ΕΝΑΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΑΝΤΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΟ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΚΑΤΑ ΓΡΑΜΜΕΣ ΒΡΗΚΕ ΤΟ ΜΟ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΔΙΣΔΙΑΣΤΑΤΟΥ ΠΙΝΑΚΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΕΤΡΗΣΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΒΡΟΧΟ ΤΗ ΜΕΤΑΒΛΗΤΗ ΜΟ ( ΑΝΤΙ ΤΗΣ ΜΟ[Ι]). ΠΟΣΟ ΘΑ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ;
ΑΚΟΜΗ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΒΑΛΕ ...<20 ΑΛΛΑ ...<=20 ΠΟΣΑ ΜΟΡΙΑ(;) ΘΑ ΚΟΣΤΙΣΕΙ;
Νομίζω ότι η άσκηση ήθελε μέσο όρο κατά στήλη και οχι κατα γραμμή
Παράθεση από: arisbasil στις 30 Μαΐου 2006, 07:51:22 ΜΜ
ΕΝΑΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΑΝΤΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΟ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΚΑΤΑ ΓΡΑΜΜΕΣ ΒΡΗΚΕ ΤΟ ΜΟ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΔΙΣΔΙΑΣΤΑΤΟΥ ΠΙΝΑΚΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΕΤΡΗΣΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΒΡΟΧΟ ΤΗ ΜΕΤΑΒΛΗΤΗ ΜΟ ( ΑΝΤΙ ΤΗΣ ΜΟ[Ι]). ΠΟΣΟ ΘΑ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ;
ΑΚΟΜΗ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΒΑΛΕ ...<20 ΑΛΛΑ ...<=20 ΠΟΣΑ ΜΟΡΙΑ(;) ΘΑ ΚΟΣΤΙΣΕΙ;
Επομένως έλεγξε 20 φορές το ίδιο πράγμα μέσα στο βρόχο; Τι άλλαζε σε κάθε εκτέλεση;
Αν ο μέσος είναι κατά στήλες ή κατά γραμμές, εξαρτάται από το αν έβαλες τις πόλεις στις στήλες ή στις γραμμές ;)
Ο πρώτος δεν παίρνει τίποτα όχι μόνο δενέλυσε αλλά δενκατάλβε τι ζητάει ή άσκηση. Στον δεύτερο θα αφαιρεί το πολύ μια μονάδα (συνήθωςθα συμψηφιστεί με κάτι άλλο).
Αν κάποιος μαθητής βρήκε τον μο ανά πόλη δηλαδή ανά γραμμές και βρήκε πόσες πόλεις έχουν θερμοκρασία μεταξύ 20-30, και όλα αυτά ολόσωστα... πέρνει κάποιες μονάδες;;;;
θα χάσει 3-4 μονάδες
Παράθεση από: arisbasil στις 30 Μαΐου 2006, 07:51:22 ΜΜ
ΕΝΑΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΑΝΤΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΟ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΚΑΤΑ ΓΡΑΜΜΕΣ ΒΡΗΚΕ ΤΟ ΜΟ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΔΙΣΔΙΑΣΤΑΤΟΥ ΠΙΝΑΚΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΕΤΡΗΣΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΒΡΟΧΟ ΤΗ ΜΕΤΑΒΛΗΤΗ ΜΟ ( ΑΝΤΙ ΤΗΣ ΜΟ[Ι]). ΠΟΣΟ ΘΑ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ;
ΑΚΟΜΗ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΒΑΛΕ ...<20 ΑΛΛΑ ...<=20 ΠΟΣΑ ΜΟΡΙΑ(;) ΘΑ ΚΟΣΤΙΣΕΙ;
Θα χάσει 2 μόρια αν εμφανίσει 20 μηνύματα