Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

panos_t

Α ξέχασα και τις σχολές οδηγών ταξί και φορτηγών. (για ΤΕι θα έχουν σχολή οδηγών DATSUN)

odyssevax

http://www.diorismos.gr/Dpages/news/viewnews.php?nid=16295&spec=edu&type=1

Επειδή δεν ξέρω να κάνω παράθεση, απαντώ σκέτα.

Στον Πέτρο: Είναι τυχαίο που στα ΕΠΑΛ μόνο στον τομέα Οικονομίας Διοίκησης οι ΤΠΕ είναι 4 ώρες;;; Στα περισσότερα ΕΠΑΛ δεν λειτουργεί καν η Γεωπονία, άρα τί μένει; Όλοι στον ίδιο κουβά, κι άρα 2 ώρες ΤΠΕ!!! Χωρίς καν να γνωρίζουμε ακόμα τις αναθέσεις.

Javert

Keep Growing  το όνομα του το είδα που συζητιότανε συνέχεια στη λίστα και στο facebook. Μετά ένα google search έκανα. Και όλες οι σελίδες που τον αφορούσαν ξεκινούσαν με τη λέξη λαμόγιο. Στο υπουργείο φαίνεται ότι κάνουν κουμάντο τρεις (Σωτήρης Γκλαβάς , Άγγελος Λάσκαρης και Θανάσης Κυριαζής) σύμφωνα με το hagitegas.gr
Και η Διαμαντόπουλου κάποτε ήταν πανίσχυρη. Και τώρα ούτε από το σπίτι της δεν μπορεί να βγει. Και εμείς θα παρακαλάμε τον αυτοφοράκια του Υπουργείου για τα αυτονόητα; Συνάδελφοι γιατί υπάρχει τέτοια φοβικότητα; Είμαστε τόσες χιλιάδες επιστήμονες. Έχουμε δίκιο. ΣΟΚ και ΔΕΟΣ παθαίνει κανείς αν διαβάσει τα ονόματα των πανεπιστημιακών που μας στηρίζουν. Την ίδια την κοινωνία που απαιτεί την πληροφορική στο λύκειο.
Και έρχεται ο κάθε #($)(*@$& και μας πετά έξω. Και τώρα που είδανε τις αντιδράσεις πάνε να μας δώσουν ένα διωράκι να το βουλώσουμε. Τι λέτε ΡΕ; Τι λέτε ΡΕ; Υπάρχει κόκκινη γραμμή και αυτή θα κρατηθεί μέχρι το τέλος.
Αν η ΠΕΚΑΠ έχει πληροφορίες ότι μας πάνε μόνο για τη Γ με διωράκι, να βγάλει ανακοίνωση και να λέει «Κύριοι δεν το δεχόμαστε. Βγάλτε μας τελείως από το Λύκειο».
Αν ο αξιότιμος (όπως τον αναφέρουν οι τεχνολόγοι) θέλει πόλεμο. Θα τον έχει. Μέχρις εσχάτων. Εξάλλου από Σεπτέμβρη τον περιμένουν πολλά ανοιχτά μέτωπα τον αξιότιμο. Ας του δώσουμε εμείς τη χαριστική βολή με τη φυγή μας. Και να επιστρέψουμε θριαμβευτές με ψηλά το κεφάλι στους μαθητές μας, στους –μη προσκυνημένους- συναδέλφους, στην ίδια την κοινωνία. Μια ανακοίνωση σχετικά με το ποιόν του ανθρώπου που καθορίζει τα προγράμματα σπουδών... Δεν θα βρίσκει πέτρα να κρυφτεί και αυτός και ο αξιότιμος που τον επέλεξε.
Απορία: Ο προηγούμενος πρόεδρος του Εθνικού Συμβουλίου Παιδείας ηταν http://www.chem.upatras.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=88%3A-&catid=30&Itemid=83
Ο τωρινός  http://www.esos.gr/article/eidisis-tritovathmia-ekpaidefsi/katsikas-proedrod-esyp
Τι έκανε ο κύριος Κάτσικας για όλα αυτά; Κανονικά θα έπρεπε να παραιτηθεί όταν βγήκε το νομοσχέδιο και να πάρει σβάρνα τα ΜΜΕ ώστε να μην περάσει. Ή τουλάχιστον να ενημερώσει την ΠΕΚΑΠ και να προσπαθήσει να το αλλάξει.
Τι έχει κάνει ο κύριος Κάτσικας μέχρι τώρα;  Έχουμε άνθρωπο της πληροφορικής σε τέτοια θέση και καταφέραμε τέτοια θεαματικά αποτέλεσμα; Χίλιες φορές να ήταν ο χημικός δηλαδή. Χειρότερα δεν θα γινόταν.

Τελικά η κόκκινη γραμμή της ΠΕΚΑΠ ποια είναι; Για μένα πχ θα ήταν θετικό και ρεαλιστικό το παρακάτω:
Α' Λυκείου: Επιλογής 2ωρο
Β' Λυκείου: Γενικής 2ωρο. Πολύ δύσκολο. (Ας γίνει επιλογής τουλάχιστον, αντί της ερευνητικής εργασίας).
Γ' Λυκείου: Κατεύθυνσης Πανελλαδικά εξεταζόμενο 6ωρο (Καμιά υποχώρηση εδώ).

Vasilis Sp.

Ακριβώς όπως τα λες είναι. Δεν πρέπει η ΠΕΚΑΠ να πάει σε συνάντηση σαν ζήτουλας. Στο fb κάποιοι έγραψαν ότι πριν δεν υπήρχε το μάθημα και τώρα μιλάμε για γενικής παιδείας και το θεωρούν "επιτυχία". Αν είναι δυνατόν.
Το αυτονόητο είναι δεδομένο. Η κόκκινη γραμμή είναι δεδομένη. Με αυτή να πάμε σε συνάντηση.


lkt

Παράθεση από: Σπύρος Δουκάκης στις 24 Αυγ 2013, 01:03:38 ΠΜ
Ιωάννης Πασχαλίδης, ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΚΑΒΑΛΑΣ
Σπουδές:Πτυχιούχος Χημικός του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
Τυχαίο; Δε νομίζω!

dpa2006

Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

Javert

Δεν ξέρω πως φαίνεται σαν πρόταση να είμαστε επιλογής παντού. Το διωράκι δηλαδή που μας έχουν τάξει να τους το γυρίσουμε μπούμερανγκ.
Στην Α όπως έχει.
Στην Β αντί της ερευνητικής εργασίας (ώστε να μην έρθουμε σε αντιπαράθεση με άλλο κλάδο).
Στη Γ αντί της Χημείας .
Δεν "κατσικωνόμαστε" σε κανέναν μαθητή που δεν μας θέλει (όπως με ένα διωράκι στη Γ). Ο μαθητής αντίθετα μας επιλεγεί.
Με αυτό το τρόπο το όνειρο του αξιότιμου γίνεται πραγματικότητα. Λύκειο χωρίς μια ώρα πληροφορικής.
Με αυτό τον τρόπο οι καθηγητές πληροφορικής παίζουμε στην ουσία το μέλλον μας. Αν δεν μας επιλεγεί κανείς, τελειώνουμε. Φεύγουμε κύριοι. Αλλά θα μας διώξουν (αν μας διώξουν) οι μαθητές. Όχι ο αξιότιμος, ο απατεώνας και ο συνταξιούχος.
Δεν νομίζω να μπορεί κανείς να το αρνηθεί στο Υπουργείο. Τους κολλάμε στο τοίχο. Αντί να είναι βασικό μάθημα παντού όπως θα έπρεπε, οι ίδιοι οι καθηγητές πληροφορικής προτείνουμε το μάθημα μας να είναι επιλογής. Δεν μπορούν να μην το κάνουν δεκτό κάτι τέτοιο. Ειδικά μια τέτοια πρόταση στα κόμματα, στους βουλευτές και στην επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής είναι αδύνατον να μην περάσει.

Katsadouros_Dhm

Παράθεση από: Vasilis Sp. στις 24 Αυγ 2013, 09:15:59 ΠΜ
Ακριβώς όπως τα λες είναι. Δεν πρέπει η ΠΕΚΑΠ να πάει σε συνάντηση σαν ζήτουλας. Στο fb κάποιοι έγραψαν ότι πριν δεν υπήρχε το μάθημα και τώρα μιλάμε για γενικής παιδείας και το θεωρούν "επιτυχία". Αν είναι δυνατόν.
Το αυτονόητο είναι δεδομένο. Η κόκκινη γραμμή είναι δεδομένη. Με αυτή να πάμε σε συνάντηση.
Σωστά.
Νομίζω ότι ήρθε η ώρα  η ΠΕΚΑΠ να δείξει τα δόντια της και να βγάλει πάλι μια ανακοίνωση (συνοδευόμενη από τις δηλώσεις των πανεπιστημιακών κ.λ.π.) που να αναφέρει -πάλι- τι θέλει, πού φαίνεται να οδηγείται δυστυχώς το πράγμα από το Υπουργείο και να ΤΟΝΙΣΕΙ ότι αν δεν ικανοποιηθούν τα -δίκαια κ.λ.π. έχουμε βαρεθεί να τα γράφουμε - αιτήματα όλης της κοινωνίας περί σωστής ένταξης της Πληροφορικής στο σχέδιο, το πρόγραμμα δε θα γίνει αποδεκτό λόγω αυθαιρεσιών.
Τέλος, να ζητήσει πάλι συνάντηση - πριν εμφανιστεί το σχέδιο στη Βουλή - με την ηγεσία του Υπουργείου, να επικαλεστεί τις δικές τους δηλώσεις και να μη φύγει από τη συνάντηση αν δεν πάρει διαβεβαιώσεις για την ικανοποίηση των κόκκινων γραμμών μας.
Ζητάω πολλά;
(Μπορεί να τα έχει δρομολογήσει η ΠΕΚΑΠ. Δεν κάνω υποδείξεις στην ΠΕΚΑΠ, σε καμία περίπτωση, απλώς εκφράζω τι θα ήθελα να δω).

* Όσο για τον τρόπο ένταξης σε όλες τις τάξεις επαναλαμβανω μια πρόταση ως εξής:
- Στην Α' Λυκείου επιλογή (καμιά αλλαγή)
- Στη Β΄ Λυκείου 2ωρο Γενικής Παιδείας αντί της Φιλοσοφίας ή αλλου δίωρου μαθήματος. Η Φιλοσοφία μπορεί να μεταφερθεί στη Γ' Λυκείου στη θέση της Πληροφορικής (αν υπάρχει 2ωρο γενικής). Δεν ενοχλείται κανένας έτσι. Ούτε πειράζεται το project.
- Στη Γ'Λυκείου 6ωρο στην κατεύθυνση.
(Πιο σωστή θα ήταν η πρόταση του Παναγιώτη (pgrontas) για αλλαγή μεταξύ Α και Β Λυκείου στα παραπάνω).

odysseas

Παράθεση από: Javert στις 24 Αυγ 2013, 08:39:34 ΠΜ
Τι έκανε ο κύριος Κάτσικας για όλα αυτά; Κανονικά θα έπρεπε να παραιτηθεί όταν βγήκε το νομοσχέδιο και να πάρει σβάρνα τα ΜΜΕ ώστε να μην περάσει. Ή τουλάχιστον να ενημερώσει την ΠΕΚΑΠ και να προσπαθήσει να το αλλάξει.

Ο κύριος Κάτσικας έχει δηλώσει ότι ουδέποτε του ζητήθηκε να γνωμοδοτήσει για το νομοσχέδιο. Δηλαδή ο πρόεδρος του Εθνικού Συμβουλίου Παιδείας δηλώνει πως ο κατεξοχήν αρμόδιος θεσμικός φορέας, του οποίου προεδρεύει, έχει παρακαμφθεί και αδρανοποιηθεί. Ωστόσο, ο ίδιος δεν το θεωρεί αυτό επαρκή λόγο παραίτησης... Ας μην περιμένουμε και πολλές δυναμικές παρεμβάσεις από αυτόν.

panos_t

μας έφαγε και το project. Όχι πως είναι κακό σαν μέθοσος αλλά στις άλλες χώρες το σχολείο έχει τεράστια βιβλιοθήκη, εργαστήρια, είναι ολοήμερο, κανένας μαθητής  δε νκάνει φροντιστήριο αλλά και η κατανομή ΄ύλης στα μαθήματα βοηθά στο όλο εγχείρημα. Εδώ κάποιοι το έφεραν σν πυροτέχνημα και το έβαλαν σφήνα αγνοώντας την ελληνική πραγματικότητα και θέλοντας μόνο να ακουστεί το όνομά τους σαν "καινοτόμους" (από πότε είναι καινοτομία η αντιγραφή και μάλιστα κακέκτυπη και άκομψη από της άλλες χώρες δεν ξέρω). Αν στηριζόταν καλά με ένα σχεδιασμό από την αρχή θα δούλευε. Εδώ είναι του στύλ 'να συπληρώσουμε 2 ώρες" και τα παιδιά να "χαλαρώσουν 2 ώρες" και να δώσουν μια εργασία που θα φτιαχτεί χωρίς πολύ κόπο κιόλας

Javert

Παράθεση από: Katsadouros_Dhm στις 24 Αυγ 2013, 10:50:37 ΠΜ
- Στη Β΄ Λυκείου 2ωρο Γενικής Παιδείας αντί της Φιλοσοφίας ή αλλου δίωρου μαθήματος. Η Φιλοσοφία μπορεί να μεταφερθεί στη Γ' Λυκείου στη θέση της Πληροφορικής (αν υπάρχει 2ωρο γενικής). Δεν ενοχλείται κανένας έτσι. Ούτε πειράζεται το project.

Η φιλοσοφία έχει πίσω της τον πιο ισχυρό κλάδο. Θα ανοίξουμε μέτωπο (μετά τους χημικούς) και με αυτούς; Να μεταφερθεί στη Γ είναι "μπέρδεμα" αυτή την ώρα. Το project είναι ορφανό. Και δεν το καταργούμε. Απλά βάζουμε ένα ή. Και εμφανιζόμαστε επιλογής σε όλα το λύκειο. Εξάλλου το project μπήκε και στο γυμνάσιο είναι και στην Α λυκείου. Πόσο ακόμα project;

Επικοινωνιακά όμως, το να είμαστε επιλογής παντού, είναι πανίσχυρο όπλο. Που αν το χρησιμοποιήσουμε σωστά, τότε τους εκθέτουμε στο μέγιστο βαθμό.

Ανδρέας Φαρμακόρης

Καθηγητης Πληροφορικής ΠΕ19
Λυκειο Αμπελακίων Σαλαμίνας

Keep Growing

#2082
...μην ξεχνάμε να αναφέρουμε ως κόκκινη γραμμή και το 2ωρο στο γυμνάσιο.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Keep Growing

Μπράβο Αντρέα, αυτή είναι η κόκκινη γραμμή!
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Ανδρέας Φαρμακόρης

Δεν ειναι δική μου δουλειά, αλλά συναδέλφου (αν δεν κάνω λάθος Γκούτας λέγεται).  Αναρτήθηκε στην ομάδα ΠΕΚΑΠ στο facebook.

Για να το προσθέσετε στον ιστότοπο σας βάλτε τον κώδικα:
<div id="piktowrapper-embed">
<div class="pikto-canvas-wrap">
<div class="pikto-canvas"></div>
</div>
</div>
<script>
(function(d){
var js, id="pikto-embed-js", ref=d.getElementsByTagName("script")[0];
if (d.getElementById(id)) {return;}
js=d.createElement("script"); js.id=id; js.async=true;
js.src="https://magic.piktochart.com/assets/embedding/embed.js?UID=387784-flow-2";
ref.parentNode.insertBefore(js, ref);
}(document));
</script>
Καθηγητης Πληροφορικής ΠΕ19
Λυκειο Αμπελακίων Σαλαμίνας