Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

bagelis

Η εκτίμησή μου είναι ότι δεν το έχουν καταλάβει. 'Οσο λίγο να κοστίζουν οι αναπληρωτές δεν παύει το κόστος μισθοδοσίας να μεταβάλλεται αυξητικά. Στην πρωτοβάθμια (όπως γίνεται όλα αυτά τα χρόνια) μπορεί και να μην προσλάβει αναπληρωτές ειδικοτήτων σε όλα τα σχολεία, δεν φαίνεται στους γονείς, αρκεί να υπάρχει δάσκαλος να διδάσκει τα σημαντικά. Αν λείπει όμως καθηγητής στη  κατεύθυνση του Λυκείου δεν μπορείς να αποφύγεις διορισμό είτε μόνιμου είτε αναπληρωτή. Δεν έχουν καταλάβει ότι με την κίνηση αυτή οδηγούνται σε περισσότερες προσλήψεις.

Ένα δεύτερο που δεν μπορώ να καταλάβω είναι η "κινητικότητα" των κατευθύνσεων. Μέχρι τώρα ένας μαθητής μπορεί να επιλέξει δύο η τρία επιστημονικά πεδία από τη κατεύθυνσή του. Με το νέο σύστημα εγκλωβίζεται σε ένα???? !!! Αν π.χ. διαλέξω παιδαγωγικά δεν θα μπορώ να διαλέξω άλλες σχολές πέρα από αυτές?

Η γενική μου ιδέα (την οποία μπορείτε να βελτιώσετε) είναι να αναδείξουμε γενικότερα τα στρεβλά σημεία του προτεινόμενου νομοσχεδίου. Αν αυτά αποκαλυφθούν επιτυχημένα και αναγκασθούν σε αναδίπλωση τότε έχουμε και εμείς ελπίδες...

petrosp13

Την επιστολή την έγραψα εγω. Χρησιμοποιήστε την ελεύθερα, είτε αναφέρετε το όνομα μου είτε όχι
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

ntzios kostas

Παράθεση από: bagelis στις 10 Αυγ 2013, 12:49:58 ΜΜ

Η γενική μου ιδέα (την οποία μπορείτε να βελτιώσετε) είναι να αναδείξουμε γενικότερα τα στρεβλά σημεία του προτεινόμενου νομοσχεδίου. Αν αυτά αποκαλυφθούν επιτυχημένα και αναγκασθούν σε αναδίπλωση τότε έχουμε και εμείς ελπίδες...


Και είναι πάρα πολλά.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

Γιάννης Αναγνωστάκης

Πέφτουν πολλές ωραίες προτάσεις και ιδέες

Δεν ξέρω αν η άναρχη δράση έχει αποτέλεσμα...Καλά τα mail, οι δημοσιεύσεις (αρκεί να είναι πολλές και διαφορετικές)

αλλά εδώ χρειάζεται οργανωμένη δράση..Να φτιάξουμε εδώ στο στέκι ομάδες εργασίες και να συνεργαστούμε στις όποιες δράσεις

Αλλιώς θα συνεχίσουμε απλά να διαβάζουμε ο ένας τις προτάσεις του άλλου πατώντας παράλληλα F5 για να δούμε τι;

petrosp13

δεν ξέρω αν το παρατήρησατε αλλά το νομοσχέδιο δεν έχει επιλογές μαθημάτων στην γ λυκείου. Πάνε τα "η". Άρα πλέον δεν υπάρχει το χημεία η προγραμματισμός. Γνώμη και δίκη μου είναι οτι θα πρέπει να επιχειρήσουμε κι εμείς μαζί με άλλους πολλούς να σταματήσουμε την ψήφιση αυτού του άθλιου και αναχρονιστικού νόμου, όχι μόνο για το καλό της πληροφορικής η το δικό μας αλλά γενικότερα της παιδείας. Αν το πάμε γενικότερα, κανένας δεν θα θεωρήσει οτι μιλάμε για συντεχνιακά συμφέροντα. Άρα όλες οι επιστολές και οι διαμαρτυρίες μας θα πρέπει να έχουν αναφορές και στο σύνολο του άθλιου αυτού νόμου. Το παρόν σύστημα δούλευε μια χαρά. Μόνο για οικονομικούς λόγους θα ήθελαν να το αλλάξουν
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

NiColas1957

Παράθεση από: bill_net στις 10 Αυγ 2013, 12:25:33 ΜΜ
Έτσι μπράβο!!!!

+1

ΕΞΥΠΝΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΑΓΩΝΑ.
Όχι άλλα επιχειρήματα!
Και προειδοποίηση ότι θα φάνε ΦΟΥΜΟ !!!
Πίσσα και πούπουλα !!


thana$i$

Η δική μου version, την έστειλα σε βουλευτές (πλην Λακεδαιμονίων):


Αγαπητέ κε/κα
Σαν καθηγητής Πληροφορικής, θα ήθελα να σας γνωστοποιήσω ότι χθες το
βράδυ αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας το σχέδιο νόμου
για Γενικό  Λύκειο, όπου δεν συμπεριλαμβάνονται μαθήματα Πληροφορικής τα
οποία θα είναι πανελλαδικώς εξεταζόμενα και να οδηγούν σε πρόσβαση στην
τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Θα ήθελα να επισημάνω ότι αυτή την στιγμή:
Υπάρχουν 23 ΑΕΙ στο 2ο-4ο πεδίο του μηχανογραφικού που σχετίζονται άμεσα
με την Πληροφορική, σε σύνολο 143 ΑΕΙ (Ποσοστό 16%)/
Υπάρχουν 31 ΤΕΙ στο 2ο-4ο πεδίο που σχετίζονται άμεσα με την
Πληροφορική, σε σύνολο 100 ΤΕΙ (Ποσοστό 31%).
Υπάρχουν 54 σχολές στο 2ο-4ο πεδίο που σχετίζονται άμεσα με την
Πληροφορική, σε σύνολο 243 σχολών (Ποσοστό 22,2%).
Δηλαδή, 1 στις 5 σχολές του μηχανογραφικού των μη ιατρικών σχολών
σχετίζεται άμεσα με την Πληροφορική και αρκετές έμμεσα.

Αφήνοντας στην άκρη το σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση το
οποίο είναι το δέντρο γύρω από το οποίο σχεδιάζονται πάντα οι
εκπαιδευτικές κενοτόμες μεταρρυθμίσεις για τους γνωστούς λόγους και με
τις γνωστές Ελληνικές ιδιαιτερότητες και προσπαθώντας να δούμε το δάσος
αξίζει να μελετήσουμε  την  έκθεση

http://germany.acm.org/upload/pdf/ACMandIEreport.pdf

που εξηγεί την διαφορά μεταξύ των απαραίτητων για όλους βασικών
δεξιοτήτων (digital literacy)  και της Πληροφορικής ή Επιστήμης
υπολογιστών σαν διακριτή επιστήμη (discipline). H γνώση των βασικών
αρχών της Πληροφορικής σύμφωνα με την έκθεση είναι απαραίτητη για ένα
έθνος (ή ομάδα εθνών) για να είναι ανταγωνιστική σε θέματα καινοτομίας
και αναφέρει μάλιστα ότι παίζει τον ίδιο ρόλο με τα μαθηματικά και την
φυσική σε προηγούμενες βιομηχανικές επανάστασεις.

Το προσχέδιο Νόμου που δημοσιεύτηκε έρχεται σε αντίθεση τόσο με τους
τους στόχους που το ίδιο θέτει, ( .... η) Η ανάπτυξη δεξιοτήτων
εφαρμογής της γνώσης και επίλυσης προβλημάτων,θ) Η καλλιέργεια της
ικανότητας κάθε ατόμου για κριτική προσέγγιση και αξιοποίηση των νέων
τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών και ι) Η καλλιέργεια δεξιοτήτων
που θα διευκολύνουν την πρόσβαση των μαθητών στην αγορά εργασία ... ) ,
αλλά και υπονομεύει   προηγούμενες δράσεις όπως το Ψηφιακό Σχολείο και
το μάθημα των Ερευνητικών εργασιών
http://digitalschool.minedu.gov.gr/modules/document/file.php/DSGL-A107/%CE%94%CE%B9%CE%B4%CE%B1%CE%BA%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C%20%CE%A0%CE%B1%CE%BA%CE%AD%CF%84%CE%BF/%CE%92%CE%B9%CE%B2%CE%BB%CE%AF%CE%BF%20%CE%95%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D/01.pdf
το οποίο προωθεί ομαδοσυνεργατικές εργασίες με την χρήση εργαλείων ΤΠΕ.
Οι δράσεις αυτές προϋποθέτουν την λειτουργία υποδομών Πληροφορικής, και
αναπόφευκτα τους αντίστοιχους ανθρώπινους πόρους σε μια σχολική μονάδα,
πράγμα το οποίο μάλλον είναι δύσκολο με βάση το διδακτικό πρόγραμμα  και
τον υφιστάμενο τρόπο διαχείρισης του προσωπικού.
Με βάση τα παραπάνω πιστεύω ότι θα πρέπει να εισακουστούν και να
ενσωματωθούν οι αλλαγές που προτείνουν οι Σχολικοί Σύμβουλοι
http://www.esos.gr/article/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/theseis-neo-lykeio-paredosn-ypoyrgo-paideias-sxolikoi-symboyloi-plhroforikis
, ώστε να είμαστε συνεπείς με την πραγματικότητα και την κοινή λογική.

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: thana$i$ στις 10 Αυγ 2013, 01:34:47 ΜΜ
Η δική μου version, την έστειλα σε βουλευτές (πλην Λακεδαιμονίων):


Αγαπητέ κε/κα
Σαν καθηγητής Πληροφορικής, θα ήθελα να σας γνωστοποιήσω ότι χθες το
βράδυ αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας το σχέδιο νόμου
για Γενικό  Λύκειο, όπου δεν συμπεριλαμβάνονται μαθήματα Πληροφορικής τα
οποία θα είναι πανελλαδικώς εξεταζόμενα και να οδηγούν σε πρόσβαση στην
τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Θα ήθελα να επισημάνω ότι αυτή την στιγμή:
Υπάρχουν 23 ΑΕΙ στο 2ο-4ο πεδίο του μηχανογραφικού που σχετίζονται άμεσα
με την Πληροφορική, σε σύνολο 143 ΑΕΙ (Ποσοστό 16%)/
Υπάρχουν 31 ΤΕΙ στο 2ο-4ο πεδίο που σχετίζονται άμεσα με την
Πληροφορική, σε σύνολο 100 ΤΕΙ (Ποσοστό 31%).
Υπάρχουν 54 σχολές στο 2ο-4ο πεδίο που σχετίζονται άμεσα με την
Πληροφορική, σε σύνολο 243 σχολών (Ποσοστό 22,2%).
Δηλαδή, 1 στις 5 σχολές του μηχανογραφικού των μη ιατρικών σχολών
σχετίζεται άμεσα με την Πληροφορική και αρκετές έμμεσα.

Αφήνοντας στην άκρη το σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση το
οποίο είναι το δέντρο γύρω από το οποίο σχεδιάζονται πάντα οι
εκπαιδευτικές κενοτόμες μεταρρυθμίσεις για τους γνωστούς λόγους και με
τις γνωστές Ελληνικές ιδιαιτερότητες και προσπαθώντας να δούμε το δάσος
αξίζει να μελετήσουμε  την  έκθεση

http://germany.acm.org/upload/pdf/ACMandIEreport.pdf

που εξηγεί την διαφορά μεταξύ των απαραίτητων για όλους βασικών
δεξιοτήτων (digital literacy)  και της Πληροφορικής ή Επιστήμης
υπολογιστών σαν διακριτή επιστήμη (discipline). H γνώση των βασικών
αρχών της Πληροφορικής σύμφωνα με την έκθεση είναι απαραίτητη για ένα
έθνος (ή ομάδα εθνών) για να είναι ανταγωνιστική σε θέματα καινοτομίας
και αναφέρει μάλιστα ότι παίζει τον ίδιο ρόλο με τα μαθηματικά και την
φυσική σε προηγούμενες βιομηχανικές επανάστασεις.

Το προσχέδιο Νόμου που δημοσιεύτηκε έρχεται σε αντίθεση τόσο με τους
τους στόχους που το ίδιο θέτει, ( .... η) Η ανάπτυξη δεξιοτήτων
εφαρμογής της γνώσης και επίλυσης προβλημάτων,θ) Η καλλιέργεια της
ικανότητας κάθε ατόμου για κριτική προσέγγιση και αξιοποίηση των νέων
τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών και ι) Η καλλιέργεια δεξιοτήτων
που θα διευκολύνουν την πρόσβαση των μαθητών στην αγορά εργασία ... ) ,
αλλά και υπονομεύει   προηγούμενες δράσεις όπως το Ψηφιακό Σχολείο και
το μάθημα των Ερευνητικών εργασιών
http://digitalschool.minedu.gov.gr/modules/document/file.php/DSGL-A107/%CE%94%CE%B9%CE%B4%CE%B1%CE%BA%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C%20%CE%A0%CE%B1%CE%BA%CE%AD%CF%84%CE%BF/%CE%92%CE%B9%CE%B2%CE%BB%CE%AF%CE%BF%20%CE%95%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D/01.pdf
το οποίο προωθεί ομαδοσυνεργατικές εργασίες με την χρήση εργαλείων ΤΠΕ.
Οι δράσεις αυτές προϋποθέτουν την λειτουργία υποδομών Πληροφορικής, και
αναπόφευκτα τους αντίστοιχους ανθρώπινους πόρους σε μια σχολική μονάδα,
πράγμα το οποίο μάλλον είναι δύσκολο με βάση το διδακτικό πρόγραμμα  και
τον υφιστάμενο τρόπο διαχείρισης του προσωπικού.
Με βάση τα παραπάνω πιστεύω ότι θα πρέπει να εισακουστούν και να
ενσωματωθούν οι αλλαγές που προτείνουν οι Σχολικοί Σύμβουλοι
http://www.esos.gr/article/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/theseis-neo-lykeio-paredosn-ypoyrgo-paideias-sxolikoi-symboyloi-plhroforikis
, ώστε να είμαστε συνεπείς με την πραγματικότητα και την κοινή λογική.

Εγώ έχω στείλει 4-5 τέτοιες επιστολές σε πολλούς βουλευτές...

Οι επόμενες λέω να έχουν τίτλο @#$τσο και @#λο

Περιμένω και μία επίσημη αντίδραση, κάτι ρε παιδί μου...

seibei

Εμένα το δημοτικό μου φαίνεται σαν προθάλαμος εξόδου.
Θα βάλουν 1-2 μαθήματα στις ακαδημίες και θα μας πουν σε 2 χρόνια... αντίο.

Νομίζω πρέπει η ΠΕΚΑΠ να ορίσει συναντήσεις. Μόνο δια ζωσης κάτι μπορεί να γίνει...

Μάθαμε τί έγινε χτες; Τι τους είπαν;

Παντελης Τσιράκης

Οι ανθρώποι δεν καταλαβαίνουν απο λόγια .

Keep Growing

Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Javert

Εδώ ψηφίστηκαν άλλα και άλλα, δεν θα ψηφιστεί αυτό; Αν πάμε με σκοπό να ανατρέψουμε το νομοσχέδιο. Οκ, έχουμε χάσει πανηγυρικά. Ή αν περιμένουμε σε απεργία από Σεπτέμβρη. Εκεί και αν έχουμε χάσει, ακόμα πιο πανηγυρικά.

Αυτό που πρέπει να παλέψουμε σε πρώτη φάση είναι το ή μετά την χημεία για την τρίτη λυκείου. Μην ξεχνάτε ότι μπορεί να έχουμε εκλογές σε λίγους μήνες. Αλλιώς διαπραγματευόμαστε την Β λυκείου, αλλιώς όλο το λύκειο. Εξάλλου αν μείνουμε στην Γ, με το επιλογής στην Α. Θέμα χρόνου θα είναι και ένα μάθημα στην Β.

Πάντως αν χαθεί το λύκειο, προβλέπω να ξηλωνόμαστε σαν το πουλόβερ από παντού. Άντε να σταθείς στο δημοτικό όταν έχεις χάσει την κορωνίδα σου στην εκπαίδευση. Άνετα καταργούν και το τεχνικό λύκειο αργότερα (ώστε να περάσουν οι ειδικότητες στα ιδιωτικά ΙΕΚ).

Χρειάζεται συμμετοχή από όλους. Τώρα επικοινωνιακά από το pc. Αργότερα όμως όταν γίνει το κάλεσμα από την ΠΕΚΑΠ πρέπει είμαστε πολλές εκατοντάδες. Για να μην πω χιλιάδες.

Ας φτιάξουμε και εικόνες με τα πρόσωπα των υπουργών και όσων άλλων θέλουν να καταργήσουν το μάθημα, ώστε να τις ανεβάζουμε στα social media. Ίσως "μιλάνε" καλύτερα από τα κείμενα. Ξεκινώ από τον κύριο Σωτήρη.


NiColas1957

Εγώ τους έστειλα αυτό!


Κύριοι

Σχεδίασαν στο υπουργείο και πρότειναν ένα έκτρωμα για την δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Όποιος το ψηφίσει έχει ευθύνη προσωπικά.

Το 2013 σχεδιάζουν το "νέο" λύκειο και πετάνε τη πληροφορική έξω από το λύκειο.
Δεν είναι σοβαροί αυτοί που το επιχειρούν, αλλά και όσοι τους στηρίξουν με την ψήφο τους.

Βάλτε ένα τέλος στο παραλογισμό !!

Όσο για το μάθημα της Πληροφορικής στο λύκειο, έχουν γραφεί δεκάδες τοποθετήσεις στο διαδίκτυο και έχουν σταλεί και επίσημα οι θέσεις των πληροφορικών, τόσο από φορείς του κλάδου, όσο και από ιδιώτες επιστήμονες καθηγητές.
Κανένας δεν μπορεί να πει .... «Δεν ήξερα ή δεν κατάλαβα».
Κυβέρνηση, αντιπολίτευση, Υπουργείο, βουλευτές όλοι έχουν ενημερωθεί!

Αν τυχών κάποιος από εσάς δεν έχει ενημερωθεί ας διαβάσει ενδεικτικά την επιστολή στο τέλος του e-mail.  Δεν γράφω άλλα επιχειρήματα, μόνο όποιος δεν θέλει κάνει ότι δεν κατάλαβε!

Για την πληροφορική ξαναγράφω, το θέμα είναι πολύ απλό, όλο και όλο Ένα ή διαζευκτικό χρειάζεται, ...........να υπάρχει η επιλογή  Χημεία ή Πληροφορική

Όσοι στηρίξουν το παράλογο νομοσχέδιο να θυμούνται ότι είναι συνυπεύθυνοι και ότι το μαύρο που θα πέσει στις εκλογές δεν θα έχει προηγούμενο.

Νίκος Τσαμόπουλος


------ Επιστολή του συνάδελφου Αθανάσιου Δρίβα  ----

Σαν καθηγητής Πληροφορικής, θα ήθελα να σας γνωστοποιήσω ότι χθες το βράδυ αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας το σχέδιο νόμου για Γενικό  Λύκειο, όπου δεν συμπεριλαμβάνονται μαθήματα Πληροφορικής τα οποία θα είναι πανελλαδικώς εξεταζόμενα και να οδηγούν σε πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Το γεγονός αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα την σημαντική υποβάθμιση της Πληροφορικής στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, μια επιστήμη που θεωρείται η αιχμή της οικονομικής δραστηριότητας παγκοσμίως και μπορεί φυσικά να βοηθήσει τα μέγιστα στην προσπάθεια της χώρας μας για έξοδο από την κρίση.
Η χώρα μας έχει μεγάλη παράδοση σε επιστήμονες, σε φωτεινά μυαλά και η Πληροφορική είναι ένας χώρος που μπορεί να αναδείξει τέτοιους ανθρώπους.

Θα ήθελα να τονίσω επίσης την διαφορά της ικανότητας χρήσης υπολογιστή (που θα διδάσκεται στα δημοτικά) με την Πληροφορική σαν επιστήμη. Η Πληροφορική και ιδιαίτερα το μάθημα του Προγραμματισμού βοηθούν ιδιαίτερα στην αναλυτική και συνθετική ικανότητα ενός ατόμου, ώστε να μπορεί να σκέφτεται σωστά και να επιλύει προβλήματα. Οι τάξεις του Λυκείου προσφέρονται για ένα τέτοιο μάθημα.

Θα ήθελα ακόμη να επισημάνω ότι αυτή την στιγμή:
Υπάρχουν 23 ΑΕΙ στο 2ο-4ο πεδίο του μηχανογραφικού που σχετίζονται άμεσα με την Πληροφορική, σε σύνολο 143 ΑΕΙ (Ποσοστό 16%)/
Υπάρχουν 31 ΤΕΙ στο 2ο-4ο πεδίο που σχετίζονται άμεσα με την Πληροφορική, σε σύνολο 100 ΤΕΙ (Ποσοστό 31%).
Υπάρχουν 54 σχολές στο 2ο-4ο πεδίο που σχετίζονται άμεσα με την Πληροφορική, σε σύνολο 243 σχολών (Ποσοστό 22,2%).
Δηλαδή, 1 στις 5 σχολές του μηχανογραφικού των μη ιατρικών σχολών σχετίζεται άμεσα με την Πληροφορική και αρκετές έμμεσα.
Οι εισακτέοι αυτών των σχολών δεν θα πρέπει να εξετάζονται οπωσδήποτε σε μαθήματα Πληροφορικής πριν εισαχθούν;

Η δευτεροβάθμια παιδεία που θέλουμε δεν θα πρέπει να περιλαμβάνει την πιο σύγχρονη επιστήμη στον κόσμο;
Θέλουμε ψηφιακά αναλφάβητους νέους;
Θέλουμε νέους που να μπορέσουν να δώσουν στην χώρα ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα με τις ικανότητες τους στην προσπάθεια να βγούμε από την κρίση;

Παρακαλώ (όπως και όλοι οι συνάδελφοι) μου να δώσετε σημασία στον δίκαιο αγώνα μας και να κάνετε όποιες κινήσεις θεωρείτε κατάλληλες για να μην επαληθευτεί τελικά το σχέδιο αυτό που θα οδηγήσει την ελληνική παιδεία δεκαετίες. 
Να μην περάσει το έκτρωμα αυτό.
Πλέον διακυβεύεται το μέλλον των παιδιών μας.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων,
με εκτίμηση
Αθανάσιος Δρίβας,
Καθηγητής Πληροφορικής



NiColas1957


alfabit

Παράθεση από: petrosp13 στις 10 Αυγ 2013, 01:00:53 ΜΜ
δεν ξέρω αν το παρατήρησατε αλλά το νομοσχέδιο δεν έχει επιλογές μαθημάτων στην γ λυκείου. Πάνε τα "η". Άρα πλέον δεν υπάρχει το χημεία η προγραμματισμός. Γνώμη και δίκη μου είναι οτι θα πρέπει να επιχειρήσουμε κι εμείς μαζί με άλλους πολλούς να σταματήσουμε την ψήφιση αυτού του άθλιου και αναχρονιστικού νόμου, όχι μόνο για το καλό της πληροφορικής η το δικό μας αλλά γενικότερα της παιδείας. Αν το πάμε γενικότερα, κανένας δεν θα θεωρήσει οτι μιλάμε για συντεχνιακά συμφέροντα. Άρα όλες οι επιστολές και οι διαμαρτυρίες μας θα πρέπει να έχουν αναφορές και στο σύνολο του άθλιου αυτού νόμου. Το παρόν σύστημα δούλευε μια χαρά. Μόνο για οικονομικούς λόγους θα ήθελαν να το αλλάξουν

Τα μαθήματα της Ομάδας Προσανατολισμού των Οικονομικών-Πολιτικών-Κοινωνικών Σπουδών είναι :
α)Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής, οκτώ (8) ωρών,
β) Οικονομία & Διοίκηση , έξι (6) ωρών , όσοι επιλέγουν Παιδαγωγικά Τμήματα Αρχές Φυσικών Επιστημών έξι (6) ωρών
γ)  Στοιχεία Κοινωνικών & Πολιτικών Επιστημών έξι (6) ωρών, όσοι επιλέγουν Παιδαγωγικά Τμήματα Ιστορία έξι (6) ωρών

Υπάρχουν ακόμα τα "ή" και θα μπορούσε να είναι :

Επιστήμη Υπολογιστών έξι ωρών, όσοι επιλέγουν Τεχνολογικές Επιστήμες, Χημεία έξι ωρών για όσους επιλέγουν  Θετικές Επιστήμες