ΣΕ ΠΙΟ ΤΕΙ ΝΑ ΠΑΩ;

Ξεκίνησε από martini, 23 Φεβ 2009, 03:11:09 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

martini

Καλησπέρα σας!!
Είμαι μαθητής της τρίτης λυκείου του ΕΠΑ.Λ. του τομέα πληροφορικής.
Φέτος και εγώ θα δώσω πανελλαδικές εξετάσεις και θέλω να περάσω σε κάποιο Τ.Ε.Ι πληροφορικής.
Οι σχολές που θέλω είναι το Τ.Ε.Ι Πειραιά και το Τ.Ε.Ι Αθηνών και δεν ξέρω ποια να δηλώσω.
Επίσης να σας πω πως θέλω να ασχοληθώ πάρα πολύ με τον υπολογιστή στο υλικό μέρος και με δίκτυα.
Εδώ λοιπόν θέλω την βοήθειά σας, να μου προτείνετε που και γιατί!

Ευχαριστώ     

pgrontas

Παράθεση από: martini στις 23 Φεβ 2009, 03:11:09 ΜΜ
Επίσης να σας πω πως θέλω να ασχοληθώ πάρα πολύ με τον υπολογιστή στο υλικό μέρος και με δίκτυα.
Αν με υλικό μέρος εννοείς κατσαβίδι κτλ. μάλλον σε κανένα ΤΕΙ δεν θα ασχοληθείς.

Τώρα για τα ΤΕΙ, Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πειραιάς έχουν πολύ καλή φήμη.
Αν μπορείς να επιλέξεις, διάλεξε ένα από αυτά,  σε σχέση με όσα  έχουν για τίτλο οτιδήποτε ασχετο και δίπλα την λέξη πληροφορική.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

Laertis

Παράθεση από: martini στις 23 Φεβ 2009, 03:11:09 ΜΜ

Οι σχολές που θέλω είναι το Τ.Ε.Ι Πειραιά και το Τ.Ε.Ι Αθηνών και δεν ξέρω ποια να δηλώσω.
Επίσης να σας πω πως θέλω να ασχοληθώ πάρα πολύ με τον υπολογιστή στο υλικό μέρος και με δίκτυα.
Εδώ λοιπόν θέλω την βοήθειά σας, να μου προτείνετε που και γιατί!
 

Προτείνω το ΤΕΙ Πειραιά είναι πολύ πιο κοντά σε αυτό που θές
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

lp

Καταρχήν Υπάρχει το ΤΕΙ Πειραιά με το Υπολογιστικών συστηματων και τα ΤΕΙ Αυτοματισμού Αθήνας και Θεσσαλονίκης εφόσον θέλεις υλικό.

Φυσικά τα τμήματα Πληροφορικής Αθήνας και Θεσσαλονίκης είναι εξίσου καλά αλλά δεν έχει αρκετό hardware...