Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Keep Growing

Παράθεση από: manpoul στις 22 Αυγ 2013, 11:21:49 ΠΜ
Επικοινώνησα ως ειδ. γραμματέας της ΠΕΚΑΠ με τους κ. Χρ. Παπαδημητρίου, Κ. Δασκαλάκη και Ι. Σηφάκη.
Ο κ. Παπαδημητρίου ήδη μου έστειλε μια σύντομη δήλωση για τα τεκταινόμενα και σαφώς ειναι υπέρ μας, και κ. Σηφάκης έχει ετοιμάσει ένα άρθρο το οποίο στις επόμενες ημέρες θα δημοσιευθεί στο Βήμα. Σαφώς και αυτός είναι υπέρ μας.
Ο αγώνας συνάδελφοι συνεχίζεται.

Συναδελφικά
Μάνος Πουλάκης
Ειδ. Γραμματέας ΠΕΚΑΠ

Εμείς, τι ακριβώς ζητάμε;

Πρέπει να είναι 2ωρο το μάθημα στο γυμνάσιο; ΠΡΕΠΕΙ.
Πρέπει να υπάρχει η Πληροφορική ως πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα όπως τα υπόλοιπα πανελλαδικώς εξεταζόμενα; ΠΡΕΠΕΙ.
Πρέπει να υπάρχει τομέας Πληροφορικής στο ΕΠΑΛ με ενισχυμένα προγράμματα σπουδών; ΠΡΕΠΕΙ.

ΤΙΠΟΤΑ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΔΕ ΖΗΤΑΜΕ.

ps. Και όλα τα παραπάνω, ο ίδιος ο Υφυπουργός (υπεύθυνος για τα συγκεκριμένα ζητήματα) μας διαβεβαίωσε ότι ΙΣΧΥΟΥΝ. Γιατί λοιπόν αυτά τα μπρος πίσω. Εξηγήστε μας ποιοι και πως τους πιέζουν με ονοματεπώνυμα. Αυτά τα τυπικά για "συνεχίζουμε τον αγώνα" κατάντησαν πλέον γραφικά...
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

seibei

Παράθεση από: lxart στις 22 Αυγ 2013, 10:52:13 ΠΜ
Η τελευταία παράγραφος της Ένωσης Ελλήνων Χημικών:

....Νέα συστήματα με τα παλιά υλικά και τις φθαρμένες μεθόδους και μεθοδεύσεις δεν πρέπει και δεν είναι δυνατό να οικοδομηθούν σήμερα.

Την προσυπογράφω με χέρια και με πόδια. Φαντάζομαι και όλοι μας.
Τρομερή τρολλιά!!!

seibei

Παράθεση από: petrosp13 στις 22 Αυγ 2013, 11:04:13 ΠΜ
Η δύναμη προφανώς φαίνεται στις επαφές και στους διαδρόμους, όχι στα νούμερα μιας επιστολής
Ακριβώς!

Σπύρος Δουκάκης


Keep Growing

Παράθεση από: seibei στις 22 Αυγ 2013, 11:38:02 ΠΜ
Ακριβώς!

Γιατί, η ΕΕΧ έχει άγνοια από επαφές και διαδρόμους; Αυτοί υπήρχαν πολύ πριν εμφανιστούμε εμείς!
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

ftsak

Κανονικά ο στόχος έπρεπε να είναι : Πληροφορική ως μάθημα Γενικής Παιδείας σε όλες τις τάξεις του Λυκείου. Αυτό είναι το πρώτο βήμα. Μετά πας σε πανελλαδικό μάθημα. Τα μαθήματα που υπάρχουν στην εκπαίδευση μόνο ως πανελλαδικά εξεταζόμενα φυτρώνουν και ξεφυτρώνουν στο πι και φι (ΑΟΔΕ, Πολιτική Οικονομία, Κοινωνιολογία κλπ).

Αυτό δεν έχουμε καταλάβει. Δυστυχώς όμως δεν παρουσιάζουμε μια ενιαία πρόταση για την πληροφορική εκπαίδευση σε όλες τις βαθμίδες

Το μόνο που θέλουμε είναι να κρατήσουμε τα ιδιαίτερά μας, τη δουλειά στο φροντιστήριο ή τα βοηθήματά μας. Αυτή είναι η ταμπακιέρα. Μην μου πείτε ότι κόπτεστε για την εκπαίδευση των παιδιών, γιατί θα βάλω τα γέλια.

Το ίδιο κάνουν και οι χημικοί, και αυτοί βλέπουν να χάνουν τα ιδιαίτερά τους και έτσι έχουμε μια μάχη μεταξύ φροντιστηρίων/ιδιαίτερων για το ποιος θα είναι αυτός που θα ξεζουμίσει καλύτερα την ελληνική  οικογένεια. Λυπάμαι αλλά δεν μπορώ να συμμετέχω σε κάτι τέτοιο, ακόμα και αν μου κοστίσει.

Σχετικά με τους εκπροσώπους μας τώρα που μας καθησύχαζαν να τους δώσω συγχαρητήρια γιατί όλοι κρίνονται εκ του αποτελέσματος. Εκεί που πηγαίναμε για 2 ώρες στο γυμνάσιο μείναμε στη 1. Αυτή είναι η τεράστια ήττα. Μιλάμε για άπειρες ώρες στην πιο σταθερή βαθμίδα. Αλλά όλοι ασχολείστε με τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα.

Φάτε τη τώρα , πάρτε -1 ώρα στο γυμνάσιο και να μην σπάει το τμήμα, και μάθημα γενικής παιδείας μόνο στη Γ λυκείου, ένα 2ωράκι.
Αν τα υπολογίσετε όλα αυτά όχι σε 2 αλλά σε ένα χρόνο από τώρα, όταν καταργηθεί η Β λυκείου θα γίνει της κακομοίρας στα λύκεια και στα γυμνάσια. Κάποιοι θα πιάσουν τις καλές θέσεις στα δημοτικά. Οι υπόλοιποι μάλλον σε νησιά και ηπειρωτική Ελλάδα.

Προσωπικά έκανα αίτηση για πρωτοβάθμια  γιατί έχω αηδιάσει από όλη αυτή την κατάσταση των συντεχνιακών συμφερόντων. Τουλάχιστον στο δημοτικό δεν έχει τέτοια, τα πράγματα είναι πιο αθώα.

ΥΓ. Συνάδελφε keep growing κάποτε έλεγες να βλέπουμε το δάσος και όχι το δέντρο, από αυτά που γράφεις στο τέλος μάλλον έχεις εγκλωβιστεί στα δέντρα των πανελληνίων εξετάσεων και έχεις χάσει και εσύ το δάσος. Εύχομαι να το ξαναβρεις.

Παντελης Τσιράκης

Παιδιά ούτε τους χημικους ακούν ούτε εμάς .αν τους βγουν τα νούμερα ετσι θα πάρουμε 6 ώρες στην γ λυκείου .αν δεν τους βγουν τέλος ...

seibei

Δεν έχουμε έναν "Πιπεριά", να κατεβάσει τους σερβερς όλους κάτω. Και ας πάει η ΕΕΧ να τους σηκώσει!
Ε, μόνο έτσι δουλεύουν τα πράγματα σε αυτό το "κράτος".

1. Διαβούλευση των διαδρόμων
2. Σύγκρουση

Katsadouros_Dhm

(Η ώρα τώρα είναι για συγκεκριμένες προτάσεις που μπορούν να εφαρμοστούν, αύριο-μεθαύριο δημοσιεύεται το σχέδιο, σταματήστε να γράφετε τι κάνει και τι δεν κάνει η ΕΕΧ και οποιοσδήποτε άλλος).

Ξαναγράφω τα ίδια απλά και εφαρμόσιμα (και είναι ακριβώς στη λογική κόψε-ράψε που ξέρουν να εφαρμόζουν) και το προτείνω και στην ΠΕΚΑΠ:

Αφού "επιθυμούν" να προσθέσουν 2ωρο γενικής παιδείας στην Πληροφορική να γίνει ως εξής:
Να μεταφέρουν τη φιλοσοφία ή όποιο άλλο 2ωρο θέλουν της Β Λυκείου στη Γ Λυκείου στη θέση της Πληροφορικής Γενικής Παιδείας, και η Πληροφορική να πάρει τη θέση της φιλοσοφίας στη Β.
Να μπει το 6ωρο εναλλακτικά της Χημείας στην κατεύθυνση- με απαίτηση αυτό, γιατί δεν έχουν καταλάβει τι έβγαλε η διαβούλευση - και η Πληροφορική να γίνει πανελλαδικά εξεταζόμενο.

kadafi

Παράθεση από: manpoul στις 22 Αυγ 2013, 11:21:49 ΠΜ
Επικοινώνησα ως ειδ. γραμματέας της ΠΕΚΑΠ με τους κ. Χρ. Παπαδημητρίου, Κ. Δασκαλάκη και Ι. Σηφάκη.
Ο κ. Παπαδημητρίου ήδη μου έστειλε μια σύντομη δήλωση για τα τεκταινόμενα και σαφώς ειναι υπέρ μας, και ο κ. Σηφάκης έχει ετοιμάσει ένα άρθρο το οποίο τις επόμενες ημέρες θα δημοσιευθεί στο Βήμα. Σαφώς και αυτός είναι υπέρ μας.
Ο αγώνας συνάδελφοι συνεχίζεται.

Συναδελφικά
Μάνος Πουλάκης
Ειδ. Γραμματέας ΠΕΚΑΠ

Αυτά είναι τα όπλα μας! Έτσι πρέπει να κινηθούμε για να καταλάβει ο κόσμος οτι η επιστήμη της πληροφορικής είναι η επιστήμη του μέλλοντος και άσε τους χημικούς να λένε οτι θέλουν (οτι είναι 15000 άτομα, 160 σχολές με προαπαιτούμενη τη Χημεία κλπ). Αυτοί νομίζουν οτι είμαστε στο 1970...
Έχουμε στο πλευρό μας πανεπιστημιακούς που είναι μεγάλα ονόματα διεθνώς. Πρέπει και τα αντίστοιχα τμήματα και σχολές να αντιδράσουν και να απαιτήσουν ως προαπαιτούμενη την πληροφορική για να δεχθούν φοιτητές. Δεν είδα κανένα πανεπιστημιακό Χημικό να αντιδρά. Εξάλλου εμείς ζητάμε Χημεία Η' Πληροφορική. Εμάς κατηγορούν για συντεχνιακά παιχνίδια;;;
Πρέπει να είμαστε ενωμένοι, να μην αφήσουμε σε καμία περίπτωση να εννοηθεί οτι είμαστε ικανοποιημένη έστω και σε μικρό βαθμό από την τροπή που πήραν τα πράγματα και να αφήσουμε τις κατηγορίες για την ΠΕΚΑΠ... δεν μπορούν όλα να βγαίνουν στη φόρα στα φόρουμ κλπ.
Ένωση, αγώνας μέχρι να καταλάβουν όλοι το αυτονόητο!
Ελευθερίου Κωστής
Μηχανικός Υπολογιστών
Καθηγητής Πληροφορικής (ΠΕ20)

kadafi

Αλήθεια όταν ένας μαθητής τελειώσει το Γυμνάσιο είναι αυτονόητο οτι θα πάρει πιστοποίηση στους Υπολογιστές;;;
Όπως είχε πει και ο συνάδελφος Τσιωτάκης αυτό το χαρτί είναι πολύ σημαντικό.
Δεν πρέπει να τους αφήσουμε να γίνει κουρελόχρτο! Αν θέλουν μονόωρο μάθημα την πληροφορική στο Γυμνάσιο τότε θα πρέπει να καταλάβουν οτι οι περισσότεροι μαθητές ΔΕΝ θα είναι ικανοί να πάρουν πιστοποίηση και ΔΕΝ θα την παίρνουν!
Να μην αφήσουμε την πιστοποίηση να γίνει ένα κουρελόχαρτο όπως έχουν καταντήσει τα απολυτήρια Γυμνασίου και Λυκείου.
Ελευθερίου Κωστής
Μηχανικός Υπολογιστών
Καθηγητής Πληροφορικής (ΠΕ20)

manpoul

Παράθεση από: Keep Growing στις 22 Αυγ 2013, 11:30:51 ΠΜ
ps. Και όλα τα παραπάνω, ο ίδιος ο Υφυπουργός (υπεύθυνος για τα συγκεκριμένα ζητήματα) μας διαβεβαίωσε ότι ΙΣΧΥΟΥΝ. Γιατί λοιπόν αυτά τα μπρος πίσω. Εξηγήστε μας ποιοι και πως τους πιέζουν με ονοματεπώνυμα. Αυτά τα τυπικά για "συνεχίζουμε τον αγώνα" κατάντησαν πλέον γραφικά...

Γιατί πιστεύεις ότι γνωρίζω τί γίνεται παρασκηνιακά; Αν γνώριζα προσωπικά ονόματα, πρόσωπα κτλ θα τα δημοσίευα. Βλέπεις ότι τη μια μέρα λένε κάτι και την επόμενη το αναιρούν. Όπως έγραψα και σε προηγούμενο μήνυμά μου, δεν έχω καμία εμπιστοσύνη σε καμία δήλωση πολιτικού. Η μόνη εμπιστοσύνη είναι σε αυτό που βλέπω γραπτά, αυτό που δημοσιεύεται σε ΦΕΚ και αυτό που ψηφίζεται στη Βουλή. Όλα τα άλλα είναι αερολογίες. Δεν ξέρω αν σε κάλυψα.
Θα ζητηθούν εξηγήσεις σαφώς, απλά πρέπει να καταλάβετε ότι μας κοροϊδεύουν κι εμάς όπως κι όλον τον κόσμο.
Όταν οι επιτροπές και οι άνθρωποι που κινούν τα νήματα και παίρνουν τις αποφάσεις είναι εξωθεσμικοί και εξωκυβερνητικοί κατά πώς φαίνεται, είναι πολύ δύσκολο να παρέμβεις. Τουλάχιστον προσωπικά δεν έχω τις γνωριμίες και τη δύναμη, αλλά ούτε και θα ήθελα να είμαι μέλος των κυκλωμάτων αυτών.
Το "ο αγώνας συνεχίζεται" σημαίνει ότι θα συνεχίσουμε να παλεύουμε όλοι μας για το αυτονόητο. Με τα μέσα που έχουμε. Αν σου φαίνεται γραφικό για εμένα δεν είναι καθόλου.

dream

Παράθεση από: kadafi στις 22 Αυγ 2013, 12:05:06 ΜΜ
Αλήθεια όταν ένας μαθητής τελειώσει το Γυμνάσιο είναι αυτονόητο οτι θα πάρει πιστοποίηση στους Υπολογιστές;;;
Όπως είχε πει και ο συνάδελφος Τσιωτάκης αυτό το χαρτί είναι πολύ σημαντικό.
Δεν πρέπει να τους αφήσουμε να γίνει κουρελόχρτο! Αν θέλουν μονόωρο μάθημα την πληροφορική στο Γυμνάσιο τότε θα πρέπει να καταλάβουν οτι οι περισσότεροι μαθητές ΔΕΝ θα είναι ικανοί να πάρουν πιστοποίηση και ΔΕΝ θα την παίρνουν!
Να μην αφήσουμε την πιστοποίηση να γίνει ένα κουρελόχαρτο όπως έχουν καταντήσει τα απολυτήρια Γυμνασίου και Λυκείου.

Σύμφωνα με τα όσα μας είχε πει ο κ. Τζιμογιάννης στην επιμόρφωση επιμορφωτών β΄επιπέδου η Πιστοποίηση των γνώσεων πληροφορικής στο γυμνάσιο είναι στόχος σπουδών και δεν θα οδηγεί σε πιστοποίηση με την τυπική της μορφή, με κάποιο έγγραφο τύπου ecdl.
Σε αυτό μπορεί να μας απαντήσει καλύτερα και ο Παναγιώτης Τσιωτάκης που είναι στην ομάδα σχεδίασης του προγράμματος σπουδών για το γυμνάσιο

Keep Growing

Παράθεση από: ftsak στις 22 Αυγ 2013, 11:47:02 ΠΜ

ΥΓ. Συνάδελφε keep growing κάποτε έλεγες να βλέπουμε το δάσος και όχι το δέντρο, από αυτά που γράφεις στο τέλος μάλλον έχεις εγκλωβιστεί στα δέντρα των πανελληνίων εξετάσεων και έχεις χάσει και εσύ το δάσος. Εύχομαι να το ξαναβρεις.

Αν παρακολουθείς καλά αυτά που γράφω συνάδελφε δεν το είχα χάσει ποτέ.  :)
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

seibei

Παράθεση από: kadafi στις 22 Αυγ 2013, 11:59:23 ΠΜ
, αγώνας μέχρι να καταλάβουν όλοι το αυτονόητο!
Έχεις την αυταπάτη ότι το παιχνίδι παίζεται με όρους λογικής ;