Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

labrosD

Ωραίο το show που παρακολουθούμε απο το μεσημέρι εδώ μέσα.... Μπορεί όμως κάποιος να εξηγήσει τι συμβαίνει και δεν έχει εμφανιστεί ακόμα το νομοσχέδιο;

tdrivas

Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

GEG

#2747
Παράθεση από: janag79 στις 28 Αυγ 2013, 05:55:57 ΜΜ
...Για κάποιον λόγο (Χημεία) δεν μας θέλουν στις πανελλαδικές...
Οι χημικοί έχουν τον προφανή λόγο ότι σε ενδεχόμενο επιλογής Χημείας ή Πληροφορικής η ζυγαρια θα γέρνει σημαντικά υπέρ της πληροφορικής. Όπερ αυτό σημαίνει ... no students no money για τους Χημικούς.
Όσοι δουλέυετε σε φροντιστήρια πιθανόν να έχετε μια άποψη για το ποσοι χημικοί δουλεύουν και πόσες ώρες ο κάθενας συνολικά για όλες τις τάξεις. Τι θέλωνα πώ είναι μάθημα που δεν τραβάει και αρέσει σε λίγους.
Πως να το κάνουμε η ΑΕΠΠ αρέσει και επιδόσεις δίνει .... πόσοι δεν είχατε μαθητές με βαθμό ανώτερο των υπολοίπων μαθημάτων....Και όμως αυτό πιστέψτε με δημιουργεί ένα προβληματάκι στους υπόλοιπους ...
Όσοι διαβάσατε το αρθρο του Μπαμπινιώτη την Κυριακή ίσως δεν προσέξατε μια μικρή σπόντα για τα μαθήματα....λέει οτι το νέο σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ/ΤΕΙ είναι απόροια της όλης προσπάθειας των τελευταίων κυβερνήσεων αλλά δεν είχαν συζητηθεί τα μαθήματα...κάτι λέει αυτό.
Hey! It compiles! Ship it! :-)

Laertis

Θα παρακαλούσα τους συναδέλφους να σταματήσουν τις αντεκκλήσεις και τις προσωπικές αναφορές με προσβλητικό περιεχόμενο και να επικεντρωθούν στον αγώνα μας.
Μερικά σχόλια που γράφηκαν σε προηγούμενα μηνύματα με κάνουν να νιώθω ντροπή  και καλό είναι να τροποποιηθούν/διαγραφούν απο τους ίδιους τους συντάκτες. Αν αυτό δε γίνει θα διαγραφούν απο την ομάδα διαχείρισης.

Δε νομίζω ότι υποβιβάζοντας το επίπεδο και απαντώντας με προσβλητικό ύφος προσφέρουμε κάτι παραπάνω. Παρά την ένταση των στιγμών, η ψυχραιμία και η νηφαλιότητα πρέπει να χαρακτηρίζει το λόγο μας.
Ευχαριστώ.
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

che

Παράθεση από: gkatsion στις 28 Αυγ 2013, 06:23:27 ΜΜ
Αγαπητοί Συνάδελφοι πραγματικά μας έχουν σκάσει,

και απορώ ύπο το καθεστώς όλης αυτής της πίεσης πως έχετε το κουράγιο να τσακώνεστε.

Προσωπικά νοιώθω χάλια...

Αγαπητέ Χημικο-Φυσικο-Μαθηματικο-Φιλολογο-Θεολόγε που βρήκες έναν πολύ εύκολο τρόπο διορισμού κάποτε, και
τώρα με οργανική ή/και διπλή ειδικότητα, είσαι τρελά βολεμένος, και δεν έχεις και καμία τρέλα με τον προγραμματισμό,
άσε μας στην στεναχώρια μας, που ναι υποβαθμιζόμαστε ως επιστήμη, αν δεν είμαστε στις πανελλήνιες. Μην μας τσιγκλάς
ρε γαμώτο. Και ναι αν γίνεται κάνε μας την χάρη να γυρίσεις στην βασική σου επιστήμη. Έχουμε τόσους άνεργους ,που θα
αυξηθούν αν φύγει το ΑΕΠΠ!!

Αγαπητοί Συνάδελφοι ιδιωτικοί-συμφοιτητές μας-που γουστάρετε τον προγραμματισμό-αλλά σας φταίμε οι μόνιμοι
δημόσιοι, μην μας κατηγορείτε, ναι θέλουμε με χίλια πανελλήνιες, αλλά από το να χαθεί το μάθημα τελείως από το Λύκειο
προφανώς είναι προτιμότερο να μείνει ως γενικής παιδείας. Μην βρίζεστε με την εντελώς αντίθετη κατηγορία περίπου
1500 βολεμένων "ερμαφρόδητων" πληροφορικών που το μεγαλύτερο ποσοστό τους απλά βρήκε τρόπο διορισμού.

Γιατί κάπου στην μέση, υπάρχουμε, άλλοι, 2500 από εσάς, που καταφέραμε με διαγωνισμούς ΑΣΕΠ να διοριστούμε,
με πτυχία ΑΕΙ, μεταπτυχιακά, διδακτορικά, που είμαστε στον αέρα, μας πετάνε από την βθμια, πάμε υποχρεωτικά δημοτικά,
ΝΑΙ θα έχουμε μια δουλειά, αλλά σε εμάς που είμαστε τρελοί με τον προγραμματισμό, είναι τρελή υποβάθμιση.

Θα μπορούσατε να είστε ένας από εμάς!!! Παλεύω για το Λύκειο, το λέω και το γράφω παντού, και κατά 95% θα είμαι
στο δημοτικό από Δευτέρα για δεν ξέρω εγώ πόσο, αλλά δεν έχω το κουράγιο να τσακωθώ.

Βλέπω το μάθημα να παραπέει, να υποβαθμίζεται, η γθμια κολλημένη 4 χρόνια, η βθμια μας διώχνει πολλούς από εμάς,
το μάθημα εκτός πανελληνίων, και οι λίγοι που μένουν στις θέσεις τους, να είναι οι περισσότεροι αδιάφοροι για όλα τα παραπάνω.

Υ.Γ.  πτυχίο ΠΑΠΕΙ Πληροφορικής - διδακτορικό - Προγραμματιστής 7 χρόνια - Γραπτό ΑΣΕΠ
       (λάθος επιλογή;; overqualified;;  ίσως! αλλά τώρα έγινε το κακό!),

Υ.Γ.2 Αν δεν βρούμε κοινό σημείο αναφοράς δεν πρόκειται να καταφέρουμε τίποτα, στο φινάλε τα 50-60 άτομα σήμερα
που πέρασαν από εκεί κατά στιγμές το αποδεικνύουν!!




Εσυ σεβαστε (και δεν εμπεριέχει ίχνος ειρωνειας) συναδελφε το συμπέρασμα που εβγαλες από την παρουσία σου στο στεκι ειναι ότι κάποιος βάλλει εναντίον των διορισμενων ;

Αν μελετησεις προσεχτικά όλες τις αναρτήσεις ειναι ότι δεκάδες φορές αναφερόμαστε ως παραπαιδεία χωρίς να αντιδρά κανένας. Οσοι το φροντιστήριο το θεωρούν παραπαιδεία δυστυχώς εθελοτυφλούν. Αντεπιχειρηματα για την δουλειά που γίνεται στο σχολειο έχουμε και εμείς. Το θέμα δεν ειναι αυτο όμως.

Εγω προσωπικα βάλλω εναντίον οποιου τελικα αποδείχτηκε όπως το περίμενα ...

Εναντίον οποίου βολευτηκε μετρώντας τις ώρες που βγαίνουν από το γενικής και έσκασε ένα χαμόγελο.

Εναντίον οποιου προσπαθεί να μας αποδείξει ότι κερδίσαμε.

apom

Να τονώσω λίγο το ηθικό στους συναδέλφους του ιδιωτικού τομέα και να δώσω εναλακτική

Πληροφορική οι χημικοί-φυσικοί-μαθηματικοί τόσα χρόνια και στο τέλος εφαγαν τα μούτρα τους... δεν είναι τυχαίο ότι διδάσκοντας το κύριο πτυχίο τους (ΜΑΘ-ΦΣ-ΧΗΜ) 1 στους 2 μαθητές γράφουν κάτω από 5...

Εγω προσωπικά θα τους πληρώσω με το ίδιο νόμισμα... θα κάνω τα δικά τους μαθήματα... σιγά τον πολυέλαιο... για κοιτάξτε λίγο την ύλη... εξάλου πόσο πιο χάλια θα τα πάω... και στο τέλος θα λέω στους μαθητές αυτό που λένε κι αυτοί... ''έλα μωρέ έβαλαν δύσκολα φέτος'' ή '' είχαμε ατυχία''...

dg69

το χημεία ή πληροφορική το υπουργείο δεν το θέλει γιατί έτσι θα εξετάζονται σε διαφορετικά μαθήματα υποψήφιοι για το ίδιο τμήμα. Μόνο αυτή είναι η λογική εξήγηση. ...Αν υπάρχει λογική τελικά....

tdrivas

Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

control_data

Συγγνώμη για τον προσβλητικό χαρακτηρισμό που έγραψα σε προηγούμενο μύνημά μου (το οποίο και διόρθωσα)

Ερώτηση επι του θέματος: υπάρχει πλέον ένα μεγάλο πλήθος απο επιστολές πανεπιστημιακών, βουλευτών, παραγόντων κλπ υπέρ το εξεταζόμενου μαθήματος της Πληροφορικής.

Υπάρχουν επιστολές κατά ; Δεν μιλώ για την ΕΕΧ αλλά για παράγοντες όπως οι παραπάνω.

tdrivas

και ταυτόχρονα στο δημοσίευμα:

"...Σίγουρα για το υπουργείο Παιδείας υπάρχει ακόμα χρόνος να αλλάξει το σχέδιο και να το καταθέσει τελικά στη βουλή, όπως απαιτεί σύσσωμη η κοινωνία δηλαδή με την προσθήκη του μαθήματος της Πληροφορικής ως Πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα (δεν είναι άλλωστε η πρώτη φορά που το έχει πράξει τις τελευταίες ημέρες ...)..."

Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

petrosp13

το σημαντικό από το ρεπορτάζ είναι οτι άλλες ενώσεις πιέζουν. Εκεί είναι το θέμα. Πλήρως παιδαγωγικό
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

tdrivas

Παιδιά, πάμε για την τελική πίεση. Με όση δύναμη μας έχει απομείνει. Πάμε γερά..
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

gkatsion

Αγαπητέ che όχι δεν είπα κάτι τέτοιο, είπα ότι βάλετε εναντίον συγκεκριμένης κατηγορίας, που είναι αλήθεια ότι
πάει γυρεύοντας, όπως διαβάζεις στο μήνυμα μου.

ξέρω ότι μεγαλύτερο πρόβλημα από το να χάνεις τελείως (σε 2 χρόνια τέλος πάντων) την δουλειά στην
οποία έχεις επενδύσει 8-13 χρόνια, δεν υπάρχει. Έχω και εγώ διάφορους φίλους που μου λένε πρέπει μετά από
10 χρόνια να βρω εντελώς άλλη δουλειά. (και έχουν αλλάξει τα δεδομένα στον προγραμματισμό, τις γλώσσες και
τα περιβάλλοντα από την εποχή μας, γιατί όταν κάνεις 30-60 ώρες ΑΕΠΠ την εβδομάδα δεν προλαβαίνεις και αυτό).

και σε αυτή τη δουλειά ο κόπος είναι μη μετρήσιμος, γιατί σημειώσεις, ασκήσεις, αλγόριθμοι, τεστ, διαγωνίσματα,
απαιτούν άπειρο προσωπικό χρόνο και μεράκι για να δημιουργηθούν, ξέρω έχω και εγώ. και είναι ΚΡΙΜΑ και ΑΔΙΚΟ.

δεν συμφωνώ με την λέξη παραπαιδεία, γιατί η ελληνική πραγματικότητα δείχνει ότι είναι μαζί σχολείο φροντιστήριο,
τουλάχιστον έτσι όπως έχει αποφασιστεί το πρόγραμμα σπουδών (εσύ έχοντας δουλέψει σε ιδιωτικά ίσως ξέρεις ότι
35 ώρες την εβδομάδα είναι κατεύθυνση, 25 από την Β!), άρα φυσικά πάμε μαζί, αφού στο δημόσιο είναι αδύνατο να
προλάβεις ποιοτικά την ύλη.


να ξερείς και εσύ όμως ότι και εμείς υποβαθμιζόμαστε μαζί σας, παρότι μας μένει ένας βασικός μισθός, κάπου στην
εκπαίδευση, κάπου στο νομό ή την περιφέρεια!

Δεν έχουμε κερδίσει! Χάνουμε 6 χρόνια τώρα! Τουλάχιστον οι δημόσιοι. ΤΕΕ--> ΕΠΑΛ, μείωση ωρών σε Λύκειο,
δεν σπάνε τα τμήματα στο γυμνάσιο, εκτός πανελληνίων τώρα; έξω από το λύκειο;

Απλά οι συνάδελφοι που δουλέυον σε φροντιστήρια, και ιδιαίτερα, θίγονται μία και καλή, και 100% από το να φύγει
από τις πανελλήνιες, αυτοί των ιδιωτικών σχολείων είχαν χτυπηθεί με μείωση ωρών και από τις προηγούμενες αλλαγές,
αλλά το ισοστάθμιζαν με περισσότερες "μη προβλεπόμενες" ώρες ΑΕΠΠ.

Ουσιαστικά συμφωνούμε, απλά ομολογώ ότι το να είναι πανελλαδικό ή όχι για εσάς σημαίνει ΑΛΛΑΓΗ επαγγέλματος,
και σέβομαι απόλυτα την αγωνία σας και είμαι μαζί σας. Ναι να είναι πανελλαδικώς εξεταζόμενο, αλλιώς βγαίνουμε
από το μεγάλο παιχνίδι.
ΈΞΟΔΟΣ_ΑΠΟ_ΛΥΚΕΙΟ <-- ΑΕΙ + PHD + ΑΣΕΠ

AlexPapplir


Antidrastikos

Αγαπητοί συνάδελφοι,
Μπορείτε να με βρίσετε, μπορείτε και να με διαγράψεται αλλά μπορείτε και να σκεφτείτε αυτά που θα γράψω :
Η Χημεία ειναι βασική επιστήμη ενώ η πληροφορική όχι και αν δεν το καταλαβαίνεται σκεφτείται πόσες ειδικότητες μπορούν να διδάξουν και διδάσκουν πληροφορικη στο Λύκειο. Τι θα ήταν η πληροφορικη χωρίς μαθηματικά, που ειναι βασική της επιστήμη;
Πληροφορικη διδάσκεται σε κάθε τάξη απο την πρώτη δημοτικού και σωστά για τον εγγραμματισμο των παιδιών, αλλά ο προγραμματισμός ειναι κάτι απολύτως εξειδικευμένο.
Δεν σας ενδιαφέρει η παιδεία αλλά τα απογευματινά μαθήματα και προκύπτει καταφανώς απο τον καβγά σας πιο πάνω. Σε αυτό το σημείο στερηθηκατε και επιχειρημάτων όταν σας έδωσαν Γ. Π. και δεν σας έκανε, θέλατε και θέλετε πανελλαδικά εξεταζόμενο. Μπορεί και να το πετύχετε αλλά θα ειναι ντροπή για τον τροπο που πραγματοποιούνται αλλαγές στην Παιδεία.
Καθυβριζετε τη Χημεία παντού, στη διαβούλευση στα φόρουμ, παντού και περιμένετε να μείνει η ΕΕΧ θεατής.....
Η λέξη Χημεία εμφανίστηκε στις κοινές ανακοινώσεις ΠΕΚΑΠ κτλ, και τότε μονο η Ενωση Χημικων ανέφερε την συντεχνία της πληροφορικής. Ελεγξτε τις ημερομηνίες. Προφανώς και έπρεπε να αμυνθουμε, δε νομίζετε;

Σέβομαι τον αγώνα σας, αλλά τον θεωρώ άδικο και χωρίς επιχειρήματα. Και για να μην σας ταΐζουν κουτόχορτο, σε ποια χώρα εξετάζεται η πληροφορικη για εισαγωγή στα πανεπιστήμια; Σε καμία....
Σε ποια χώρα διδάσκεται ως Γ.Π. ; Σε όλες.