Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

P.Tsiotakis

Μπορούμε να συζητήσουμε πολλά ωραία πράγματα, αλλά όχι σε δημόσια συζήτηση
και σίγουρα απαιτείται ωριμότητα και σφαιρική προσέγγιση

απλα να θυμισω οτι:
1. φαινεται οτι το τμημα θα σπαει (λεει Τεχνολογία & Πληροφορικη)
2. Μπηκαν Μουσικη και Καλλιτεχνικά, όχι μόνο τεχνολογια
3. Η πιστοποιηση ειναι σημαντικό χαρτί, σε αυτό εμπλέκεται και το ΙΤΥΕ

4. δεν ξερουμε αν θα ειναι το παλιο ΠΣ ή το νέο (αν μπορεί να υλοποιηθεί το νέο θα μας πει ο Α.Λ.)



Παντελης Τσιράκης



nikosx

Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

Παντελης Τσιράκης

Το αστείο θα ειναι να μας βάλουν γ λυκείου και να μην ειναι εξεταζόμενο .....έλεος

nikosx

ελπίζω οι 'επιθυμητές αλλαγές' να μην είναι ένα 2ωρο γενικής στη Γ Λυκείου
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

lkt

Τραγικό αν αληθεύει! Η απόλυτη ξεφτίλα για όλους!

Keep Growing

Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

lkt

Μιλάμε οι τύποι που το σκέφτηκαν είναι μεγάλα λαμόγια. Σου λέει βάλε ένα δίωρο να ξεγελάσουμε την κοινή γνώμη και άσε τα κορόιδα να λένε. Να τους χαίρονται όσοι τους ψηφίζουν τόσα χρόνια...

vtsakan

Βασίλης Τσακανίκας
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Ε.Μ.Π.

seibei

Ο απόλυτος πολιτικάντικος εμπαιγμός. Ελπίζω να είναι ψεμα...

petrosp13

Όλα τα σχόλια στην διαβούλευση έλεγαν ότι οι μαθητές πρέπει να εξετάζονται στην αλγοριθμική για τις τεχνολογικές επιστήμες κι αυτοί θα βάλουν αυτούς που θα κάνουν αρχαία να μάθουν 2-3 πράγματα Πληροφορικής πριν αποχαιρετίσουν την δευτεροβάθμια εκπαίδευση
ΑΣΤΕΙΟΙ
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

tsiko

Το αρθρο φαίνεται της πλάκας

Πάντως σχετικά με το πρόγραμμα της α λυκείου η λύση είναι μια:
ΓΕΙΩΣΗ των αλλων 2 μαθημάτων επιλογής και τμήμα Πληροφορικής γενικής παιδείας και ενσωμάτωση στο πρόγραμμα χωρίς σπασίματα και ιστορίες
και 2ος συναδελφος (αφού θα είναι μεγάλο τμήμα)

petrosp13

Έκτακτη ενημέρωση της Δ.Ε Ε.Ε.Χ - Αλχημείες με το Νέο Λύκειο;
Τετάρτη, 21-08-2013

Αθήνα 21/08/2013           

ΠΡΟΣ

     1) Τον Υπουργό Παιδείας και

        Θρησκευμάτων κ. Κ. Αρβανιτόπουλο

     2) Τον Υφυπουργό Παιδείας και

        Θρησκευμάτων κ. Σ. Κεδίκογλου

ΑΛΧΗΜΕΙΕΣ με το Νέο Λύκειο;

Η  Ένωση Ελλήνων Χημικών (Ε.Ε.Χ), και οι 15.000 χημικοί - μέλη της κατάπληκτοι παρακολουθήσαμε τη συνέντευξη του νέου Υφυπουργού Παιδείας, ο οποίος στην προσπάθειά του να εξυπηρετήσει τα συντεχνιακά συμφέροντα των καθηγητών Πληροφορικής δε δίστασε με δηλώσεις του σε τηλεοπτικό κανάλι να υποθηκεύσει, έως και να αναιρέσει τη φιλοσοφία του νομοσχεδίου για το Νέο Λύκειο.

Μετά από 15 χρόνια πρακτικών εκπαιδευόμενων μάγων, με βάση τις οποίες για να εισαχθείς στις 160 σχολές της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, οι οποίες έχουν είτε ως κύριο αντικείμενο την επιστήμη της Χημείας είτε προαπαιτούν γνωστικό υπόβαθρο Χημείας, δεν ήταν απαραίτητο να διδαχθείς και να εξεταστείς Χημεία κατεύθυνσης, φάνηκε η πρόθεση της πολιτείας να εξορθολογίσει το εκπαιδευτικό σύστημα με το νομοσχέδιο που έφερε σε δημόσια διαβούλευση, παρακάμπτοντας τα συντεχνιακά συμφέροντα προς όφελος της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης και των υποψήφιων φοιτητών.

Με το πνεύμα του νομοσχεδίου, που επιδιώκει να διασφαλίσει το απαραίτητο υπόβαθρο γνώσεων στους μελλοντικούς φοιτητές, η Ε.Ε.Χ. ήταν απόλυτα σύμφωνη και παρότι παρακολούθησε στενά τις, κατά παράβαση κάθε επιστημονικής δεοντολογίας, αήθεις επιθέσεις στην επιστήμη-μάθημα της Χημείας στη Δημόσια διαβούλευση εκ μέρους της συντεχνίας της Πληροφορικής, ήταν πεπεισμένη ότι η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας θα υπηρετήσει την Εκπαίδευση και δε θα υποκύψει στις πελατειακές πιέσεις. Κανένας εκπαιδευτικός σε όποιο επίπεδο της Εκπαίδευσης κι αν απασχολείται δεν επιθυμεί στρεβλώσεις όπως αυτή που πανθομολογούμενα συμβαίνει με τη Χημεία 15 χρόνια. Ούτε σκέφτεται, ούτε προτείνει με συντεχνιακά κριτήρια, επιτιθέμενος σε άλλο κλάδο ή επιστημονικό αντικείμενο.

Οι σημερινές δηλώσεις του Υφυπουργού Παιδείας προκάλεσαν τη δικαιολογημένη ανησυχία και απογοήτευση χιλιάδων χημικών, όχι μόνο για τη διαφαινόμενη εκ νέου αδικία του μαθήματος της Χημείας, αλλά και για την παλινόρθωση της λογικής της ψηφοθηρίας μέσω της εξυπηρέτησης των πελατών-συντεχνιών.

Η Ε.Ε.Χ., ως θεσμοθετημένος σύμβουλος του κράτους σε θέματα Εκπαίδευσης, και έχοντας σταθερά διακηρύξει την πίστη της στην ανάγκη οικοδόμησης ενός σύγχρονου Εκπαιδευτικού Συστήματος, που υπηρετεί τις ανάγκες της κοινωνίας συνολικά και θέτει τα θεμέλια για την έξοδο της χώρας από την κρίση παρέχοντας τα εφόδια για υψηλού επιπέδου εκπαίδευση, θα σταθεί ενάντια στο μετασχηματισμό της μεταρρύθμισης από όχημα για την βελτίωση της εκπαίδευσης σε όχημα για την εξυπηρέτηση των συντεχνιών.

Η αξιοπρεπής και υπεύθυνη στάση της Ε.Ε.Χ στα θέματα της εκπαίδευσης δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να εκλαμβάνεται ως αδυναμία.

Νέα συστήματα με τα παλιά υλικά και τις φθαρμένες μεθόδους και μεθοδεύσεις δεν πρέπει και δεν είναι δυνατό να οικοδομηθούν σήμερα.

Για τη Διοικούσα Επιτροπή της ΕΕΧ
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής