Παιδιά πως τα πάτε με τη διαχείριση της ύλης;Εγώ τώρα ετοιμάζομαι να μπω στη ψευδογλώσσα( τελιωσα τις δομές δεδομένων) καθώς λόγω διαφόρων παραγόντων( πολλά συνεχόμενα χαμένα μαθήματα) και δεν ξέρω πως θα τα καταφέρω. Ε΄χω αρχίσει τη ζητιανιά ωρών από άλλους συναδέλφους αλλά και αυτοί με το ζόρι μου δίνουν. Σκέφτομαι π.χ τα εξής:
1) Δεκεμβρης - Γεναρης : δομη ακολουθίας
2) Φλεβάρης : δομή επιλογής
3) Μάρτης : δομή επανάληψης
4) Απρίλης και με ωρες δανεικές: πίνακες
Και μετά το πάσχα πολύ γρήγορο πέρασμα της υπόλοιπης θεωρητικής ύλης. Εσείς τι κάνετε;
Νομιζω πως πρεπει να επισπευσεις. Το χρονοδιάγραμμα θα έλεγα οτι πρεπει να παει ενα μήνα πίσω,
Οπότε να προτείνεις να κόψω από που; Σε τι επίπεδο θέλουμε, πρέπει και μπορούμε να φτάσουμε τους μαθητές μας σχετικά με την επίλυση αλγορίθμων; Είναι εύκολο σε τόσο περιορισμένο χρόνο να φτάνουμε να λύνουμε τα δύσκολα θέματα της τράπεζας θεμάτων;
Δεν είναι καθόλου ευκολο και ουτε μπορείς να κόψεις απο κάπου. Ίσως θα πρεπει να μιλησεις με τον διευθυντή ώστε για ενα διαστημα (στην αρχή) να το κανεις 2 φορες τη βδομάδα και να μην χρειάζεται να ζητιανευεις ώρες. Πχ. Να παίρνεις εναλλάξ γυμναστική, αγγλικά , θρησκευτικά και πολιτικη παιδεία (νομιζω η ύλη τους είναι μικρή) όχι με προσωπική επικοινωνια αλλά μετα απο ρύθμιση που θα τεθεί απο τη διεύθυνση του σχολειου