Το Στέκι των Πληροφορικών

Γενικά => Τεχνική υποστήριξη => Μήνυμα ξεκίνησε από: alkisg στις 03 Οκτ 2019, 12:46:38 ΜΜ

Τίτλος: Απομακρυσμένη βοήθεια από ΠΛΗΝΕΤ
Αποστολή από: alkisg στις 03 Οκτ 2019, 12:46:38 ΜΜ
Ένας τρόπος να μοιράσουμε την επιφάνεια εργασίας των Windows είναι το teamviewer. Αν όμως ο υπεύθυνος ΠΛΗΝΕΤ προσπαθήσει να βοηθήσει κάμποσα σχολεία έτσι, το teamviewer θεωρεί ότι κάνουμε εμπορική χρήση και δουλεύει μόνο για 5 λεπτά.

Ένας εναλλακτικός και πολύ γρήγορος τρόπος είναι το UltraVNC single click support. Παράδειγμα οδηγιών προς τους καθηγητές που θέλουν βοήθεια:
Screenshot:
(https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?action=dlattach;topic=7946.0;attach=5230;image)

Τέλος οδηγιών προς τους καθηγητές. Το υπόλοιπο είναι οδηγίες προς τους υπεύθυνους ΠΛΗΝΕΤ για το πώς να πετύχουν κάτι αντίστοιχο.

Αυτό λοιπόν το uvnc-dide.exe έχει hardcoded τη διεύθυνση του ΠΛΗΝΕΤ, στο παραπάνω παράδειγμα το srv1-dide.ioa.sch.gr. Φτιάχνεται "κατά παραγγελία" από αυτή τη σελίδα (https://www.uvnc.com/products/uvnc-sc.html) ακολουθώνας αυτές τις οδηγίες (https://www.uvnc.com/docs/uvnc-sc.html).
Την εξωτερική διεύθυνση του ΠΛΗΝΕΤ την βλέπουμε από https://alkisg.mysch.gr/ip, ενώ θέλει και port forward την θύρα 5500.
Τέλος, για να λάβουμε συνδέσεις, τρέχουμε είτε xvnc4viewer -listen σε Linux, είτε vncviewer (https://www.realvnc.com/en/connect/download/viewer/) /listen σε Windows.
Τίτλος: Απ: Απομακρυσμένη βοήθεια από ΠΛΗΝΕΤ
Αποστολή από: Πέτρος Κ. στις 03 Οκτ 2019, 05:24:56 ΜΜ
ΠΛΗΝΕΤ;  ???
Τίτλος: Απ: Απομακρυσμένη βοήθεια από ΠΛΗΝΕΤ
Αποστολή από: alkisg στις 03 Οκτ 2019, 08:36:51 ΜΜ
Άστα... όσοι απομείναμε.  :-[
Τίτλος: Απ: Απομακρυσμένη βοήθεια από ΠΛΗΝΕΤ
Αποστολή από: Δημήτρης Γκίνης στις 18 Οκτ 2019, 03:03:05 ΜΜ
Άλκη το μηχάνημά σου πρέπει να έχει ip μία από τις  .10 , .11 ή .20 ή δεν μας ενδιαφέρει, αφού έτσι και αλλιώς με το port forward από την πόρτα 5500 στην καρφωτή μεν-αλλά όχι μία από τις .10,.11,.20, η εισερχόμενη κίνηση σε αυτή την πόρτα θα έρθει πάνω σου;

BTW, έχεις εικόνα για την στελέχωση των ΠΛΗΝΕΤ;
Τίτλος: Απ: Απομακρυσμένη βοήθεια από ΠΛΗΝΕΤ
Αποστολή από: alkisg στις 18 Οκτ 2019, 05:54:21 ΜΜ
Αν εχει .10 ή .11 και cisco ή microtik, δεν χρειάζεται port forwarding.
Αλλιώς κάνεις port forwarding και δεν σε νοιάζει η εσωτερική IP.

Δεν έχω πληροφόρηση για τους ΠΛΗΝΕΤ πέρα από το sheet που συμπληρώνουμε...
Τίτλος: Απ: Απομακρυσμένη βοήθεια από ΠΛΗΝΕΤ
Αποστολή από: Δημήτρης Γκίνης στις 18 Οκτ 2019, 08:32:26 ΜΜ
Ποιο sheet??
Τίτλος: Απ: Απομακρυσμένη βοήθεια από ΠΛΗΝΕΤ
Αποστολή από: alkisg στις 18 Οκτ 2019, 09:18:13 ΜΜ
Δημήτρη μάλλον δεν είσαι στη λίστα plinet at sch.gr, πες στο ΠΣΔ να σε βάλουν...

https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=7977.0
Τίτλος: Απ: Απομακρυσμένη βοήθεια από ΠΛΗΝΕΤ
Αποστολή από: ilias_s στις 23 Οκτ 2019, 04:38:30 ΜΜ
Παράθεση από: alkisg στις 03 Οκτ 2019, 08:36:51 ΜΜ
Άστα... όσοι απομείναμε.  :-[

Κρίνοντας από προκηρύξεις που έβλεπα το προηγούμενο διάστημα, νομίζω πως αρκετές Δ/νσεις δεν έχουν κανέναν πλέον! Είναι κρίμα από τη μία αλλά είναι και το πλαίσιο που δε βοηθάει...

Τίτλος: Απ: Απομακρυσμένη βοήθεια από ΠΛΗΝΕΤ
Αποστολή από: Δημήτρης Γκίνης στις 29 Οκτ 2019, 12:13:50 ΜΜ
Δοκίμασα να φτιάξω δικό μου custom uvnc:
1) Επιβεβαίωσα ότι αφού τρέξω xvnc4viewer -listen το μηχάνημά μου απαντά στην πόρτα 5500, δοκιμάζοντας από εδώ https://www.yougetsignal.com/tools/open-ports/ (https://www.yougetsignal.com/tools/open-ports/)
2) Κατέβασα το custom.zip, το αποσυμπίεσα, έσβησα όλα τα αρχεία εκτός από το helpdesk.txt, στο οποίο άλλαξα μόνο το -connect 194.χχχ.χχχ.χχχ:5500 -noregistry,
-plugin -connect 194.χχ.χχχ.χχχ:5500 -noregistry, το έσωσα, το έκανα zip, το ανέβασα από εδώ https://www.uvnc.com/products/uvnc-sc.html (χρησιμοποίησα το πρό-τελευταίο), κατέβασα το exe που δημιούργησε και το δοκίμασα σε win10 και win7.

Κατά πως λέν στην Ισπανία, Nada....

Καμιά ιδέα;;
Τίτλος: Απ: Απομακρυσμένη βοήθεια από ΠΛΗΝΕΤ
Αποστολή από: alkisg στις 30 Οκτ 2019, 07:51:12 ΠΜ
Δημήτρη πέρνα από το IRC κάποια στιγμή να τα δοκιμάσουμε live; και με τον Νεκτάριο (ΠΛΗΝΕΤ Πτολεμαΐδας) το ίδιο κάναμε.

Ένα θέμα που εντόπισα, είναι ότι αν κάποιος τρέξει τον client, και πάει να τον ξανατρέξει δεύτερη φορά χωρίς να τον έχει προηγουμένως κλείσει, τότε βγάζει σφάλμα.
Τίτλος: Απ: Απομακρυσμένη βοήθεια από ΠΛΗΝΕΤ
Αποστολή από: Δημήτρης Γκίνης στις 31 Οκτ 2019, 08:17:50 ΠΜ
Με τη συνδρομή του Άλκη αποδείχτηκε ότι η διαδικασία είχε γίνει σωστά αλλά ο router δεν άφηνε εσωτερικές κλήσεις στην πραγματική ip να περάσουν, από εξωτερικό μηχάνημα έπαιξε μια χαρά,
Επίσης για να δεχτείς συνδέσεις στο ubuntu χρειάζεται το real vnc.