Φρέσκα Μαντάτα από Υπουργό ΠΔΒΜΘ

Ξεκίνησε από astef, 22 Ιαν 2010, 09:06:16 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Gnirut

Κάνω copy-paste post που είχα κάνει στις 31 Ιουλίου:

"Είναι βέβαιο ότι τα επόμενα χρόνια ο κύριος ρόλος μας θα είναι η υποστήριξη του δικτύου και των υπολογιστών όχι μόνο του σχολείου αλλά και των μαθητών (αυτά τα "τσαμπα" που λένε ότι θα δώσουν κάποια στιγμή) αλλά και των υπολοίπων εκπαιδευτικών. Το πολύ πολύ να μας λυπηθούν και να μας απαλλάξουν από το data entry αν και αυτό χλωμό το βλέπω.
Εαν με κάποιο τρόπο δεν μπορέσουμε να αναβαθμιστεί το μάθημα της πληροφορικής στα σχολεία και αναβαθμιστεί έτσι και ο ρόλος μας ως εκπαιδευτικού το παραπάνω σενάριο είναι σίγουρο. Ακόμα και η "ναυαρχίδα" μας η Α.Ε.Π.Π. θεωρείται, και μεταξύ μας είναι, για την πλάκα.
Δεν μπορώ π.χ. να καταλάβω γιατί δεν μεγαλώνει η ύλη της και ας γίνει "αλγοριθμική" και τι έγινε. Μην μου πει κανένας για μαθηματικούς που τη θέλουν και κουραφέξαλα. Εαν το πάρουμε έτσι όλα τα μαθήματα έχουν στη βάση τους τα μαθηματικά οπότε ακόμα και τη χημεία που χρησιμοποιεί την απλή μέθοδο των τριών θα έπρεπε να τη κάνουν μαθηματικοί. Και να το πάρουμε και αλλιώς γιατί να μην ανοίξει π.χ. και η διδασκαλία των μαθηματικών του γυμνασίου και σε άλλες ειδικότητες ...όπως η δικιά μας. Πρέπει δηλαδή να έχεις τελειώσει μαθηματικό για να διδάξεις τη δευτεροβάθμια εξίσωση; οποιοσδήποτε απόφοιτος θετικής σχολής μπορεί να το κάνει αυτό. Μπορεί τα παραπάνω να ακούγονται extreme αλλά μην ξεχνάμε ότι ένας βασικός λόγος που κρατιέται το μάθημα της πληροφορικής χαμηλά είναι οι "τριβές" με τις άλλες ειδικότητες και κυρίως με τους ΠΕ03.
Με το word και το excel είμαστε "doomed". Στο κάτω-κάτω χρόνο με το χρόνο η χρήση τους γίνεται όλο και πιο εύκολή..."

Τότε οι περισσότεροι είχαν κολλήσει στο ότι τόλμησα να θίξω την μαθηματάρα μας την ΑΕΠΠ και ότι μάλλον εγώ δεν την κάνω σωστά.
Τώρα που με όμορφα λόγια τα ίδια λέει η υπουργός τι λέτε;

andreas_p

Θα συμφωνήσω, με τον Ευριπίδη.

Ένας πληροφορικός τι έχει διδαχθεί;

Κατά βάση σχεδίαση και ανάπτυξη αλγορίθμων, πολυπλοκότητα αλγορίθμων, βάσεις δεδομένων, δυναμικές δομές, σχεδίαση ιστοσελίδων κ.α. .

Άρα πού πρέπει να εστιάσουμε (+ ΠΕΚΑΠ  + Σύμβουλοι) την προσοχή μας ;

Α', Β' Λυκείου :

ΠΕ03 ξέρετε πώς αποκαλεί το μάθημα επιλογής 'Εφαρμογές υπολογιστών';  fb  !!!!!!!
Γιατί άραγε ; Ο ίδιος διδάσκει ως επιλεγόμενο την αστρονονία.

Συνεπώς, πρέπει να αλλάξει το αναλυτικό πρόγραμμα αυτού του μαθήματος, νέο βιβλίο και το μάθημα να εξετάζεται.

Β' Λυκείου :

Η Τεχν. Επικοιν. να αντικατασταθεί από Αλγοριθμική επιπέδου  I.
Άλλωστε το 90% αυτών που διδάσκουν ΤΕ  είναι  ΠΕ19 !!!!

Γ' Λυκείου :

Η ΑΕΠΠ, Αλγοριθμική  επιπέδου II, με δυναμικές δομές , πολυπλοκότητα και όλο το  Κεφ. 10 .




toufeki

....Συνάδελφοι συμφωνώ μαζί σας.

Είναι όμως η ώρα να γίνουν ΤΩΡΑ όλα αυτά;

Αυτό που καιεί τώρα τον κλάδο, αντιμετωπίζεται μόνο με άμεση ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ.

Για να χτήσεις ένα οικοδόμημα ξεκινάς από τα θεμέλια όχι από το ρετιρέ.

Έχω άδικο;

Gnirut

Αγαπητέ toufeki δυστυχώς το εγκεφαλογράφημά μας ως κλάδου από ότι φαίνεται είναι ευθεία γραμμή. Με το που έλεγε αυτά που είπε η κ. υπουργός θα έπρεπε αυτό το post να έχει τουλάχιστον 500 απαντήσεις. Αντί αυτού καμμιά 10ρια άτομα λένε τον πόνο τους.

Resistence is futile πλέον. Ετοιμαστείτε λοιπόν συνάδελφοι να κάνετε support με τα μισά λεφτά της αγοράς έτσι για να στανιάρετε...

astef

#49
Παράθεση από: Gnirut στις 25 Ιαν 2010, 01:55:28 ΜΜ
Αγαπητέ toufeki δυστυχώς το εγκεφαλογράφημά μας ως κλάδου από ότι φαίνεται είναι ευθεία γραμμή. Με το που έλεγε αυτά που είπε η κ. υπουργός θα έπρεπε αυτό το post να έχει τουλάχιστον 500 απαντήσεις. Αντί αυτού καμμιά 10ρια άτομα λένε τον πόνο τους.

Resistence is futile πλέον. Ετοιμαστείτε λοιπόν συνάδελφοι να κάνετε support με τα μισά λεφτά της αγοράς έτσι για να στανιάρετε...
Καλά τα λέει το toufeki, καλά τα λέει και ο Gnirut !
Και αυτό είναι το πρόβλημά μας!
Έτσι ακριβώς, κλινικά νεκροί, σε πλήρη αφασία, που θα προσπαθήσουν να αναστηθούν σε δεύτερο χρόνο (ίσως να μην προσπαθήσουν ούτε και τότε!) και αν τα καταφέρουν έστω και εκ των υστέρων, θα επανέλθουν ως ζόμπι ...
Δευτέρα Παρουσία δεν υπάρχει συνάδελφοι!
Ό,τι ζήσεις σε αυτή τη ζωή και μόνον!
Κρίμα ...
Ένας κλάδος παντός καιρού ...


astef

#51
Δημοσιεύτηκε η ανακοίνωση που είχα στείλει στο site του ΚΕΠΛΗΝΕΤ Χανίων: http://www.keplinet-chanion.gr/
Κατά τα άλλα, η κλασσική σιωπή ... του κοιμισμένου ...
Έως τώρα, μηδέν απαντήσεις από τη Λίστα Καθηγητών Πληροφορικής Νομού Χανίων.
Επίσης καμία κίνηση από θεσμικούς που έχω ενημερώσει (σχολικούς συμβούλους και πρόεδρους φορέων/ΕΛΜΕ κτλ).
Οι θεσμικοί υποψιάζομαι ότι κάτι θα βγάλουν ως ανακοίνωση-διαμαρτυρία για την τιμή των όπλων, αλλά δεν αρκεί!
Αυτό που χρειάζεται, είναι η ενημέρωση των συναδέλφων, η ευαισθητοποίησή τους και πάνω απ'όλα , η μαζική ενεργοποίηση!
Όνειρο θερινής νυκτός, αλλά γιατί να μην το προσπαθήσουμε;
Τουλάχιστον, ας κοιμόμαστε με ήσυχη τη συνείδησή μας ...

Υ.Γ. Καλά αυτά που προτείνετε ορισμένοι για αλγοριθμική, αλλά μην παραμυθιάζεστε! Η λύση δεν είναι μόνον, η τόνωση της ΑΕΠΠ και η επέκτασή της ... Αυτό είναι ένα μόνον από τα κομματάκια του παζλ ...
Ένας κλάδος παντός καιρού ...

Σούλας Βασίλης

Παράθεση από: astefanogiannis στις 24 Ιαν 2010, 06:46:16 ΜΜ
Βασίλη, υποψιάζομαι ότι θα είσαι εντός και εκτός τάξης μαζί με το φιλόλογο!

Συνάδελφοι προσωπικά θεωρώ αβάσιμες τις τόσο μαύρες προβλέψεις που αναφέρονται από κάποιους συναδέλφους σχετικά με το κλάδο μας. Η αίσθηση μου είναι ότι γενικά το μάθημα της Πληροφορικής θα πάει προς αναβάθμιση. Πιστεύω ότι η εισαγωγή στα Δημοτικά είναι κάτι που θα γίνει. Επίσης φαίνεται ότι το μάθημα στο Γυμνάσιο θα γίνει δίωρο. Καλό θα ήταν επίσης στο Λύκειο το μάθημα να πάει στα υποχρεωτικά και να αναβαθμιστεί η διδασκαλία του. Επίσης να θεσπιστεί κρατικό πιστοποιητικό γνώσης χρήσης Η/Υ και οι μαθητές να προετοιμάζονται για αυτό μέσα από το Λύκειο. Όλοι ξέρουμε τι συμβαίνει με την Πληροφορική στο Λύκειο και πραγματικά είναι κάτι που μας προσβάλλει όλους. Για την ΑΕΠΠ καλό θα ήταν να ονομαστεί Αλγοριθμική με παραπάνω κομμάτια ύλης και να ξεκινάει από την Β' Λυκείου. Πιστεύω ότι σκοπός του Υπουργείου είναι να αναβαθμίσει την Πληροφορική και καλό θα είναι η αναβάθμιση να γίνει και με συμμετοχή δική μας κάνοντας προτάσεις έτσι ώστε η αναβάθμιση να είναι όσο το δυνατό πιο ουσιαστική. Σε αυτό σημαντικός είναι ο ρόλος της ΠΕΚΑΠ αλλά και της ΕΠΥ. Ο αρνητισμός, η απαισιοδοξία, η μαυρίλα δεν ταιριάζει στον κλάδο μας. Ζούμε στον αιώνα της Τεχνολογίας και της Πληροφορικής και όσο σκουριασμένα μυαλά και αν υπάρχουν στην διοίκηση της εκπαίδευσης και στο εκπαιδευτικό σύστημα γενικότερα δεν νομίζω ότι είναι δυνατόν να πάει πίσω η αναβάθμιση της Πληροφορικής.
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52

toufeki

Η ιστορία θα δείξει Βασίλη.
Όταν μας χώσουν στην ψηφιακή λάντσα με μισθούς μεσαίωνα τότε τα λέμε πάλι.

panayotisk

Αγαπητέ Βασίλη,
Η έξτρα ώρα στο Γυμνάσιο είναι κάτι που ζητάμε καιρό τώρα. Όπως και η αναβάθμιση του μαθήματος στο Λύκειο.
Από που έχεις πληροφόρηση ότι θα αλλάξει αυτό; Εγώ από ότι έχω πληροφορηθεί δεν βλέπουν να γίνεται κάτι τέτοιο.
Από τα μέχρι τώρα λεγόμενα της υπουργού δεν προκύπτει ότι σκοπός του υπουργείου είναι να αναβαθμιστεί η πληροφορική, αλλά να αξιοποιηθεί η τεχνολογία στα υπόλοιπα μαθήματα.
Πράγματι η απαισιοδοξία και η μιζέρια δεν μας ταιριάζει, αλλά τα μέχρι τώρα μηνύματα μάλλον δεν είναι θετικά για τον κλάδο μας. Και πάλι αν έχεις κάποια άλλη πληροφόρηση παρακαλώ να αναφέρεις την πηγή, διότι οι φήμες δεν έχουν αξία μπροστά σε αυτά που πραγματικά γίνονται και λέγονται.

Gnirut

Η υπουργός ήταν σαφής σε αυτά που είπε. Συνήθως οι υπουργοί τα λένε αυτά με σκοπό το να δουν τι αντιδράσεις θα επιφέρουν. Προς το παρόν αντίδραση δεν βλέπω. Το μόνο που βλέπω είναι "ύπνο" ή ευσεβείς πόθους αναβάθμισης του κλάδου.

<Χιούμορ>
Βέβαια εαν το δει αλλιώς κάποιος μπορεί να πεί ότι η "οριζοντιοποίηση" είναι και αναβάθμιση. Μας αναθέτουν τις διοικητικές και οργανωτικές υποχρεώσεις του σχολείου, δηλαδή μας κάνουν managers άρα και golden boys άρα θα χεστούμε και στα πριμ. Πολύ γουστάρω...  :laugh:
</Χιούμορ>

<Συνέχιση Κλάματος>
...

astef

Παράθεση από: Gnirut στις 26 Ιαν 2010, 03:34:27 ΜΜ
Η υπουργός ήταν σαφής σε αυτά που είπε. Συνήθως οι υπουργοί τα λένε αυτά με σκοπό το να δουν τι αντιδράσεις θα επιφέρουν. Προς το παρόν αντίδραση δεν βλέπω. Το μόνο που βλέπω είναι "ύπνο" ή ευσεβείς πόθους αναβάθμισης του κλάδου.

<Χιούμορ>
Βέβαια εαν το δει αλλιώς κάποιος μπορεί να πεί ότι η "οριζοντιοποίηση" είναι και αναβάθμιση. Μας αναθέτουν τις διοικητικές και οργανωτικές υποχρεώσεις του σχολείου, δηλαδή μας κάνουν managers άρα και golden boys άρα θα χεστούμε και στα πριμ. Πολύ γουστάρω...  :laugh:
</Χιούμορ>

<Συνέχιση Κλάματος>
...
Γεια σου ρε συνάδελφε, Gnirut και επικείμενο golden boy! :D
Δε ξέρω αν έχεις υποψιαστεί ότι αυτό που μόλις είπες, πολύ πιθανόν να προβληθεί και ως επιχείρημα σε κάποια πολύ συγκεκριμένη χρονική στιγμή ...
Τί εννοώ;
Πώς μας αποκαλεί η Υπουργός αυτές τις μέρες;
Συνεργάτες!
Σε κάποια φάση στο άμεσο μέλλον - αν τυχόν αντιδράσουμε - θα υπάρξει επικοινωνιακή "καταιγίδα" αρνητική, αλλά και θετική προς τον κλάδο.
Ένα επιχείρημα της θετικής "καταιγίδας" θα μπορούσε άνετα να είναι αυτό που είπες! Ότι, δηλαδή, αναβαθμιζόμαστε ως κλάδος!
Θυμίζει την κλασσική τακτική του ιδιωτικού τομέα όπου βαπτίζουν τον άλλο executive manager με τις ίδιες αποδοχές, αλλά με αυξημένες αρμοδιότητες και ωράριο. Ο άλλος δέχεται βέβαια, διότι έχει φάει το δόλωμα του νέου του τίτλου!
Αλλά απ'οτι βλέπω ούτε αντίδραση θα υπάρξει και άρα ούτε επικοινωνιακή "καταιγίδα"!
Πάει και ο έξτρα τίτλος αναβάθμισης ρε γαμώτο!  :'(
Ένας κλάδος παντός καιρού ...

Σούλας Βασίλης

Παράθεση από: toufeki στις 26 Ιαν 2010, 02:41:05 ΜΜ
Η ιστορία θα δείξει Βασίλη.
Όταν μας χώσουν στην ψηφιακή λάντσα με μισθούς μεσαίωνα τότε τα λέμε πάλι.


Ψηφιακή λάντζα=γραμματειακή υποστήριξη. Μάλλον αυτό εννοείς. Θα εκφράσω την άποψη μου. Καταρχήν το ψηφιακή λάντζα το αναφέρεις σαν να είναι κάτι σαν ανθρακωρύχος στο Βέλγιο ή σαν καταδικασμένος σε καταναγκαστικά έργα. Εγώ βλέπω το θέμα απλά. Υπάρχει η τάση παντού και φυσικά και στα σχολεία της ψηφιοποίησης και των ηλεκτρονικών υπηρεσιών. Είσαι εναντίον αυτού; Πιστεύω όχι. Το θέμα είναι πως και ποιοί; Καταρχήν κάποια λίγα σχολεία που έχουν γραμματείς αυτό κατά κάποιο τρόπο το έχουν λύσει. Απαντάω στο ποιοί και πως. Πάρα πολλοί συνάδελφοι μα πάρα πολλοί και το ξέρετε όλοι ενδιαφέρονται γι αυτό. Επίσης όπως ξέρετε με τους πάρα πολλούς διορισμούς που έχουν γίνει στον κλάδο μας σχεδόν όλοι μας εργαζόμαστε με μειωμένο ωράριο (αυτό δεν το αναφέρει σχεδόν κανείς). Άρα με κατάλληλη διαχείριση του προσωπικού και η ''ψηφιακή λάντζα'' βγαίνει και το εκπαιδευτικό έργο. Είναι μια αυτονόητη λύση. Παράλληλα με αυτή τη λύση υπάρχει και η επίσημη θέσπιση της ''ψηφιακής λάντζας'' με μείωση ωραρίου (κάτι σαν τον υπεύθυνο εργαστηρίου), πράγμα που θα δημιουργήσει και οργανικές θέσεις και που πάρα πολλοί συνάδελφοι δεν θα είχαν κανένα πρόβλημα και πάλι να ασχοληθούν όταν ξέρουν ότι έχουν οργανική και συμπληρωμένο ωράριο. Αυτό που σε ανησυχεί από ότι καταλαβαίνω και συμφωνώ απόλυτα μαζί σου είναι αυτό το θέμα να μείνει χωρίς να οργανωθεί επίσημα γιατί τότε θα δημιουργηθούν πολλά προβλήματα και θα είμαστε έρμαια της κάθε διεύθυνσης του σχολείου μας. Εγώ είμαι της άποψης να οργανωθεί επίσημα και με συγκεκριμένους κανόνες και τότε θα δείτε συνάδελφοι πόσοι θα τρέξουν στην ''ψηφιακή λάντσα'' το οποίο για μένα είναι μία αξιοπρεπής δουλειά που πρέπει να γίνει. Ο χειρισμός του VBI εντάσσετε στην ''ψηφιακή λάντζα''; Επειδή λοιπόν έχει γίνει οργανωμένα με συγκεκριμένες αποδοχές δεν υπάρχει κανένας που να μην θέλει να το αναλάβει, έτσι δεν είναι;
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52

Gnirut

"Πάρα πολλοί συνάδελφοι μα πάρα πολλοί και το ξέρετε όλοι ενδιαφέρονται γι αυτό. Επίσης όπως ξέρετε με τους πάρα πολλούς διορισμούς που έχουν γίνει στον κλάδο μας σχεδόν όλοι μας εργαζόμαστε με μειωμένο ωράριο"

Ναι Βασίλη αλλά οφείλουν να το λένε στην προκήρυξη του ΑΣΕΠ αυτό. Ότι πρόκειται δηλαδή για θέσεις γραμματέων και όχι για θέσεις καθηγητών μέσης εκπαίδευσης.

Ίσως να ήταν προτιμότερο να συναρμολογούμε και να πουλάμε PCακια αντί να παιδευτούμε να περάσουμε ΑΣΕΠ (με πολυετείς σπουδές σε σχολές με τις υψηλότερες βάσεις εισαγωγής) για να γίνουμε τελικά γραμματείς του κάθε "αργόστροφου φιλόλογου".

Είσαι ο αφρός της μέσης εκπαίδευσης Βασίλη και όχι η μούργα, πρέπει να το καταλάβουμε αυτό.

Σούλας Βασίλης

Παράθεση από: Gnirut στις 26 Ιαν 2010, 04:47:49 ΜΜ
Ότι πρόκειται δηλαδή για θέσεις γραμματέων και όχι για θέσεις καθηγητών μέσης εκπαίδευσης.

Ίσως να ήταν προτιμότερο να συναρμολογούμε και να πουλάμε PCακια αντί να παιδευτούμε να περάσουμε ΑΣΕΠ (με πολυετείς σπουδές σε σχολές με τις υψηλότερες βάσεις εισαγωγής) για να γίνουμε τελικά γραμματείς του κάθε "αργόστροφου φιλόλογου".

Είσαι ο αφρός της μέσης εκπαίδευσης Βασίλη και όχι η μούργα, πρέπει να το καταλάβουμε αυτό.

Μα αυτό λέω. Να ξεκαθαρίσει το τοπίο της γραμματειακής υποστήριξης. Ανάλογα με το μέγεθος του σχολείου με κάποιο τύπο να βγαίνουν ώρες γραμματειακής υποστήριξης. Να δοθεί και επίδομα χρήσης υπολογιστή. Όποιοι από τους καθηγητές ενδιαφέρονται (εθελοντικά οποιασδήποτε ειδικότητας) να αναλάβουν αποκλειστικά ή σαν συμπλήρωση ωραρίου και το θέμα θα λυθεί άμμεσα. Εγώ θα σου θέσω τα εξής ερωτήματα:

1) Τα γραφεία και οι διευθύνσεις πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με καθηγητές δεν στελεχώνονται; Μήπως κάνω λάθος ότι όλοι θέλουν να πάνε;

2) Οι αποσπασμένοι στις υπηρεσίες του Υπουργείου και στο Υπουργείο καθηγητές δεν είναι; Μήπως κάνω λάθος ότι όλοι θέλουν να πάνε;

3) Το ότι κάποιος προσλαμβάνεται σαν καθηγητής μέσης εκπαίδευσης απόκλείει και την περίπτωση να ασκείσει διοικητικό ή γραμματειακό έργο; Αυτό σε ποιό νόμο στηρίζεται; Δηλαδή θα αρνιόσουν να γίνεις διευθυντής και θα το χαρακτήριζες δουλειά για μούργα; Μήπως εκτός από εκπαιδευτικός καλύπτεσαι και από τον δημοσιουπαλληλικό κώδικα; Το ότι θα γίνουμε δημόσιοι υπάλληλοι όλοι το ξέραμε και το επιδιώξαμε. Αυτό που λες καλύτερα να συναρμολογούσαμε PCάκια εγώ θα πω ότι κάνεις ότι επιλέγεις. Άρα είσαι στην εκπαίδευση γιατί το θεωρείς προτιμότερο από αυτό που αναφέρεις. 

4) Το εκπαιδευτικό έργο δηλαδή αποκλείει οποιοδήποτε άλλο έργο στα πλαίσια του εκπαιδευτικού συστήματος όταν τηρήται το θεσμοθετημένο ωράριο εργασίας;

Εγώ ανακεφαλαιώνοντας θα πω το εξής. Να θεσμοθετηθεί η γραμματειακή υποστήριξη με συγκεκριμένους κανόνες και τότε ίσως δούμε πολλές εκπλήξεις, όπως συναδέλφους να συνωστίζονται ποιός θα αναλάβει και σε μία μελλοντική συζήτηση στο στέκι εδώ να διαβάζουμε για αδικίες και για ευνοική μεταχείριση κάποιων που πήραν την γραμματειακή υποστήριξη.  ;) (Για το VBI το έχουμε δει)
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52