e-School ?

Ξεκίνησε από Wizard, 02 Δεκ 2008, 09:14:58 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: poursali στις 23 Νοε 2009, 10:33:26 ΜΜ
Παράθεση από: Λάμπρος Μπουκουβάλας στις 23 Νοε 2009, 06:16:37 ΜΜ
Γενικό Συμπέρασμα: η ημιμάθεια είναι χειρότερη από την αμάθεια και η βιασύνη χειρότερη από τη βία...

θελεις να μας το εξηγησεις λιγο παραπανω? δεν μπορω να καταλαβω τι εννοεις

Μάλλον εννοεί ότι καμιά φορά τα πράγματα δεν είναι έτσι όπως φαίνονται με μια πρώτη ματιά, οπότε δεν θα έπρεπε να βγάζουμε βιαστικά συμπεράσματα, ειδικά αν δεν ξέρουμε το πλαίσιο μέσα στο οποίο γίνονται όσα γίνονται...

Η διαδικασία της εγκατάστασης και μετάπτωσης των δεδομένων για όσα Γυμνάσια δεν κατάφεραν να το κάνουν μόνα τους, έχει ανατεθεί από τον Οκτώβριο σε εξωτερικούς συνεργάτες της ΚτΠ Α.Ε. (προσωπικό των ΚΕΠΛΗΝΕΤ που δέχτηκαν να το κάνουν, εργαζομένους σε νομαρχίες, κλπ, κλπ, ακόμα και σε εκπαιδευτικούς που είχαν κάποια σχέση συνεργασίας με την ΚτΠ ως επιμορφωτές, κλπ). Προφανώς για να δεχτούν όλοι αυτοί θα έπρεπε να πληρωθούν! 

Επειδή ακόμα δεν είχε λήξει το 3ο ΚΠΣ (που κανονικά θα είχε λήξει στο τέλος του 2006, μετά στο τέλος του 2008, μετά στο 1ο εξάμηνο του 2009, και για κάποια τελευταία έργα στις 30 Νοεμβρίου 2009 - να λοιπόν η μαγική ημερομηνία μέχρι την οποία οι συνεργάτες αυτοί θα πρέπει να κάνουν ό,τι είναι να κάνουν για να πληρωθούν, και όχι ότι το eschool δε θα μπορεί να εγκατασταθεί), σκέφτηκαν να αντλήσουν τη χρηματοδότηση από εκεί. Φαντάζομαι πως επειδή δεν γινόταν να συστήσουν ξαφνικά τελευταία στιγμή νέο έργο για την εγκατάσταση του eschool, για αυτό το έβαλαν κάτω από την ομπρέλα του "ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΤΕΛΕΧΙΑΚΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ..." βαφτίζοντάς το εκπαίδευση. Προφανώς 95% είναι η εγκατάσταση/μετάπτωση και 5% η εκπαίδευση. Από κει και πέρα, επειδή κάθε έργο έχει και τη σχετική γραφειοκρατία του, προφανώς θα έπρεπε να υπάρχουν και κάποια τυποποιημένα έντυπα που προβλέπονται. Ένα από αυτά είναι και η περιβόητη βεβαίωση. Ας μη θεωρούμε όμως πως κάτι τέτοιο οδηγεί σε υποχρέωση ανάληψης ευθύνης για τη λειτουργία του eschool !!!

Αν δείτε και τα δικά μου post στο θέμα του eschool, από τον Ιούνιο και μετά, εξηγούν το παραπάνω πλαίσιο, εννοείται με την ανάλυση και την αξιοπιστία που επέτρεπε η πληροφόρηση που είχαμε κάθε φορά...

za√‘ag

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 23 Νοε 2009, 11:42:35 ΜΜ
..... Φαντάζομαι πως επειδή δεν γινόταν να συστήσουν ξαφνικά τελευταία στιγμή νέο έργο για την εγκατάσταση του eschool, για αυτό το έβαλαν κάτω από την ομπρέλα του "ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΤΕΛΕΧΙΑΚΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ..." βαφτίζοντάς το εκπαίδευση. Προφανώς 95% είναι η εγκατάσταση/μετάπτωση και 5% η εκπαίδευση. Από κει και πέρα, επειδή κάθε έργο έχει και τη σχετική γραφειοκρατία του, προφανώς θα έπρεπε να υπάρχουν και κάποια τυποποιημένα έντυπα που προβλέπονται. Ένα από αυτά είναι και η περιβόητη βεβαίωση. Ας μη θεωρούμε όμως πως κάτι τέτοιο οδηγεί σε υποχρέωση ανάληψης ευθύνης για τη λειτουργία του eschool !!!

Όλα γίνονται σιγά-σιγά και ... σταδιακά θα μας βαφτίσουν διοικητικούς
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

poursali

φιλε Νικο συμφωνω οτι δεν πρεπει να βγαζουμε γρηγορα συμπερασματα, αλλα με ολα αυτα που περιγραφεις ειναι ηδη αργα για συμπερασματα! ολα γινονται οπως-οπως με λιγα λογια.... αυτο ειναι με μια ματια το συμπερασμα... πριν τα διαβασω αυτα ειχα καλυτερη εντυπωση για το ολο εγχειρημα (οσο και αν αυτο ακουγεται υπερβολικο)

τελος παντων, δεν ειμαι της αποψης οτι πρεπει να χωριστουμε εδω σε ομαδες οπου καποιοι υποστηριζουν το ενα και οι αλλοι το αλλο... συναδελφοι ειμαστε σε οποιο ποστο και αν υπηρετουμε αυτη τη στιγμη.... ας μην το ξεχναει κανενας απο εμας αυτο!
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 23 Νοε 2009, 11:42:35 ΜΜ
Παράθεση από: poursali στις 23 Νοε 2009, 10:33:26 ΜΜ
Παράθεση από: Λάμπρος Μπουκουβάλας στις 23 Νοε 2009, 06:16:37 ΜΜ
Γενικό Συμπέρασμα: η ημιμάθεια είναι χειρότερη από την αμάθεια και η βιασύνη χειρότερη από τη βία...

θελεις να μας το εξηγησεις λιγο παραπανω? δεν μπορω να καταλαβω τι εννοεις

Μάλλον εννοεί ότι καμιά φορά τα πράγματα δεν είναι έτσι όπως φαίνονται με μια πρώτη ματιά, οπότε δεν θα έπρεπε να βγάζουμε βιαστικά συμπεράσματα, ειδικά αν δεν ξέρουμε το πλαίσιο μέσα στο οποίο γίνονται όσα γίνονται...


Εννοώ όσα αναφέρει ο Νίκος ο Αδαμόπουλος.
Επίσης εννοώ ότι:
1) καλό είναι για εμάς να γνωρίζουμε ΤΑ ΠΑΝΤΑ πριν γράψουμε οτιδήποτε και να μη γράφουμε βιαστικά και αυθόρμητα
2) καλό είναι οι αρμόδιοι να ενημερώνουν με ΠΛΗΡΗ διαφάνεια τα σχολεία για το σύνολο της διαδικασίας και να κινούνται με περισσότερη σοβαρότητα, όχι με τη βία των ημερομηνιών και των εγκυκλίων-διαταγών...
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

poursali

Παράθεση από: Λάμπρος Μπουκουβάλας στις 24 Νοε 2009, 09:14:53 ΠΜ
Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 23 Νοε 2009, 11:42:35 ΜΜ
Παράθεση από: poursali στις 23 Νοε 2009, 10:33:26 ΜΜ
Παράθεση από: Λάμπρος Μπουκουβάλας στις 23 Νοε 2009, 06:16:37 ΜΜ
Γενικό Συμπέρασμα: η ημιμάθεια είναι χειρότερη από την αμάθεια και η βιασύνη χειρότερη από τη βία...

θελεις να μας το εξηγησεις λιγο παραπανω? δεν μπορω να καταλαβω τι εννοεις

Μάλλον εννοεί ότι καμιά φορά τα πράγματα δεν είναι έτσι όπως φαίνονται με μια πρώτη ματιά, οπότε δεν θα έπρεπε να βγάζουμε βιαστικά συμπεράσματα, ειδικά αν δεν ξέρουμε το πλαίσιο μέσα στο οποίο γίνονται όσα γίνονται...


Εννοώ όσα αναφέρει ο Νίκος ο Αδαμόπουλος.
Επίσης εννοώ ότι:
1) καλό είναι για εμάς να γνωρίζουμε ΤΑ ΠΑΝΤΑ πριν γράψουμε οτιδήποτε και να μη γράφουμε βιαστικά και αυθόρμητα
2) καλό είναι οι αρμόδιοι να ενημερώνουν με ΠΛΗΡΗ διαφάνεια τα σχολεία για το σύνολο της διαδικασίας και να κινούνται με περισσότερη σοβαρότητα, όχι με τη βία των ημερομηνιών και των εγκυκλίων-διαταγών...

συμφωνω μαζι σου στην ιδεα... ωστοσο ειναι αδυνατο να γνωριζει κανεις τα παντα (που γραφεις με κεφαλαια).... ισως αρκει να προσπαθουμε να καταλαβουμε ο ενας τον αλλον... αλλωστε κανενας δεν αποριπτει την γνωμη του αλλου οταν αυτη προσφερει κατι στο διαλογο...
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

za√‘ag

Παρόλα όσα λέτε εμείς μετά από τη "βεβαίωση" που μας ήρθε κατά λάθος στο σχολείο μας (που αφορούσε το Δ/ντή και εμένα) θα συνεδριάσουμε τη Δευτέρα για την ανάθεση της μηχανογράφησης. Σε ότι αφορά εμένα νομίζω ότι οφείλω να ενημερώσω το Σύλλογο για την πιθανή μελλοντική "μετεξέλιξη" σε Διοικητικό υπάλληλο όποιου αναλάβει τέτοια θέση και να μοιραστούν όλες οι επιπλέον εργασίες που θα προκύψουν από το e-school.

Με λύπη μου πάντως βλέπω ότι μέχρι τώρα (Νοέμβριος) αποδεχόμαστε τις καταληκτικές ημερομηνίες περί λειτουργίας του e-school και ΔΕΝ έχει γίνει το παραμικρό για την επίλυσή του μια για πάντα. Η σιωπηρή αποδοχή από μέρους μας (σαν κλάδος) είναι εμφανής μιας και οι εγκύκλιοι συνεχίζουν με τον ίδιο "απειλητικό" ρυθμό να εκβιάζουν Δ/ντές και (με τη σειρά τους) συναδέλφους.

Εγώ από τη μεριά μου μιας και δεν έχω καμία άλλη επίσημη κάλυψη θα το φτάσω στα άκρα (ελπίζω να μη χρειαστεί) προκειμένου να εξασφαλιστώ ότι θα παραμείνω ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ και δεν θα μεταλλαχτώ σε ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ (στο βωμό της ανοργανωσιάς και του ΚΠΣ / ΕΣΠΑ και ό,τι άλλο σκαρφίζεται το ΥΠΕΠΘ για να δίνει "εργα" σε ιδιώτες οι οποίοι τελικά ούτε support έχουν ούτε τίποτα)

ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΠΑΡΩΝ ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΟΥΤΕ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΞΑΝΑ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ e-school ή όπως αλλιώς το βαφτίσουν .... Αν θέλουν μηχανογράφηση ας το κάνουν με άλλους υπαλλήλους ... ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ... από το 1990 μας έβγαλαν την ψυχή με το φιλότιμό μας
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

toufeki

Α ρε zavag. Εσύ φωνάζεις αλλά ποιος σ'ακούει.
Αυτό το ρημάδι το υπουργείο τον πέτυχε τον στόχο του(διαχρονικά μιλάω).
Κατάφερε στην Πληροφορική να φτιάξει ένα ψηφιδωτό (όπως λέμε ψηφιακή εικόνα και διδάσκουμε στα παιδιά πόσο αυτή υπολείπεται σε ποιότητα από την αναλογική), όπου τα γειτονικά pixels τσακώνονται μεταξύ τους.
Την ποιότητα της εικόνας μας (έστω και ψηφιακής) δεν τη χαρακτηρίζει μόνο το κάθε pixel ξεχωριστά αλλά όλα τα pixels μαζί.
Είναι σα να βλέπεις τηλεόραση με 3, 4 καμμένα pixels.
Δε καταλαβαίνεις σχεδόν καμιά διαφορά.
Καίγονται άλλα 3, 4.
Πάλι δε καταλαβαίνεις ουσιαστική διαφορά.
Έτσι φτάνεις στο σημείο αφού πλέον καούν τόσα pixels ώστε να σου χαλάσει η εικόνα, πετάς την τηλεόραση και ησυχάζεις.
Έτσι θα καταντήσει και το εκπαιδευτικό μας ταξίδι εαν συνεχίσουμε έτσι.
MIA ΠΕΤΑΜΕΝΗ  ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ.

σημ. είναι απογοητευτικό να μη βλέπουμε πέρα από τη μάσκα μας δώσανε να φοράμε.

Είμαι και γω μαζί σου σ'αυτόν τον αγώνα.
Καλύτερα 2 παρά 1.

za√‘ag

#322
Και εκτός από αυτά που λες για τα pixels μερικοί μπορεί να ψάχνουν να δουν αν αυτά τα καμμένα pixels ήταν της original αντιπροσωπείας ή μαϊμού pixels .... αν ήταν original τότε θα τα επιδιορθώσουμε αλλιώς .... ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΝ

ΥΓ

Δεν κατάλαβα τι έγινε και διαγράφτηκες (αν θες στείλε pm για να μου εξηγήσεις )..... αλλά χαίρομαι που ξαναγράφτηκες .... ακόμα και ως toufeki (μαχόμενος δεν είσαι; )

-------------
Να ξαναβάλεις την υπογραφή σου: "Ο έρωτας στ' αλώνια της καλδέρας" (δεν το καταλαβαίνω αλλά ακούγεται ωραίο)
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

za√‘ag

#323
Συζήτησε προ ημερών ο Δ/ντής μου με τον ένα από τους δυο "συναδέλφους" (από το ΥΠΕΠΘ οι οποίοι μας είπαν ότι δεν είχαν καμιά σχέση με την ομάδα υποστήριξης του e-school) που μας επισκέφθηκαν το Σεπτέμβριο με σκοπό να μας διευκολύνουν τότε, και του είπε ότι η βεβαίωση που μας έστειλαν είναι "τυπική" ..... Βέβαια τότε μας ζήτησαν να υπογράψουμε ότι ήρθαν στο σχολείο μόνο και μόνο για να δικαιολογήσουν την απουσία από την υπηρεσία τους και δεν μας ανέφεραν τίποτε περί κατάρτισης ή κάτι άλλο τέτοιο ... ίσα-ίσα μάλιστα μιλούσαν ειρωνικά για το e-school και για όλο το "σχεδιασμό"

Για να γίνει όμως πιο "ουσιαστική" για μένα έκανα ένα προσχέδιο επιστολής με σκοπό να την στείλω στην ΚτΠ Α.Ε. με θέμα "ΑΙΤΗΜΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΒΕΒΑΙΩΣΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ" επειδή είναι ανακριβής .  Για να μην σας κουράζω (είδα αρκετές διαφωνίες σχετικές με το θέμα) και την επισυνάπτω εδώ, όποιον τον ενδιαφέρει ας μου στείλει ΠΜ για να του τη στείλω.... Σκέφτομαι τη Δευτέρα να τη στείλω στην ΚτΠ ....μάλλον ταχυδρομικά και ... χειρόγραφα !!

Μπορεί να με θεωρήσετε "γραφικό" αλλά το "γραφικό" καμιά φορά είναι πιο καλό από το command line :)
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

P.Tsiotakis

εγώ δε σε θεωρώ καθόλου γραφικό, καλά θα κάνεις να στείλεις την επιστολή. Μάλιστα (αφού κρατήσεις αντίγραφο) στείλε και τη βεβαίωση πίσω να τη βάλουν σε κάδρο...

toufeki

Συμφωνώ συνάδελφε απόλυτα με τα γραφόμενά σου αλλά και με το πνεύμα των γραφομένων σου.
Θα σε παρακαλούσα να μου επιτρέψεις και μένα να την χρησιμοποιήσω όταν χρειαστεί.
Στο δικό μου σχολείο δεν ακούγετε(e-mail κλπ) τίποτα για e-skroutz .
Όταν ακουστεί (γιατί θα ακουστεί) θα έχω και γω ένα "εργαλείο" στα χέρια μου.

Είπαμε καλύτερα 2 παρά 1.

ΥΓ. Σ'ευχαριστούμε zavag για την ουσιαστική σου προσφορά.

za√‘ag

#326
Τελικά αποφάσισα να το βάλω εδώ το αρχικό κείμενο αλλά κανονικά και όχι συνημμένο .... Συνημμένη θα βάλω τη "βεβαίωση"

ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΤΡΟΠΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΩ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ (ΌΧΙ ΜΕ ΛΟΓΙΑ ΜΟΝΟ .... ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΠΙΑ ΠΕΡΙΤΤΕΥΟΥΝ)

**** ΓΙΑ ΟΠΟΙΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΥΠΑΡΞΕΙ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΔΕΝ ΦΕΡΩ ΚΑΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ **** :)


**** ΠΡΟΣΧΕΔΙΟ ***
Προς:
Κοινωνία της Πληροφορίας Α.Ε.

Αίτημα ακύρωσης βεβαίωσης παρακολούθησης

Αξιότιμοι κύριοι,
Μου αποστείλατε «βεβαίωση παρακολούθησης» για το πρόγραμμα κατάρτισης, που παρακολούθησα ανελλιπώς (!!) εν ώρα εργασίας «Εκπαίδευση για το έργο: Σχεδιασμός και ανάπτυξη υποδομών και προηγμένων υπηρεσιών για την υλοποίηση του e-school» διάρκειας 6 ωρών στις 14/9/2009.
Θα ήθελα να σας γνωστοποιήσω ότι στις 14/9/2009 μας επισκέφθηκαν ο κος ....... και ο κος .......... από το ΥΠΕΠΘ κατόπιν τηλ. επικοινωνίας. Ο σκοπός ήταν να μεταφέρουν δεδομένα από υπάρχοντα αρχεία άλλης εφαρμογής μηχανογράφησης στο e-school το οποίο είχαμε ήδη εγκαταστήσει περί το τέλος της περσινής σχ. χρονιάς. Επιπλέον οι ανωτέρω μας διαβεβαίωσαν ότι και οι δυο δεν έχουν καμιά σχέση με την ομάδα υποστήριξης του e-school ούτε ήταν αρμόδιοι να απαντήσουν σε ερωτήσεις που τους κάναμε (εγώ και ο Διευθυντής του σχολείου) σχετικά με τις λειτουργίες/χρήση του συγκεκριμένου πακέτου. Ο σκοπός της επίσκεψής τους ήταν να ρυθμίσουν τη μεταφορά των δεδομένων από το άλλο πρόγραμμα μηχανογράφησης στο e-school και δεν μας είπαν ότι πρόκειται για 6-ωρη κατάρτιση. Να σημειώσω μάλιστα ότι δεν κρίθηκε απαραίτητη η παρουσία μου καθ' όλη τη διάρκεια της παραμονής τους στο σχολείο μας (περίπου 10-2μμ) (έκανα μάθημα και στα διαλείμματα ενημερωνόμουν για την πορεία της μεταφοράς). Θεωρήθηκε απλά αυτονόητη η δική μου παρουσία λόγω της ειδικότητάς μου (καθηγητής πληροφορικής) για τη διευκόλυνση στο έργο τους σε ότι αφορά την εύρεση των αρχείων του άλλου προγράμματος μηχανογράφησης. Στο τέλος μας ζήτησαν να υπογράψουμε για να βεβαιώσουμε ότι ήρθαν στο σχολείο μας και να δικαιολογήσουν την απουσία από την υπηρεσία τους.
Κατά συνέπεια θεωρώ ότι δεν έγινε καμιά κατάρτιση σχετική με τη χρήση και τις λειτουργίες του e-school στο βαθμό που θα μπορούσε να μου χορηγηθεί βεβαίωση παρακολούθησης, κάτι που ουδέποτε ζήτησα.
Εξάλλου θα ήθελα να τονίσω ότι η βεβαίωση που μου χορηγήσατε αφορά, όπως αναφέρει, στην «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΤΕΛΕΧΙΑΚΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ» στην οποία δεν ανήκω διότι δεν είμαι διοικητικός υπάλληλος αλλά εκπαιδευτικός.
Παρακαλώ λοιπόν να ΑΚΥΡΩΣΕΤΕ την επ' ονόματί μου βεβαίωση παρακολούθησης διότι είναι ανακριβής και να με ενημερώσετε εγγράφως.

Με τιμή

................

Καθηγητής Πληροφορικής

(σχολείο ..... )
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

evry


  Το χαρτί που υπογράψατε θυμάσαι τι ακριβώς έλεγε?
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

za√‘ag

Παράθεση από: evry στις 29 Νοε 2009, 11:39:37 ΠΜ

  Το χαρτί που υπογράψατε θυμάσαι τι ακριβώς έλεγε?

Αν και θα έπρεπε δεν το διαβάσαμε καλά γιατί θεωρήσαμε ότι δικαιολογούσε (όπως μας είπαν) την απουσία από την υπηρεσία τους. Αυτό βέβαια είναι ένα μελανό σημείο στην ιστορία..... Εννοείται ότι τη Δευτέρα θα επικοινωνήσω προσωπικά με τον ένα τουλάχιστον από τους δυο....
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

za√‘ag

#329
Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 23 Νοε 2009, 11:42:35 ΜΜ
..... Φαντάζομαι πως επειδή δεν γινόταν να συστήσουν ξαφνικά τελευταία στιγμή νέο έργο για την εγκατάσταση του eschool, για αυτό το έβαλαν κάτω από την ομπρέλα του "ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΤΕΛΕΧΙΑΚΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ..." βαφτίζοντάς το εκπαίδευση. Προφανώς 95% είναι η εγκατάσταση/μετάπτωση και 5% η εκπαίδευση. Από κει και πέρα, επειδή κάθε έργο έχει και τη σχετική γραφειοκρατία του, προφανώς θα έπρεπε να υπάρχουν και κάποια τυποποιημένα έντυπα που προβλέπονται. Ένα από αυτά είναι και η περιβόητη βεβαίωση. Ας μη θεωρούμε όμως πως κάτι τέτοιο οδηγεί σε υποχρέωση ανάληψης ευθύνης για τη λειτουργία του eschool !!!

/EDIT από προηγούμενο post...../

1) Η εγκατάσταση του e-school ήταν ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ του ανάδοχου του έργου (έτσι έλεγε η σύμβαση του έργου) και όχι των καθηγητών ... γιαυτό πληρώθηκε ο ανάδοχος !!!!!

2) Ποιος διασφαλίζει με τέτοιες βεβαιώσεις (εικονικές και "βαφτισμένες") ότι εμείς δεν θα το αναλάβουμε παραπέρα;;;;; Αφού για αυτό το λόγο μας τις χορήγησαν !!!!!

3) Όσοι αναλαμβάνουν τέτοιες εργασίες να υλοποιήσουν ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΛΕΚΟΥΝ ΜΕ ΠΛΑΓΙΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ


Όλα γίνονται σιγά-σιγά και ... σταδιακά θα μας βαφτίσουν διοικητικούς
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ