Θέματα ΟΕΦΕ 2012

Ξεκίνησε από Stefevan, 24 Απρ 2012, 11:31:58 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Stefevan

Είναι ιδέα μου ή όντως τα Β και Δ θέματα είναι εμπνευσμένα από τις εξετάσεις 2011?  :P Επίσης με εξέπληξε η ερώτηση Α2.2  (6 μονάδες) :o τόσο πράμα.. αυτό βρήκαν?

meteo_xampos

Τα θέματα ήταν πολύ καλά φέτος... Δεν είχε εύκολες μονάδες (αν εξαιρέσεις τη θεωρία που και αυτή τη μπέρδεψαν μερικά παιδιά), και όλα τα θέματα θέλανε σκέψη... Ίσως τα πιο δύσκολα και ποιοτικά θέματα που έβαλαν ποτέ... Εν αναμονή της δημοσίευσής τους από τον ΟΕΦΕ αρχές Μάη λογικά... :)

Πανάγος94

δεν γίνεται να τα πάρετε από πουθενά και να τα στείλετε μέσω e-mail???

meteo_xampos

Όπα, άκυρο... Τα βγάλανε κιόλας... :)

http://tinyurl.com/34w5var

Έχει και θέματα παλαιότερων ετών για να συγκρίνετε...

ΨΥΛΛΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ

Καλό και το 3ο και το 4ο

Πανάγος94

συγνώμη έχω ένα ερώτημα για το 4ο θέμα στο Δ5.....λέει ότι στις 70 πρώτες γραμμές υπάρχουν μόνο ψήφοι μαθητών Α Λυκείου....αυτό σημαίνει ότι στις υπόλοιπες γραμμές δεν υπάρχουν ψήφοι μαθητή Α Λυκείου?  ???

ΨΥΛΛΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ


manosteach

#7
Πολύ καλό θέμα.
Είναι κατα την γνώμη μου για μαθητές που έχουν πιάσει το νόημα του μαθήματος.
Δωρεάν online μαθήματα μέσω internet.
http://www.manosteach.com

manosteach

Ερώτηση πάνω στο Β1 ερώτημα.
Να μετατρέψετε το παρακάτω διάγραμμα ροής σε ισοδύναμο αλγόριθμο.

Στις λύσεις που δίνουν απο τον ΟΕΦΕ το κάνει με αρχή επανάληψης με αποτέλεσμα να πρέπει να αλλάξει την συνθήκη.
Κατά την γνώμη σας είναι σωστό αυτό;
Δεν λέω οτι είναι λάθος, απλά όταν ζητάμε μια μετατροπή δεν εννοείται οτι δεν πρέπει να αλλάξουμε τις συνθήκες;
Βέβαια λέει "ισοδύναμο".

Ίσως να είμαι προκατειλημμένος, γιατί λέω στους μαθητές μου να μην αλλάζουν τις συνθήκες στις μετατροπές.
Δωρεάν online μαθήματα μέσω internet.
http://www.manosteach.com

evry

Πως ορίζεται η ισοδυναμία αλγορίθμων?
Τι εννοούμε ισοδύναμο αλγόριθμο?
Δεν αναφέρομαι μόνο στα πλαίσια του μαθήματος, αλλά γενικότερα. Υπάρχει δηλαδή στην βιβλιογραφία τέτοιος ορισμός?
Αν δεν υπάρχει και δεν είναι κάτι που ορίζεται αυστηρά πως εμείς έχουμε την απαίτηση από τους μαθητές να το γνωρίζουν?
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: manosteach στις 25 Απρ 2012, 08:46:29 ΜΜ
Ερώτηση πάνω στο Β1 ερώτημα.
Να μετατρέψετε το παρακάτω διάγραμμα ροής σε ισοδύναμο αλγόριθμο.

Στις λύσεις που δίνουν απο τον ΟΕΦΕ το κάνει με αρχή επανάληψης με αποτέλεσμα να πρέπει να αλλάξει την συνθήκη.
Κατά την γνώμη σας είναι σωστό αυτό;
Δεν λέω οτι είναι λάθος, απλά όταν ζητάμε μια μετατροπή δεν εννοείται οτι δεν πρέπει να αλλάξουμε τις συνθήκες;

Γιατί να μην αλλάξουμε τις συνθήκες; Αν στο αρχικό διάγραμμα αντιμεταθέσουμε το Αληθής με το Ψευδής και αντιστρέψουμε τη συνθήκη, το διάγραμμα που θα προκύψει δεν θα είναι "ισοδύναμο" με το αρχικό;

gioufkas

Στο 4ο θέμα δ5 αυτό "τους περισσότερους ψήφους" μου έβγαλε το μάτι

manosteach

Παράθεση από: gioufkas στις 26 Απρ 2012, 01:38:09 ΠΜ
Στο 4ο θέμα δ5 αυτό "τους περισσότερους ψήφους" μου έβγαλε το μάτι
Τελικά το κατάφερες;

Δωρεάν online μαθήματα μέσω internet.
http://www.manosteach.com

gpapargi

Παράθεση από: manosteach στις 25 Απρ 2012, 08:46:29 ΜΜ
Ερώτηση πάνω στο Β1 ερώτημα.
Να μετατρέψετε το παρακάτω διάγραμμα ροής σε ισοδύναμο αλγόριθμο.

Στις λύσεις που δίνουν απο τον ΟΕΦΕ το κάνει με αρχή επανάληψης με αποτέλεσμα να πρέπει να αλλάξει την συνθήκη.
Κατά την γνώμη σας είναι σωστό αυτό;
Δεν λέω οτι είναι λάθος, απλά όταν ζητάμε μια μετατροπή δεν εννοείται οτι δεν πρέπει να αλλάξουμε τις συνθήκες;
Βέβαια λέει "ισοδύναμο".

Ίσως να είμαι προκατειλημμένος, γιατί λέω στους μαθητές μου να μην αλλάζουν τις συνθήκες στις μετατροπές.


Αν κατάλαβα καλά τι λες το κάνει στο τετράδιο μαθητή κεφάλαιο 2 παράδειγμα 5.

Η ένσταση από μένα είναι στη χρήση διαδικασίας στο θέμα Γ. Εδώ το υποπρόγραμμα δε δικαιολογεί τη χρήση του. Δεν κάνει πιο απλή τη σκέψη. Κάτι που θα το έκανες με μια εντολή το κάνεις με ολοκληρη διαδικασία. Δίκαια ο σκεπτόμενος μαθητής θα αναρωτηθεί: "γιατί να το κάνουμε με υποπρόγραμμα αφού χωρίς αυτό είναι πιο απλό;"
Το θέμα είναι... με τον τμηματικό πρόγραμματισμό να κάνουμε τα πράγματα πιο εύκολα και όχι πιο δύσκολα. Δε βάζουμε υποπρογράμματα μόνο και μόνο για να πούμε ότι τα συμπεριλάβαμε στην εξέταση. Στην ποιοτική άσκηση, τα υποπρογράμματα πρέπει να δικαιολογούν το ρόλο τους και να δίνουν μια ωραία εικόνα της φιλοσοφίας του τμηματικού προγραμματισμού. 

gioufkas