ΓΕΛ: Back to the Past

Ξεκίνησε από veni, 13 Μαΐου 2015, 12:22:20 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

gkipos

Παράθεση από: tb_stk στις 06 Μαρ 2016, 04:09:45 ΜΜ
Ο μόνος τρόπος αντίδρασης είναι Κλαδική Απεργία Διαρκείας.
Δημόσιος + Ιδιωτικός Τομέας.

Κατεβάστε τους Διακόπτες για μια-δυο Εβδομάδες....

Δεν μπορείς ούτε τον καφέ της Κυριακής να πιεις πλέον χωρίς να ακούσεις άσχημα νέα.
Αρκετά με το bullying που υφίσταται ο κλάδος μας εδω και 7 χρόνια. Καρκίνο θα βγάλουμε στο τελος.

Καλά, άμα γίνει αυτό, θα νεκρώσουν τα πάντα. Ούτε πληρωμές δεν θα μπορούνε να κάνουνε, ούτε εισπράξεις κλπ. Black out στην κυριολεξία. Μακάρι να το οργανώνανε κάποιοι!

pthomop

http://www.esos.gr/arthra/43133/proteinomeno-programma-taxis-lykeion-tis-epaggelmatikis-ekpaideysis-apo-iep

Η Πληροφορική όχι ως αυτόνομο μάθημα αλλά κατι σαν ΣΕΠ . Ακούει κανείς;

itt

#452




Από την ομάδα διαχείρισης: το παρόν μήνυμα διαγράφηκε επειδή το περιεχόμενό του ερχόταν σε αντίθεση με τους όρους χρήσης του φόρουμ τους οποίους τα μέλη αποδέχονται κατά την εγγραφή τους.
Καλείται το μέλος που έγραψε το μήνυμα να πατήσει "Επεξεργασία" και να το ξαναγράψει χωρίς να παραβαίνει τους σχετικούς κανόνες.
Εάν για κάποιον λόγο υπάρχει ένσταση για τη διαγραφή, πατήστε "Αναφορά στον συντονιστή" στο παρόν μήνυμα και γράψτε το λόγο διαφωνίας.


Diotima

#453




Από την ομάδα διαχείρισης: το παρόν μήνυμα διαγράφηκε επειδή το περιεχόμενό του ερχόταν σε αντίθεση με τους όρους χρήσης του φόρουμ τους οποίους τα μέλη αποδέχονται κατά την εγγραφή τους.
Καλείται το μέλος που έγραψε το μήνυμα να πατήσει "Επεξεργασία" και να το ξαναγράψει χωρίς να παραβαίνει τους σχετικούς κανόνες.
Εάν για κάποιον λόγο υπάρχει ένσταση για τη διαγραφή, πατήστε "Αναφορά στον συντονιστή" στο παρόν μήνυμα και γράψτε το λόγο διαφωνίας.


Diotima

#454




Από την ομάδα διαχείρισης: το παρόν μήνυμα διαγράφηκε επειδή το περιεχόμενό του ερχόταν σε αντίθεση με τους όρους χρήσης του φόρουμ τους οποίους τα μέλη αποδέχονται κατά την εγγραφή τους.
Καλείται το μέλος που έγραψε το μήνυμα να πατήσει "Επεξεργασία" και να το ξαναγράψει χωρίς να παραβαίνει τους σχετικούς κανόνες.
Εάν για κάποιον λόγο υπάρχει ένσταση για τη διαγραφή, πατήστε "Αναφορά στον συντονιστή" στο παρόν μήνυμα και γράψτε το λόγο διαφωνίας.


itt

#455




Από την ομάδα διαχείρισης: το παρόν μήνυμα διαγράφηκε επειδή το περιεχόμενό του ερχόταν σε αντίθεση με τους όρους χρήσης του φόρουμ τους οποίους τα μέλη αποδέχονται κατά την εγγραφή τους.
Καλείται το μέλος που έγραψε το μήνυμα να πατήσει "Επεξεργασία" και να το ξαναγράψει χωρίς να παραβαίνει τους σχετικούς κανόνες.
Εάν για κάποιον λόγο υπάρχει ένσταση για τη διαγραφή, πατήστε "Αναφορά στον συντονιστή" στο παρόν μήνυμα και γράψτε το λόγο διαφωνίας.


seibei

Εντάξει αυτό το άρθρο αν το ειχε γράψει κάποιος δικός μου άνθρωπος θα με είχε φάει η ντροπή...

pthomop

Δεν νομίζω ότι τέτοια άρθρα πρέπει να αντιμετωπίζονται με χιουμοριστική διάθεση από την μεριά μας. Απεναντίας θα πρέπει να μας θέτουν σε εγρήγορση. Ήδη κάποιοι χημικοί διατυμπανίζουν ότι οι ΤΠΕ έχουν αποτύχει στην εκπαίδευση με κάποια υποτιθέμενη μελέτη από Αμερική.
Η μεθοδευμένη στοχοποίηση του κλάδου την τελευταία πενταετία είναι κάτι παραπάνω από ανησυχητική. Η ηλιθιότητα έχει ξεπεράσει τα όρια επικίνδυνα.

Diotima

#458




Από την ομάδα διαχείρισης: το παρόν μήνυμα διαγράφηκε επειδή το περιεχόμενό του ερχόταν σε αντίθεση με τους όρους χρήσης του φόρουμ τους οποίους τα μέλη αποδέχονται κατά την εγγραφή τους.
Καλείται το μέλος που έγραψε το μήνυμα να πατήσει "Επεξεργασία" και να το ξαναγράψει χωρίς να παραβαίνει τους σχετικούς κανόνες.
Εάν για κάποιον λόγο υπάρχει ένσταση για τη διαγραφή, πατήστε "Αναφορά στον συντονιστή" στο παρόν μήνυμα και γράψτε το λόγο διαφωνίας.


alkisg

Τα παραπάνω μηνύματα διαγράφηκαν μετά από επικοινωνία του αρθρογράφου με την ομάδα διαχείρισης του φόρουμ.

Συνάδελφοι είναι άλλο πράγμα να κάνετε εποικοδομητική κριτική σε άρθρα που διαβάζετε στο Internet (και καλύτερα να το κάνετε εκεί που τα διαβάζετε ώστε να μπορεί να απαντήσει ο αρθρογράφος),
και άλλο να προσπαθείτε να τον προβοκάρετε μέσω του παρόντος φόρουμ. Το μόνο που καταφέρνετε σ' αυτήν την περίπτωση είναι να υποβαθμίζετε την ποιότητα του φόρουμ και να τρώτε το χρόνο της διαχειριστικής ομάδας να διεκπεραιώσει τα αναφερόμενα μηνύματα.

Το netiquette μπορούμε και πρέπει να το ακολουθούμε είτε συμφωνούμε με τα γραφόμενα των άλλων είτε όχι...

P.Tsiotakis

Έκθεση ΟΟΣΑ για τις ΤΠΕ στην Εκπαίδευση
http://ptsiotakis.blogspot.gr/2016/04/blog-post.html


ΠαράθεσηThe conclusion that emerges is that schools and education systems are, on average, not ready to leverage the potential of technology. Gaps in the digital skills of both teachers and students, difficulties in locating high-quality digital learning resources from among a plethora of poor?quality ones, a lack of clarity on the learning goals, and insufficient pedagogical preparation for blending technology meaningfully into lessons and curricula, create a wedge between expectations and reality. If these challenges are not addressed as part of the technology plans of schools and education ministries, technology may do more harm than good to the teacherstudent interactions that underpin deep conceptual understanding and higher-order thinking.
...
What this shows is that the successful integration of technology in education is not so much a matter of choosing the right device, the right amount of time to spend with it, the best software or the right digital textbook. The key elements for success are the teachers, school leaders and other decision makers who have the vision, and the ability, to make the connection between students, computers and learning.


Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι να μελετήσουν το πλήρες κείμενο (και τις επισημάνσεις που η ταπεινότητά μου εισήγαγε) και να μην απομονώνουν αποσπάσματα του κειμένου, διότι εκτίθενται. Δεν παρέχεται η δυνατότητα μετάφρασης, θα πρέπει να επιστρατευτεί και πάλι κάποιος παλιός μαθητής.

bugman

Αυτό διαβάζεται με δύο τρόπους.
1. Η αξία του δασκάλου έρχεται πρώτη, για την εκτίμηση του εκπαιδευτικού έργου.
2. Τα όποια προβλήματα στην εκπαίδευση οφείλονται στο δάσκαλο.

Diotima

Παράθεση από: alkisg στις 06 Απρ 2016, 11:14:28 ΠΜ
Τα παραπάνω μηνύματα διαγράφηκαν μετά από επικοινωνία του αρθρογράφου με την ομάδα διαχείρισης του φόρουμ.

Συνάδελφοι είναι άλλο πράγμα να κάνετε εποικοδομητική κριτική σε άρθρα που διαβάζετε στο Internet (και καλύτερα να το κάνετε εκεί που τα διαβάζετε ώστε να μπορεί να απαντήσει ο αρθρογράφος),
και άλλο να προσπαθείτε να τον προβοκάρετε μέσω του παρόντος φόρουμ. Το μόνο που καταφέρνετε σ' αυτήν την περίπτωση είναι να υποβαθμίζετε την ποιότητα του φόρουμ και να τρώτε το χρόνο της διαχειριστικής ομάδας να διεκπεραιώσει τα αναφερόμενα μηνύματα.

Το netiquette μπορούμε και πρέπει να το ακολουθούμε είτε συμφωνούμε με τα γραφόμενα των άλλων είτε όχι...

Θέλω να ζητήσω ειλικρινά συγγνώμη στο συνάδελφο Άλκη και σε όλη την ομάδα διαχείρισης του forum που εξ αιτίας των αναρτήσεων μου βρέθηκαν σε αυτήν τη δυσάρεστη θέση. Λυπάμαι πολύ και πραγματικά γι αυτό.

Επίσης ζητώ συγγνώμη και στο συνάδελφο itt γιατί οι αναρτήσεις μου στάθηκαν αφορμή να σβηστούν και δικές του αναρτήσεις.

Γνωρίζω τους κανόνες του netiquette, τους σέβομαι και προσπαθώ να τους τηρώ.
Έχω συμμετέχει στο παρελθόν πολλές φορές σε πολύ έντονες συζητήσεις επιθέσεων στην Πληροφορική με πολλούς, χωρίς να ξεφεύγω από τα όρια που πρέπει να τηρώ.

Στην προκειμένη περίπτωση βρέθηκα μπροστά σε κάτι που δεν περίμενα ποτέ ότι θα βρεθώ, όχι γενικά από οποιοδήποτε χώρο του internet, αλλά προερχόμενο μέσα από το χώρο που εκφράστηκε. Ήταν για μένα σοκαριστικό.
Μάλλον έκανα λάθος σε αυτό, θα έπρεπε να περιμένω τα πάντα, οπότε πήρα και ένα καλό μάθημα.
Το σωστό θα ήταν να σχολιάσω εκεί που λέτε, αλλά αυτό που διάβασα θεωρώ ότι δε μου αφήνει προσωπικά  κανένα περιθώριο ορθολογικού εποικοδομητικού διαλόγου και σχολιασμού, οπότε το θεώρησα άσκοπο.
Έτσι εξέφρασα εδώ τη "φυσική" μου αντίδραση, την οποία δε θεωρώ λάθος εφόσον πρεσβεύω τον ορθολογισμό, ξεχνώντας  όμως το netiquette  και πολύ καλά κάνετε και μου το επισημαίνετε, όπως καλά κάνατε που σβήσατε και τις σχετικές αναρτήσεις μου.
Σε όσους τις διάβασαν και ένιωσαν ότι υποβιβάστηκαν από αυτές ζητώ επίσης συγγνώμη.

Υπόσχομαι στη διαχείριση ότι δε θα επαναλάβω κάτι τέτοιο, όπως υπόσχομαι και στον εαυτό μου σε ανάλογη περίπτωση, να απαξιώσω απλώς να ασχοληθώ.

alkisg

Προσωπικά δεν μπήκα σε διαδικασία να διαβάσω αναλυτικά ή να κρίνω αυτά που έγραψε ο αρθρογράφος, αλλά είπε ότι του έκανε πολύ μεγάλη εντύπωση το πόσο αρνητική αντίδραση επέφεραν, και ρωτούσε αν μπορούμε να του εξηγήσουμε το γιατί. Πραγματικά δεν ξέρω αν υπήρχε ή όχι δυνατότητα εποικοδομητικού διαλόγου, μερικές φορές όμως αξίζει να το προσπαθούμε.

Να είσαι καλά συναδέλφισσα, καλή συνέχεια.

Diotima

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 09 Απρ 2016, 08:23:50 ΜΜ
Έκθεση ΟΟΣΑ για τις ΤΠΕ στην Εκπαίδευση
http://ptsiotakis.blogspot.gr/2016/04/blog-post.html

Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι να μελετήσουν το πλήρες κείμενο (και τις επισημάνσεις που η ταπεινότητά μου εισήγαγε) και να μην απομονώνουν αποσπάσματα του κειμένου, διότι εκτίθενται. Δεν παρέχεται η δυνατότητα μετάφρασης, θα πρέπει να επιστρατευτεί και πάλι κάποιος παλιός μαθητής.

Η καλύτερη απάντηση που μπορεί να δοθεί είναι αυτή. Respect Παναγιώτη!!!