Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Παναγιώτης Καραγεώργος

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 30 Αυγ 2013, 11:15:54 ΠΜ
http://www.diorismos.gr/Dpages/news/viewnews.php?nid=16351&spec=edu&type=1

Αρνείται συνάντηση με Πανεπιστημιακούς για το νομοσχέδιο του νέου λυκείου ο Αρβανιτόπουλος

Τον ξεπέρασε ...   

http://www.youtube.com/watch?v=epLtpi1uhAc

και εις ανώτερα

panos_t

Επεξεργαζόμαστε μια επιστολή για τους βουλευτές της επιτροπής και ξαφνικά σκοντάψαμε σε τοίχο. Πόσο εύκολη είναι η διάζευξη που ζητάμε με τη Χημεία; Ζητάμε τη δημιουργία τρίτου Επιστημονικού Πεδίου Εμβάθυνσης;

Τρέχον σύστημα
Φυσική
Μαθηματικά ή Βιολογία (για τις Επιστήμες Υγείας)
Χημεία

Εμείς τι ακριβώς προτείνουμε (σε σχέση και με τα επιστημονικά πεδία);

Πρόταση 1 (2 πεδία: Τεχνολογικό / Θετικών επιστημών & Επιστημών Υγείας)
Φυσική
Μαθηματικά ή Βιολογία (για τις Θετικές Επιστήμες και τις Επιστήμες Υγείας)
Προγραμματισμός ή Χημεία (για τις Θετικές Επιστήμες και τις Επιστήμες Υγείας)

Πρόταση 2 (3 πεδία: Τεχνολογικό / Θετικών Επιστημών / Επιστημών Υγείας)
Φυσική
Μαθηματικά ή Βιολογία (για τις Επιστήμες Υγείας)
Προγραμματισμός ή Χημεία (για τις Θετικές Επιστήμες και τις Επιστήμες Υγείας)

Τα 3 επιστημονικά πεδία είναι δύσκολο αίτημα, γιατί τότε στενεύει ακόμα περισσότερο το μηχανογραφικό. Από την άλλη, είναι απόλυτα λογικό κάποιες σχολές να απαιτούν Φυσική + Μαθηματικά + Χημεία, άλλες να απαιτούν Φυσική + Βιολογία + Χημεία και άλλες Φυσική + Μαθηματικά + Προγραμματισμό.

Πώς λύνεται αυτός ο γρίφος;


Απλά το ή να το κάνουμε και, δηλαδή
Χημεία και επιπλέον προγραμματισμός σε όσους θέλουν σχολές Πληροφορικής

che

Παράθεση από: aperdos στις 30 Αυγ 2013, 11:11:12 ΠΜ
Ας επιλέξει ο μαθητής ποιο μάθημα θα είναι χρήσιμο για τις σπουδές του. Όταν τον περιορίζεις τόσο πολύ στην επιλογή των σχολών και τον θεωρείς τόσο ώριμο, νομίζω ότι μπορεί να αποφασίσει ποιες γνώσεις θα τον βοηθήσουν στη συνέχεια. Και διαδικαστικά δεν θα υπάρχει πρόβλημα. Η χημεία και η πληροφορική θα εξετάζονται την ίδια μέρα. Άρα χημεία ή πληροφορική στο συγκεκριμένο πεδίο ώστε να ακολουθηθούν οι επιστημονικές εξελίξεις. Μια απλή τροπολογία είναι.

Συναδελφε αυτο που περιγραφεις ειναι το τέλειο και το πιο λογικο. Δεδομένου όμως ότι σε αυτή την περίπτωση η μοιρασιά θα ειναι 90-10 υπέρ μας και λαμβάνοντας υπόψη πως το υπουργείο δεν συναντήθηκε με την λογική ούτε από το απέναντι πεζοδρόμιο , δεν ελπίζω για κάτι τέτοιο.

tomgeri

Παράθεση από: tsabatman στις 30 Αυγ 2013, 11:03:28 ΠΜ
Οτι και να κανουμε θα χτυπησουμε πανω στον τοίχο του Αλβανιτοπουλου - παρεπιμπτόντως θυμίζει κακό δασκαλάκο του 1967  -.Η μόνη λύση θα δοθεί μόνο με αλλαγή υπουργού που ετσι κι αλλιώς δεν νομίζω οτι πρόκειται να γίνει. Ετσι κι αλλιώς πιστεύω οτι ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ θα παει σπίτι του μαζί με τα υπολοιπα μέλη της κυβερνησης ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΆ ΤΟΥ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ Ως ΤΟ ΠΙΟ ΑΘΛΙΟ , ΑΝΑΧΡΟΝΙΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ που έχει σχεδιαστεί ποτέ.

Και εμείς σπίτι του πρέπει να πάμε.
Εκεί πρέπει να κάνουμε τις παραστάσεις διαμαρτυρίας.
Γνωρίζει κανείς που μένει;

Πρέπει ο λαός να πατήσει στο κεφάλι τους εξουσιομανείς, για να έρθει κάποια στιγμή η δημοκρατία σε αυτό τον τόπο.
Η μονιμότητα των ΔΥ στις πραγματοπαγείς θέσεις προστατεύεται συνταγματικά, στις προσωποπαγείς μόνο νομικά.
Και ο νόμος αλλάζει πολύ εύκολα, από την μια στιγμή στην άλλη.

labrosD

Επειδή δεν έχω διάθεση να ξαναδιαβάσω το Νομοσχέδιο. Σε ποιες τάξεις θα είναι το μάθημά μας εξεταζόμενο;

tsabatman

Οτι και να σκεφτουμε πως να το βάλουμε στο μυαλο στενοκέφαλων υπουργών της τροικας που το μόνο που κοιτανε είναι πως θα δημιουργήσουν μια στρατιά ανέργων ή ανειδίκευτων εργατών με μισθούς πείνας προς όφελος της Γερμανίας??? Πρώτη φορά στην ιστορία η χούντα συναντάει την κατοχή, το βλέπουμε παντού στην κοινωνία.

tomgeri

Παράθεση από: tsabatman στις 30 Αυγ 2013, 11:49:59 ΠΜ
Οτι και να σκεφτουμε πως να το βάλουμε στο μυαλο στενοκέφαλων υπουργών της τροικας που το μόνο που κοιτανε είναι πως θα δημιουργήσουν μια στρατιά ανέργων ή ανειδίκευτων εργατών με μισθούς πείνας προς όφελος της Γερμανίας??? Πρώτη φορά στην ιστορία η χούντα συναντάει την κατοχή, το βλέπουμε παντού στην κοινωνία.

Δεν χρειάζεται να τους βάλουμε τίποτα στο μυαλό.
Για να κάνουν αυτό που θέλουμε, πρέπει να μας φοβούνται.
Και για να μας φοβούνται, πρέπει να νιώθουν την φυσική παρουσία μας δίπλα τους.
Και για να νιώθουν την φυσική παρουσία μας δίπλα τους, πρέπει ανά πάσα στιγμή να ξέρουμε όλοι που αυτοί βρίσκονται.
Πρέπει επιτέλους να γίνει συνείδηση του λαού, να εξεγείρεται κατά των εξουσιομανών.
Το σπίτι του κάθε βουλευτή και του κάθε υπουργού που αποφασίζει ενάντια στην πλειοψηφία του λαού, πρέπει να κυκλωθεί από διαδηλωτές.
Αυτό αυτή την στιγμή δεν μπορεί να γίνει, γιατί κάποιοι λογοκριτές δεν αφήνουν να κυκλοφορήσει αυτή η πληροφορία.
Πρέπει να φτιαχτεί μαι λίστα με τα ονόματα και τις διευθύνσεις όλων των υπευθύνων.
Για την δημιουργία, αλλά και για την διατήρηση και μη καταστροφή από λογοκριτές αυτής της λίστας, μεγάλο ρόλο μπορούμε να παίξουμε εμείς της πληροφορικής.
Η μονιμότητα των ΔΥ στις πραγματοπαγείς θέσεις προστατεύεται συνταγματικά, στις προσωποπαγείς μόνο νομικά.
Και ο νόμος αλλάζει πολύ εύκολα, από την μια στιγμή στην άλλη.

andrika

Απο fb :
ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΛΟΥΝ ΟΥΤΕ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΑ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ ΣΤΗΝ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ....


Τι δεν καταλαβαινουμε;;;;;;;

labrosD

Δηλαδή στην Α' και στην Γ' δεν είναι;

Και στην Β' εξετάζεται κανονικά;

andrika

Απο οτι εχω καταλαβει στην Α και στην Β κανονικα ενω στην Γ η ωρα του παιδιου ειναι η ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ;D

labrosD

Στην Α΄εξετάζεται και μετράει δηλαδή ενώ είναι επιλογής;


tropheus

Παράθεση από: andrika στις 30 Αυγ 2013, 11:51:59 ΠΜ
Απο fb :
ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΛΟΥΝ ΟΥΤΕ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΑ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ ΣΤΗΝ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ....


Τι δεν καταλαβαινουμε;;;;;;;

Δεν καταλαβαίνουμε γιατί στις δημοσκοπήσεις εξακολουθεί να βγαίνει πρώτο κόμμα έστω και με 20% όταν θα έπρεπε να μην ξεπερνά το 5% με τα καραγκιοζιλίκια που κάνουν !!!

andrika

Παράθεση από: tropheus στις 30 Αυγ 2013, 12:07:09 ΜΜ
Δεν καταλαβαίνουμε γιατί στις δημοσκοπήσεις εξακολουθεί να βγαίνει πρώτο κόμμα έστω και με 20% όταν θα έπρεπε να μην ξεπερνά το 5% με τα καραγκιοζιλίκια που κάνουν !!!

Συμφωνω!!! Ουτε εγω το καταλβαινω

odysseas

Μου προώθησαν το πρωί το παρακάτω μήνυμα του Πατριαρχέα, από το facebook:

Παράθεση
Kiriakos Patriarcheas δημοσίευσε στον Π.Ε.ΚΑ.Π.
Αγαπητοί συνάδελφοι καλημερίζω! Σε ότι αφορά το μάθημα Γενικής παιδείας στη Γ Λυκείου, μόλις ενημέρωσα στο Υπουργείο ότι "ξέχασαν" να το βάλουν στα ενδοσχολικά εξεταζόμενα μαθήματα για τις απολυτήριες εξετάσεις (αρ. 3 σημ. 5) και μου είπαν ότι θα το διορθώσουν. Αναμένουμε τη διόρθωση.

andrika

Παράθεση από: odysseas στις 30 Αυγ 2013, 12:13:46 ΜΜ
Μου προώθησαν το πρωί το παρακάτω μήνυμα του Πατριαρχέα, από το facebook:


Εβγαλε και αλλο μηνυμα ο κυριακος και λεει αυτο που εγραψα προηγουμενως