγαλύτερο ποσοστό του ΣΤΕΚΙΟΥ γιατί αυτοί που γράφουν εδώ σπάνια ανήκουν στους παραπάνω!

Υ.Γ 2: ζητώ συγνώμη από τον πρώτο υποδιευθυντή μου, τώρα διευθυντή, ΠΕ19 φυσικό-μεταπτυχιακό, γάτο, επιστήμονα
πληροφορικό με αγάπη για την δουλειά του , για όλα αυτά που μου έμαθε.

Υ.Γ.3 ζητώ συγνώμη για το 15% τέτοιων συναδέλφων που είχα στο σχολείο και τους αδικώ, οι υπόλοιποι 85% δυστυχώς έκαναν
τα παραπάνω!!


Δυστυχώς τα λες πολύ σωστά συνάδελφε.

Αφου δεν γίνεται να βάλουν το ΑΕΠΠ στη Γ ας μας βάλουν τουλάχιστον ένα μάθημα στη Γενική Παιδεία της Β.
Έτσι με την Α, την Β και κάτι project μπορεί και να κρατηθούν κάποιες θέσεις στα λύκεια. Αν δεν είναι πανάκεια η ΑΕΠΠ ας διεκδικήσουμε το μάθημα επιλογής της Γ Λογική Θεωρία και Πράξη να κατέβει στη γενική παιδεία της Β αντί της φιλοσοφίας που θα πέσει άπειρο χασμουρητό και να μας δοθεί ανάθεση. Οι οικονομολόγοι κτλ μπήκαν στη γενική της Β με το Πολιτική Παιδεία.

Δεν θέλουν να έχουν μαθήματα ειδίκευσης στο Γενικό Λύκειο και τα δικά μας θεωρούνται ως τέτοια. Και των οικονομολόγων βέβαια αλλά εκεί κάνουν εξαίρεση.


Keep Growing

Παράθεση από: gkatsion στις 10 Αυγ 2013, 06:34:24 ΜΜ
...

Ποιοι είναι αυτοί που βολεύτηκαν πίσω από μία επιστήμη που δεν μπορείς να βολευτείς γιατί συνέχεια εξελίσσεται
σε υλικό και λογισμικό. ...

Τι να πω, χρειάζεται κάποιες φορές να κάνουμε και την αυτοκριτική μας και εκεί που πάμε να αδρανοποιηθούμε ή να βολευτούμε, να κάνουμε το κλικ για να ξαναξεκινήσει το μηχάνημα.

Έχεις απόλυτο δίκιο και πιστεύω πως οι παρούσες συνθήκες είναι ό,τι πρέπει για να κάνουμε όλοι την αυτοκριτική μας και να πάρουμε τις αποφάσεις μας αν θέλουμε να είμαστε πραγματικοί καθηγητές πληροφορικής ή όχι.

Και να μην περιμένουμε πάντα από τους άλλους
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

petrosp13

Θα στεναχωρήσω πολλούς με αυτό που θα πω αλλά θα το πω γιατί δεν αντέχω να μην το πω
Όταν σε ένα Λύκειο μιας περιοχής αντιστοιχούν 5-6 φροντιστήρια στα οποία εργάζονται ισάριθμοι συνάδελφοι και ζούνε από αυτό, μην ξέροντας αν θα έχουν δουλειά αύριο-μεθαύριο, είναι μάλλον καλύτερο για τους περισσότερους συναδέλφους να διεκδικηθούν μαθήματα κατεύθυνσης στην Β' και την Γ' ώστε να συνεχίσουν να έχουν δουλειά και αυτοί
Οργανικές θα υπάρχουν είτε τα μαθήματα είναι γενικής παιδείας, είτε επιλογής, είτε κατεύθυνσης
Μόνο αν είναι κατεύθυνσης όμως θα έχει δουλειά ο αδιόριστος πληροφορικός για να ζήσει την οικογένεια του
Εκτός αν κάποιοι ξέχασαν τι θα πει αδιόριστος (που πάει για άνεργος σε 2 χρόνια)
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

GEG

Παράθεση από: petrosp13 στις 10 Αυγ 2013, 07:15:21 ΜΜ
Θα στεναχωρήσω πολλούς με αυτό που θα πω αλλά θα το πω γιατί δεν αντέχω να μην το πω
Όταν σε ένα Λύκειο μιας περιοχής αντιστοιχούν 5-6 φροντιστήρια στα οποία εργάζονται ισάριθμοι συνάδελφοι και ζούνε από αυτό, μην ξέροντας αν θα έχουν δουλειά αύριο-μεθαύριο, είναι μάλλον καλύτερο για τους περισσότερους συναδέλφους να διεκδικηθούν μαθήματα κατεύθυνσης στην Β' και την Γ' ώστε να συνεχίσουν να έχουν δουλειά και αυτοί
Οργανικές θα υπάρχουν είτε τα μαθήματα είναι γενικής παιδείας, είτε επιλογής, είτε κατεύθυνσης
Μόνο αν είναι κατεύθυνσης όμως θα έχει δουλειά ο αδιόριστος πληροφορικός για να ζήσει την οικογένεια του
Εκτός αν κάποιοι ξέχασαν τι θα πει αδιόριστος (που πάει για άνεργος σε 2 χρόνια)
+
Hey! It compiles! Ship it! :-)

apom

Παράθεση από: petrosp13 στις 10 Αυγ 2013, 07:15:21 ΜΜ
Θα στεναχωρήσω πολλούς με αυτό που θα πω αλλά θα το πω γιατί δεν αντέχω να μην το πω
Όταν σε ένα Λύκειο μιας περιοχής αντιστοιχούν 5-6 φροντιστήρια στα οποία εργάζονται ισάριθμοι συνάδελφοι και ζούνε από αυτό, μην ξέροντας αν θα έχουν δουλειά αύριο-μεθαύριο, είναι μάλλον καλύτερο για τους περισσότερους συναδέλφους να διεκδικηθούν μαθήματα κατεύθυνσης στην Β' και την Γ' ώστε να συνεχίσουν να έχουν δουλειά και αυτοί
Οργανικές θα υπάρχουν είτε τα μαθήματα είναι γενικής παιδείας, είτε επιλογής, είτε κατεύθυνσης
Μόνο αν είναι κατεύθυνσης όμως θα έχει δουλειά ο αδιόριστος πληροφορικός για να ζήσει την οικογένεια του
Εκτός αν κάποιοι ξέχασαν τι θα πει αδιόριστος (που πάει για άνεργος σε 2 χρόνια)

+++ ελάχιστοι έχουν αντιληφθεί αυτή την παράμετρο... και σκέφτονται μόνο την οργανική ή δεν ξέρω τι άλλο θέση τους...

apom

Πρόταση προς ΠΕΚΑΠ

Δεν γνωρίζω ποιά είναι κι αν υπάρχουν οικονομικές δυνατότητες αλλά θα πρότεινα πληρωμένη δημοσίευση (εάν γίνεται και δωρεάν ακόμα καλύτερα) σε 2-3 κυριακάτικες εφημερίδες μετα τις 15/8 , αν γίνεται και στην πρώτη σελίδα...

Δεν γνωρίζω το κόστος του εγχειρήματος αλλά φανταστείτε να έρχεται ο κάθε υπουργός - βουλευτής φάτσα κάρτα με μία από τις παραπάνω εικόνες συνοδευόμενη από το αντίστοιχο σχόλιο....

Πρεπει να δόυμε το θεμα από την σκοπιά του marketing και να το πλασάρουμε κατάλληλα... δεν παίζει σημασία εάν έχουμε δίκιο...

Επισης οπωσδήποτε πρέπει να σταλούν οι εικόνες που έχουν αναρτηθεί εδώ μέσα και στα email των βουλευτών... όλων!!!!


Katsadouros_Dhm

Παράθεση από: petrosp13 στις 10 Αυγ 2013, 07:15:21 ΜΜ
Θα στεναχωρήσω πολλούς με αυτό που θα πω αλλά θα το πω γιατί δεν αντέχω να μην το πω
Όταν σε ένα Λύκειο μιας περιοχής αντιστοιχούν 5-6 φροντιστήρια στα οποία εργάζονται ισάριθμοι συνάδελφοι και ζούνε από αυτό, μην ξέροντας αν θα έχουν δουλειά αύριο-μεθαύριο, είναι μάλλον καλύτερο για τους περισσότερους συναδέλφους να διεκδικηθούν μαθήματα κατεύθυνσης στην Β' και την Γ' ώστε να συνεχίσουν να έχουν δουλειά και αυτοί
Οργανικές θα υπάρχουν είτε τα μαθήματα είναι γενικής παιδείας, είτε επιλογής, είτε κατεύθυνσης
Μόνο αν είναι κατεύθυνσης όμως θα έχει δουλειά ο αδιόριστος πληροφορικός για να ζήσει την οικογένεια του
Εκτός αν κάποιοι ξέχασαν τι θα πει αδιόριστος (που πάει για άνεργος σε 2 χρόνια)
Πέτρο, αγαπητέ συνάδελφε, αν και κατά πρόσωπο είσαι άγνωστος, είσαι γνωστός μέσα από το Στέκι για τις καθαρές και έντιμες θέσεις σου. Να ξέρεις ότι η αλληλεγγύη είναι δεδομένη και όλοι μαζί παλεύουμε για να ζήσουμε πάνω από όλα τις οικογένειές μας μέσα από τη δουλειά μας και μόνο. Φυσικά και πρέπει να υπάρχουν μαθήματα κατεύθυνσης και στη Β και στη Γ, για πολλούς, πάρα πολλούς λόγους.
Κατσαδούρος Δημήτρης

lp

Παράθεση από: petrosp13 στις 10 Αυγ 2013, 07:15:21 ΜΜ
Θα στεναχωρήσω πολλούς με αυτό που θα πω αλλά θα το πω γιατί δεν αντέχω να μην το πω
Όταν σε ένα Λύκειο μιας περιοχής αντιστοιχούν 5-6 φροντιστήρια στα οποία εργάζονται ισάριθμοι συνάδελφοι και ζούνε από αυτό, μην ξέροντας αν θα έχουν δουλειά αύριο-μεθαύριο, είναι μάλλον καλύτερο για τους περισσότερους συναδέλφους να διεκδικηθούν μαθήματα κατεύθυνσης στην Β' και την Γ' ώστε να συνεχίσουν να έχουν δουλειά και αυτοί
Οργανικές θα υπάρχουν είτε τα μαθήματα είναι γενικής παιδείας, είτε επιλογής, είτε κατεύθυνσης
Μόνο αν είναι κατεύθυνσης όμως θα έχει δουλειά ο αδιόριστος πληροφορικός για να ζήσει την οικογένεια του
Εκτός αν κάποιοι ξέχασαν τι θα πει αδιόριστος (που πάει για άνεργος σε 2 χρόνια)
Δεν διαφωνώ με αυτό που λες αλλά όταν έχεις 5 διαφορετικά μαθήματα στο λύκειο (βάζω και την τεχν. επικοινωνιών) ο δάσκαλος φαίνεται και στα πέντε και όχι μόνο σε αυτό των πανελλαδικών που έτσι και αλλιώς έχει την προσοχή των παιδιών.
Εγώ μετράω και τις υπόλοιπες ώρες γιατί από αυτές βγάζω εγώ το ψωμάκι της οικογένειας μου. Ακόμα και να έβαζαν τις 6 ώρες στην τρίτη  τάξη, χαμένοι είμαστε. Αν είχα δύο χρόνια υπηρεσίας θα μου ήταν πολύ πιο εύκολο να ξαναβγώ στην αγορά εργασίας από ότι τώρα που επένδυσα στην εκπαίδευση, σε σεμινάρια παιδαγωγικά, ΣΕΛΕΤΕ, περιβαλλοντικά κλπ. Για να το πω διαφορετικά είμαι περισσότερο δάσκαλος παρά πληροφορικός γιατί σε αυτό  συνειδητά επένδυσα. 
Συμφωνώ, επίσης, με πολλούς άλλους συναδέλφους που λένε για αυτούς που καταστρέψαν την επιστήμη μας μέσα στο σχολείο (και δεν είναι μόνο άλλων ειδικοτήτων), που προτιμούσαν να περνάνε βαθμούς προκειμένου να χάσουν κάποια ώρα, που δεν ξέρουν τι είναι το email και το open office. Και κυρίως τα βάζω με το εαυτό μου που τόσα χρόνια τα έβλεπα (πολλές φόρες και στο youtube!) ή τα άκουγα και δεν μιλούσα στα πλαίσια της "συναδελφικότητας". 

Λέων Προκόπης
2ο ΓΕΛ Ναυπλίου

alfabit

Παράθεση από: petrosp13 στις 10 Αυγ 2013, 07:15:21 ΜΜ
Θα στεναχωρήσω πολλούς με αυτό που θα πω αλλά θα το πω γιατί δεν αντέχω να μην το πω
Όταν σε ένα Λύκειο μιας περιοχής αντιστοιχούν 5-6 φροντιστήρια στα οποία εργάζονται ισάριθμοι συνάδελφοι και ζούνε από αυτό, μην ξέροντας αν θα έχουν δουλειά αύριο-μεθαύριο, είναι μάλλον καλύτερο για τους περισσότερους συναδέλφους να διεκδικηθούν μαθήματα κατεύθυνσης στην Β' και την Γ' ώστε να συνεχίσουν να έχουν δουλειά και αυτοί
Οργανικές θα υπάρχουν είτε τα μαθήματα είναι γενικής παιδείας, είτε επιλογής, είτε κατεύθυνσης
Μόνο αν είναι κατεύθυνσης όμως θα έχει δουλειά ο αδιόριστος πληροφορικός για να ζήσει την οικογένεια του
Εκτός αν κάποιοι ξέχασαν τι θα πει αδιόριστος (που πάει για άνεργος σε 2 χρόνια)

όπως επίσης το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζουν και οι εκπαιδευτικοί συνάδελφοι πληροφορικοί ιδιωτικών σχολείων που μετά την εξαφάνιση του μαθήματος είναι δεδομένο ότι θα απολυθούν ή θα μειωθούν δραματικά οι ώρες τους...Γενικά ο ιδιωτικός τομέας γύρω από το μάθημα της Γ' Λυκείου κινδυνεύει να εξαφανιστεί...

Javert


Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: alfabit στις 10 Αυγ 2013, 09:18:53 ΜΜ
όπως επίσης το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζουν και οι εκπαιδευτικοί συνάδελφοι πληροφορικοί ιδιωτικών σχολείων που μετά την εξαφάνιση του μαθήματος είναι δεδομένο ότι θα απολυθούν ή θα μειωθούν δραματικά οι ώρες τους...Γενικά ο ιδιωτικός τομέας γύρω από το μάθημα της Γ' Λυκείου κινδυνεύει να εξαφανιστεί...

Αφού λοιπόν θίξατε αυτό το θέμα ας πούμε μερικές αλήθειες

Ακόμα και να περάσει η πρόταση μας για Χημεία ή Πληροφορική, οι ώρες ενός ΠΕ19-ΠΕ20 είναι σίγουρα λιγότερες..Δεν νομίζω ότι μας ισορροπεί το ΕΠΑΛ (σε καμία περίπτωση)..Άρα προκύπτουν πρόσθετες υπεραριθμίες...

Που θα πάνε αυτοί; Στο δημοτικό ας υποθέσουμε...Το δημοτικό θα είναι ο Δούρειος Ίππος μας...Δεν υπάρχει περίπτωση σε βάθος 10ετίας (μπορεί να λέω και πάρα πολύ) να μην ξαναπάρουν το μάθημα οι δάσκαλοι...(Εδώ μας πετάνε έξω από το Λύκειο, στο δημοτικό θα κολώσουν-εδώ έκαναν προγραμματισμό οι Θεολόγοι κ.ο.κ, δεν θα  τους πείσουν οι δάσκαλοι ότι μπορούν να κάνουν και υπολογιστές....Σκεφτείτε λίγο και τις αριθμητικές αναλογίες τότε που θα έχουν διαμορφωθεί μετά Δασκάλων και Πληροφορικών)

Που καταλήγουμε λοιπόν; An φύγουν x απο το Λύκειο υπολογίστε 3*x απο φροντιστήρια και ιδιωτικά σχολεία...Οπότε μιλάμε για 4*x (προσωπικά υπολογίζω το χ γύρω στις 2000)... Ούτε στα φροντιστήρια δεν θα βρίσκουμε δουλειά...

Ωραία...Ας σκεφτούμε τώρα και το ενδεχόμενο να μην περάσει καν η πρόταση μας για Χημεία ή Προγραμματισμό..Για υπολογίστε νουμεράκι...

Ο κλάδος των πληροφορικών λοιπόν θα υποστεί τρομερή πανωλεθρία..Τόσο απλά...

Λυπάμαι που βλέπω το πολύ 150 άτομα (δημόσιοι και ιδιωτικοί) εκπαιδευτικοί που ασχολούνται με το στέκι.

Για μένα αυτοί οι 150 που παλεύουν αξίζουν το θαυμασμό μου. Πολύ λίγους ξέρω προσωπικά, αλλά εκτιμώ τη προσπάθεια τους και τα γραφόμενα τους.

Όλοι οι άλλοι δεν έχουν δικαιολογία..Και διακοπές να είναι δεν έχουν δικαιολογία...Πληροφορικοί είναι, να πάρουν ένα στικάκι απο μία εταιρία κινητής τηλεφωνίας και να μπουν να συμμετάσχουν...

Ένας κλάδος θάβεται και εμείς θα θυμόμαστε τις διαμάχες ΠΕΚΑΠ και ΕΠΕ, θα τσακωνόμαστε αν στο θέμα 3 του 2010 μπορεί να χρησιμοποιηθούν πίνακες ή όχι, αν η ΠΕ20 είναι το ίδιο με τους ΠΕ19, και αν οι συναρτήσεις μπορούν να χρησιμοποιηθούν στο ψευδοκώδικα ή όχι..Έλεος


Εγώ θα το παλέψω όσο πάει, και το εννοώ...Δεν δικαιολογώ όμως κανέναν φυσικά υγιή να μην συμμετέχει στη μάχη..Γιατί παιδιά, είναι πόλεμος αυτό που γίνεται και όχι αστεία

Ένας ιδιώτης εκπαιδευτικός

Αποστολάτος Άκης

Παράθεση από: janag79 στις 10 Αυγ 2013, 10:04:56 ΜΜ
Αφού λοιπόν θίξατε αυτό το θέμα ας πούμε μερικές αλήθειες

Ακόμα και να περάσει η πρόταση μας για Χημεία ή Πληροφορική, οι ώρες ενός ΠΕ19-ΠΕ20 είναι σίγουρα λιγότερες..Δεν νομίζω ότι μας ισορροπεί το ΕΠΑΛ (σε καμία περίπτωση)..Άρα προκύπτουν πρόσθετες υπεραριθμίες...

Που θα πάνε αυτοί; Στο δημοτικό ας υποθέσουμε...Το δημοτικό θα είναι ο Δούρειος Ίππος μας...Δεν υπάρχει περίπτωση σε βάθος 10ετίας (μπορεί να λέω και πάρα πολύ) να μην ξαναπάρουν το μάθημα οι δάσκαλοι...(Εδώ μας πετάνε έξω από το Λύκειο, στο δημοτικό θα κολώσουν-εδώ έκαναν προγραμματισμό οι Θεολόγοι κ.ο.κ, δεν θα  τους πείσουν οι δάσκαλοι ότι μπορούν να κάνουν και υπολογιστές....Σκεφτείτε λίγο και τις αριθμητικές αναλογίες τότε που θα έχουν διαμορφωθεί μετά Δασκάλων και Πληροφορικών)

Που καταλήγουμε λοιπόν; An φύγουν x απο το Λύκειο υπολογίστε 3*x απο φροντιστήρια και ιδιωτικά σχολεία...Οπότε μιλάμε για 4*x (προσωπικά υπολογίζω το χ γύρω στις 2000)... Ούτε στα φροντιστήρια δεν θα βρίσκουμε δουλειά...

Ωραία...Ας σκεφτούμε τώρα και το ενδεχόμενο να μην περάσει καν η πρόταση μας για Χημεία ή Προγραμματισμό..Για υπολογίστε νουμεράκι...

Ο κλάδος των πληροφορικών λοιπόν θα υποστεί τρομερή πανωλεθρία..Τόσο απλά...

Λυπάμαι που βλέπω το πολύ 150 άτομα (δημόσιοι και ιδιωτικοί) εκπαιδευτικοί που ασχολούνται με το στέκι.

Για μένα αυτοί οι 150 που παλεύουν αξίζουν το θαυμασμό μου. Πολύ λίγους ξέρω προσωπικά, αλλά εκτιμώ τη προσπάθεια τους και τα γραφόμενα τους.

Όλοι οι άλλοι δεν έχουν δικαιολογία..Και διακοπές να είναι δεν έχουν δικαιολογία...Πληροφορικοί είναι, να πάρουν ένα στικάκι απο μία εταιρία κινητής τηλεφωνίας και να μπουν να συμμετάσχουν...

Ένας κλάδος θάβεται και εμείς θα θυμόμαστε τις διαμάχες ΠΕΚΑΠ και ΕΠΕ, θα τσακωνόμαστε αν στο θέμα 3 του 2010 μπορεί να χρησιμοποιηθούν πίνακες ή όχι, αν η ΠΕ20 είναι το ίδιο με τους ΠΕ19, και αν οι συναρτήσεις μπορούν να χρησιμοποιηθούν στο ψευδοκώδικα ή όχι..Έλεος


Εγώ θα το παλέψω όσο πάει, και το εννοώ...Δεν δικαιολογώ όμως κανέναν φυσικά υγιή να μην συμμετέχει στη μάχη..Γιατί παιδιά, είναι πόλεμος αυτό που γίνεται και όχι αστεία

Ένας ιδιώτης εκπαιδευτικός
++++++++++++