Οοοοοοοοο!!!!ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ

Ξεκίνησε από _pali_, 15 Απρ 2010, 09:33:00 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

_pali_


Keep Growing

Ευχαριστούμε συνάδελφε _pali_.

To "ζουμί" βρίσκεται ακριβώς στα παραπάνω video.

Όλα τα υπόλοιπα που "συζητιούνται" είναι δευτερεύουσας σημασίας.

Νομοτελειακά, κάποια στιγμή θα πάψουν να "συζητιούνται". 

Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

_pali_

#2
και συνεχίζει 16/04/2010
http://www.naftemporiki.gr/video/video.asp?id=25076
Μεικτή επιμόρφωση...
Επίσης ο Μέντορας τι θα είναι? έλα Παναγία μου.
Θα είναι λέει ένας πιο έμπειρος έκπαιδευτικός που θα τον βοηθάει στην τάξη και μετα τα δύο χρόνια θα έχουμε μια έκθεση απο  απο τον Μέντορα και τον Διευθυντή για ανεπαρκής ή ανεπαρκής!!!!
Τελεία αυτάάάά!! πιο έμπειρος εκπαιδευτικός.

Vangelis

Ο θεσμός του Μέντορα υπάρχει σε πολλές χώρες.  Είναι λογικό ένας έμπειρος συνάδελφος να βοηθά έναν νέο.  Ο σύμβουλος έχει ένα μεγάλο πλήθος συναδέλφων και βλέπει σπάνια τους καθηγητές ο έμπειρος συνάδελφος θα είνα καθημερινά κοντά στον νέο.  Προσωπικά το βρίσκω πολύ θετικό. 

_pali_

Φυσικά και θα ήταν τέλειο να έχω κάποιον να με βοηθάει.
Όμως σε δεκάδες θέματα καθημερινά με έμπειρους συναδέλφους εγώ έχω διαφορετική αντίληψη στην αντιμετώπιση των καταστάσεων απέναντι σε ένα παιδί τον μαθητή μου. Εκεί τι γίνετε?
Ο μέντορας αν εγώ δεν αντιμετωπίζω τις καταστάσεις όπως μου συστήνει τι άποψη θα έχει?
Το αποτέλεσμα θα το ελέγχει κάποιος? Αν δουλεύει και ο τρόπος μου?
Αν κυριαρχούν οι εμπάθειες τι γίνετε? Ο παλιός ο νέος? Και επειδή ίσως και εγώ γίνω μέντορας κάποιου συνάδελφου... (αυτό και αν με τρομάζει πάρα πολύ) πως αντιμετωπίζετε ο συνάδελφος που δεν στέκει στο μάθημα?
Στην ειδικότητά μας υπάρχουν οι εξωδιδακτικές ....(υποτίθεται πως θα εξαντληθεί το θέμα και καθημερινά βγαίνουν παρατράγουδα...) αν εκεί δεν έχεις τις αντιρήσεις σου - στην ηλεκτρονική γραμματειακή υποστήριξη τι θα γίνει στην έκθεση?

Με το καλό να έρθει το μέτρο αλλά μια ένσταση στο πως δεν με κάλυψε λέγοντάς μου ένας πιο έμπειρος εκπαιδευτικός.

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Εγώ δεν είμαι δύσπιστος. Μου αρέσουν οι αλλαγές προς το καλό, ανεξάρτητα από το χρώμα της κυβέρνησης. Υποψιάζομαι όμως οτι εξυπηρετούνται πλέον πολλοι... δημιουργούνται θέσεις μίνι-συμβούλων (=μέντωρ), ο σύμβουλος αναβαθμίζεται σε προϊστάμενος συμβούλων και βολεύεται έτσι κόσμος. Μακάρι αυτό το σύστημα να δουλεψει. Πάντα διατυπώνω την ερώτηση: "και ποιος είναι αυτός που θα αποφασίσει την επάρκεια;" Μην ξεχνάμε ότι για να γίνει κανείς σύμβουλος απαιτούνται κυρίως τυπικά προσόντα και δεν αποτελεί επιβράευση για την ποιοτική του διδασκαλία. Εγώ έχω γνωρίσει εκπληκτικούς συμβούλους και έχω γνωρίσει άλλους συμβούλους, που θα θα έδινα τα πάντα (που λέει ο λόγος) για να τους δω να επιβιώνουν 1 ώρα σε τάξη...
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

Keep Growing

Μια τσίχλα μέντα ρε παιδιά, μια τσίχλα μέντα να ανοίξουν τα πνευμόνια μας.

Λέτε να είναι καρκίνος, ή απλά μια βρογχίτιδα;

Δε θέλω να πιστέψω ότι το "διαμάντι" μου προκαλεί αλλεργία.

Θέλω τη μαμά μου, θέλω το "γάλα" μου.



Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

achilleasgr

το νομοσχέδιο έχει ως 1ο στόχο την μείωση των αναπληρωτών και των ωρομισθίων και αν πάει καλά αυτός ο στόχος, ο 2ος θα είναι η μείωση του αριθμού των μόνιμων εκπαιδευτικών από 180.000 σε 150.000...η 2η ειδικότητα μπορεί να βοηθήσει σε αυτόν τον στόχο...ο 2ος στόχος θα μπεί ως όρος ίσως και στο συμβόλαιο που θα υπογράψει η Ελλάδα με το ΔΝΤ...προτείνω να διαβάζουμε εντατικά καμιά C#, PHP, javascript γιατί μπορεί και να μας χρειαστούν του χρόνου...δεν τρομοκρατώ κανέναν αλλά καλύτερα είναι να προετοιμάζεται κανείς για το χειρότερο σενάριο και όχι για το καλύτερο που είναι η μετάταξη...
άλλωστε το είπε και η ίδια στην συνέντευξη ότι χρειάζονται 150.000 εκπαιδευτικοί σύμφωνα με τους υπολογισμούς που έχει κάνει...ουσιαστικά αν εφαρμοστεί αυτό θα μιλάμε για μείωση από 210.000 που ήταν φέτος μαζί με αναπληρωτές και ωρομισθίους σε 150.000!!!!
το ΔΝΤ είναι εδώ αν δεν το έχετε καταλάβει

iliasthes

Δυστυχώς ο Αχιλλέας βρίσκεται πιο κοντά από όλους στην πραγματικότητα. Ο Στόχος είναι η μείωση του αριθμού των εκπαιδευτικών. Αυτό από τη μία θα γίνει με έναν πραγματικό εξορθολογισμό, αλλά από την άλλη κυρίως και με μια υποβάθμιση της εκπαίδευσης. Θα πω ένα παράδειγμα. Έμαθα από συνάδελφο που η γυναίκα του δουλεύει σε δημοτικό πως όσα δημοτικά έχουν κάτω από 100 μαθητές, χαρακτηρίζονται από του χρόνου 3θέσια. Ο ίδιος στέλνει το παιδί του σε σχολείο με 75-80 μαθητές κάθε χρόνο και λίγο πολύ τα περισσότερα δημοτικά στα χωριά της περιοχής που δουλεύω έχουν παρόμοιο αριθμό. Εσείς θα αφήνατε το παιδί σας να είναι σε σχολείο με συνδιδασκαλίες; (Α-Β μαζί, Γ-Δ μαζί, Ε-ΣΤ μαζί;) σε τμήματα των 25 μαθητών; Προσέξτε 25 μαθητές από διαφορετικές τάξεις!!!!. Ούτε αυτός. Εφόσον εφαρμοστεί κάτι τέτοιο, αυτά τα σχολεία σε 1-2 χρόνια θα έχουν 30-40 μαθητές γιατί πολλοί γονείς θα στείλουν αλλού τα παιδιά τους και τελικά θα κλείσουν. Με παρόμοιες διαδικασίες στην δευτεροβάθμια και με τη "βοήθεια" του Καλλικράτη τα επόμενα χρόνια θα έχουμε μείωση του αριθμού των σχολείων και επομένως και των εκπαιδευτικών.

Επιπλέον, προσωπικά δεν τρώω το τυράκι να παριστάνω τον ειδήμονα και τον ελεγκτή ενός νέου συναδέλφου. Βοήθεια ναι, υλικό ναι, έτσι κι αλλιώς το κάνω, όπως και δέχομαι πολύ βοήθεια από συναδέλφους. Δηλαδή αυτοί οι συνάδελφοι θα έχουν περάσει τα 8 μαθήματα της Παιδαγωγικής Επάρκειας, θα έχουν περάσει στο ΑΣΕΠ και μετά ξανά θα αξιολογούνται; Θα πω ένα χοντρό παράδειγμα. Είναι γνωστή η υπόθεση της Στέλλας Πρωτονοτάριου, η οποία τα απογεύματα έκανε στο σχολείο μαθήματα σε γονείς αλλοδαπών μαθητών.  Πέρσι με άλλη πολιτική ηγεσία, είχε ασκηθεί πειθαρχική δίωξη κατά της συγκεκριμένης Δασκάλας για την πρωτοβουλία της. Φέτος η ίδια Δασκάλα επιβραβεύτηκε από την ίδια την Υπουργό για την αξιέπαινη όπως είπε πρωτοβουλία της. Όταν ακόμα και για ένα τόσο γνωστό περιστατικό υπάρχει τελείως διαφορετική αντιμετώπιση, ακόμα και σε επίπεδο υπουργού, επειδή απλά πρόκειται για δύο διαφορετικά άτομα με διαφορετικές αντιλήψεις, σκεφτείτε τι θα γίνεται σε χαμηλότερο επίπεδο, όπου ο υποκειμενισμός είναι πιο έντονος.

Συνάδελφε Αχιλλέα,επειδή ποτέ δεν ξέρεις τι γίνεται.... τις διακοπές του Πάσχα τις πέρασα διαβάζοντας PHP και Mysql και κάνοντας και τη σχετική εξάσκηση.....

Υ.Γ. Ο στόχος είναι για μεγαλύτερη μείωση από όσο ανέφερες.

Vangelis

Παράθεση από: Λάμπρος Μπουκουβάλας στις 17 Απρ 2010, 12:20:42 ΠΜ
Πάντα διατυπώνω την ερώτηση: "και ποιος είναι αυτός που θα αποφασίσει την επάρκεια;" Μην ξεχνάμε ότι για να γίνει κανείς σύμβουλος απαιτούνται κυρίως τυπικά προσόντα και δεν αποτελεί επιβράευση για την ποιοτική του διδασκαλία.

Δεν είναι λίγο αντικρουόμενα αυτά? πως θα γίνει επιβράβευση της ποιοτικής του διδασκαλίας αν κάποιος δεν αποφασίσει ότι πράγματι η διδασκαλία του είναι ποιοτική?.  Άρα να δεχθούμε αρχικά ότι κάποιος (οι κάποιοι) θα πρέπει να αποφασίζουν αν κάποιος είναι καλός "δάσκαλος" και μετά βλέπουμε ποιός μπορεί να είναι αυτός.   Φυσικά αυτός δεν μπορεί να είναι ο "κανένας"  (όπως υποστηρίζουν μερικοί).
Δεν μπορούμε να διαμαρτυρόμαστε ότι κοιτάμε μόνο τα τυπικά προσόντα των συμβούλων π.χ , και από την άλλη να μην δεχόμαστε ότι κάποτε πρέπει να αξιολογηθεί η ποιότητα διδασκαλίας. 
Μήπως κάποτε πρέπει να δεχθούμε ότι ο σύλλογος των καθηγητών και ο διευθυντής του σχολείου  μπορεί να εκφράσει άποψη για  το κατά πόσο ένας νέος συνάδελφος είναι συνεργάσιμος με τους άλλους συναδέλφους, τα παιδιά και τους γονείς?.    Επίσης κάποιος πρέπει να εκφράσει άποψη για την ποιότητα του εκπαιδευτικού του έργου στην τάξη.  Ποιός μπορεί να είναι αυτός?  Μόνο ένας σύμβουλος που θα τον βλέπει  μόνο 2-3 φορές το χρόνο ή και κάποιος άλλος έμπειρος συνάδελφος που είναι καθημερινά κοντά του?.   Φυσικά θα πρέπει να υπάρχει δυνατότητα επιλογής του Μέντορα και δυνατότητα αλλαγής του αν η συνεργασία είναι προβληματική.
Τώρα με σχέδια για ολοήμερο Γυμνάσιο και πιθανά Λύκειο μερικοί βλέπουν σα βασικό στόχο την μείωση τους αριθμού των εκπαιδευτικών!.  Μήπως υπάρχει μείωση του αριθμού των δασκάλων με την εφαρμογή του ολοήμερου δημοτικού και δεν το κατάλαβα?.   
Επίσης ο θεσμός του Μέντορα θα προκαλέσει είτε μείωση του ωραρίου (το ποιο πιθανό) είτε περισσότερο χρήμα (μάλλον απίθανο αφού χρήμα δεν υπάρχει).  Συνεπώς αύξηση των αναγκαίων καθηγητών.  Αν πρόκειται να μαζέψουν όλους τους καθηγητές που είναι αποσπασμένοι σε βουλευτές, βιβλιοθήκες, Ακαδημία κ.λπ και να τοςυ βάλουν στην τάξη μάλλον αυτό είναι θετικό.
Τώρα το αν πρέπει να υπάρχουν τάξεις με 5 παιδιά με ελλείψεις σε καθηγητές ειδικοτήτων, με πολύχρονη ταλαιπωρία συναδέλφων, για να μην μετακινούνται 20-30  παιδιά 20 χιλιόμετρα στο διπλανό χωριό το συζητάμε. 

_pali_

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ: ΑΠΟΨΕΙΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙ-ΚΩΝ
Η συγκεκριμένη ερευνητική εργασία διερευνά τις στάσεις και τις απόψεις των εκπαιδευτικών για το πρόσφατο νομοσχέδιο, που αφορά την αξιολόγησή τους. Προκειμένου να διερευνηθούν οι απόψεις τους χρησιμοποιήθηκε ερωτηματολόγιο με ανοικτές και κλειστές ερωτήσεις.
www.math.uoa.gr/me/conf2/papers/kasimat.pdf

iliasthes

#11
Συνάδελφε Βαγγέλη και τα ολοήμερα μπορούν να εφαρμοστούν και οι Μέντορες και όλα και με λιγότερο προσωπικό, με μια προϋπόθεση. Την αναθεώρηση προς το χειρότερο των εργασιακών μας κεκτημένων. Παράδειγμα. Η κα Διαμαντοπούλου είπε πως τα κενά θα υπολογίζονται με δεδομένο πως όλοι οι μόνιμοι θα δουλεύουν με 5 ώρες υπερωρία. Δηλαδή σε ένα μέσο Γυμνάσιο που συνήθως έχει 8-10 φιλολόγους, θα υπάρχουν διαθέσιμες 40-50 ώρες υπερωριών, δηλαδή 2 με 2,5 οργανικές θέσεις καθηγητών και μετά θα δίνεται κενό. Σε έναν σύλλογο των 30 καθηγητών, με αυτή την πολιτική μπορούν να καλυφθούν 150 ώρες διδασκαλίας, δηλαδή 4 ολόκληρα τμήματα και 1/3. Την πρώτη χρονιά, αυτό μπορεί να αφορά τους αναπληρωτές, τη δεύτερη χρονιά και μόνιμα πλέον στην πράξη θα επιλέγεται αυτή η λύση αντί ακόμα και του μόνιμου του διορισμού. Μάλιστα με την μείωση του μισθού που έχει γίνει και θα γίνει επιπρόσθετα, θα μαλώνουμε ποιος θα πρωτοπάρει τις υπερωρίες για να μπορέσει να πάρει μερικά ευρώ παραπάνω, Μελλοντικά αυτές οι 5 ώρες μπορεί να ενσωματωθούν στο διδακτικό ωράριο, ενσωματώνοντας ένα μέρος των υπερωριών στον μισθό (αφού πρώτα έχουν γίνει εκτός από τις φετινές περικοπές άλλο 15-20% τα επόμενα δύο χρόνια). Δηλαδή σε 4-5 χρόνια το πολύ Το διδακτικό ωράριο θα έχει αφετηρία τις 26 ώρες με αποδοχές μικρότερες ή ίσες με τις περσινές. Αν λοιπόν όλοι του χρόνου διδάσκουν 5 ώρες επιπλέον από φέτος, όχι μόνο δεν χρειάζεται να γίνουν προσλήψεις αναπληρωτών, αλλά θα περισσεύουν και μερικές χιλιάδες συνάδελφοι. Με τις 5 επιπλέον ώρες μιλάμε για 750 χιλιάδες ώρες διαθέσιμες. Δηλαδή τις ώρες που θα εργάζονταν 35.000 Αναπληρωτές. Αν σε 2-3 χρόνια ο αριθμός των δημοτικών είναι μειωμένος κατά 25-30% και των γυμνασίων κατά 10-15%, τότε η μετάταξη θα αποτελεί ανακούφιση για πολλούς συναδέλφους μπροστά στον κίνδυνο της απόλυσης.Και δεν είναι κάτι που το κατεβάζω από το μυαλό μου. Πάνε συζήτησε με κάποιος από τους φιλόδοξους μελλοντικούς Δημάρχους των συγχωνευμένων Δήμων (οι Δήμοι θα συντηρούν και θα εξοπλίζουν τα σχολεία ) που θα προκύψουν με το σχέδιο Καλλικράτης, ή με διευθυντές σχολείων σε αντίστοιχες περιοχές. Οι ίδιοι θα σου αποκαλύψουν ποια σχολεία στην περιοχή τους σχεδιάζουν να κλείσουν. Προσωπικά Διευθυντής σε επριφερειακό σχολείο,  μου ανέφερε πως θα είναι ο τελευταίος στην ιστορία του σχολείου, γιατί μετά θα πάψει να υφίσταται. Επιπλέον στις διάφορες συναντήσεις με υπηρεσιακούς παράγοντες υπάρχουν και άλλες λεπτομέρειες που προς το παρόν δεν βγαίνουν προς το έξω. Μία από αυτές τις λεπτομέρειες αφορά την κατάργηση του  της υποχρεωτικη παρουσίας 2ου καθηγητή στα εργαστήρια.

Οι δάσκαλοι δεν μειώθηκαν, γιατί όταν εφαρμόστηκε το ολοήμερο δημοτικό δεν είχαν εφαρμοστεί όλες οι παραπάνω ρυθμίσεις. Η μείωση του αριθμού των εκπαιδευτικών δεν θα έρθει από το ολοήμερο, αλλά από την ανατροπή των εργασιακών μας δικαιωμάτων. Και εντάξει συνάδελφοι, προσωπικά θεωρώ δίκαιο να πηγαίνω στη δουλειά μου στις 8 και να σχολάω στις 15:30, αλλά πάνω από όλα απολαμβάνω τη δουλειά μου αν στο τέλος της μέρας νιώθω οτι κάτι προσέφερα, οτι υπήρξε αποτέλεσμα. Αλλά με περισσότερες ώρες μέσα στην τάξη με περισσότερους μαθητές μέσα στην τάξη και με τον μισθό να μου επιτρέπει απλά να επιβιώνω (και με δυσκολία), έχοντας πλέον κόψει κάθε απόλαυση και κάθετι που με ευχαριστεί, δεν ξέρω πως μπορώ να προσφέρω στην ίδια ποιότητα με πριν.

Συγγνώμη αν μακρυγόρησα, αλλά αυτές τις μέρες με όλα αυτά που συμβαίνουν και με την έντονη αρνητική επίδραση που έχουν στην προσωπική μου ζωή, έχω φτάσει στα όρια μου.

achilleasgr

συμφωνώ απόλυτα μαζί σου συνάδελφε ότι η υποχρεωτική υπερωρία των 5 ωρών είναι η μεγάλη παγίδα του νομοσχεδίου και δεν πρέπει με τίποτα να περάσει...για φέτος στέλνει στο σπίτι την συντριπτική πλειοψηφία των αναπληρωτών και ωρομισθίων  και του χρόνου με μία ενσωματωση στο υποχρεωτικό ωράριο στέλνει στο σπίτι τους και αρκετούς μόνιμους...ιδίως ο κλάδος της Πληροφορικής φαίνεται ο πιο ευάλωτος γιατί δεν έχουμε οι περισσότεροι 2η ειδικότητα και στην Αθήνα είμαστε πολλοί στην διάθεση του ΠΥΣΔΕ...με 26 ώρες υποχρεωτικό ωράριο απολύουν άνετα άλλους 30000-40000 εκπαιδευτικούς ενώ αυτοί που θα απομείνουν θα ζουν μία κόλαση πηγαίνοντας σε 3-4 σχολεία για το χιλιάρικο...

dim

Παράθεση από: iliasthes στις 18 Απρ 2010, 01:02:50 ΠΜ
Με τις 5 επιπλέον ώρες μιλάμε για 750 χιλιάδες ώρες διαθέσιμες. Δηλαδή τις ώρες που θα εργάζονταν 35.000 Αναπληρωτές.

Παράθεση από: achilleasgr στις 18 Απρ 2010, 01:27:17 ΠΜ
συμφωνώ απόλυτα μαζί σου συνάδελφε ότι η υποχρεωτική υπερωρία των 5 ωρών είναι η μεγάλη παγίδα του νομοσχεδίου και δεν πρέπει με τίποτα να περάσει...
Τρελή ανεργία!!
και τι μπορούμε να κάνουμε? ποιός θα ακούσει? κάποτε έκαναν αγώνες και τα μισά και περισσότερα δεν πέρναγαν.
Την σήμερον ημέρα άντε καμιά απόλυση να φάμε.
Ο μόνιμος είναι μόνιμος αν έχει λέει το σύνταγμα ανάγκη η υπηρεσία. Κάποτε δεν το κοίταζαν αύριο όμως?
Και την Δευτέρα έρχονται και τα παλικάρια του ΔΝΤ!!
Σούζα από του χρόνου για μια φέτα ψωμί και ένα γάλα.

achilleasgr

σίγουρα πάντως από Σεπτέμβριο θα καλύψουμε όλα τα ολοήμερα δημοτικά δεν υπάρχει περίπτωση να πάρουν ωρομίσθιους οπότε υπάρχει πιθανότητα να ξεκινάμε το πρωί και να τελειώνουμε 4 το μεσημέρι...