ΘΕΜΑΤΑ ΟΕΦΕ 2011

Ξεκίνησε από xara_pap, 27 Απρ 2011, 03:25:47 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

xara_pap

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Πολυ τεκμηριωμένη απάντηση.
Ευχαριστώ

Stefevan

Τρέχει το πρόγραμμα ?? Αν τρέχει τότε όλα είναι οκ!!! Ο καθένας γράφει το πρόγραμμά του και ορίζει τους δικούς του κανόνες. Αρκεί βέβαια το πρόγραμμα να κάνει αυτό που ζητείται.  :)

odysseas

Παράθεση από: alkisg στις 04 Μαΐου 2011, 11:57:10 ΠΜ
Σύμφωνοι, στο διδακτικό πακέτο δεν υπάρχει μετατροπή της ΓΙΑ σε ΟΣΟ, ούτε σχετικό διάγραμμα, και έτσι δεν ξέρουμε την "ακριβή συνθήκη τερματισμού".

Μια μικρή παρατήρηση (φαντάζομαι δε λέω κάτι νέο και, ούτως ή άλλως, δεν αφορά στο μηδενικό βήμα): στη σελ. 43 υπάρχει μια ΓΙΑ για την οποία δίνεται διάγραμμα ροής. Αυτό μας παρέχει κάτι "επίσημο" σε σχέση με την μετατροπή.

P.Tsiotakis

Παράθεση από: odysseas στις 04 Μαΐου 2011, 02:47:41 ΜΜ
Μια μικρή παρατήρηση (φαντάζομαι δε λέω κάτι νέο και, ούτως ή άλλως, δεν αφορά στο μηδενικό βήμα): στη σελ. 43 υπάρχει μια ΓΙΑ για την οποία δίνεται διάγραμμα ροής. Αυτό μας παρέχει κάτι "επίσημο" σε σχέση με την μετατροπή.

+1

Νίκος Αδαμόπουλος

Ένα από τα γκρίζα ζητήματα της ΑΕΠΠ είναι και η ιεραρχία μεταξύ των τελεστών KAI και Ή. Μπορεί για πολλούς να είναι ξεκάθαρο ζήτημα... όμως:

α) το διδακτικό πακέτο δεν αναφέρει τίποτα

β) οι απόψεις διίστανται (βλ. πλήθος σχετικών θεμάτων στο Στέκι, π.χ. https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=3317.0, από όπου συνδέονται άλλα θέματα, κ.ο.κ.)

γ) επισημάνθηκε στην ημερίδα της ΕΠΥ (29-1-2010) και δημοσιεύτηκε στο βιβλίο Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον Παρελθόν, Παρόν, Μέλλον (http://www.scribd.com/full/37994803?access_key=key-1xz92oy35skdi37vco0h), στην εργασία "Το διδακτικό πακέτο του μαθήματος ΑΕΠΠ. Ασάφειες και επακόλουθα προβλήματα". Εκεί προτείνεται: "...σε κάθε περίπτωση οι διδάσκοντες πρέπει να προτρέπουν τους μαθητές να χρησιμοποιούν παρενθέσεις στις εκφράσεις που διατυπώνουν. Τέλος, οι θεματοδότες είναι καλό να μην εξετάσουν σε πανελλαδικό επίπεδο το συγκεκριμένο ζήτημα χωρίς τη χρήση παρενθέσεων, μέχρι να οριστεί η προτεραιότητα των τελεστών από το διδακτικό πακέτο. "

δ) το ίδιο το Υπουργείο σύμφωνα με την 46285/Γ2/14-04-2011 ( http://dide.ilei.sch.gr/keplinet/education/docs/aepp_yp_2011.pdf ) καταλήγει: "Με βάση τα παραπάνω και τον επιπρόσθετο λόγο ότι σκοπός του μαθήματος δεν είναι η διδασκαλία της άλγεβρας Boole,  θα πρέπει να ακολουθούνται τα αναφερόμενα στο διδακτικό πακέτο του μαθήματος Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον και ιδιαίτερα η χρήση παρενθέσεων ώστε να προφυλάσσονται οι μαθητές και οι μαθήτριες από πιθανές παρερμηνείες και λάθη." Δεδομένου ότι το διδακτικό πακέτο δεν αναφέρει τίποτα, άρα πρέπει να γίνεται χρήση παρενθέσεων. Βλ. και: https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=3847.0

Επομένως, σχετικά με το Θέμα 1.Ζ.2, που ζητάει να υπολογιστεί το:
(ΟΧΙ (9 MOD 5 = 20-4*2^2)) Ή (5+7 DIV 4 > 4) ΚΑΙ ('Β' = 'Α')

...δηλαδή: Ψευδής Ή Αληθής ΚΑΙ Ψευδής. Ας το υπολογίσουμε:

- Όσοι εφαρμόσουν την άποψη ότι λόγω της άλγεβρας Boole θα πρέπει το ΚΑΙ να προηγείται του Η, τότε θα έχουν: Ψευδής Ή (Αληθής ΚΑΙ Ψευδής), δηλαδή: Ψευδής Ή Ψευδής, δηλαδή τελικά: Ψευδής
-  Όσοι εφαρμόσουν την από αριστερά προς τα δεξιά προτεραιότητα θα έχουν:  (Ψευδής Ή Αληθής) ΚΑΙ Ψευδής, δηλαδή: Αληθής ΚΑΙ Ψευδής, δηλαδή τελικά: Ψευδής.

Κατά τύχη, με όποια σειρά και να υπολογιστεί, βγαίνει Ψευδής. Επομένως, αν το δούμε σε 1ο επίπεδο θα λέγαμε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα. Όμως, αν το δούμε και σε 2ο επίπεδο, μπορούμε να παρατηρήσουμε τα εξής:

1) Αν δεν υπήρχε ο τελεστής ΟΧΙ στην αρχική έκφραση, τότε το αποτέλεσμα δεν θα ήταν το ίδιο και με τις δύο προσεγγίσεις.
2) Αφού τα ενδιάμεσα αποτελέσματα: α) Ψευδής Ή Ψευδής, β) Αληθής ΚΑΙ Ψευδής  είναι διαφορετικά, τότε πρόκειται για θέμα επιστημονικά κακώς ορισμένο
3) Τα θέματα δόθηκαν στις 27-4-2011, δηλαδή μετά από την τελευταία οδηγία του Υπουργείου, η οποία ορίζει ότι πρέπει να γίνεται χρήση παρενθέσεων. Όμως η οδηγία αυτή δεν υιοθετήθηκε ή δεν έγινε καν αντιληπτή!

Νίκος Αδαμόπουλος

Ως προς το Θέμα 4, τι να πω τώρα; Όταν έμαθα από μαθητή ότι ο "Τρύφωνας" είναι υπαρκτό και ιδιαίτερο άτομο (δηλαδή εννοώ επώνυμος), ένοιωσα ότι έχω μείνει πίσω και έξω από τα πράγματα και κατάλαβα ότι πρέπει να παρακολουθώ με μεγαλύτερη προσπάθεια τις εξελίξεις που αφορούν στο μάθημα της ΑΕΠΠ, αλλά και γενικότερα στον εκπαιδευτικό και κοινωνικό μας περίγυρο... Εδώ πραγματικά οι θεματοδότες μάς έδειξαν το δρόμο που πρέπει να ακολουθήσουμε όλοι μας μέσα από την παιδεία... προβάλλοντας ήθη και αξίες διαχρονικές.

Keep Growing

Ουάου! Εντυπωσιακό μήνυμα.
Παράδειγμα προς μίμηση.  >:(

Αυτός ο  Dominique Strauss-Kahn, τι ρόλο βαράει; Θα μπορούσες να επιλέξεις ένα Ελληνικό όνομα, για παράδειγμα Παπαχρόνης
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

alkisg

Διέγραψα το παραπάνω μήνυμα του adamopou87 γιατί παραήταν προκλητικό. Γράφτηκε μόνο και μόνο για να την πει ανώνυμα σε κάποιο μέλος του φόρουμ. Όποιος θέλει να ασκήσει κριτική μπορεί να το κάνει με πιο ευπρεπή τρόπο και χωρίς να γράφει άσχετα nicknames από πολιτικά πρόσωπα.

adamopoulos87

Και αυτό δηλαδή θα διαγραφεί τώρα?

Παρακολουθώ εδώ και καιρό κ. Αδαμόπουλε, τον τρόπο με τον οποίο κρίνετε και αναφέρεστε στα θέματα της ΟΕΦΕ..... με τρόπο απαράδεκτο και γεμάτο εμπάθεια!
Εάν γνωρίζατε, για όλα τα θέματα της ΟΕΦΕ, θα μπορούσατε και εσείς να πάρετε μέρος στη διαδικασία υποβολής και πρότασης θεμάτων με μία απλή αίτηση που είχε αναρτηθεί στο site της ΟΕΦΕ πριν από λίγους μήνες!

Από τη στιγμή που δεν αξιολογείτε συνολικά τα θέματα ως θέματα, αλλά  κρίνετε ένα και μόνο ένα υποερώτημα (https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=3857.msg40771#msg40771) και 'κολλάτε' στο όνομα που χρησιμοποιήθηκε στο τέταρτο θέμα για την αναζήτηση, μάλλον εσείς είστε κάπως απόμακρος από τα συμβαίνοντα στο μάθημα και ακολουθείτε τη δικιά σας μοναχική πορεία....

Έχετε τη δυνατότητα να κρίνετε τα θέματα στο σύνολό τους ή όχι κύριε Αδαμόπουλε?

Τη σχέση έχει ένα όνομα που χρησιμοποιήθηκε ως δεδομένο στο τέταρτο θέμα, με τα ήθη και τις διαχρονικές αξίες που πρέπει να ακολουθήσουμε για το εκπαιδευτικό και κοινωνικό περίγυρο!  (https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=3857.msg40989#msg40989)
Σας προτείνω επομένως του χρόνου να είστε εσείς θεματοδότης.... και να αφήσετε τους άλλους να σας κρίνουν. Ελπίζω όχι με το δικό σας σκεπτικό και νοοτροπία!


Υ.Γ. Αναβαθμίστε και την ιστοσελίδας σας (φαντάζομαι αυτή είναι!!!!)  (http://users.sch.gr/adamopou/), έχει χαρακτηριστικά-τεχνολογίες και κώδικα δεκαετιών πριν!!! Εσείς που είστε 'μέσα' στα πράγματα θα έπρεπε να το γνωρίζετε αυτό!

Νίκος Αδαμόπουλος

Καταρχάς θα ήθελα να ξέρω σε ποιον απαντάω αφού ό,τι γράφω το γράφω επώνυμα...

Αυτό μάλιστα δείχνει ότι δεν έχω πρόβλημα να κριθώ ... σε αντίθεση, από ό,τι φαίνεται, από εσάς...! Για το λόγο αυτό θα επανέλθω με συγκεκριμένη και αναλυτική απάντηση...

Πάντως να σημειώσω ότι επί της ουσίας δεν τοποθετηθήκατε...

Υ.Γ. Και με την ευκαιρία να πω ότι είστε ο πρώτος γενικώς που με κατηγορεί με αυτόν τον τρόπο... οπότε μου είναι λίγο δύσκολο να πιστέψω ότι είμαι γεμάτος κόμπλεξ, ότι γράφω απαράδεκτα, με εμπάθεια, εριστικά, ότι κάτι δεν πάει καλά με το σκεπτικό μου και την νοοτροπία μου...

adamopoulos87

#85
επί της ουσιάς τοποθετήθηκα με τα αντίστoιχά links μάλιστα!

πριν από λίγο καιρό γράψατε για το θέμα με το μηδενικό βήμα:
Επομένως το να μπαίνει ειδικά αυτό ως θέμα εξετάσεων δείχνει ένα από τα εξής: α) οι θεματοδότες είναι κάπως απόμακροι από τα συμβαίνοντα στο μάθημα, δεν παρακολουθούν την εξέλιξή του και ακολουθούν τη δικιά τους μοναχική πορεία, ή β) το κάνουν επίτηδες και επιλέγουν αμφιλεγόμενο θέμα ώστε να προκαλέσουν ντόρο, που θα λειτουργεί και σαν έμμεση διαφήμιση, ειδικά αφού προτείνουν τη συγκεκριμένη λύση. Όμως, όπως και να 'χει, θεωρώ ότι αυτό δείχνει έλλειψη υπευθυνότητας από την πλευρά τους που δεν βοηθά ούτε το μάθημα ούτε τους μαθητές.

και σας απαντώ:
εάν ήταν έτσι δεν είχαμε ασχοληθεί ακόμα και μέσα από το στέκι με το θέμα αυτό,από παλαιότερα ακόμη! έχουμε ένα κακογραμμένο σχολικό βιβλίο από διαφορετικούς συγγραφείς. και πολλά  άλλα ακόμα είναι τα θέματα που μας έχουν 'βασανίσει' μέσα από το στέκι για θέματα που δεν είναι καλά διευκρινισμένα. και εάν ξαφνικά το βλέπατε αυτό ως θέμα πανελληνίων το ίδιο θα απάντουυσατε?
για να μη θυμίσω τί έγινε πέρσι με το τρίτο θέμα των εξετάσεων!

πριν απο λίγο καιρό γράψατε:
Ως προς το Θέμα 4, τι να πω τώρα; Όταν έμαθα από μαθητή ότι ο "Τρύφωνας" είναι υπαρκτό και ιδιαίτερο άτομο (δηλαδή εννοώ επώνυμος), ένοιωσα ότι έχω μείνει πίσω και έξω από τα πράγματα και κατάλαβα ότι πρέπει να παρακολουθώ με μεγαλύτερη προσπάθεια τις εξελίξεις που αφορούν στο μάθημα της ΑΕΠΠ, αλλά και γενικότερα στον εκπαιδευτικό και κοινωνικό μας περίγυρο... Εδώ πραγματικά οι θεματοδότες μάς έδειξαν το δρόμο που πρέπει να ακολουθήσουμε όλοι μας μέσα από την παιδεία... προβάλλοντας ήθη και αξίες διαχρονικές.

και σας απάντησα:
Τη σχέση έχει ένα όνομα που χρησιμοποιήθηκε ως δεδομένο στο τέταρτο θέμα, με τα ήθη και τις διαχρονικές αξίες που πρέπει να ακολουθήσουμε για το εκπαιδευτικό και κοινωνικό περίγυρο! είναι δηλαδή αυτή σοβαρή κριτική απέναντι σε ένα θέμα πληροφορικής από έναν πληροφορικό? για να καταλάβω δηλαδή!!!

είναι σοβαρή κριτική αυτή από εσάς δηαδή γιατα θέματα της οεφε?

ανδρέας βασιλόπουλος

Νίκος Αδαμόπουλος

#86
Σχετικά με την κριτική γενικώς:

Για να κρίνει κάποιος έναν άνθρωπο προσωπικά: α) σε επιστημονικό επίπεδο ως πληροφορικό, β) σε εκπαιδευτικό επίπεδο ως δάσκαλο, γ) σε γενικότερο επίπεδο προσωπικότητας-ήθους, δεν πρέπει να σταθεί μόνο σε ένα δυο μηνύματά του, αλλά να δει συνολικά την πορεία του και τη στάση του.

Ενώ λοιπόν εσύ ξέρεις ποιος είμαι (έχεις τη δυνατότητα να δεις τα άνω των 1000 μηνύματά μου στο Στέκι αλλά και τις απαντήσεις των άλλων μελών σε αυτά, το βιογραφικό μου στο έστω εγκαταλελειμμένο site μου, πού εργάζομαι, πού κατοικώ, τι ηλικία έχω, κλπ), ωστόσο εγώ δεν γνωρίζω ποιος είσαι για να σε κρίνω. Το μόνο που ξέρω είναι ένα - μπορεί και ψεύτικο - όνομα και τα 2 μηνύματα όλα κι όλα που έχεις γράψει στο Στέκι, κι αυτά μάλιστα γραμμένα τόσο βιαστικά, με πολλά "συντακτικά" και "σημασιολογικά" λάθη, που δεν θα ταίριαζαν σε εκπαιδευτικό. Αλήθεια με ποια ιδιότητα γράφεις; Είσαι εκπαιδευτικός στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση; Κάνεις μάθημα σε φροντιστήρια-ιδιαίτερα ως κύρια απασχόληση; Είσαι πληροφορικός που ευκαιριακά κάνεις μάθημα σε φροντιστήρια-ιδιαίτερα για να συμπληρώσεις το εισόδημά σου; Είσαι ιδιοκτήτης φροντιστηρίου; Είσαι μέλος της ΟΕΦΕ; Έχεις πολλά ή λίγα χρόνια εμπειρίας στην εκπαίδευση; Έτσι, λοιπόν, αφού δεν σε ξέρω δεν μπορώ να σε κρίνω!

Εγώ κρίνω μόνο τα θέματα και κατ' επέκταση τους θεματοδότες, όχι προσωπικά αλλά τη συγκεκριμένη ιδιότητά τους. Αυτό όμως δεν το κάνω μόνο για τον ΟΕΦΕ, που πράγματι θα έδειχνε εμπάθεια από την πλευρά μου. Το έχω κάνει επανειλημμένα και για τις εκάστοτε Επιτροπές Εξετάσεων (ΕΕ) των πανελληνίων. Π.χ. και τελείως ενδεικτικά, χωρίς να εξετάζουμε το αν έχω δίκιο ή όχι σε αυτά που γράφω:

https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=2916.msg26737#msg26737
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=3599.msg37061#msg37061
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=3091.msg31104#msg31104
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=2014.msg15264#msg15264
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=2024.msg15623#msg15623

Σχετικά με τους θεματαδότες γενικώς:

Θεωρώ ότι σε ένα πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα είναι τελείως διαφορετικό το να βγάζει κάποιος θέματα για το σχολείο του, ή για το φροντιστήριό του, όπου εκεί εκπροσωπεί μονάχα τον εαυτό του, από το να βγάζει θέματα η επίσημη ΕΕ των πανελληνίων, ή η αντίστοιχη επιτροπή του ΟΕΦΕ. Τα θέματα της ΕΕ θα τα δει όλη η Ελλάδα και εννοείται ότι θα δεχθούν κριτική αν κάτι δεν πάει καλά. Από την άλλη ο ΟΕΦΕ είναι ένας επίσημος φορέας κι αυτός, εφαρμόζει συγκεκριμένη διαδικασία με θέματα και ημερομηνίες εξετάσεων που προβάλλεται ως προσομοίωση των πανελληνίων, επομένως είναι προφανές ότι και τα θέματά του θα δεχθούν κριτική.

Όταν, λοιπόν, κάποιος δέχεται και λαμβάνει την ιδιότητα του θεματοδότη, είτε στην ΕΕ, είτε στον ΟΕΦΕ, θα πρέπει να είναι σίγουρος ότι θα μπορέσει να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις. Σίγουρα θα πρέπει να έχει μεγάλη εμπειρία στη διδασκαλία του μαθήματος και να παρακολουθεί από κοντά την εξέλιξή του. Αλλιώς θεωρώ, όπως προανέφερα, ότι  αυτό θα έδειχνε έλλειψη υπευθυνότητας από την πλευρά του που δεν βοηθά ούτε το μάθημα ούτε τους μαθητές. Ως προς την ενημέρωση για την πορεία του μαθήματος, το Στέκι - στο οποίο μόλις γράφτηκες - αποτελεί ό,τι καλύτερο αυτή τη στιγμή. Επιπλέον, υπάρχει η επιστημονική βιβλιογραφία. Έτσι στο site του ΚΕΠΛΗΝΕΤ Ηλείας, το οποίο μπορεί από τεχνολογική άποψη κι αυτό να υστερεί, αν και πιστεύω ότι το περιεχόμενο παίζει το σημαντικότερο ρόλο (π.χ. γράψε στο google απλώς 'κεπληνετ' και πάτησε το enter), έχουμε συγκεντρώσει σε λίστα μάλλον όλες τις σχετικές εργασίες (http://dide.ilei.sch.gr/keplinet/education/articles-alg.php ). Ειδικά ο 1ος σύνδεσμος της λίστας αποτελεί ένα καλό σημείο αναφοράς. Στη συνέχεια έχουμε τις διευκρινιστικές εγκυκλίους του Υπουργείου. Και ας μην ξεχάσουμε τους σχολικούς συμβούλους οι οποίοι όμως δεν καλύπτουν τα φροντιστήρια.

Σχετικά με τα φετικά θέματα του ΟΕΦΕ στην ΑΕΠΠ:

Στα θέματα εντοπίστηκαν: όχι μία, ούτε δύο, αλλά τρεις (3) αστοχίες, όπου εμπλέκονται αμφισβητούμενα – γκρίζα σημεία του βιβλίου:

Α) Το ζήτημα με το μηδενικό βήμα στη ΓΙΑ όπου η αρχική τιμή είναι μεγαλύτερη της τελικής
( το οποίο όπως θα είδες δεν σχολίασα μόνο εγώ αρνητικά στο: https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=3857.msg40771#msg40771 )

Β) Η εκχώρηση αποτελέσματος έκφρασης σε μεταβλητή διαφορετικού τύπου
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=3857.msg40914#msg40914 )

Γ) Η προτεραιότητα των τελεστών ΚΑΙ και Ή.
( https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=3857.msg40988#msg40988 )

Χωρίς να χρειάζεται να ανοίξουμε ξανά την κουβέντα αν όντως πρέπει να τα θεωρούμε ή όχι ασαφή σημεία, ωστόσο αν το δούμε αντικειμενικά ΕΙΝΑΙ τέτοια σημεία. Έχουν αναφερθεί και στο: "Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον, Παρελθόν, Παρόν, Μέλλον, Σ. Δουκάκης (Επιμ.), Ελληνική Εταιρεία Επιστημόνων και Επαγγελματιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΕΠΥ), Αθήνα, Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών, 2010", μαζί με πολλά άλλα τέτοια σημεία. Και ως τέτοια σημεία πρέπει να ΜΗΝ εμπλέκονται σε θέματα πανελληνίων. Ωστόσο, μου κάνει εντύπωση που εσύ ισχυρίζεσαι το αντίθετο, δηλαδή ότι ως τέτοια σημεία πρέπει να τα δίνουμε στους μαθητές για να προλάβουμε την ΕΕ!

Τέλος, σχετικά με το περιβόητο όνομα στο 4ο θέμα:

Εσύ μπορεί να μην το βλέπεις έτσι, μπορεί εγώ να έχω αρχίσει να γερνάω και να γίνομαι συντηρητικός, όμως θα το διατυπώσω και με άλλο τρόπο, πιο ευθύ: Το σχολείο δεν έχει σκοπό να εφοδιάζει μόνο με γνώσεις και τεχνικές επίλυσης θεμάτων τους μαθητές, κάτι που ίσως είναι ο αποκλειστικός σκοπός των φροντιστηρίων, αλλά να παρέχει μια γενικότερη παιδεία, πρότυπα, αξίες, ήθος, κλπ. Επομένως θα πρέπει εμείς όλοι, αν θέλουμε να λεγόμαστε παιδαγωγοί, να προσπαθούμε σε κάθε ευκαιρία να καλλιεργούμε και να προβάλουμε όλα τα παραπάνω. Ακόμα και στα θέματα της ΑΕΠΠ! Και όχι να παρουσιάζουμε ως φυσιολογικά και άξια να ασχοληθεί κανείς όλα αυτά που αφορούν στα μεσημεριανάδικα, στα reality, σε όλες αυτές τις φθηνές εκπομπές και στα άτομα που τις περιτριγυρίζουν! Ακόμα και οι ίδιοι οι μαθητές, χλεύασαν το σενάριο του συγκεκριμένου θέματος! Μην υποτιμάμε τους μαθητές! Είναι οι σκληρότεροι αλλά ταυτόχρονα και οι πιο αντικειμενικοί κριτές. Όταν βλέπουν έναν συνάδελφο που, προκειμένου να φανεί αρεστός και 'κοντά' στα παιδιά, άλλοτε πετάει σάχλες ή άλλοτε δεν θέλει να τα κουράζει, μπορεί αρχικά να δείχνουν ικανοποίηση με αυτή του τη στάση, αυτά τα ίδια τα παιδιά όμως είναι που στο τέλος θα ασκήσουν δριμεία κριτική και θα τον κατηγορούν σε όλη τους τη ζωή. Για τον συνάδελφο όμως που στέκεται στο ύψος της θέσης του, ακόμα και μετά από δεκάδες χρόνια, οι παλιοί μαθητές του θα τον συναντάνε στο δρόμο και θα του λένε «γεια σου Δάσκαλε, τι κάνεις, πώς πάει το σχολείο», όμως με ένα βλέμμα που στην πραγματικότητα θα λέει ακόμα περισσότερα!

Stefevan

Είναι πολύ εύκολο να ξεφύγει το μυαλό του μαθητή ή και του οποιουδήποτε!! Φανταστείτε την ώρα των εξετάσεων τα παιδιά να έβλεπαν το όνομα Τρύφωνας, όχι ότι έχει κάτι ο άνθρωπος αλλά είναι μέρος των Media οπότε καταλαβαίνετε, ο καθένας θα παραξενευόταν. Εδώ σε μία άσκηση με απογραφή και δήμους που κάναμε, όταν τα παιδιά άκουσαν το <<όνομα>> δήμος άρχισαν να γελάνε!! Και δεν ήξερα γιατί, προφανώς κάτι θα είχε γίνει με κάποιο παιδί με το όνομα Δήμος και έκαναν ένα δεκάλεπτο να συνέλθουν και να συγκεντρωθούν.

Το 4ο θέμα έχει πολλές άχρηστες πληροφορίες οι οποίες δεν καταλαβαίνω που αποσκοπούν, όπως το όνομα του show το οποίο θα μπορούσε να γίνει... "σε ένα διαγωνισμό χορού"... και τα ονόματα των προσώπων τα οποία θα μπορούσαν να γίνουν "να διαβάζει το όνομα ενός διαγωνιζόμενου και ενός κριτή... κτλ"

Το διαγώνισμα της Χίου και το διαγώνισμα Στέκι είναι κλάσεις ανώτερα..

Τέλος, μετρήστε πόσες φορές είναι γραμμένη η λέξη ΟΕΦΕ στο διαγώνισμα. Μέχρι και στη λίστα παραμέτρων.., παντού! Υποτίθεται πως είναι καλό να χρησιμοποιούμε ονόματα μεταβλητών που μας θυμίζουν κάτι, τι είναι και τι ρόλο παίζουν στο πρόγραμμα.

dkonetas

Απλά να υπενθυμίσω - μιά και πρόσφατα είχα δεχθεί επίθεση για κάποια ασάφεια που παρερμηνεύτηκε σε μήνυμά μου- ότι ο κ. Αδαμόπουλος τεκμηρίωσε την άποψή του (με την οποία παρεμπιπτόντως συμφωνώ σημείο προς σημείο) ενώ ο κ.Βασιλόπουλος (ή adamopoulo87) αποφεύγοντας να απαντήσει επιτίθεται, εκτιμώ με "έκπτωση ήθους", σε προσωπικό επίπεδο.
Η άποψη "ας συμμετείχατε εσείς στην επιτροπή αντί να κρίνετε το έργο της" είναι επιεικώς ανώριμη (νηπιακού επιπέδου) και χρησιμοποιείται δυστυχώς κατά κόρον όταν υπάρχει ανεπάρκεια επιχειρημάτων. Η ΟΕΦΕ έσφαλλε με ποικίλα κριτήρια στην επιλογή θεμάτων όπως τεκμηριώνεται από τον κ. Αδαμόπουλο (και όχι μόνο) και θα έπρεπε αν είχε την ευθιξία - αν μη τι άλλο- να το παραδεχθεί.   
Επειδή η διαδικτυακή επικοινωνία πολλές φορές παρεξηγείται και ακόμα περισσότερες χρησιμοποιείται (δυστυχώς σε μεγάλο βαθμό και στο "στέκι") για να βγάλουν κάποιοι τα απωθημένα τους συνιστώ, να τοποθετούμαστε επί απόψεων (οι οποίες αφορούν στο θέμα) και όχι επί προσωπικού. 
ΔΚ :-)

gpapargi

Παράθεση από: adamopoulos87 στις 17 Μαΐου 2011, 11:07:22 ΜΜ
επί της ουσιάς τοποθετήθηκα με τα αντίστoιχά links μάλιστα!

πριν από λίγο καιρό γράψατε για το θέμα με το μηδενικό βήμα:
Επομένως το να μπαίνει ειδικά αυτό ως θέμα εξετάσεων δείχνει ένα από τα εξής: α) οι θεματοδότες είναι κάπως απόμακροι από τα συμβαίνοντα στο μάθημα, δεν παρακολουθούν την εξέλιξή του και ακολουθούν τη δικιά τους μοναχική πορεία, ή β) το κάνουν επίτηδες και επιλέγουν αμφιλεγόμενο θέμα ώστε να προκαλέσουν ντόρο, που θα λειτουργεί και σαν έμμεση διαφήμιση, ειδικά αφού προτείνουν τη συγκεκριμένη λύση. Όμως, όπως και να 'χει, θεωρώ ότι αυτό δείχνει έλλειψη υπευθυνότητας από την πλευρά τους που δεν βοηθά ούτε το μάθημα ούτε τους μαθητές.

και σας απαντώ:
εάν ήταν έτσι δεν είχαμε ασχοληθεί ακόμα και μέσα από το στέκι με το θέμα αυτό,από παλαιότερα ακόμη! έχουμε ένα κακογραμμένο σχολικό βιβλίο από διαφορετικούς συγγραφείς. και πολλά  άλλα ακόμα είναι τα θέματα που μας έχουν 'βασανίσει' μέσα από το στέκι για θέματα που δεν είναι καλά διευκρινισμένα. και εάν ξαφνικά το βλέπατε αυτό ως θέμα πανελληνίων το ίδιο θα απάντουυσατε?

Για το θέμα της Για που πραγματικά βγάζει μάτι είχα γράψει κι εγώ τη γνώμη μου
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=3857.msg40623#msg40623

Αν θέλεις διάβασε προσεκτικά το παρακάτω link που μιλάει για τις ασάφειες.
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=912.msg8645#msg8645

Θα ήθελα να ρωτήσω αν η ΟΕΦΕ έχει υπόψη της το συγκεκριμένο κείμενο. Πέρα από το ότι το κείμενο λέει ότι το θέμα αυτό δεν πρέπει να εξεταστεί, θα ήθελα να ξέρω πως ακριβώς τεκμηριώνει το ότι το Για χ από 10 μέχρι 1 με_βήμα 0 δίνει καμία επανάληψη;

Αν δεχτούμε τη μετατροπή σε Όσο που προτείνει το κείμενο (γιατί μόνο εκεί αναφέρεται περίπτωση της Για με βήμα 0 και καμία επαναληψη), τότε αυτό το περιορίζει στη ΓΛΩΣΣΑ ενώ στην ψευδογλώσσα δίνει άπειρες επαναλήψεις. Αν δεν κάνω λάθος το θέμα της ΟΕΦΕ είναι σε ψευδογλώσσα. Θα ήθελα να ξέρω λοιπόν βάση ποιου κειμένου ακριβώς ή ποιας λογικής σκέψης προκύπτει το "καμία επανάληψη" στο θέμα της ΟΕΦΕ.